Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. okt. 11. 16h:23' EZ A 1501. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD 1502. játékheted kezdete: okt. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 1168 6 0 | használod az 1168. tárgyat |
vv 71 182 243 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
vv 28 53 443 | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 443. varázslatot |
hh 745 841 1099 | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat |
hh 1253 1546 1419 | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
hh 1225 1154 1101 | használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat az 1101. tárgyat |
ek 215 20 0 | t. energia kisütése: 215 20 |
kf 1570 441 1728 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat a 441. tárggyal az 1728. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. KP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. KP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 4. KP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 5. KP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
h 1589 101 | használod az 1589. tárgyat |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
t 194 1 | támadod a 194. szörnyet |
t 192 1 | támadod a 192. szörnyet |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák jobb oldalát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 127 életpontot sebeztél. A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 243 életpontot vesztesz.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 185 életpontot sebeztél. Oopssz, ez mellément! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 104 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 260 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 503, gyógyulás: 0, összesen: -503 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bosszantó apróság egyik lábát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kígyópengével végigvagdosod a bosszantó apróság jobb csápját. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 208 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a bosszantó apróság fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 73 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Gyengül a védelmed - a bosszantó apróság ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Kígyópengével megvagdalod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 186 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+36 varázspont.) Eldobod az értéktelenné vált veszett gorilla trófeát, és diadalmasan beszerzel egy bosszantó apróság trófeát. 14 517 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1619, sebződés: 421, gyógyulás: 0, összesen: -421 ÉP}
(Továbbmész...) [238,23] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy animált korall. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével végigvagdosod az animált korall testét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod az animált korall egyik csápját. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 49 életpontot sebeztél. Csápjaival az animált korall lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Kígyópengével végigvagdosod az animált korall testét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod az animált korall testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 37 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 157 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1089, sebződés: 313, gyógyulás: 0, összesen: -313 ÉP}
(Továbbmész...) [238,24] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Észreveszel egy szabályos kör alapú, oszlopokkal határolt, lekövezett romos építményt. Középen megrongált oltár áll. A környéke - szerencsére - csöndes, és kihalt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy gothag döglidérc. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a gothag döglidérc testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 49 életpontot sebeztél. A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Kígyópengével megvagdalod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 90 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a gothag döglidérc bal lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 26 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1257, sebződés: 270, gyógyulás: 0, összesen: -270 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kígyópengével végigvagdosod a gothag döglidérc bal karját. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a gothag döglidérc testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 60 életpontot sebeztél. A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 78 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a gothag döglidérc jobb vállát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1259, sebződés: 273, gyógyulás: 0, összesen: -273 ÉP}
(Továbbmész...) [236,26] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dögbűzös liliom közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Megmarkolva a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével végigvagdosod a dögbűzös liliom testét. (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a dögbűzös liliom testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 43 életpontot sebeztél. A dögbűzös liliom csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Kígyópengével végigvagdosod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 171 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a dögbűzös liliom testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 62 életpontot sebeztél. Csápjaival a dögbűzös liliom lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1407, sebződés: 477, gyógyulás: 0, összesen: -477 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó nyakát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a halálhozó hosszú csőrét. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a halálhozó testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 83 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 32 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 42 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+35 varázspont). 9 048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 800, sebződés: 232, gyógyulás: 0, összesen: -232 ÉP}
(Továbbmész...) [235,27] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy verg elmeszaggató. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a verg elmeszaggató testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével néhányszor megcsapod a verg elmeszaggató testét. (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a verg elmeszaggató tekergő csápját. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (pszi-acéltorony van rajta.) Csápjaival a verg elmeszaggató csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Csápjaival a verg elmeszaggató csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 881 életpontot vesztettél. A verg elmeszaggató csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 36 életpontot vesztettél. Kígyópengével megvagdalod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 166 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmezte.) Csápjaival a verg elmeszaggató csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Csápjaival a verg elmeszaggató lecsap a bal karodra. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 343 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél.
