12. forduló, 14. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 12. 9h:09'
EZ A 53. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
54. játékheted kezdete: aug. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX

MOKESZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-331,-38] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Pszi energiáid is töltődnek. (+12 pszi pont.)

fgy 50 40 1 felt. gyógyítás 50 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nem adtad meg a második paramétert (hány TVP-t akarsz elkölteni). [0 pontot használtál fel, van még 182.]

d 1205 eldobod az 1205. tárgyat
Elhajítasz 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

kno 14 képesség-növelés 14
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve szürkeáll. aktiv. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.)
[0 pontot használtál fel, van még 182.]

tno 3 2 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 180.]

kt 19 12 elkészíted a 19. tárgyat (12 darabot)
Begyűjtöttél 12 kerek követ. [12 pontot használtál fel, van még 168.]

be 11 bemész a 11. titkos labirintusba
A sziklás, köves dombok között aránylag hamar megtalálod a mirgek barlangjának bejáratát. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Odabent bűzös, egészségtelen levegő fogad. Az alacsony, szűk járatokat láthatóan nem az emberek, hanem a mirgek méreteire tervezték. [5 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 3 5 4 mozogsz 3 5 4
Kínlódva mászol végig ezen a járaton, és végül rá kell döbbenned, hogy zsákutcát követtél. [3. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mirg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a mirg jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a botot a másikra támadsz. Bottal halálos csapásokat osztva péppé vered a mirg bal szárnyát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mirg jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a mirg. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. Magadhoz veszel egy tekintélyes mirg trófeát. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Elérted a térképen az 5-össel jelölt pontot. Mindenhol csontok hevernek (némelyik emberi). Feltehetően ez a mirgek ebédlője. [5. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mirg van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a mirg jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bottal halálos csapásokat osztva péppé vered a mirg fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a mirg jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A sarokban, néhány emberi csont között, megtalálod a térképet. Számodra érthetetlen ákombákom az egész. Nyilván titkosítva van. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
A kanyargó folyosó padlóját mindenhol mirg ürülék borítja. Orrodat befogva lépkedsz tovább, mígnem elérsz a járat végéhez. [4. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mirg. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a botot ellenfeledre rontasz. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mirg fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mirg bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a mirg a jobb válladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 148.]

lm 2 1 mozogsz 2 1
Görnyedten haladsz előre a szűk folyosón. Egy tágabb, fészekszerű terembe érkezel. A fal mellett nagy mirg tojások sorakoznak. [2. PONT] Hirtelen egy mirget veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a mirg bal szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mirg tollas testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mirg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Visszatérsz a bejárathoz, és kikapaszkodsz a napfényre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 138.]
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+12 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 98.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[-332,-38] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a rájanyék fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a botot ellenfeledre támadsz. Bottal többször kegyetlenül megütöd a rájanyék bal vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a rájanyék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bottal eltalálod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak mirg trófeát, és kiszedsz egy rájanyék trófeát. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Elenios neve... (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-333,-37] Kisebb hegyek emelkednek itt. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő csontlepke nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bottal megcsapod a csontlepke testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 5 életpontot vesztettél. Bottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontlepke jobb szárnyát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 4 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 78.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[-334,-37] A hegyvidéket síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csontlepke. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [-335,-38] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ez Moisma erdejének keleti határa. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy pókvadász. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 58.]

kt 92 elkészíted a 92. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kötelet. [6 pontot használtál fel, van még 52.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[-336,-38] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy csodabogár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [-337,-37] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy technokolin nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a technokolin testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 6 sünmedve tüske annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bottal többször kegyetlenül megütöd a technokolin testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a technokolin kemény csáprágóját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a technokolin. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 31 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Van itt egy fekete gránittorony (530. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss troll nyomok vezetnek délkeletre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 32.]

be bemész
Összegyűjtve a bátorságodat, közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy pillanatig semmi válasz, de azután egészen váratlanul szélesre tárul az ajtó. Egy délceg, páncélba öltözött harcos áll előtted.
- Üdvözöllek! - biccent feléd a harcos. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Mindjárt gondoltam, hogy megbízhatok benned! - mondja kitörő örömmel. [30 tapasztalati pontot kaptál.] Gyorsan átfutja a térképet, aztán izgatottan hozzád fordul. Igen, jól gondoltuk! Dornodon kincseinek egy részét a közelben rejtették el! Ezek a kincsek nagy segítséget jelentenének a további harcban a sötét oldal ellen. - a harcos a szemedbe néz, a válladra teszi a kezét, és ezt mondja: - megbízom benned annyira, hogy hozzád forduljak: járj utána a kincsnek! Cserébe felajánlom, hogy mindent megtarthatsz a három ezüst nyakéken kívül. - a harcos egy óra munkával megfejti a térképet titkosító rejtjelezést, és megmutatja neked a kincs rejtekhelyét. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 4 jóságpont jár.]

