| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. jún. 29. 18h:52' EZ A 1036. JÁTÉKHETED, 128. FORDULÓD 1037. játékheted kezdete: jún. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 1 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2946 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
| * 1. KP: tps 25 0 0 | TVP spórolása: 25 pontért |
| * 2. KP: ek 40 2 0 | t. energia kisütése: 40 2 |
| * 3. KP: ef 10 533 0 | energia fejlesztése 10 |
| * 4. KP: ef 5 533 0 | energia fejlesztése 5 |
| kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
| kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
| vps 30 | VP spórolása: 30 |
| ek 273 1 18 | t. energia kisütése: 273 1 18 |
| ek 273 2 17 | t. energia kisütése: 273 2 17 |
| vps 35 | VP spórolása: 35 |
| h 979 | használod a 979. tárgyat |
| bb 2633 1526 389 | beraksz a bankba a 2633. tárgyat (1526 darabot) |
| bb 37 214 264 | beraksz a bankba a 37. tárgyat (214 darabot) |
| bb 21 404 651 | beraksz a bankba a 21. tárgyat (404 darabot) |
| bb 112 100 | beraksz a bankba a 112. tárgyat (100 darabot) |
| hu 157 | hulladék: 157 |
| mak 1 | makró 1 |
| p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
| v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
| v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
| h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
| h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
| h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
| v 263 | elmormolod a 263. varázslatot |
| v 6 999 26 | elmormolod a 6. varázslatot |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a varkaudar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg fejét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod az élőholt mirg bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
| m 3 6 5 | mozogsz délkeletre, nyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,99] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar lehet. {támadása: 7.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a varkaudar testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [106,100] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Elenios híveié. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar behemót közeledik. {támadása: 30.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb karját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a varkaudar bajnok nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 513 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar bal lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 557 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a khór darázs nyakát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a khór darázs jobb középső lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kósza testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kósza nyakát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a varkaudar kósza bal vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) 11 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar behemót nyakát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar mágus testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 557 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a khór darázs testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a khór darázs jobb oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk fejét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 7 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,101] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar kósza. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 22.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kósza nyakát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar kósza jobb karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
| im | imádkozol |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szutykos remák testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor kilyukasztod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a varkaudar fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar nyakát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (fehér glóbusz védett meg.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
| vpf 35 | VP elővétele: 35 |
| m 6 5 7 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a varkaudar íjász testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mirg testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar jobb vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a varkaudar fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar látógömb. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a varkaudar testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar behemót nyakát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar látógömb. 1 591 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [101,102] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy piromenyét. {támadása: 7.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét bal vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [100,101] Dombos terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a mélységi grittang testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
| m 4 | mozogsz délre |
| d 56 100 | eldobod az 56. tárgyat (100 darabot) |
| szk | keresed |
| bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
| bpb 2 | bef. parancs berakása: 2 |
| vpf 30 | VP elővétele: 30 |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| * 1. BP: tpf 25 1 0 | TVP elővétele: 25 pontért |
| * 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
| * 4. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 5. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
| HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT) Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből... |
| BOZONTFONAT (1563. TÁRGY) Ez a terjedelmes, gubancos, számtalan fonatból álló bozont komoly varázserőt áraszt magából, ezt már az első pillanatban érzékeled. Gyorsan rájössz arra is, hogy ez a tárgy nem is tartozik szervesen az imént legyőzött neves lény fejéhez, ő is csupán törzsi díszként, vagy varázsereje miatt hordta azt. Most, hogy megszerezted a bozontfonatot, saját hajadhoz, illetve sisakodhoz rögzítheted (KF 1563). Amennyiben ezt teszed, +3 erőt és -2 IQ-t kapsz. (Ha már van sisak a fejeden, a bozontfonatot mellé KFelheted.) |
VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY)A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges. |
