128. forduló, 130. forduló, Parókás Pippin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 22. 10h:05'
EZ A 166. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD
167. játékheted kezdete: okt. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4455
SZÁMLA : XXXX

PARÓKÁS PIPPIN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [0,0] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+47 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 259.]

* 2. KP: v 6 2 15 elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 254.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 249.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 244.]

ek 7 6 12 t. energia kisütése: 7 6 12
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+12 csapdaészlelés.) [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 244.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 239.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

v 7 84 3 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 45 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 231.]

v 7 85 10 elmormolod a 7. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 228.]

fl 1 148 lopsz az 1. fajúaktól a 148. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

fl 2 148 lopsz a 2. fajúaktól a 148. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

fl 3 148 lopsz a 3. fajúaktól a 148. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

fl 7 148 lopsz a 7. fajúaktól a 148. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

m 4 3 1 mozogsz délre, délkeletre, északkeletre
[0,1] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy liumbe. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a liumbe testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a liumbe testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a liumbe száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [1,2] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy karmos tankány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a karmos tankány testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a karmos tankány testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon e tábla Sheran és a Fekete Druidák tiszteletére! Jack 5191 " Felfedeztél egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [2,1] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Nathan vigyorog kajánul. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Rögtön eszedbe jut Calligula arénája! Sajnos nincs nálad semmi, amit tökaratónak használhatnál. Marad a futball-edzés! Több teljes erejű rúgás után sem akar a foci elszállni. A labda már a jajgatást is abbahagyta, a lábad is nagyon piros lett valamilyen folyadéktól, ezért a játék unalmassá válik. Továbbmész. (+2 gonoszság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Utad során felfedezel egy varkaudar barlangot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy szökőkút van. Északra egy épület van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 12 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Felkutatod a törpe férfi táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A fenébe, a tábort csapda védi! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Vagy Te voltál ügyetlen, vagy a másik túl éber - a lényeg az, hogy lebuktál! Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 lopás).
Találkozol egy fekete, göndör hajú, zöld szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr híve. Egy arany papi karkötőt, egy bronzsisakot, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy mind. topázát, egy rőtmanó kacagányt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar bajnok trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Elenios elsőáldozója. Egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy mind. topázát, egy obszidián karkötőt, egy rőtmanó kacagányt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy csontváz lord trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy szutykos remák trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
[50 pontot használtál fel, van még 178.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Egy egész csapat bohócpapagájt zsákmányoltál. Valószínűleg nem tartják olyan jó tréfának, hogy ebéd lesz belőlük. (+5 kaja.) Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 138.]

m 7 5 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[1,0] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy sörsátrat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. {max. életpontja: 21-24.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával alaposan megvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Van itt egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol az alakváltó nő letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 178 életpontot. Futás a tett színhelyéről!
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol a mutáns férfi letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A fenébe, a tábort csapda védi! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 196 életpontot. Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [20 pontot használtál fel, van még 118.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+290 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

-1 0 1 2 3
-1
0
1
2
3
(0,1) varkaudar falu (#1109), liumbe (#349)
(1,0) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), útonálló (#130), egy alakváltó nő, egy mutáns férfi
(1,2) karmos tankány (#137), mély kút (#93), Chara-din rúnaköve, Chara-din oltár
(2,1) az 53. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 9. jellempróba, varkaudar falu (#1109), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), varkaudar barlang (#2200), uzbány (#102), egy törpe férfi

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[0,0] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy gorombilla. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a gorombilla jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gorombilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 118.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[0,1] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy óriás patkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az óriás patkány jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az óriás patkány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy tetemember.

Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy csontváz.

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a csontváz jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 trikornis szarvat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 446 (limit: 1395), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 44383.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [0,2] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a láplidérc testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a láplidérc bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt mágus. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+7.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mágus testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 24 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

Találsz nála 1 sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 448 (limit: 1395), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 44487.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [0,3] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tetemember közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a tetemember testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy élőholt mirg.

Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mágus.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 26 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 450 (limit: 1395), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 44591.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 72.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Elegánsan leterítesz egy szarvast (reméljük, nem figyelnek a nottinghami seriff bérencei). (+8 kaja.) Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

[40 pontot használtál fel, van még 32.]

ef 5 503 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! [10 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 5 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját bezabál a garokk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 270 pontot. A következő körben tehát 266 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY)
Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz.

KARAKTERLAP

Parókás Pippin, egy kopasz, csillogó szemű árnymanó férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Dornodon hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 129. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 106 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 27 Menekülés: 40 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 13 Életpont: 288/175 Jellem: gonosz (125) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 (14) Varázspont: 160/62 Pénz: 3245 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 23/0 Pszi pont: 15/9
Eddig összesen 1191 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 580 TP-t kaptál. Jelenleg 316 608 TP-d van. A következő szinthez még 23 392 TP szükséges. Trófeáid: élőholt sullár, dermesztő lidérc, Öregsámán Krough.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 24/36 (+5%)
ütőfegyverek: 20/29 lőfegyverek: 15/95 dobófegyverek: 2/95

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) max. 3 db (10 -13.); nyílvessző (#108) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 106 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 79/4 2. nyomkövetés: 28/96 (+53%) 3. lopás: 8/5 (+11%)
4. mászás: 6/85 5. csapdakészítés: 11/80 (+5%) 6. csapdaészlelés: 30/48 (+410%)
7. gyógyítás: 16/31 8. titkosírás: 1/42 9. felderítés: 5/41
10. szörnyidomítás: 3/72 11. teológia: 13/80 (+22%) 12. taumaturgia: 13/49 (+17%)
13. zene: 4/22 (+11%) 14. szörnyismeret: 12/56 15. pszi: 3/72 (+3%)
16. zárnyitás: 6/55 17. vadászat: 12/54 (+88%) 18. bányászat: 18/18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148), a trolloktól (5) mocsári penkét (#148), a gnómoktól (6) mocsári penkét (#148), a kobuderáktól (8) mocsári penkét (#148), az emberektől (1) mocsári penkét (#148), az elfektől (2) mocsári penkét (#148)
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szőrös pók (#100)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Pszinapszis (#974), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (2,15) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
tolvajvér (#364) láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): kész. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 9, 15, 16, 20, 29, 31, 50, 51, 52, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 450 (limit: 1395), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 44591.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 32 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 309 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 71.47 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 3 díszes rézpajzs (#84) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
10 óndarab (#85) 3 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
65 arany (#50) 1 éjkő (#2369) 10 kaja (#2)
1 lapockacsont (#33) 1 liumbe hajtás (#655) 2 madártoll (#112)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237) 2 trikornis szarv (#198)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-1 0 1
-1
0
1
2
3
4
(0,0) varkaudar falu (#1109), liumbe (#349), gorombilla (#38)
(0,1) óriás patkány (#42), tetemember (#123), csontváz (#48), Sheran oltár, 14. jellempróba
(0,2) Leah oltár, láplidérc (#352), élőholt mágus (#175)
(0,3) tetemember (#123), élőholt mirg (#135), élőholt mágus (#175), Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek