125. forduló, 127. forduló, Kehes összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. jún. 24. 8h:14'
EZ A 382. JÁTÉKHETED, 126. FORDULÓD
383. játékheted kezdete: jún. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5224
SZÁMLA : XXXX

KEHES KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,107] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+146 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+79 pszi pont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 304.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 5. KP: v 14 0 0 elmormolod a 14. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

kno 22 2 képesség-növelés 22
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
[0 pontot használtál fel, van még 289.]

v 90 elmormolod a 90. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 284.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

v 86 elmormolod a 86. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 278.]

le 737 leveszed/lerakod a 737. tárgyat
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
A fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

kb 1088 1 kiveszel a bankból az 1088. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 hósárkánybőr csizmát. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 278.]

le 710 leveszed/lerakod a 710. tárgyat
Leveszed az yeti mokasszint. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

kf 1088 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat
Felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

ee 1549 eladod az 1549. tárgyat
Eladtál 1 balkezes gyűrűt. 200 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 278.]

kf 849 kézbeveszed/felveszed a 849. tárgyat
Előkészíted az ében dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[186,106] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 60.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi hatás! (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona bal lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona nyakát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A 10 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (10 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed az őrjáratozó katona nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 9 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (9 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (8 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted az őrjáratozó katona bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (7 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 295, gyógyulás: 0, összesen: -295 ÉP}


(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó. {védettsége: 41 szúró, 41 vágó, 41 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb szárnyát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó bal szárnyát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a halálhozó jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 42 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... Most az ügyességedet teszik próbára. Három labdát adnak a kezedbe, hogy tarts egy bemutatót zsonglőrködésből. Nem egy könnyű feladat. Bizonytalan mozdulatokkal kezded el a labdákat dobálni, időnként csak egy hajszálon múlik, hogy nem a földre érkeznek kitárt tenyered helyett. A homokóra - ami az idő leteltét jelzi - azonban kegyes hozzád, hamar leperegnek a próba végét jelző homokszemek... A negyedik feladat nagyon kedvedre való, egy korsónyi mézsört kell minél előbb magadba öntened. Tenyeredbe fogod az innivaló mellé készített követ, a magasba hajítod, majd lelkesen a sörre veted magad. Egyetlen csepp sem marad már, mikor az idő leteltét jelző koppanás elhangzik... Az ötödik próba csupán a szerencséden múlik. A jósnőhöz sétálsz, kezében három kártyát látsz. Találomra húzod ki az egyiket, és elmosolyodsz a lapra festett szerencsetalizmán láttán. Fortuna most sem hagyott cserben. 729 tapasztalati pontot kaptál. A sátor előtt újra találkozol az alakváltó fiúval.
- Ügyes vagy. Jutalmul fogadd el a következő tárgyat. - mondja, és valamit a kezedbe nyom. Kíváncsian nézed meg mi az: a hatalom fülbevalója. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). [26 pontot használtál fel, van még 252.]

ee 420 225 626 eladod a 420. tárgyat a 225. tárgyat a 626. tárgyat
Eladtál 1 agyartőrt. 100 aranyat kaptál.
Eladtál 1 orgyilkos tőrt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 sárkánytőrt. 200 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 252.]

ee 111 737 57 eladod a 111. tárgyat a 737. tárgyat az 57. tárgyat
Eladtál 1 hosszú íjat. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rémbőr tarkóvédőt. 300 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 252.]

ee 49 442 451 eladod a 49. tárgyat a 442. tárgyat a 451. tárgyat
Eladtál 1 kígyóbőr kesztyűt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 Muezli aranykezét. 35 aranyat kaptál.
Eladtál 2 zangrozi csizmát. 50 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 252.]

ve 562 10 megveszed az 562. tárgyat 10
Vásároltál 10 bűvös shurikent. 440 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

kf 562 kézbeveszed/felveszed az 562. tárgyat
Elrakod az ében dobónyilat, majd előkészíted a bűvös shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

ve 37 50 megveszed a 37. tárgyat 50
Vásároltál 50 drótszőrt. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +92 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +95 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +102 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +93 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +57 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[185,105] Folytatod sétádat a házak közt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy csapat királyi őrjáratos. {max. életpontja: 1392-1487.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[210,110] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. {max. életpontja: 275-319.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. {támadása: 36.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

[10 pontot használtál fel, van még 242.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[209,109] Lakott területre érkeztél. Egy tábláról leolvasod a település nevét: Ysatnaf. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 201-240.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-10 támadás). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb karját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fokhagyma és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2 519 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 237.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +101 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

