12. forduló, 14. forduló, Vasav összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 25. 15h:02'
EZ A 13. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
14. játékheted kezdete: jan. 30.
A következő fordulódat legkorábban a 14. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2875
SZÁMLA : XXXX

VASAV KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,4] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.)

be 540 bemész az 540. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád.
- Van valamilyen munka? - érdeklődsz hanyagul. Az őr biccent, majd a fejével befelé int. Aztán megakad a szeme a fegyvereiden: rájuk bök. Azt akarja, hogy kint hagyd őket? Nincs más választásod, ha az erőszakos utat elveted: kint hagyod a fegyverzetedet. Odabent egy hivatalnok fogad.
Elmondja, hogy a polgármester leánya nagyon beteg, és a doktorok szerint csak egy dözmöng szívből készített főzet segíthet rajta. Megkérnek, hogy hozz 3 dözmöng szívet az innen délkeletre fekvő sűrű erdőből. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 3 jóságpont jár.] Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 176.]

m 4 mozogsz délre
[44,5] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával jól megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az útonálló megüti a bal válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával jól megszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az útonálló rávág a derekadra. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A Homály Dalnokai KT valahol máshol alakult meg. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy nem túl hivalkodó, de mégis tiszteletet parancsoló, zömök épületet látsz. A homlokzatára egy vaskesztyűs kézben tartott mérleget festettek, a hivatásos fejvadászok jelképét. (757. épület.)
[10 pontot használtál fel, van még 166.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Újonc, igaz? - néz rád a gnóm. - Nem kell válaszolni, látom. Dolgozhat nekünk, itt kell aláírni - máris áttol egy papírt az asztalon. - A szerződés értelmében megkeresi és jó esetben megöli az általunk megjelölt személyt. Nem kell aggódni, ez nem bérgyilkosság, az alanori udvar megbízásából tevékenykedünk - felmutat a falra, ahol látsz egy bekeretezett iratot. - A célszemélyek mind bűnőzök, akik rendkívül veszélyesek a közrendre és a birodalom jövőjére. Hallott már az Újnyugat nevű szervezetről? Eladták a hazájukat, egész Erdauint, egy újabb ellenséges invázió előkészítésében segédkeztek. Mit érdemelnek az ilyenek? Levadásszuk őket. Maga is részt vehet benne, tisztes jutalomért. Ha elkapja őket, csak hozza el nekem a gyűrűjüket, ami a szervezethez tartozásukat jelképezi és azzal bizonyítja, hogy végzett velük. Nagy szolgálatot tesz vele az egész félszigetnek.
Lelkesen bólintasz, ez aztán a neked való feladat! A gnóm elmondja hogy egyelőre a szervezetnek csak néhány tagját azonosították és közülük is csak háromnak tudják a tartózkodási helyét, az egyikük, egy Nehéz Norbi nevű troll kalandozóról úgy hírlik, hogy a várostól délkeletre, az erdőben bújkál valahol.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 161.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[43,5] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzrakó helyet. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz Rodger kezdő üstjét. (ld. enc.) Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bo-skorpió. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a bo-skorpió testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 9 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A bo-skorpió megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,5] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy gyilkos sallank volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[20 pontot használtál fel, van még 141.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[41,5] Továbbra is síkságon vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gátvakond közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gátvakond jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [40,5] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy pókvadász. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)
Összefutsz egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű troll nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran híve. Egy bőrpáncélt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy sünmedve trófea és egy rájanyék trófea ékesíti. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy pular kristályt tart. Egy gyermek van vele. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd.
Összeismerkedtek. Az ő neve Gyilkos Mókus. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
[20 pontot használtál fel, van még 121.]

