| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2014. jan. 14. 12h:09' EZ A 164. JÁTÉKHETED, 128. FORDULÓD 165. játékheted kezdete: jan. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2956 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
| * 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 72. pszi képességet |
| * 5. KP: | használod az 1546. tárgyat |
| ek 116 70 5 | t. energia kisütése: 116 70 5 |
| kf 157 | kézbeveszed/felveszed a 157. tárgyat |
| ek 143 | t. energia kisütése: 143 |
| v 6 999 17 | elmormolod a 6. varázslatot |
| v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
| v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
| le 253 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
| kf 1579 | kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat |
| ftv 43 744 | felt. tám/véd. varázslat a 43. varázslatot a 744. szörnyet |
| fvh 14 | felt. varázslat haszn. 14 |
| tv 31 43 97 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 43. varázslatot a 97. varázslatot |
| t 202 1 | támadod a 202. szörnyet |
| ftv 43 686 | felt. tám/véd. varázslat a 43. varázslatot a 686. szörnyet |
| lm 20 17 14 | mozogsz 20 17 14 |
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
| ek 116 40 5 | t. energia kisütése: 116 40 5 |
| lm 12 5 1 | mozogsz 12 5 1 |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láncravert quwarg bal középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a láncravert quwarg potrohát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Gyilkos marást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láncravert quwarg potrohát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Borzalmas sebet ejt a jobb karodon a szörny csáprágójával. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 207, gyógyulás: 0, összesen: -207 ÉP}
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| cir | vándorcirkusz látogatása |
| m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tisztítótűz varázslat. 74 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával végigvagdosod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [38 pontot használtál fel, van még 6.]
| kf 253 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
| * 1. BP: | t. energia kisütése: 215 3 |
| * 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
| * 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
| * 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
KENTAURUSZ (762. SZÖRNY)Legendák szólnak a kentaurokról, de még soha senki nem látott belőlük. Eddig. Legalábbis most látsz egy lényt, ami rájuk hasonlít, izmos ember felsőtesttel és a lovakéhoz hasonlító altesttel. Kezében íj, hátán egy tegez, valószínűleg tud is bánni vele. Mi sem utal erre jobban, mint hogy még az erdő fái között is képes a lőfegyverhasználatra, pedig a sűrűn növő fák ezt számodra mindig megakadályozzák. Vajon mi a titka tudásának? És milyen idős lehet? Talán hosszú évszázadok tapasztalata van a háta mögött, mint a legendák kentaurjainak? És itt van még egy kézenfekvő kérdés: vajon azért tesz meg mindent a likvidálásod érdekében, hogy legendás fajuk létezése továbbra is titok maradhasson a világ előtt? |
| RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY) Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket. |
| SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY) Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
| LÓTUSZFŐZET (448. TÁRGY) A lótuszfőzet egy olyan varázsital, amely behörpintésével semlegesítheted a szervezetedben levő összes mérget. Különösen akkor hasznos, ha nem ismered a jóval kényelmesebben használható méregsemlegesítés varázslatot. A lótuszfőzet elkészítéséhez szükséges a varázsital főzése varázslat, egy lótuszvirág, 5 csepp víz, egy mákrózsa, és néhány speciális fű, amely csak sűrű erdőben megtalálható (ezért a főzet csak sűrű erdőben készíthető el). A főzéshez a KT 448 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, nincs szükség különleges edényre. A lótuszfőzetet kör végén automatikusan elhasználod, ha méreg van a szervezetedben, külön H parancsot nem kell kiadnod. |
| Erő: | 20 (25) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 27 (31) | Támadás: | 23 (24) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 18 (22) | Védekezés: | 57 (60) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
| Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 263/75 | Jellem: | jó (213) | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 23 (31) | Varázspont: | 273/5 | Pénz: | 3308 arany | Kép. pont: | 5 |
| Tudatpont: | 18/4 | Pszi pont: | 84/15 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 21/8 (+7%) | szúrófegyverek: | 2/15 | vágófegyverek: | 14/89 (+3%) |
| lőfegyverek: | 7/67 | dobófegyverek: | 21/78 (+8%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << csontszurony (#12) (200%) << ököl (#28) (120%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -17.); mérg. vas dobónyíl (#190) (18 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 106,97 mezőn táborozol |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8/29 | 2. nyomkövetés: | 18/39 (+5%) | 3. mászás: | 13/46 |
| 4. csapdakészítés: | 11/16 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/12 | 6. gyógyítás: | 24/93 |
| 7. titkosírás: | 3/19 | 8. felderítés: | 6/31 | 9. szörnyidomítás: | 1/69 |
| 10. teológia: | 18/75 (+34%) | 11. taumaturgia: | 13/20 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 1/53 |
| 13. versengés: | 8/42 | 14. harcművészetek: | 23/14 | 15. zene: | 3/74 (+7%) |
| 16. szörnyismeret: | 3/20 | 17. pszi: | 12/27 (+11%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
| 19. vadászat: | 4/7 | 20. bányászat: | 14/11 | 21. főzés: | 9/41 (+10%) |
| 22. csapatmunka: | 2/84 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| segítesz max. 9 TVP-ért |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 16 TVP-ért |
| készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 3 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
| surranó kígyó (#30) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
| Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
| szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
| vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| éber vadászkutya (#62, 12 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | mentális pajzs (#72) | áldomás (#6) |
| erőpajzs I (#12) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| tisztítótűz (#44), vakító fény (#43) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| vakító fény (#43) | >> | sírlidérc (#172) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | vakító fény (#43) | >> | mosolygó rettenet (#97) | |
| vakító fény (#43) | >> | fekete griff (#107) | tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
| vakító fény (#43) | >> | láncravert quwarg (#744) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar behemót (#189) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
| 2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
| 3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXX. olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| konc. könnyítés (132) |
| a Mester hívása (143) |
| kasztropl. trafó (145) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| gyalog-galopp (169) |
| legjobb védekezés (186) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| sárkánybölcsesség (230) |
| önismeret (236) |
| tolvajfelismerés (243) |
| a butaság ára (273) |
| tanítványok (284) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 313 TU szükséges.) |
| Összsúly: 115.03 kg | Megterheltség: 110% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
| Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | fáklya (#36) | 2 | kaja (#2) | |||
| 3 | madártoll (#112) | 3 | sünmedve tüske (#14) | 3 | ubuk tüske (#131) | |||
| 9 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | óndarab (#85) | |||
| 20 | quwarg tojás (#360) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
| 105 | 106 | 107 | |
| 95 | |
|
|
| 96 | |
|
|
| 97 | |
|
|
| 98 | |
|
|