Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. márc. 15. 17h:55' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: márc. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1310 SZÁMLA : XXXX |
d 16 1 | eldobod a 16. tárgyat (1 darabot) |
d 6 2 | eldobod a 6. tárgyat (2 darabot) |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
kf 64 2 | kézbeveszed/felveszed a 64. tárgyat a bal kezedbe |
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A tintacsiga beleharap a kezedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [26,-6] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő rájanyék mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges tazunkaróka trófeát, és diadalmasan beszerzel egy rájanyék trófeát. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [27,-5] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy sünmedve közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
kt 59 1 | elkészíted az 59. tárgyat (1 darabot) |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [28,-3] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy woor-antilop. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [28,-2] Továbbra is síkságon vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy gátvakond. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaszabolósáska testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges sünmedve trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kaszabolósáska trófeát. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [26,-1] Dombos terepre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheran anyánk druidái, írjatok! Zozi(3502). " Látsz egy olvasztókemencét. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
be 528 | bemész az 528. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 25.]
kt 19 12 | elkészíted a 19. tárgyat (12 darabot) |
f 14 | kísérletezel a 14. tárggyal |
f 41 | kísérletezel a 41. tárggyal |
f 29 | kísérletezel a 29. tárggyal |
TINTACSIGA (74. SZÖRNY) Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges. |
RÁJANYÉK (58. SZÖRNY) Amikor egy sötét árnyék sötétíti el a napot, könnyen előfordulhat, hogy egy lecsapni készülő rájanyéket pillantasz meg (huh, nem egy sárkány...). A rájanyék állítólag a kontinensen oly gyakori wyvern rokona. Bőrszárnyú, hosszú, tüskés farkú gyíkszerű lény, igen éles karmokkal. A karmoknál azonban sokkal nagyobb veszélyt jelent a bénító mérget hordozó faroktüske. A rájanyék leginkább sík vidékeken vadászik. Egyik kedvenc eledele az óriás patkány. |
VADÁSZ TATU (10. SZÖRNY) Ezek a malac méretű, vastag bőrű négylábú ragadozók leginkább bozótos terepen találhatók meg. Harcban mellső karmaikat használják. Nagyon agresszívak, gyakran megtámadják a náluk jóval nagyobb ellenfelet is. Itt az ideje, hogy megtanítsd őket a jó modorra... |
GÁTVAKOND (57. SZÖRNY) Amikor hirtelen megmozdul alattad a föld, és karmok ragadják meg a lábadat, hirtelenjében a Tremors című film főhősének érezheted magad. Pedig nem, csak egy embernél kisebb, szőrős testű, hegyes karmú gátvakond fanyalodott Rád. Sajátos támadási módja miatt nagyobb meglepetéseket tud okozni, mint a Télapó. Legkényelmesebben egy ütőfegyverrel lehet agyoncsépelni. |
MÁSZÁS Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz. |
KASZABOLÓSÁSKA (83. SZÖRNY) Találkoztál már óriás sáskával? Igen? Nem? Mindegy. Mindenesetre, ha találkoztál, valószínűleg eltöprengesz, hogy miért nem "közepes" vagy "apró" sáskának nevezték el, látva a kaszabolósáska birkányi méretét. A kaszabolósáska mandibulái lapos és kemény, pengeszerű végtagok, amelyeket kardművész módjára használ! Ezzel a "fegyverrel" úgy tud bánni, mint egy profi vívó a kardjával. Ahhoz, hogy legyőzd, éles fegyverre van szükséged, nem is a vastag páncélja miatt, hanem hogy a csapásait kivédve, eredménnyel tudjad a támadásaidat bevinni. |
MANDIBULAPENGE (125. TÁRGY) A kaszabolósáskával vívott győztes csata után lemetszheted a mandibulák végéről a majdnem 30 cm hosszú, lapos, pengeszerű képződményeket. |
SZÖGES BUNKÓ (8. TÁRGY) Brutális ütőfegyver a szöges bunkó a maga 3d6+2-es sebzésével. Koponyák és kitinpáncél bezúzására egyaránt alkalmas. A KT 8 paranccsal készíthetsz egyet 16 pontért. Ennek eredményeként leülsz, és egy bunkóba beleszurkálsz egy tucat acélkeménységű sünmedve tüskét. |
Erő: | 14 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 95/26 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 8 | lőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 -); |
26,23 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 141 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 9 | 3. mászás: | 1 (+1) |
4. gyógyítás: | 4 (+1) | 5. harcművészetek: | 6 | 6. zárnyitás: | 1 |
7. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
bakkura (#52) (csak egyszer), grákó denevér (#25) (csak egyszer), mérges pók (#20) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 8. labirintus (23,19). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 8. |
Összsúly: 27.09 kg | Megterheltség: 71% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 3 | kaja (#2) | 2 | kőkés (#6) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | kerek kő (#19) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | szárnyas hernyó (#69) |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | |
-9 | |
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|