Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 7. 9h:16' EZ A 569. JÁTÉKHETED, 126. FORDULÓD 570. játékheted kezdete: dec. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4471 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 572 5 | bemész az 572. épületbe |
cir | vándorcirkusz látogatása |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [91,53] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.
kt 116 6 | elkészíted a 116. tárgyat (6 darabot) |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány bal oldalát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány bal hátsó lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a karmos tankány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [89,55] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő lajhárlord mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a lajhárlord testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a lajhárlord testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a lajhárlord nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lajhárlord lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvagdosod a lajhárlord nyakát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a lajhárlord testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lajhárlord meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lajhárlord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [88,56] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő khór darázs nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a khór darázs jobb szárnyát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs bal szárnyát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. Vasalt bunkóval megcsapod a khór darázs bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a khór darázs jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [86,58] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy proteinfecske. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a proteinfecske testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a proteinfecske tollas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [85,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy szekérkaravánt. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített ork sámán. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával felnyitod az ork sámán bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az ork sámán testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 4 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
v 21 8 | elmormolod a 21. varázslatot |
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 30 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért |
LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY) Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő. |
Erő: | 16 (17) | Szint: | 16 | Merészség: | 7/2 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/167 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 260/174 | Jellem: | jó (210) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 22 | Varázspont: | 191/77 | Pénz: | 283 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 14/3 | Pszi pont: | 40/16 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/61 | vágófegyverek: | 16/46 (+15%) | ütőfegyverek: | 17/69 (+9%) |
lőfegyverek: | *19/101 | dobófegyverek: | 6/78 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (120%) << vasalt bunkó (#181) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -5.); tünde nyíl (#554) (6 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/1 | 2. nyomkövetés: | 40/5 (+12%) | 3. lopás: | 3/29 |
4. mászás: | 6/10 | 5. csapdakészítés: | 9/28 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/92 |
7. gyógyítás: | 21/91 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 1/31 |
10. szörnyidomítás: | 3/84 | 11. teológia: | 13/15 (+17%) | 12. taumaturgia: | 10/53 (+17%) |
13. versengés: | 1/55 | 14. zene: | 28/3 (+34%) | 15. szörnyismeret: | 8/90 |
16. pszi: | 6/51 (+9%) | 17. zárnyitás: | 2/95 | 18. vadászat: | 13/45 |
19. bányászat: | 6/5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 36 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 50 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 35 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
bakkura (#52) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
elf (#2), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Építs számomra újabb oltárt. |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
Összsúly: 59.22 kg | Megterheltség: 118% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | kötél (#92) | 6 | pirkit (#153) | |||
2 | tünde nyíl (#554) | 3 | vasérc (#152) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | darázsszárny (#652) | 6 | kaja (#2) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | mászókampó (#165) | 6 | móri gyümölcs (#116) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) |