6
4 5
1
3 2
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 12. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 6, délre 12 mérföldre található.

Ezután elbúcsúztok, és folytatod utadat az erdőben. [5 pontot használtál fel, van még 27.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[-336,-36] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy pókvadász. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [-335,-35] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ráismersz a távolodóra. Egy pókvadász. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő lebegő gomba nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a botot ellenfeledre ugrasz. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lebegő gomba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 7.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 153 pontot. A következő körben tehát 160 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÜRKEÁLLOMÁNY AKTIVIZÁLÁSA (71. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség lehetővé teszi agyad szürkeállományának jobb kihasználását. Abban a fordulóban (plusz a következő táborozás végéig), amikor aktivizálod, egyéb szakértelmeid kb. 15%-al jobban fejlődnek! Példa: egy GY 40 parancs 0.40-el növeli a gyógyítás szakértelmedet alacsony szinten, de ha a forduló elején kiadtál egy P 71 parancsot, akkor ez a növekedés 0.46 lesz. A képesség nagyon jól használható akkor, ha sok É vagy GY parancsot adsz ki a körben, ha egy kolostorban tanulsz, ha sokat mászol, stb. A P 71 parancs kiadása 5 TVP-be és 20 pszi pontba kerül.

ELENIOS MEGIDÉZÉSE
Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tűnik, ahogy egy vidám, csilingelő hang megszólal a fejedben.
"Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennőjét szolgálom! Akarsz az ő papja lenni? A bűvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennő csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!"
Egy darabig még elbűvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 13. fordulód.

Erő: 18 Szint: 6 Merészség: 3/5 Magasság: 246 cm
IQ: 16 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 17 Életpont: 104/33 Jellem: jó (8) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 54 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 30/8
Eddig összesen 71 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 309 TP-t kaptál. Jelenleg 1 338 TP-d van. A következő szinthez még 662 TP szükséges. Trófeáid: sünmedve, rájanyék.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 7 lőfegyverek: 7 (+1)
dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -2.); kerek kő (#19) max. 2 db (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
29,38 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 4 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. szerencsejáték: 1 11. versengés: 1 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 1 14. pszi: 5 (+1) 15. zárnyitás: 1
16. vadászat: 1 17. vitalitás: 1 18. bányászat: 2
19. testépítés: 1 20. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Fegyverek és lövedékek
2 * bot (#4) 1 csontszablya (#64) 6 * kerek kő (#19)
1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst karkötő (#158)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
10 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 antilopbőr (#48) 1 bordacsont (#16) 21 drótszőr (#37)
2 gyöngymangó (#135) 4 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
3 királygyík bőr (#44) 23 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
3 ormánygőte csont (#21) 1 rókafarok (#124) 1 tükör (#43)
16 varányszem (#30)

Összsúly: 25.20 kg Megterheltség: 54%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 127 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 kaja (#2) 1 malomkő (#1205)
6 sünmedve tüske (#14)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 2 kerek kő (#19) 1 kötél (#92)
12 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-338 -337 -336 -335 -334 -333 -332 -331 -330
-39
-38
-37
-36
-35
-34
(-337,-37) fekete gránittorony (#530), technokolin (#50)
(-336,-38) csodabogár (#755)
(-336,-36) pókvadász (#59)
(-335,-38) pókvadász (#59), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(-335,-35) pókvadász (#59), lebegő gomba (#39)
(-334,-37) csontlepke (#746), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), Tharr oltár, 30. jellempróba
(-333,-37) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), csontlepke (#746)
(-332,-38) rájanyék (#58), Elenios rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios oltár
(-331,-38) a 11. labirintus bejárata, mirg (#75)

Üzenet küldése a karakternek