| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. ápr. 10. 9h:28' EZ A 13. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD 14. játékheted kezdete: ápr. 17. A következő fordulódat legkorábbana 14. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2297 SZÁMLA : XXXX |
| f 48 | kísérletezel a 48. tárggyal |
| kt 51 | elkészíted az 51. tárgyat |
| kf 51 | kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat |
| m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a homokvarány lapos hátát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal eltalálod a homokvarány jobb karját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a homokvarány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A homokvarány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-4] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy bo-skorpió ijesztett meg. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a rambó bogár jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a rambó bogár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-3] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kavadu. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a kavadu testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal párszor keményen megütöd a kavadu bal vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A kavadu belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kavadu hosszú nyakát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A kavadu belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
| be 531 | bemész az 531. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz Murrtipnek (ahogyan röviden nevezted őt), és tovább indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 76.]
| m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [27,-2] A bozótos terep dombvidékbe megy át.
(Továbbmész...) [28,-2] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kaffogó hebrencs. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
| m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a démontetű jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a démontetű kitinpáncélját. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a démontetű jobb első lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [30,-1] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy királygyík. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a királygyík testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a királygyík bal hátsó lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal többször eltalálod a királygyík pikkelyes testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
| f 16 | kísérletezel a 16. tárggyal |
| tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
| tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 6 pontért |
| BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY) Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod. |
BO-SKORPIÓ (54. SZÖRNY)Ez a jól megtermett, mérges csípésű bogár nem igazi skorpió. Nevét onnét kapta, hogy a skorpióhoz hasonlóan, farkának előresújtásával támad, és ez a csípés mérgező. Ollói viszont nincsenek, csak hatalmas csáprágói. Mérgét az alkimisták szerint ugyan ki lehet nyerni, de a koncentrátum veszít ilyenkor az erejéből. |
KAFFOGÓ HEBRENCS (88. SZÖRNY)A síkságok nagytestű, félelmetes dögevője inkább kitartásáról híres, mint nagy erejéről. Jókora, különösen rugalmas állkapcsával a zsákmányába kapaszkodik, és húzni kezdi hátrafelé - a dög azé a hebrencsé lesz, aki a legerősebben és a legállhatatosabban húz. Ha nincs dög, az élő zsákmány is megfelel - amibe egyszer belekapaszkodnak fogukkal, csak akkor engedik el, ha elpusztítják őket (bár gyakran még akkor sem). Ezért aztán rengeteg csapást kell rá mérni (lehetőleg ütőfegyverrel), amíg a szívós szervezet felmondja a szolgálatot. A kaffogó hebrencs sárgás szőrű, oroszlánsörényű de sakálfejű, gyors mozgású szörnyeteg. |
CSONTKÉS (11. TÁRGY)A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik. |
| Erő: | 14 | Szint: | 4 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 123 cm |
| IQ: | 11 | Támadás: | 3 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
| Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 54/54 év |
| Egészség: | 16 | Életpont: | 91/37 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
| Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 3 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ütőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 4 | ||
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 2 |
| 4. vadászat: | 2 | 5. bányászat: | 2 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
| udvarolsz a 3. fajúaknak |
| Összsúly: 21.83 kg | Megterheltség: 57% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
| Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | antilopbőr (#48) | 1 | dárda (#10) | 1 | fáklya (#36) | |||
| 1 | grákóbőr (#41) | 10 | szögletes kő (#17) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | bőrpáncél (#51) | 2 | varányszem (#30) | 10 | víz (#27) | |||