12. forduló, 14. forduló, Yagmur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 8. 12h:07'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: júl. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4264
SZÁMLA : XXXX

YAGMUR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,-13] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.)

ff 13 felt. fegyverváltás: 13
Felt. fegyverváltás: << kőkalapács. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

kno 7 képesség-növelés 7
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
[0 pontot használtál fel, van még 158.]

m 5 3 4 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre
[24,-12] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gonyolék közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a gonyolék bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Kimetszel magadnak egy megfelelő gonyolék trófeát. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [25,-11] A bozótost ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy csodabogár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a csodabogár jobb első lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a csodabogár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A csodabogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis gonyolék trófeát, és kinyersz egy alkalmas csodabogár trófeát. 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [25,-10] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy megsebzett mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával megdöfködöd a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang beleharap a kezedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a mélységi grittang kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Messze hajítod a vacak kis csodabogár trófeát, és kinyersz egy alkalmas mélységi grittang trófeát. 95 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 128.]

kt 6 5 elkészíted a 6. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 kőkést. [15 pontot használtál fel, van még 113.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[26,-11] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tintacsiga került az utadba. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a tintacsiga testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! A bőröd színe világosról normálisra változott. Elszántan a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A tintacsiga beleharap a kezedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [25,-12] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy legyengült pókvadász. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a pókvadász testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pókvadász bal középső lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis kaszabolósáska trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő pókvadász trófeát. 73 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+10 életerő.) Van itt egy fekete gránittorony (535. épület.). Észreveszel valamit a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 73.]

kt 4 4 elkészíted a 4. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 botot. [32 pontot használtál fel, van még 41.]

kt 7 4 elkészíted a 7. tárgyat (4 darabot)
Sajnos csak 3 kőhegyű lándzsa készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Legyártottál 3 kőhegyű lándzsát. [36 pontot használtál fel, van még 5.]

kf 13 1 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kőhegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

be 535 bemész az 535. épületbe
Összegyűjtve a bátorságodat, közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy pillanatig semmi válasz, de azután egészen váratlanul szélesre tárul az ajtó. Egy délceg, páncélba öltözött harcos áll előtted.
- Üdvözöllek! - biccent feléd a harcos. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Sajnálom, hogy a megbízást még nem sikerült teljesítened. - mondja. Ezután elbúcsúztok, és folytatod utadat az erdőben. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 154 pontot. A következő körben tehát 154 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TINTACSIGA (74. SZÖRNY)
Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges.

KARAKTERLAP

Yagmur, egy vörös, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Ez a 13. fordulód.

Erő: 16 Szint: 6 Merészség: 4/5 Magasság: 117 cm
IQ: 10 Támadás: 5 Agresszió: 5 Testsúly: 65 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 3 Menekülés: 35 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 18 Életpont: 106/40 Jellem: semleges (+12) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 53 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 199 TP-t kaptál. Jelenleg 1 219 TP-d van. A következő szinthez még 781 TP szükséges. Trófeáid: pókvadász, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 5 (+1) vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 6 (+1)

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13)
25,101 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 665 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 3 (+1) 3. gyógyítás: 5
4. felderítés: 1 5. zárnyitás: 1 6. vadászat: 1
7. bányászat: 5 (+2)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 32% életerő alatt 20 TVP-ért

Összsúly: 41.80 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 122 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 kerek kő (#19) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 3 kőhegyű lándzsa (#7) 2 kőkés (#6)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

23 24 25 26 27
-14
-13
-12
-11
-10
-9
(24,-12) gonyolék (#13), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár
(25,-12) fekete gránittorony (#535), pókvadász (#59)
(25,-11) csodabogár (#755)
(25,-10) 20. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely, mélységi grittang (#103)
(26,-11) oltár, tintacsiga (#74)

Üzenet küldése a karakternek