| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. ápr. 4. 12h:07' EZ A 62. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD 63. játékheted kezdete: ápr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4745 SZÁMLA : XXXX |
| h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
| h 745 | használod a 745. tárgyat |
| h 248 | használod a 248. tárgyat |
| e 8 | élelemszerzés 8 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ezüsthegyű lándzsával teljesen átdöföd a woor-antilop testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A woor-antilop még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| f 48 | kísérletezel a 48. tárggyal |
| f 44 | kísérletezel a 44. tárggyal |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontlepke bal első lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner sünmedve trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes csontlepke trófeát. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| go 26 | gonoszkodsz: 26 |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
Marokra fogva az ezüsthegyű lándzsát a másikra ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával teljesen átdöföd a bo-skorpió testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! A bo-skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat |
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Ezüsthegyű lándzsával teljesen átdöföd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A démontetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [20,17] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy szárnyas gömböc nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Ezüsthegyű lándzsával teljesen átszúrod a szárnyas gömböc jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a szárnyas gömböc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [21,17] Még mindig füves síkságon vagy. A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gátvakond lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gátvakond testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Ezüsthegyű lándzsával teljesen átszúrod a szárnyas gömböc fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [23,17] Még mindig füves síkságon vagy.
| kt 39 | elkészíted a 39. tárgyat |
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [25,17] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
| h 147 | használod a 147. tárgyat |
| tf 2 100 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 15 pontért |
| MAGAS EGÉSZSÉG A magas egészségnek számos előnye van: ellenállóbb vagy a betegségekkel, mérgekkel szemben, és szervezeted gyorsabban regenerálódik. Ha az egészséged magasabb 12-nél, akkor ez befolyásolja a kör eleji regenerálódásodat: minél jobban meghaladja a 12-t, annál többet gyógyulsz. Ezen kívül a gyógyítás (GY) is hatékonyabb, és lassabban éhezel, ha magas az egészséged. |
PSZIA pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak. |
PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG)Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása a következő táborozásod végéig tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.] |
| BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY) Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod. |
| KIS BŐRPAJZS (45. TÁRGY) Kemény munkával ugyan, de hozzájuthatsz a legegyszerűbb (és leghagyományosabb) védőeszközhöz, amelyet már ősapáid ük-nagy-dédatyjai is használtak. Egy kerek falapra két királygyík bőrt erősítesz, és már kész is a kis bőrpajzs. Ha a bal kezedbe veszed, egyet ad a Védekezésedhez. Készítéséhez a KT 45 parancsot kell kiadnod, 25 pontért. Ez a tárgy eggyel javítja a védettségedet. |
CSONTLEPKE (746. SZÖRNY)Ennek a nagyra nőtt lepkének a testét hézagos csontok alkotják. Köztük benézve jól megfigyelhető, hogy a csontlepkének nincsenek is belső szervei, valójában az egész teremtmény csak egy élőholt váz, lélek nélkül. Talán csak a pillangó testéhez képest többszörös méretű, szivárványszín szárnyak jelentenek némi színt az állat kinézetében. Ha kételkedsz a veszélyességében, csak figyeld kicsit messziről: ez bizony nem az a virágról virágra röppenő ártatlan rovar, amelyet a mezőkön tucatszámra látni. A csontlepke vérrel táplálkozik, de hogy aztán mit kezd ezzel a szerves anyaggal belső szervek nélkül, azt nem tudni... talán a természettudósok majd kiderítik a jövőben. |
| MÁSZÁS Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz. |