m 8 mozogsz északra
[209,108] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy woorgard. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 105 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a woorgard jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Cápafoggal gyengén megszurkálod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 142 életpontot sebeztél. A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Látsz egy hóhérbimbót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [5 pontot használtál fel, van még 232.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[210,107] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. Oldalt pillantva, meglátsz egy gránátkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Látsz egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orbitális mackósajt. {egyik sebzési módja: 6x 3d6+4.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az orbitális mackósajt nyakát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod az orbitális mackósajt jobb vállát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 43 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [209,106] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő mantikór mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 70.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a mantikór bal vállát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a mantikór szárnya tövét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megbökdösöd a mantikór halványvörös testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A mantikór néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A mantikór kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a mantikór fejét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a mantikór bal szárnyát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A mantikór néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 297, gyógyulás: 0, összesen: -297 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg anyakirálynő. {védettsége: 56 szúró, 56 vágó, 24 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő jobb hátsó lábát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a quwarg anyakirálynő jobb középső lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a quwarg anyakirálynő fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg anyakirálynő testét. Kritikus ütés! (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg anyakirálynő testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 222.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +92 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +103 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +93 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +26 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [30 pontot használtál fel, van még 192.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[208,105] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg anyakirálynő. {támadása: 42.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő bal hátsó lábát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a quwarg anyakirálynő fejét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Cápafoggal gyengén megszurkálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [5 pontot használtál fel, van még 187.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +56 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[208,104] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg parafenomén. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 30.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-12 támadás))! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén fejét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 42 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 2 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 shinai gömböt. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [208,103] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat q. rohamosztagos nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos fejét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a q. rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megbökdösöd a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (7 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a q. rohamosztagos bal első lábát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megbökdösöd a q. rohamosztagos fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 4 q. rohamosztagos. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 142.]

szk 121 keresed a 121. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy homokférget. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

v 84 elmormolod a 84. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 139.]

* 2. BP: h 1576 20 0 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [20 pontot használtál fel, van még 119.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 79.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy magger. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a magger jobb vállát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a magger testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a magger jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 mandibulapengét. 2 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 39.]

tf 2 9 fejleszted a 2. tulajdonságodat 9 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [9 pontot használtál fel, van még 30.]
A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-45 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 81 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 25, 10.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a quwarg királynő. 2 kaját töm magába a quwarg harcos. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 267 pontot. A következő körben tehát 297 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kehes, egy meghatározhatatlan színű, tüsi hajú, vizenyős szemű mutáns férfi vagy. A bőröd undorítóan nyálkás. Fairlight hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 126. fordulód.

Erő: 30 (40) Szint: 25 Merészség: 9/5 Magasság: 162 cm
IQ: 38 (50) Támadás: 55 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 23 (43) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 4/9 év
Egészség: 22 (35) Életpont: 660/446 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (35) Varázspont: 930/4 Pénz: 35185 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 18/18 Pszi pont: 191/192 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 16
Eddig összesen 961 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 186 TP-t kaptál. Jelenleg 1 424 003 TP-d van. A következő szinthez még 275 997 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, Notermanthi, quwarg anyakirálynő. A 124. fordulódban 10375 arany került a bankszámládra. 10455 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/58 ökölvívás: 1/78 szúrófegyverek: *27/100 (+1%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 26/48 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 --1.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
208,103 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 210
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 215 időszaki: 3

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/78 (+36%) 2. nyomkövetés: 11/72 3. lopás: 1/0
4. mászás: 13/93 (+7%) 5. csapdakészítés: 14/96 (+7%) 6. csapdaészlelés: 1/42
7. gyógyítás: 8/23 8. titkosírás: 1/19 9. felderítés: 24/61 (+37%)
10. szörnyidomítás: 10/18 11. teológia: 39/37 (+1008%) 12. taumaturgia: 56/29 (+1012%)
13. szerencsejáték: 1/1 14. versengés: 5/0 (+20%) 15. harcművészetek: 1/18
16. zene: 23/26 (+25%) 17. szörnyismeret: 11/8 18. pszi: *19/100
19. zárnyitás: 1/9 20. vadászat: 5/78 21. vitalitás: 1/14 (+14%)
22. bányászat: 5/50 (+240%) 23. testépítés: 1/0 24. úszás: 7/54
25. főzés: 1/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó (#96) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
agyburok (#90) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), agykorbács (#97), villámsújtás (#89), mágiatörés (#35), tűzeső (#61), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> félelem-járó (#56)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
66, 68, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 11, 16, 18, 34, 41, 44, 49.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 32, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 696.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1060 TU szükséges.)
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 agyartőr (#420) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bőrsisak (#57)
12 gyógykenőcs (#313) 1 hosszú íj (#111) 1 isteni könnycsepp (#260)
3 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 madártoll (#112)
1 Muezli aranykeze (#442) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rémbőr tarkóvédő (#737)
1 sárkánytőr (#626) 2 zangrozi csizma (#451)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
353 arany (#50) 10 bűvös shuriken (#562) 42 drótszőr (#37)
1 fokhagyma (#403) 1 hatalom fülbevalója (#817) 1 hósárkánybőr csizma (#1088)
2 mandibulapenge (#125) 1 shinai gömb (#348)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

207 208 209 210 211
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
(208,103) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 35. jellempróba, q. rohamosztagos (#242), magger (#747)
(208,104) quwarg parafenomén (#248), quwarg boly (#359), 40. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(208,105) quwarg anyakirálynő (#269), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 45. jellempróba, szent tölgyfa (#393)
(209,106) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 39. jellempróba, Tharr oltár, mantikór (#769), quwarg anyakirálynő (#269)
(209,108) woorgard (#231), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely
(209,109) őrült varázsló (#255)
(210,107) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(210,110) bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247)

Üzenet küldése a karakternek