TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. márc. 1. 9h:07'
EZ A 127. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD
128. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat legkorábban a 128. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX
|
ROMOLD THRALK KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,60] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 párducbőrt (50 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 aranyló ugarhéj (eladási ár: 220 arany, ebből a kezelési költség: 22 arany), 1 kőszem (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
A táborozás 4. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy rücskös gigaféreg trófea, egy fémbontó szójer trófea és egy dombi yeti trófea díszíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kate Lotte. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 5. napon találkozol egy fekete, rövid hajú, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy monstrum vállvédőt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy vörös rakolits trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy karmos tankány trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Gránit. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 6. napon összefutsz Kate Lottéval. Egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy rücskös gigaféreg trófea, egy fémbontó szójer trófea és egy dombi yeti trófea díszíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 6. napon összefutsz Gumi Rudival. Fairlight ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy pattanóböde trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy ragyás burástya trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fejsze. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Nem volt helyed elrakni az aukción nyert 2 jégszilánkot (300 arany). Ezeket az ügynök hamarosan újra próbálja kézbesíteni. Kifizetted a megvett 1 teknősesszenciát (51 arany).
A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy goldugar nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a goldugar csáprágóját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a goldugar testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágójával a goldugar megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
[8 pontot használtál fel, van még 289.]
* 1. KP: |
elmormolod a 6. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]
* 2. KP: |
használod a 64. pszi képességet |
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 284.]
* 3. KP: |
használod a 233. tárgyat |
Játszani kezdesz a furulyán. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [40 pontot használtál fel, van még 244.]
ext |
visszadátumozás kérelem |
Visszadátumoztunk 20 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 244.]
cir |
vándorcirkusz látogatása |
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 244.]
kf 230 |
kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat |
Felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 244.]
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 204.]
tf 1 20 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. (Befejlesztettél a tudati képességbe 2 TU-t.) Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 118 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 184.]
be 42 |
bemész a 42. titkos labirintusba |
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Odabent sötét honol. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 179.]
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 161.]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [5. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
[18 pontot használtál fel, van még 143.]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [8. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vaskulcs, 1 ezüst gyűrű és 1 csontkés. Gyorsan kiüríted a ládát. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [15. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 125.]
lm 16 15 14 |
mozogsz 16 15 14 |
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [16. PONT.] Egy bibircsók-óriás lakik itt. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 7 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás jobb karját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (2 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót és 1 ezüst karkötőt. Kiszabadítod a falhoz láncolt Lady Oliviát. - Köszönöm, kedves kalandozó! - mondja. - Még épp idejében érkeztél. Ezért különleges jutalmat kapsz: megkapod apám láncingét, neki már úgysincs szüksége rá! Veled tartok a kijáratig, ha megengeded. - Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 fűszertartó (ld. enc.), 38 arany, 1 deus ex machina, 2 fáklya [*] és 2 kaja [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Összefutsz egy vörös, tüsi hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bőre. Sheran hittérítője. Egy elit csatavértet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt, egy trófea nyakláncot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy pordémon trófea, egy quwarg királynő trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Mammouth a Hóhányó. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [15. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
[18 pontot használtál fel, van még 107.]
lm 12 11 10 |
mozogsz 12 11 10 |
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [12. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [11. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 89.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [18 pontot használtál fel, van még 71.]
m 8 6 |
mozogsz északra, nyugatra |
[75,59] Továbbra is magashegységben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sziklafészket. Látsz egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy óriás griff!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás griff jobb szárnyát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az óriás griff csupasz nyakát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az óriás griff bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmai majdnem eltalálnak! Csőrével az óriás griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az óriás griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 390 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 csontkulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [74,59] Épületek tűnnek fel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos fejét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [48 pontot használtál fel, van még 23.]
be 683 |
bemész a 683. épületbe |
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Bemész az arénába, válladra fehér tollat tűzöl, jelezve, hogy szívesen megküzdesz bárkivel. [5 pontot használtál fel, van még 18.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 15.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a garokk. Egy kaját bezabál a sörényes ubuk. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 268 pontot. A következő körben tehát 283 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TEKNŐSESSZENCIA (702. TÁRGY)
Nagy ritkán, a legvénebb ostormteknősökből, ha a tokájuk alá nyúlsz, kinyerhetsz egy kékesen pulzáló, még élő teknősesszenciát. A teknős ebbe menti át halála után minden bölcsességét - tartják a tudorok. Tény, hogy a ritka esszencia nagyon keresett, mert fontos komponense egy nagyhatalmú varázstárgynak. |
FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY)
Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele. |
KARAKTERLAP
Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia hittérítője vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 127. fordulód.
Erő: |
28 (32) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
255 cm |
IQ: |
26 |
Támadás: |
17 |
Agresszió: |
4 |
Testsúly: |
493 kg |
Ügyesség: |
17 (18) |
Védekezés: |
21 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
19/19 év |
Egészség: |
17 |
Életpont: |
231/187 |
Jellem: |
jó (152) |
Tul. pont: |
2 |
Szerencse: |
29 |
Varázspont: |
148/16 |
Pénz: |
1194 arany |
Kép. pont: |
5 |
Tudatpont: |
7/0 |
Pszi pont: |
7/5 |
|
|
EFejl: |
22 |
Eddig összesen 411 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1412 TP-t kaptál. Jelenleg 75746 TP-d van. A következő szinthez még 44254 TP szükséges. Trófeáid:
arató csattanat,
nukleáris cickány,
quwarg szabotőr. A 116. fordulódban 35 arany került a bankszámládra. 37 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1/10 |
szúrófegyverek: |
8/51 |
vágófegyverek: |
7/46 (+21%) |
ütőfegyverek: |
20/53 |
lőfegyverek: |
17/82 (+12%) |
dobófegyverek: |
4/17 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
5/69 |
2. nyomkövetés: |
13/70 (+4%) |
3. mászás: |
7/0 (+8%) |
4. csapdakészítés: |
9/29 (+5%) |
5. csapdaészlelés: |
3/96 (+15%) |
6. gyógyítás: |
36/42 |
7. titkosírás: |
2/0 |
8. felderítés: |
3/13 |
9. szörnyidomítás: |
5/14 |
10. teológia: |
10/9 (+4%) |
11. taumaturgia: |
3/87 (+12%) |
12. versengés: |
3/31 |
13. zene: |
2/32 (+40%) |
14. szörnyismeret: |
8/32 (+30%) |
15. pszi: |
1/44 |
16. zárnyitás: |
3/30 (+40%) |
17. vadászat: |
12/6 |
18. bányászat: |
12/84 |
19. testépítés: |
11/66 (+60%) |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 8 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 1) |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 105.04 kg |
Megterheltség: 131% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(74,59) orgyilkos (#131), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(75,59) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), óriás griff (#105)
(75,60) a 42. labirintus bejárata, goldugar (#65), bibircsók-óriás (#120), Mammouth a Hóhányó (5106. kalandozó)