12. forduló, 14. forduló, Wuleen-Tan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jan. 18. 9h:13'
EZ A 42. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
43. játékheted kezdete: jan. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4676
SZÁMLA : XXXX

WULEEN-TAN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [30,-5] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+71 életerő.)

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Telik múlik az idő... Valahogy most csődöt mondott a fejed. (Megjegyzés: Ha nem sikerül egy új tárgyat feltalálni, akkor az nem biztos, hogy azt jelenti, hogy az a tárgy nem jó semmire. Lehet, hogy egy olyan tárgyat lehet belőle készíteni, aminek még nem szerezted meg minden alkotórészét. Sok olyan tárgy van, amely több új tárgynak is komponense. Ha egy városban találsz egy bölcset, az megmondja, hogy a Nálad levő tárgyakból mit lehet készíteni, de ezért szép summát kér.) [10 pontot használtál fel, van még 164.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 154.]

kt 51 elkészíted az 51. tárgyat
Legyártottál 1 bőrpáncélt. [30 pontot használtál fel, van még 124.]

kf 51 kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat
Magadra öltöd a bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

t 89 támadod a 89. szörnyet
FT 89 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[30,-4] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy evaporőr. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az evaporőr testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. (ld. enc.) Elhajítod a vacak mérges nyukmár trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő evaporőr trófeát. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [31,-3] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy alpesi tehén. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az alpesi tehén jobb első lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az alpesi tehén bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy evaporőr. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az evaporőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csontszuronnyal eltalálod az evaporőr testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 104.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip! (ld. enc.)

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a topránypolip testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a topránypolip testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a topránypolip testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a topránypolip testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Sikoltozva menekülsz kifelé. Miután kijöttél, elrakod a kötelet.
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+18 életerő.) [44 pontot használtál fel, van még 60.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[30,-2] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gonyolék. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gonyolék jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a gonyolék fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+10 életerő.) Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [29,-1] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy húsevő magszim. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a húsevő magszim testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöföd a húsevő magszim testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Látsz egy móricserjét. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [50 pontot használtál fel, van még 10.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[28,0] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sakál. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a sakál jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a sakál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a sakál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sakál fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sakál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Látsz egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

be 534 bemész az 534. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Kínzó dolog a szomjúság, egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 152 pontot. A következő körben tehát 147 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EVAPORŐR (69. SZÖRNY)
Ez a lebegő, henger alakú, gumiszerű lény talán valamilyen másik létsíkról vagy planétáról csöppenhetett ide, annyira nem illik az itteni faunába. Nagy távolságról megérzi az élőlények közelségét, és tétovázás nélkül a zsákmány közelébe lebeg. Ezután fura szenzor-csápjaival megpróbál minél több vizet kinyerni az áldozat testéből. Hogy ezt hogyan is csinálja pontosan, az mindenki számára rejtély, de az biztos, hogy mindezt igen hatékonyan teszi. Megfigyelések szerint a szenzorok működése általában abbamarad, ha az evaporőrt apró miszlikekre vágják.

EVAPORŐR HÁJ (105. TÁRGY)
Igen, ez az, amiről annak idején a nagyapád beszélt! A fura evaporőr háját lenyúzva, egy tökéletesen szigetelő bőrdarabhoz jutsz. Ha ebből vizestömlőt akarsz csinálni, akkor a KT 3 parancsot kell kiadnod, 20 pontért (nincs szükség ezúttal F parancsra).

TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY)
Ne lepődj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregből egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élő szárazföldi puhatestű félelmetes erővel tudja áldozatát fojtogatni. Mielőtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával.

HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY)
Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz.

MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY)
Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását!

MÓRICSERJE (115. NÖVÉNY)
Vastag, zöld szárú növény, húsos, lapos levelekkel, nagy világoszöld gyümölcsökkel - ez a móricserje. Szinte minden évszakban találhatók rajta virágok és érett gyümölcsök is. Ennek persze semmi haszna nincs, mivel a gyümölcs nem ehető... Azaz meg lehet enni, de nem jóllakás céljából, inkább akkor, ha az ember ... hm ... szóval ha nehezen tud vécére menni. Nincs ugyanis jobb hashajtó a móri gyümölcsnél. A hatás azonnali, és egyszersmind drámai. Ha esetleg székrekedésed lenne, akkor a KT 116 paranccsal, 4 pontért gyűjthetsz a termésből, és a H 116 paranccsal fogyaszthatod el, 2 TVP-ért.

SAKÁL (28. SZÖRNY)
A síkságok dögevői, ez a csapatban mászkáló ragadozó nem jelent túl nagy veszélyt egy jól felfegyverzett, tapasztalt kalandozó számára (amilyen, ugye, Te is vagy). Ezt sajnos a sakál nem tudja, ezért gyakran megtámad humanoidokat is. Reménykedjünk, hogy be tudod láttatni vele a tévedését.

KARAKTERLAP

Wuleen-Tan, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 13. fordulód.

Erő: 11 Szint: 7 Merészség: 5/4 Magasság: 184 cm
IQ: 15 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 13 Életpont: 132/44 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 12 (13) Varázspont: 20/20 Pénz: 12 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 75 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 371 TP-t kaptál. Jelenleg 2 680 TP-d van. A következő szinthez még 1 320 TP szükséges. Trófeáid: evaporőr, félelem-járó.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 ütőfegyverek: 2 dobófegyverek: 5 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
28,90 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 6
7. vadászat: 1 8. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
sörényes ubuk (#89) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
vízionár (#66)

Összsúly: 51.09 kg Megterheltség: 121%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrpáncél (#51) 2 evaporőr háj (#105) 1 magszim bél (#103)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

27 28 29 30 31 32
-6
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
(28,0) sakál (#28), gumifa (#38), oltár
(29,-1) húsevő magszim (#67), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár
(30,-4) evaporőr (#69), 14. jellempróba
(30,-2) gonyolék (#13), oltár
(31,-3) mély kút (#93), alpesi tehén (#91), evaporőr (#69), topránypolip (#86)

Üzenet küldése a karakternek