12. forduló, 14. forduló, Moolvyg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 15. 11h:14'
EZ A 42. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
43. játékheted kezdete: okt. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3474
SZÁMLA : XXXX

MOOLVYG KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [30,6] koordinátán.
A távolban porfelhőt pillantasz meg: lovasok közelednek, lándzsáik végén Tharr keresztbe rakott kardja. Bőrpáncél és bőrsisak van rajtuk, kezükben kőhegyű lándzsát szorongatnak. Ahogy közelebb érnek, hirtelen megnyílik előttük a föld, lángnyelvek csapnak elő, és a következő pillanatban a harcosok hamuvá égnek. A nyílásból lassan egy hatalmas, fekete denevér kezd előemelkedni...
Verejtékben úszva térsz magadhoz a rémálomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.)

f 33 kísérletezel a 33. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz ásót. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 157.]
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+16 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+9 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [60 pontot használtál fel, van még 97.]

f 236 kísérletezel a 236. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy lantot. (ld. enc.) 108 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 92.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

kt 34 1 elkészíted a 34. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad bot, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy ásót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 92.]

kf 11 2 kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a vizestömlőt, majd a bal kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

t 54 támadod az 54. szörnyet
FT 54 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy bo-skorpió! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a bo-skorpió testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. A bo-skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 6 gyenge mérget.) 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[29,5] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy süvítő rája lehet. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Nem találtad el! A süvítő rája fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [28,5] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy bo-skorpió. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kobudera lak (533. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 72.]

be 533 bemész az 533. épületbe
Amint közelebb mész, két rezzenéstelen tekintetű kobudera bukkan elő. Az ablakokból és más helyekről érzed, hogy további, láthatatlan szemek figyelnek. Aztán a feszültség feloldódik, előlép egy kobudera, és üdvözöl. Röviden mesélsz kalandjaidról. Amikor megtudja a fickó, hogy sikerült a megbízásnak eleget tenned, feloldódik, és ujjongó kobuderák zúdulnak elő, hajolgatnak, a kezedet szorongatják. Hamarosan előkerül egy újabb megbízás témája is. [30 tapasztalati pontot kaptál.] A kobuderák nagyon örülnek a fúvócsöveknek - biztosítanak róla, hogy így már sokkal hatékonyabban tudnak majd harcolni. Az újabb megbízás egy kisebb ork bázis kifüstölése lenne. A szörnyek lakhelyéről térképet is kapsz. Ha a feladatod sikeresen teljesíted - ígérik a kobuderák - két csodálatos bakkura bőrt ajándékoznak neked.

4
2
5
1 3
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 17. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 6, északra 15 mérföldre található.

Búcsút intesz a kobudera tanya lakóinak, aztán továbbindulsz. [5 pontot használtál fel, van még 67.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[27,4] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy gátvakond. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [26,3] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy kaszabolósáska. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [25,2] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy sünmedve. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A fák között apró kunyhó bújik meg. Közelebbről látod, hogy a kémény-nyíláson kevés füst száll fel, jelezve, hogy valaki lakik itt. A viskó körül farönkökre állatbőrök vannak kirakva, nyilván szárítás céljára. Első pillantásra látod azonban, hogy a bőrök számodra hasznavehetetlenek, rongyos cafatok. Nyilván ez egy remetelak. (512. épület.)
[30 pontot használtál fel, van még 37.]

vi 10 10 viselkedésed: 10 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

be 512 bemész az 512. épületbe
Közelebb mész, hahózva. Félénken pislogó szempár jelenik meg az ajtónyílás sötétjében.
- Hagyj békén, vándor! Magányos remete vagyok, aki igazán csak önmagával tud összeférni.
Félelmetesen rávicsorítasz a remetére. Több se kell a szerencsétlen rongyos fickónak, fut, el a háztól, ahogyan csak a lába bírja. Elégedetten mosolyogva rugdosod szét a bőröket. Körülnézel bent a házban is, de semmi használhatót nem találsz. Vársz egy ideig, hátha visszatér a remete, és megverheted, de nincs szerencséd. Csalódottan továbbállsz. (+1 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. [5 pontot használtál fel, van még 32.]

vi 6 5 viselkedésed: 6 5
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb szörnyek elől persze így is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 6. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[25,1] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy vízionár ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [26,0] A bozótos után most hegyek között vagy. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy csontlepke repül el búvóhelyed felett. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 12.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 7.]
Rettenetesen szomjas vagy. Ez nem mehet így tovább! (-2 életerő.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 154 pontot. A következő körben tehát 161 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁSÓ (34. TÁRGY)
Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit.

LANT (238. TÁRGY)
Tíz drótszőrt fűzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A lanton való játék egyszerű, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintű zene szakértelem szükségeltetik.

SÜVÍTŐ RÁJA (113. SZÖRNY)
Amikor a látóhatáron egy apró, fekete pont tűnik fel, még nem tudod, hogy milyen borzalmas veszély leselkedik rád. A pontból süvítő hang kíséretében hamarosan hatalmas testű, lapos, lebegő lény jelenik meg, amint félelmetes sebességgel száguld feléd. Bár sebzése, amelyet farkával és fogával oszt ki, nem túlzottan komoly, de félelmetes sebessége miatt szinte lehetetlen eltalálni. A legtöbb esélyed talán egy vágófegyverrel lehet.

KARAKTERLAP

Moolvyg, egy rövid ősz hajú, csillogó szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 13. fordulód.

Erő: 8 Szint: 7 Merészség: 6/3 Magasság: 122 cm
IQ: 18 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 95/95 év
Egészség: 10 Életpont: 95/27 Jellem: semleges (-19) Tul. pont: 6
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 57 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 214 TP-t kaptál. Jelenleg 2 353 TP-d van. A következő szinthez még 1 647 TP szükséges. Trófeáid: szőrlajhár, rájanyék.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 3

26,72 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 875 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 (+1) 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 7 (+1) 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

Összsúly: 23.24 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 fúvócső (#20) 3 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

24 25 26 27 28 29 30 31
-1
0
1
2
3
4
5
6
7
(25,1) 20. jellempróba, vízionár (#66)
(25,2) sünmedve (#33), remetelak (#512)
(26,0) a 17. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), oltár, csontlepke (#746)
(26,3) 2. jellempróba, kaszabolósáska (#83)
(27,4) gátvakond (#57)
(28,5) bo-skorpió (#54), kobudera lak (#533), oltár
(29,5) oltár, süvítő rája (#113)
(30,6) bo-skorpiók (#54)

Üzenet küldése a karakternek