QUWARGOKA quwarg alig egy ujjnyi, repülni nem tudó rovar. Amikor látsz egyet, mindig úgy véled, hogy szánalmas, nyomorult teremtmény, amelyről azt sem tudod elképzelni, hogy hogyan képes néhány hétnél tovább életben maradni. De aztán eszedbe jut, hogy milyen veszélyt jelenthet, ha ez a kártékony, mindent megzabáló állat elszaporodik. Ha a több millió, falkába verődött, kiéhezett quwarg elindul, felzabál mindent, ami az útjába kerül. Szerencsére erre aránylag ritkán kerül sor, mert minden öntudatos kalandozó irtja őket. A városok ún. quwarg-árkokkal, mély és vízzel feltöltött árkokkal védekeznek a rajzás ellen. A quwargnak nincs sorszáma, mint ahogy a természetben előforduló többi jelentéktelen biológiai szélhámosságnak sincsen. Ha látsz egyet, egyszerűen csak eltaposod, nem is érdemel több figyelmet a Túlélők Földjének egy kalandozójától. |
| IZMOSABB HÁT (5. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Mivel az Izmos Hát egy igen hasznos képességnek tűnt, ezt próbáltad továbbfejleszteni, sikeresen. Egy kicsit már visszataszító, medveszerű forma felöltését kívánja a dolog, de nagyon praktikus: a teherbírásod most már nem 5, hanem 10 kg-mal nőtt meg! |
| Erő: | 13 (26) | Szint: | 6 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 161 cm |
| IQ: | 15 (25) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
| Ügyesség: | 10 (20) | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
| Egészség: | 12 (22) | Életpont: | 317/311 | Jellem: | gonosz (20) | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 14 (37) | Varázspont: | 220/15 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 3 |
| Pszi pont: | 7/7 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 5 | ütőfegyverek: | 4 |
| lőfegyverek: | 2 | ||||
| 25,17 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 25 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. nyomkövetés: | 3 (+1) | 2. mászás: | 1 (+1) | 3. csapdakészítés: | 1 |
| 4. gyógyítás: | 8 | 5. pszi: | 1 (+1) | 6. vadászat: | 5 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| szürke mágustorony (500): többek közt 30. tárgyat kell leadnod. |
| NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
| Páncélok és pajzsok | ||||||||
| 1 | * | elit csatavért (#295) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | kvazár kesztyű (#445) |
| 1 | * | kvazár sisak (#266) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | ryuku csizma (#692) | ||
| 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku köpeny (#693) | |||
| 1 | ryuku mellvért (#689) | 1 | ryuku nadrág (#691) | 1 | ryuku sisak (#688) | |||
| 1 | * | zafír erőöv (#397) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) | |||
| Fegyverek és lövedékek | ||||||||
| 1 | agyartőr (#420) | 1 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | |||
| 1 | * | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 28 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | ezüsttőr (#322) | ||
| 1 | hosszú íj (#111) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | kőkés (#6) | |||
| 1 | méregfog (#1553) | 1 | * | parittya (#18) | 1 | szögletes kő (#17) | ||
| 1 | Trákin csákánya (#367) | |||||||
| Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
| 1 | drakolder gyűrű (#969) | 1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | 1 | kráken gyűrű (#1165) | ||
| 1 | * | mind. smaragdja (#2750) | 1 | ryuku karvédő (#687) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
| 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | szerencsetalizmán (#366) | |||
| Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
| 50 | áldott kő (#642) | 1 | alkímiázó üst (#341) | 1 | bo'adhun idol (#745) | |||
| 25 | + | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 16 | fáklya (#36) | ||
| 100 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 14 | kaja (#2) | ||
| 5 | leviatángumó (#1757) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | roxati zárfaló (#314) | |||
| 1 | szeksztáns (#32) | |||||||
| Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
| 5 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 50] | ||||||
| 6 | * | vizestömlő (#3) | [bennük 103 korty víz (#27), fér még: 17] | |||||
| Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
| 2 | antilopbőr (#48) | 3 | bordacsont (#16) | 18 | drótszőr (#37) | |||
| 1 | grákóbőr (#41) | 86 | gyíkfű (#201) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
| 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
| 5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | |||
| 5 | varányszem (#30) | |||||||
| Összsúly: 68.22 kg | Megterheltség: 55% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | pszi kő (#248) | 2 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | antilopbőr (#48) | 9 | kaja (#2) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | |
| 16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|