kt 5 elkészíted az 5. tárgyat
Begyűjtöttél 1 bunkót. [6 pontot használtál fel, van még 115.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[39,5] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy bíborgörény. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bíborgörény testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bíborgörény a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [38,5] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Találsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy gitonga közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a gitonga hosszú nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gitonga belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 4 tigroszlán fog (ld. enc.). Elteszed őket. [20 pontot használtál fel, van még 95.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Messze földről jött egy alak,
A ruhája ezer darab,
Csont a szája,
Hús szakálla -
Ha még mindig nem tudod,
Jobb, ha nem találgatod!
[5 pontot használtál fel, van még 90.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[37,4] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zoloboo került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a zoloboo fekete testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A zoloboo többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 80.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+14 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 40.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 10.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól lelkes felfedező helyett biztató túlélő-jelölt. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 152 pontot. A következő körben tehát 162 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TŰZRAKÓ HELY (1169. TÁRGY)
Nocsak, mi van itt! Elszenesedett farönköket látsz egymásra rakva, furcsán szabályos összevisszaságban. A levegőben ínycsiklandó illatok szállnak, valaki itt finomat evett, olyan finomat, aminek a szokásos ürge- és hamulúdvacsoráid, valamint a gyümölcsgyűjtő túráidat követő étkezéseid a nyomába sem érhetnek.
Körülnézel, a gyomrod ellen intézett gaztett előidézőjét keresed! A következő pillanatban egy aprócska gnóm ugrik eléd, kezében egy bundás tatucombot szorongat. Rövid beszélgetés után (lásd lejjebb, Rodger üstjének enciklopédiájában), megtudod tőle, mi kell ahhoz, hogy neked adja az üstöt, ami annak idején Rodgernek, Borax volt szakácsának tulajdona volt. Miközben mesél, sajnálkozva jegyzi meg, hogy épp most végzett a sült tatucombbal, melyet örömmel megosztott volna veled. Sebaj, majd legközelebb.
Ezentúl minden alkalommal, amikor tűzrakó helyre bukkansz, és a gnómot a környékén találod, meg fog kínálni egy adag étellel (ezt sehol nem jelöljük, a kaja rögtön elfogyasztásra, a bendődbe kerül). Ha a jellemed túl gonosz, teljesen más a helyzet, a gnóm rá fog jönni, hogy rosszban sántikálsz. Ilyenkor sem kajában, sem szívélyes fogadtatásban nem lesz részed (de azért Rodger üstjét megszerezheted tőle, ha hozod a tárgyakat, amire szüksége van).

RODGER ÜSTJE KEZDŐKNEK (1167. TÁRGY)
A gnóm mesélni kezd:
- Nos, ha te is szeretnél ilyen finomakat enni, Rodger üstje az, ami kell neked. Már egy éve, hellyel-közzel mindennap az ebben főzött ételekkel táplálkozom, és nézz rám!... Persze nem láttál előtte, de megizmosodtam. Manapság már a Túlélők Földje szörnyei csak úgy menekülnek előlem, nem úgy, mint annak előtte, amikor még a rejtőzködés volt a legkiemelkedőbb szakértelmem.
Teljesen meghatnak a szavak, és vágyakozásteljes tekintettel méregeted a fényesre suvickolt üstöt, ami a gnóm lábánál fekszik.
- Szeretnél egy ilyet te is? Hajlandó vagyok neked adni, magamnak majd átcsempésztetek egy újabbat a csatornán keresztül. Van egy ismerősöm a folyóőrök között. Szóval, ha tényleg szeretnéd, csak pár dolgot kérnék tőled cserébe azokból az alapanyagokból, amik elengedhetetlenek egy-egy jó főzőcskézéshez! Hozz hát 6 álomport, 6 móri gyümölcsöt, 1 grifftojást és 1 ormánygőte csontot, és ha ezt megteszed, az üst a tied lehet. Cserébe még az első, és egyben legegyszerűbb étel receptjét is neked ajándékozom.
Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1167 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik tűzrakó helynél. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1167 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd.
A kezdőüst remek választás azoknak, akik el akarnak kezdeni főzőcskézni. Bár a bonyolultabb fogásokhoz egy jobb üst kell majd, az ételek többségét ebben is elkészítheted.
Az üst nem átadható.

GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY)
A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé.

PÓKVADÁSZ (59. SZÖRNY)
Az erdőben árnyként mozgó, ló nagyságú rovar-ragadozó egyik kedvenc kajája a mérges pók. De ha mérges pók nincs (pl. kipusztítottad őket a mérgük miatt), akkor megteszi egy rágósabb, de kiadósabb falat kalandozó is. Bár van hat lába, a pókvadász gyakran vitorlázik a fák között fekete lebernyegével. Ha zsákmányt pillant meg, rátekeri nyelvét, és a félig megfojtott áldozatot elevenen, nyúlánk szívókájával szürcsöli fel, a légyéhez hasonló külső emésztéssel. Undorító, mi? Akkor döfd agyon egy szúrófegyverrel...

BÍBORGÖRÉNY (84. SZÖRNY)
Zsuppsz! Az orrodat borzalmas bűz üti meg, és a következő pillanatban már jön is fel a gyomrodból a reggeli/ebéd/vacsora. Pedig csak egy ártatlan bíborgörény indított ellened a Wermachtot megszégyenítő gáztámadást. A rosszullétet persze gyorsan le kell küzdened, mert jön a közelharc ezzel a sötétbíbor szőrű, kutya méretű szörnnyel! Szerencsére csak bozótos területen számíthatsz rá.

GITONGA (76. SZÖRNY)
A gitongák békés, hosszú nyakú tollas lények, a dombvidék göröngyös sziklái között fészkelnek. Az állandó harc a nagyobb ragadozókkal rákényszerítette őket arra, hogy megtanuljanak harcolni: hosszú, hegyes, kemény csőrük sokszor még egy rőtmanót is meghátrálásra kényszerít.

TIGROSZLÁN FOG (63. TÁRGY)
Ha végzel egy tigroszlánnal, kiszedheted teljesen ép és különösen hegyes fogait, hátha még jó lesz valamire.

KARAKTERLAP

Vasav, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Ez a 13. fordulód.

Erő: 16 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 10 Támadás: 4 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 1 Menekülés: 50 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 19 Életpont: 93/60 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 1
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 3 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 37 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 TP-t kaptál. Jelenleg 503 TP-d van. A következő szinthez még 497 TP szükséges. Trófeád: bo-skorpió.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 ütőfegyverek: 5 lőfegyverek: 4

37,98 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 626 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 (+1) 3. gyógyítás: 6
4. titkosírás: 1 5. felderítés: 1 6. vadászat: 2
7. bányászat: 3

Összsúly: 40.96 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van.
Még 128 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunkó (#5) 2 gyöngymangó (#135) 4 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
3
4
5
6
(37,4) zoloboo (#77)
(38,5) Sheran oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), phua-kúp (#372), gitonga (#76)
(39,5) bíborgörény (#84)
(40,5) pókvadász (#59), Gyilkos Mókus (2645. kalandozó)
(41,5) gátvakond (#57), gumifa (#38), oltár
(42,5) oltár, 19. jellempróba, gyilkos sallank (#85)
(43,5) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), tűzrakó hely (#1169), oltár, 10. jellempróba, bo-skorpió (#54)
(44,4) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609)
(44,5) útonálló (#130), fejvadászház (#757)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A mágianövel‹ (2295) nem használódott el, amikor valaki feltette egy tárgyára. A hibát javítottuk, és azoktól levontuk, akik már használták.
* - Az intardragnitokat az enceiklopédiájuk alapján nem lehet berakni a régi dragnitverziójukkal együtt. Ez hibás volt. Javítottuk. Aki eddig együtt használta az intra és régi dragnit párokat, az - legyen szíves - vegye ki kristálykinyeréssel ez egyiket.

Üzenet küldése a karakternek