127. forduló, 129. forduló, Kehes összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. jún. 29. 20h:19'
EZ A 382. JÁTÉKHETED, 128. FORDULÓD
383. játékheted kezdete: jún. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5224
SZÁMLA : XXXX

KEHES KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [208,96] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+199 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+92 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+76 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 296.]

* 5. KP: v 14 0 0 elmormolod a 14. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

v 90 elmormolod a 90. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 286.]

v 86 elmormolod a 86. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 280.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 280.]

pps 40 PP spórolása: 40
Félreraktunk, letiltottunk neked 40 PP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy PPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 280.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A varkaudar varázsló nem tudott meglepni.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 291 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 291, gyógyulás: 0, összesen: -291 ÉP}

Alapos munkát akarsz végezni, a helyszíntől valamivel messzebb portyázó rémmel is végezned kell. Egy borzalmas varkaudar! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 101 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 gyöngymangó. 3 211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy nanda, és hozzáláthatsz a munkához! {egyik sebzési módja: 1x 4d4+6.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a nanda bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 801 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Nagyszerű, most már nem fognak megzavarnai, áshatsz! Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! [12 pontot használtál fel, van még 268.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +86 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +110 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +98 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +88 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

m 8 mozogsz északra
[208,95] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy umbatari bromag nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 641-705.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 118 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Nincs időd félrehajolni. (78 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az umbatari bromag testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd az umbatari bromag testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Az umbatari bromag megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az umbatari bromag testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted az umbatari bromag testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az umbatari bromag kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Az umbatari bromag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak Notermanthi trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő umbatari bromag trófeát. 4 540 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 252, gyógyulás: 0, összesen: -252 ÉP}

Észreveszel egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 262.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +101 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +47 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A kronokukac nem tudott meglepni. {max. életpontja: 241-270.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 111 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kronokukac testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a kronokukac testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 3 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy hegyi góliát! {egyik sebzési módja: 1x 6d6+14.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 104 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a hegyi góliát fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 11 aranyat. 3 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy nanda! {támadása: 45.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda pikkelyes testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a nanda fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a nanda testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Végre hozzáláthatsz a tényleges munkához! Kemény munka árán egy argumércre bukkansz. (ld. enc.) Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! [12 pontot használtál fel, van még 243.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +59 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

m 6 mozogsz nyugatra
[207,95] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Quwarg szagot érzel! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy ősquwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 60 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 106 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg gigantikus potrohát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 6 286 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 237.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vörösszakállú Throfil". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Könnyű feladatot kapsz: szörnyek nyomait kell felismerned, tehát ez a próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Odavezetnek egy asztalhoz, amelyen megkövült sárdarabok hevernek, bennük szörnyek lábnyomaival. Könnyedén azonosítod mindhármat. 540 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve halálosztó kain. A kalandmester int - itt az idő! {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 24 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 107 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain tüskés bőrét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a halálosztó kain tüskés bőrét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a halálosztó kain bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 kőszemet. 1 689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Acélfejű Draenar. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy drónkeselyű. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 324 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Graltrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A kalandmester vigyorogva az ablakra mutat: mássz ki az ablakon, fel a torony tetejéig, és hozd le onnan a toronydíszt! Elmosolyodsz. A kalandmester nyilván viccel! De nem. Amikor közlöd, hogy nem próbálkozol a biztos öngyilkossággal, kiderül, hogy a kalandmester komolyan gondolta, és visszautasításod a kudarcodat jelenti. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás).
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 197.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy quwarg királynő életének! {max. életpontja: 151-166.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 40 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő bal oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy tolmokov-koktélt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott tolmokov-koktélt 648 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kalapácskezű Rain néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Koncentrálni kezdesz, és hangosan sorolod, hol mit észleltél. 1 080 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vörösszakállú Grindan nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy kultúrmasztodont. {max. életpontja: 301-320.}