A verg elmeszaggató szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+34 varázspont). 10 470 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1248, sebződés: 1634, gyógyulás: 0, összesen: -1634 ÉP}
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [234,29] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy tükörtornyot. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő chaktra vadászeb nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Kígyópengével megvagdalod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 46 életpontot sebeztél. A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Kígyópengével megvagdalod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 184 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a chaktra vadászeb bal hátsó lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 101 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 646 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1403, sebződés: 642, gyógyulás: 0, összesen: -642 ÉP}
(Továbbmész...) [233,30] Még mindig füves síkságon vagy.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
vd 10 | m 10 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tarajos mandrag jobb oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 10 Thargodan esszencia úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Kígyópengével néhányszor megcsapod a tarajos mandrag potrohát. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a tarajos mandrag testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 61 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy aranykulcs felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Kígyópengével néhányszor megcsapod a tarajos mandrag jobb középső lábát. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 184 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a tarajos mandrag torát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 52 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1157, sebződés: 591, gyógyulás: 0, összesen: -591 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 169 8 | elmormolod a 198. varázslatot |
231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | |
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[169,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy móricserjét. Északnyugatra egy nekrofun van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
vd 10 | m 10 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (35 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hidra bal vállát. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a hidra nyálkás testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 51 életpontot sebeztél. A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hidra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+1 varázspont). 5 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hidra testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (36 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a hidra jobb első lábát. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a hidra bal vállát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 59 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A hidra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra nyálkás testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (32 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a hidra nyálkás testét. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a hidra testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 42 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hidra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 174, gyógyulás: 0, összesen: -174 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hidra bal oldalát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a hidra bal első lábát. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a hidra jobb első lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 62 életpontot sebeztél. A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a ryuku futárbérenc bal vállát. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 113 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku futárbérenc nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal súrolod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 150 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 596, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Semmi eredménye! A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hidra testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (40 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a hidra jobb első lábát. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a hidra bal első lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 165 életpontot sebeztél. A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A hidra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra bal hátsó lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a hidra testét. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a hidra jobb oldalát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 61 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+1 varázspont). 5 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 170, gyógyulás: 0, összesen: -170 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hidra jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (71 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hidra jobb hátsó lábát. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a hidra testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 56 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A hidra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 199, gyógyulás: 0, összesen: -199 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Füstöl és szikrázik még a hajad is! (69 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a hidra egyik fejét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a hidra testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 58 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A hidra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 191, gyógyulás: 0, összesen: -191 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 12 14 16 | mozogsz 12 14 16 |
Elszántan a másikra ugrasz. Triton szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 304 életpontot sebeztél. A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 2 kaját. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha jobb oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 249 életpontot sebeztél. A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 2 kaját. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
lm 18 20 26 | mozogsz 18 20 26 |
lm 34 33 33 | mozogsz 34 33 33 |
Meglengetve a triton szigonyt a másikra támadsz. Triton szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 301 életpontot sebeztél. A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 2 kaját. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Triton szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 253 életpontot sebeztél. A hínárevő piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 2 kaját. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Triton szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 273 életpontot sebeztél. A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 2 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 305 életpontot sebeztél. A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 2 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1755 700 | használod az 1755. tárgyat |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 181 142 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
168 | 169 | 170 | |
6 | |
|
|
7 | |
|
|
8 | |
|
|
9 | |
|
|
[142,61] Lakott területre érkeztél.
szk 274 | keresed a 274. szörnyet |
tps 25 | TVP spórolása: 25 pontért |
ef 18 | energia fejlesztése 18 |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 4. BP: kf 1559 1158 0 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal |
* 5. BP: h 1450 0 0 | használod az 1450. tárgyat |
ŐSHONOS SZIKLOZUG (447. SZÖRNY) A sziklozugok, a Túlélők Földjének aprócska, ártalmatlan teremtményei itt már kifejlődtek, hatalmasra nőttek. Kővéváltoztató pillantásuk, óriási mancsaik és sziklakemény irhájuk méltó ellenfelekké teszi őket. Persze, kérdés, miért kellene megtámadni ezt az amúgy teljesen békés élőlényt? |
Erő: | 8 (34) | Szint: | 36 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 18 (30) | Támadás: | 85 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (23) | Védekezés: | 73 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 85/98 év |
Egészség: | 7 (17) | Életpont: | 1852/1844 | Jellem: | jó (133) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 17 (43) | Varázspont: | 1552/794 | Pénz: | 9322 arany | Kép. pont: | 59 |
Tudatpont: | 88/88 | Pszi pont: | 239/162 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 23/54 | ökölvívás: | 1/38 | vágófegyverek: | 40/48 (+12%) |
lőfegyverek: | 31/39 (+9%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
142,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 169,7 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/5 | 2. nyomkövetés: | 16/83 (+19%) | 3. mászás: | 16/89 |
4. csapdakészítés: | 24/25 (+34%) | 5. csapdaészlelés: | 5/85 (+6%) | 6. gyógyítás: | 13/45 |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 9/35 | 9. szörnyidomítás: | 6/67 |
10. teológia: | 21/7 (+167%) | 11. taumaturgia: | 94/49 (+87%) | 12. szerencsejáték: | 7/83 |
13. versengés: | 12/72 (+16%) | 14. zene: | 44/83 (+49%) | 15. szörnyismeret: | 14/1 |
16. pszi: | *26/100 | 17. zárnyitás: | 2/10 | 18. vadászat: | 12/50 |
19. vitalitás: | 9/29 | 20. bányászat: | 30/48 (+1%) | 21. úszás: | 21/12 |
22. főzés: | 10/80 (+12%) | 23. csapatmunka: | 3/87 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 19 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 30 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), inváziós ellenfelek (#9089), tüskés harci gromak (#156), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281), sellő őrszem (#7033), sellő városlakó (#7050), elektromos angolna (#196), opati polip (#195), hínárevő piranha (#194), trosnyogó szakóca (#192) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 40 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Más istenek követői már rég túl vannak ezen a mérhetetlenül egyszerű feladaton: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] (teljesítve) |
3.) Nem tűrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtől három varkaudar bajnok, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): új. történelemkutató intézet (691): többek közt 858. tárgyat kell leadnod. barbár barlang (692): többek közt 27. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): 122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): többek közt 818. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 103, 121, 122, 167, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 13, 20, 26, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 8, 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 561, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48714. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 8, az összesen kapott pontszám: 700. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 91, az összesen kapott pontszám: 5450. (összesen ölhető: 1308 ) |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a L. olimpián. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 1168 6, vv 71 182 243, vv 28 53 443, hh 745 841 1099, hh 1253 1546 1419, hh 1225 1154 1101, ek 215 20, kf 1570 441 1728, h 949 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 39 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 763 TU szükséges.) |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | arany (#50) | 2 | áldott kő (#642) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 82 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | íjászkence (#1225) | 7 | madártoll (#112) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | rum (#1419) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 10 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | vashegyű nyíl (#176) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | fenőkő (#1618) | 4 | jégpasztilla (#1566) | 9 | kaja (#2) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | 2 | tl'urlang fiola (#788) | |||
1 | vörös zyel (#606) |
141 | 142 | 143 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|