| FÖLDELEM IDÉZÉSE (144. VARÁZSLAT) A földelemek, régiesebb nevükön földelementálok mágikus szellemek, a föld manifesztációi. Ezeket a lényeket csak mágikus úton lehet megidézni, bonyolult rítus segítségével. A földelem idézéséhez a V 144 <földelem> parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért és 70 VP-ért. Anyagi komponensként egy nehezéket és két isteni könnycseppet kell elhasználnod. A <földelem>-hez 1-et írj, ha agyagelementált akarsz megidézni; 2-t, ha bazaltelementált; 3-at, ha gránitelementált. Ezek az elementálok elfogott szörnynek számítanak, és etetni is kell őket, méghozzá szögletes kövekkel! Viszont legalább idomítani nem kell őket. A különböző földelemek különböző feladatok elvégzésére használhatóak, de hogy melyik mire, azt próbáld ki magad. Annyit már előre elárulhatunk, hogy a földelemek NAGYON hasznosak. |
| Erő: | 33 (56) | Szint: | 29 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 106 cm |
| IQ: | 36 (49) | Támadás: | 64 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
| Ügyesség: | 22 (35) | Védekezés: | 48 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 85/85 év |
| Egészség: | 22 (30) | Életpont: | 689/689 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
| Szerencse: | 21 (44) | Varázspont: | 1660/647 | Pénz: | 1702 arany | Kép. pont: | 20 |
| Tudatpont: | 72/10 | Pszi pont: | 180/322 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 9/51 | szúrófegyverek: | 16/50 (+113%) | vágófegyverek: | 28/39 (+1%) |
| ütőfegyverek: | 21/19 | lőfegyverek: | 24/80 | dobófegyverek: | *19/102 (+42%) |
| Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -21.); nyílpuska lövedék (#547) (22 -26.); stukilövedék (#414) (27 -32.); gránátlövedék (#526) (33 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 100,101 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108 |
| Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 947 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 3/34 | 2. nyomkövetés: | 16/69 (+30%) | 3. mászás: | 8/33 (+10%) |
| 4. csapdakészítés: | 27/18 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/25 | 6. gyógyítás: | 24/15 |
| 7. titkosírás: | 7/58 | 8. felderítés: | 8/83 (+54%) | 9. szörnyidomítás: | 5/78 |
| 10. teológia: | 47/5 (+50%) | 11. taumaturgia: | 98/80 (+21%) | 12. versengés: | 5/59 |
| 13. harcművészetek: | 4/72 | 14. zene: | 1/11 | 15. szörnyismeret: | 24/42 (+22%) |
| 16. pszi: | 21/77 (+1%) | 17. zárnyitás: | 7/63 | 18. vadászat: | 11/62 |
| 19. bányászat: | 20/24 (+24%) | 20. testépítés: | 18/85 (+12%) | 21. főzés: | 9/42 (+11%) |
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
| kutatsz max. 100 TVP-ért |
| készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 15 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 50 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 30 darabot ) |
| mászol max. 300 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
| FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 9 lehet) |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 30 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot ), fülemüle agyart (#267) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), manifeszt.nyúlványt (#214) (max. 10 darabot ), spirituszt (#170) (max. 20 darabot ), ragasztót (#83) (max. 40 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
| szintszívó (#96) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
| kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| háló (#186, 24 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
| ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| sebfertőzés (#333, 100 VP) | oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 17 vp; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
| éber kakukk (#3) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
| áldomás (#6) (999,26) | feltámadás (#168) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| puha ütés (#60) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), örvénykerítés (#42) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | férfiak (#998) | |
| ryuku átokvarázs (#280) | >> | nők (#999) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | Pszinapszis (#974) | |
| ryuku átokvarázs (#280) | >> | 19. szintű lényekre | háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | |
| háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
| gázpajzs (#467) | >> | harci mágus (#265) | varázsvédelem II (#108) | >> | orgoró (#170) | |
| varázsvédelem II (#108) | >> | Poomr Ko (#957) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
| goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
| 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
| 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (Qvill) (527): új. városháza (685): új. |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 21, 22, 23, 25, 32, 53, 54, 244. |
| HŐSTETTEID | ||
| A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 57, az összesen kapott pontszám: 6125. (összesen ölhető: 342 ) | ||
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a(z) 62. olimpián. | ||
| 2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 56870 | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri kézművesverseny | ||
| Megölt szörnyek: 11. Szerzett pont: 1125. Beállított erő: 0 Összpont: 15445 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, v 86, v 3, h 1100, h 745, h 211. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| profizmus (200) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| vallási öntudat (290) |
| fegyvermester (302) |
| harci mágia (334) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) OK |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) OK |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 75 TU. |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 102 TU szükséges.) |
| tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 3 | amniosz (#203) | 1 | argumcsákány (#2633) | 107 | drótszőr (#37) | |||
| 2 | kaja (#2) | 106 | madártoll (#112) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
| 1 | Mallon botja (#1526) | 11 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 9 | ormánygőte csont (#21) | |||
| 1 | ragasztó (#83) | 4 | rájabőr (#404) | 11 | remák szív (#264) | |||
| 1 | rinóbőr (#651) | 1 | sáfránykő (#979) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 1 | szigony (#389) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 27 | arany (#50) | 7 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | bumeráng (#249) | |||
| 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 2 | gernim balzsam (#1894) | |||
| 1 | manakristály (#500) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
| 1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | ősi rúna (#2520) | 2 | pirkit (#153) | |||
| 1 | pszi kő (#248) | 2 | quwarg tojás (#360) | 1 | rákpajzs (#98) | |||
| 1 | rövid íj (#107) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
| 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 16 | ubuk tüske (#131) | 6 | varkaudar csont (#1113) | |||
| 2 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||
| 1 | vasalt bunkó (#181) | |||||||
| 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | |
| 97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|