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 33 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 12 kaját. 2 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Balrognyűvő Dáin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy Chara-din fattya. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy acélkolosszus. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 540 tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 aranytermő ládikó. 6 480 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [50 pontot használtál fel, van még 147.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A kronokukac nem tudott meglepni. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+6.}

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 36 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac fejét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 3 419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ezen kívül még 2 szörny van, ami a munkádat veszélyeztethetné. A soron következő egy zoloboo törzsfő. {max. életpontja: 191-220.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 33 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo törzsfő testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zoloboo törzsfő testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a zoloboo törzsfő jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zoloboo törzsfő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 40 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 9 mérg. ubuk dobónyilat. 3 042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Gyors szusszanás után felkészülsz, hogy a harmadik szörnnyel is végezz, ami egy zoloboo törzsfő. {védettsége: 24 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 35 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo törzsfő testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zoloboo törzsfő jobb oldalát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a zoloboo törzsfő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A zoloboo törzsfő többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 40 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. 3 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Nagyszerű, most már nem fognak megzavarnai, áshatsz! Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 mithrilt! [12 pontot használtál fel, van még 128.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +115 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +113 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[208,94] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy umbatari bromag. {egyik sebzési módja: 2x 5d10+33.} Itt csata lesz.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag hosszúkás fejét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (39 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az umbatari bromag mérgező bőrét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod az umbatari bromag jobb első lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Az umbatari bromag kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted az umbatari bromag fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 256, gyógyulás: 0, összesen: -256 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy morgud hagymatövet. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Xanathar egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [209,93] A hegyvidéket síkság váltja fel. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.}

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 40 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kék rothasztó bal első lábát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed a kék rothasztó fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kultúrmasztodon. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 32 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon bal oldalát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 9 kaját. 2 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

[22 pontot használtál fel, van még 106.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +105 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +84 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +81 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +40 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

m 1 mozogsz északkeletre
[210,92] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy norpadolótika. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 6d10+6.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy quwarg nagymester. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 36 életpontot sebeztél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 100.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +54 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[210,91] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sivatagi doareg. {max. életpontja: 351-410.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 37 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sivatagi doareg fejét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 9 kaját. 2 819 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár! {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.}

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 33 életpontot sebeztél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ében dobónyíl. Lövedéked átfúrja a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 3 kaját. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy légirozmár! {támadása: 7.}

Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ében dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a légirozmár testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 3 kaját. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 10 aranyat. Miután lemásztál, továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [210,90] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Észreveszel egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin! {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy sötét gnóm! {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 548 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 aranyláncot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [56 pontot használtál fel, van még 44.]

szk 121 keresed a 121. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy homokférget. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 41.]

* 2. BP: h 1576 20 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [20 pontot használtál fel, van még 21.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 21.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-55 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 92 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 19, 27.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. 2 kaját habzsol be a quwarg harcos. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 269 pontot. A következő körben tehát 290 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARGUMÉRC (2632. TÁRGY)
Az agrumérc egy nagyon speciális, vöröses színű érc. Ghallán csak nagyon ritkán lehet bányászni, csakis akkor, amikor a Bíborhold teljes fényében tündököl. Ez nem a teliholdat jelenti, hiszen akkor minden hónapban lehetne egyszer, hanem azt, hogy a Bíborholdnak van egy évezredekben mérhető ciklusa is. Egy ideig egyre nagyobb lesz, eleinte csak kis mértékben, de aztán 1-2 évezred múlva hirtelen nagyra nő. 1-2 hónap után újra csökkenni kezd, az elején gyors ütemben, majd egyre lassulva. A tudósok máig keresik a jelenség okát, de vélhetően a Bíborhold mostani tetőzése összefüggésben van azzal, hogy az argum nevű speciális ércet is csak most találták meg a törpe bányászok. Az igen ritka érc a hírek szerint nem csak Ghallán, de a síkokon is fellelhető, és várhatóan csak rövid ideig lehet hozzájutni annak, aki nem fél a kemény munkától, és kitartóan kutat utána. Vajon mi a titka a megmunkálásnak, és mit lehet belőle készíteni?

ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.
Figyelem! A varázslat csak a 119. sorszámú küldetésig használható!

KARAKTERLAP

Kehes, egy meghatározhatatlan színű, tüsi hajú, vizenyős szemű mutáns férfi vagy. A bőröd undorítóan nyálkás. Fairlight hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 128. fordulód.

Erő: 30 (40) Szint: 25 Merészség: 9/5 Magasság: 162 cm
IQ: 38 (50) Támadás: 55 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 23 (43) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 4/9 év
Egészség: 25 (38) Életpont: 662/607 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (35) Varázspont: 930/0 Pénz: 35440 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 18/18 Pszi pont: 191/43 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 1007 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 77 943 TP-t kaptál. Jelenleg 1 577 884 TP-d van. A következő szinthez még 122 116 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, umbatari bromag, quwarg anyakirálynő. A 124. fordulódban 10375 arany került a bankszámládra. 10535 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/58 ökölvívás: 1/78 szúrófegyverek: 28/53 (+29%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 26/91 (+20%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 --1.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
210,90 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 210
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 218 időszaki: 6

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/90 2. nyomkövetés: 11/87 (+5%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 14/10 (+17%) 5. csapdakészítés: 15/10 (+7%) 6. csapdaészlelés: 1/42
7. gyógyítás: 8/23 8. titkosírás: 1/19 9. felderítés: 24/61
10. szörnyidomítás: 10/18 11. teológia: 39/57 (+8%) 12. taumaturgia: 56/41 (+9%)
13. szerencsejáték: 1/1 14. versengés: 5/10 (+10%) 15. harcművészetek: 1/18
16. zene: 23/76 (+25%) 17. szörnyismeret: 11/13 (+5%) 18. pszi: *19/100
19. zárnyitás: 1/9 20. vadászat: 5/78 21. vitalitás: 1/14
22. bányászat: 11/94 (+54%) 23. testépítés: 1/0 24. úszás: 7/54
25. főzés: 1/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó (#96) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
agyburok (#90) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), agykorbács (#97), villámsújtás (#89), mágiatörés (#35), tűzeső (#61), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> félelem-járó (#56)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
66, 68, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 11, 16, 18, 34, 41, 44, 49.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 32, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 696.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 24. Szerzett pont: 2532. Beállított erő: 0 Összpont: 14388

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1020 TU szükséges.)
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 drótszőr (#37) 15 gyógykenőcs (#313) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 madártoll (#112) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
68 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 aranytermő ládikó (#504)
1 argumérc (#2632) 1 fekete gyöngy (#99) 3 gyöngymangó (#135)
30 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 1 kőszem (#304)
17 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mithril (#352) 2 óndarab (#85)
1 pular kristály (#239) 2 sáfránypor (#211)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

206 207 208 209 210 211
89
90
91
92
93
94
95
96
97
(207,95) kihívás tornya (#502), érclelőhely, ősquwarg (#300), halálosztó kain (#168), quwarg királynő (#153), kultúrmasztodon (#227), kronokukac (#285), zoloboo törzsfő (#268)
(208,94) umbatari bromag (#770), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Tharr oltár, érclelőhely
(208,95) umbatari bromag (#770), mély szakadék (#154), Dornodon oltár, érclelőhely, kronokukac (#285), hegyi góliát (#244), nanda (#224)
(208,96) varkaudar varázsló (#271), borzalmas varkaudar (#166), nanda (#224)
(209,93) 42. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), kék rothasztó (#421), kultúrmasztodon (#227)
(210,90) márványtorony (#175), Leah oltár, nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132)
(210,91) sivatagi doareg (#240), grok-képződmény (#149), Leah oltár, légirozmár (#94)
(210,92) norpadolótikák (#226), Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, quwarg nagymester (#214)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Javítottuk, hogy az agrumtárgyakat csak kvazárkovácsnál lehet elkészíteni.

Üzenet küldése a karakternek