Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. dec. 4. 15h:20' EZ A 376. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD 377. játékheted kezdete: dec. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4996 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 10 |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriás patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az óriás patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1100. tárgyat |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 64 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával megcsapod a sírlidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Csontpálcával eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 3 életpontot. A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 67 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Páncélod 1 életpontot sebez ellenfeleden. A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[135,51] Kisebb hegyek emelkednek itt. Észreveszel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [135,49] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő purifikátor nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 13 életpontot vesztettél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 3 életpontot. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [135,48] Fák, mindenütt csak fák.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [135,46] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a manaelementál testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 1 életpontot. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 1 életpontot. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 64 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 1 életpontot. Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [135,45] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Nano Pallanthoff irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [132,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Felfedeztél egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Daleron Kawer. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy régészeti lelőhely van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy dehidrátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dehidrátor testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor feléd harap, de sikertelenül. A dehidrátor farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dehidrátor testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Páncélod 1 életpontot sebez ellenfeleden. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor melléd csap a farkával! A dehidrátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
szk 356 | keresed a 356. szörnyet |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
in 2735 382 330 | leírod a 2735. kalandozónak a 382. szörnyet a 330. tárgyat |
in 2735 960 1206 | leírod a 2735. kalandozónak a 960. szörnyet az 1206. tárgyat |
in 4528 332 330 | leírod a 4528. kalandozónak a 332. szörnyet a 330. tárgyat |
in 5317 240 271 | leírod az 5317. kalandozónak a 240. szörnyet a 271. tárgyat |
in 5317 293 286 | leírod az 5317. kalandozónak a 293. szörnyet a 286. tárgyat |
in 5317 284 288 | leírod az 5317. kalandozónak a 284. szörnyet a 288. tárgyat |
in 5317 299 334 | leírod az 5317. kalandozónak a 299. szörnyet a 334. tárgyat |
in 5317 301 343 | leírod az 5317. kalandozónak a 301. szörnyet a 343. tárgyat |
in 5317 303 377 | leírod az 5317. kalandozónak a 303. szörnyet a 377. tárgyat |
in 5317 636 417 | leírod az 5317. kalandozónak a 636. szörnyet a 417. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | energia fejlesztése 10 |
A BUTASÁG ÁRA (273. TUDAT KÉPESSÉG) Természetes, hogy egy harcos, esetleg Tharr egy követője lényegesen lassabban tanul meg bármit, mint pl. egy Fairlight hívő vagy egy gnóm. A mágiában járatlan, buta harcosoknak sokszor ugyanannak a varázslatnak az elmondása több varázsenergiát igényel, mint egy képzett varázslónak. Nem csoda, hogy még a legalapvetőbb, legprimitívebb varázslatok tökélyre fejlesztése is jóval több időt igényel számukra. Most azonban ráébredtél, hogy minden rosszban van valami jó - ha valaki lassabban, hosszabb ideig, nehézkesebben tanul, annak természetesen a tanulás is tovább tart, és esetleg több tapasztalattal jár, mint egy zsenipalántának. Mostantól lehetőséged van arra, hogy szabályozd, mekkora árat fizetsz a butaságodért: Az EK 273 <határ> <VP> parancs kiadásával beállíthatod, mennyivel több vp-t akarsz elkölteni a <határ>-nál kisebb vp-költségű varázslatokra! A varázslat hatékonysága ugyan nem növekszik, de jobban fejlődik a megfelelő szakértelem. Példa: EK 273 8 2 hatására minden 8 vp-nél KISEBB varázspontköltségű varázslatod (gyógymógy, áldomás, stb, de vámpirizáció NEM), 2 vp-vel többe kerül. Ki tudja, idővel talán még az igazi mágusoknak is megtetszik a tanulási idő megnyújtásának eme módja? Még valami: a 3. paraméterhez, ha akarsz, hozzáadhatsz 200-at: ekkor a parancs csakis a teológia varázslatokra fog vonatkozni! Ha 400-at adsz hozzá, akkor csakis a taumaturgiásokra. Pl. EK 273 8 202 hatására a gyógymógyot 2 VP-vel drágábban lövöd, de az energiatüskét nem. EK 273 8 402 esetén az energiatüskét lövöd drágábban, a gyógymógyot nem. Egyszerre lehet érvényben teológiás és taumaturgiás beállításod is. A beállítások üres EK 273-mal törölhetők. |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG HOLDKÖVE (1830. TÁRGY) Már azt hitted, hogy az Örökkévalóság Ametisztje nem fog továbbfejlődni. De most mégis! Mindössze több időre volt szüksége, de az evolúció korántsem ért véget. Ez a holdkő varázslatos! És a képességei elkápráztatnak. Speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +100 max. ÉP-t, +100 max. VP-t, +4-t minden tulajdonságodra, +9 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +5 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY) Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány. Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást. A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd. [Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.] |
MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY) A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő. - Látom, tetszik! - szólít meg valaki. Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál! - Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban! Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír! A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze. A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható. |
Erő: | 18 (26) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 129 cm |
IQ: | 25 (33) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 16 (23) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 16 (24) | Életpont: | 317/150 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 22 (35) | Varázspont: | 437/0 | Pénz: | 2645 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 21/12 | Pszi pont: | 167/218 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 21 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 10 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 19 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 9 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 30 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 9 |
10. teológia: | 8 (+1) | 11. taumaturgia: | 28 | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 7 | 14. szörnyismeret: | 20 (+1) | 15. pszi: | * 19 |
16. zárnyitás: | 1 | 17. vadászat: | 4 | 18. főzés: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (4996) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | rücskös gigaféreg (#7039) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
27 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 45 | kerek kő (#19) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 9 | víz (#27) | 1 | zöld üveg (#82) |