Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. máj. 3. 12h:46' EZ A 380. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD 381. játékheted kezdete: máj. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 215 20 |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 685. tárggyal a 673. tárgyat |
d 2 40 | eldobod a 2. tárgyat (40 darabot) |
ek 273 9 414 | t. energia kisütése: 273 9 414 |
ek 40 4 | t. energia kisütése: 40 4 |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Már vár itt rád valami. Egy halálhozó.
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (15 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a halálhozó testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 4544 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 170, gyógyulás: 68, összesen: -102 ÉP}
pki 9999 | kiveszel a bankból 9999 aranyat |
h 1755 700 | használod az 1755. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
m 6 1 8 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,114] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délnyugatra egy rát-fa van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea és 2 mocsári penke. 3532 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 69, gyógyulás: 46, összesen: -23 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő bal első lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg anyakirálynő jobb középső lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. 5575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 81, gyógyulás: 105, összesen: +24 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén fejét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fűszertartó felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 49 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 55, gyógyulás: 34, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [193,113] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg nagymester. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester nyakát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit és 8 madártoll. 3390 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 34, gyógyulás: 47, összesen: +13 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg jobb középső lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az ősquwarg nyakát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Az ősquwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nitmák pengével súrolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ősquwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 6730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 190, gyógyulás: 137, összesen: -53 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 105 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (mivel tüskepajzs van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg őrparancsnok fejét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg őrparancsnok jobb vállát. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 100 életpontot sebeztél. A quwarg őrparancsnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4319 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 56, gyógyulás: 84, összesen: +28 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 8 madártoll és 2 fekete gyöngy. 3481 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő bal lábát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (59 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg tűzköpő fejét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg tűzköpő jobb oldalát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-10 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A quwarg tűzköpő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3659 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 108, gyógyulás: 87, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [193,111] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg szellem! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 112 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem jobb oldalát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (34 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg szellem testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg szellem fejét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 84 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3931 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 627, sebződés: 158, gyógyulás: 87, összesen: -71 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg jobb középső lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Nitmák pengével súrolod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 96 életpontot sebeztél. Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 8, gyógyulás: 43, összesen: +35 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy bumeráng tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal súrolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 3, gyógyulás: 22, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [193,110] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Észreveszel egy elpusztított kazmárt. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy kristálypalota van. Északra egy márványtorony van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg nagymester lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 91 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2312 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-19 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (51 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg tűzköpő bal lábát. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg tűzköpő bal lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 82 életpontot sebeztél. A quwarg tűzköpő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-27 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A quwarg tűzköpő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 110, gyógyulás: 81, összesen: -29 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg bal oldalát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod az ősquwarg testét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod az ősquwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod az ősquwarg testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. 6603 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 194, gyógyulás: 115, összesen: -79 ÉP}
h 1755 500 | használod az 1755. tárgyat |
hh 34 135 | használod a 34. tárgyat a 135. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod az ősquwarg fejét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Az ősquwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted az ősquwarg gigantikus potrohát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ősquwarg testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 83 életpontot sebeztél. Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 6835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 186, gyógyulás: 120, összesen: -66 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus fejét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és 2 sallank karom. 3338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 97, gyógyulás: 46, összesen: -51 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy kék orchidea felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2458 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
(Továbbmész...) [193,108] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy Quwargamanga! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quwargamanga bal első lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a Quwargamanga rücskös torát. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a Quwargamanga bal oldalát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a Quwargamanga nyakát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a Quwargamanga testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 50 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Quwargamanga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 térhajlító kavics. 4831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 686, sebződés: 50, gyógyulás: 120, összesen: +70 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod az ősquwarg testét. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod az ősquwarg fejét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod az ősquwarg testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod az ősquwarg testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. 6444 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 185, gyógyulás: 130, összesen: -55 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 41 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (34 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 145, gyógyulás: 85, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [193,107] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg harcos testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal első lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg harcos testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg harcos jobb oldalát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
ef 5 507 | energia fejlesztése 5 |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
szk 241 | keresed a 241. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 685. tárgyat a 673. tárgyat |
HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY) Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható. |
Erő: | 31 (41) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 (27) | Támadás: | 40 (42) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (32) | Védekezés: | 81 (86) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 4/64 év |
Egészség: | 19 (28) | Életpont: | 389/514 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 31 (66) | Varázspont: | 880/168 | Pénz: | 9209 arany | Kép. pont: | 37 |
Vérpont: | 44/1 | Pszi pont: | 174/249 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 3/0 | szúrófegyverek: | 6/0 |
vágófegyverek: | 33/66 (+27%) | ütőfegyverek: | 4/0 (+200%) | dobófegyverek: | *27/100 (+8%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,107 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/82 | 2. nyomkövetés: | 38/63 (+35%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 4/74 | 5. csapdakészítés: | 15/0 (-1794%) | 6. csapdaészlelés: | 1/52 |
7. gyógyítás: | 1/71 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 10/8 |
10. szörnyidomítás: | 5/34 | 11. teológia: | 57/8 (+65%) | 12. taumaturgia: | 44/18 (+59%) |
13. versengés: | 2/24 (+9%) | 14. harcművészetek: | 3/85 | 15. zene: | 1/42 |
16. szörnyismeret: | 22/11 (+26%) | 17. pszi: | 21/27 (+1%) | 18. zárnyitás: | 1/9 |
19. vadászat: | 3/46 | 20. bányászat: | 10/73 | 21. testépítés: | 9/35 |
22. úszás: | 2/52 | 23. főzés: | 10/46 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 78% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg parafenomén (#248) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 519, pontszámod: 6363. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 44 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 404 TU szükséges.) halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | aranypikkely (#415) | 1 | bumeráng (#249) | 11 | drótszőr (#37) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 5 | gyógykenőcs (#313) | 36 | kaja (#2) | |||
29 | kerek kő (#19) | 3 | mocsári penke (#148) | 1 | vámpírfog (#1221) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8865 | arany (#50) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | lélekesszencia (#619) | 24 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 4 | pirkit (#153) | 4 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 15 | ugh méreg (#166) | |||
165 | víz (#27) |