Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. máj. 2. 12h:02' EZ A 380. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD 381. játékheted kezdete: máj. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 215 20 |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 685. tárggyal a 673. tárgyat |
cir 1 | vándorcirkusz látogatása 1 |
ek 40 4 | t. energia kisütése: 40 4 |
h 1755 500 | használod az 1755. tárgyat |
ft 963 1 | támadod a 963. szörnyet |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [193,110] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Találsz egy elpusztított kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy friss csatamező van. Nyugatra egy kristálypalota van. Északra egy márványtorony van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg tűzköpő! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő bal lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-28 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (51 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg tűzköpő fejét. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-36 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3797 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 146, gyógyulás: 92, összesen: -54 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a vadász quwarg torát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a vadász quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 97 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2009 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 11, gyógyulás: 46, összesen: +35 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 45 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg gigantikus potrohát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod az ősquwarg bal középső lábát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted az ősquwarg testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod az ősquwarg testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. 6678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 186, gyógyulás: 135, összesen: -51 ÉP}
hh 34 135 1894 | használod a 34. tárgyat a 135. tárgyat az 1894. tárgyat |
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [192,109] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwargok által elpusztított Thargodan csatamezőt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [192,108] Még mindig bozótos. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól.
h 1755 700 | használod az 1755. tárgyat |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [192,106] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sivatagi doareg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 46 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sivatagi doareg jobb hátsó lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a sivatagi doareg testét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A sivatagi doareg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2611 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 18, gyógyulás: 60, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [193,105] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé.
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
m 1 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra |
(Továbbmész...) [192,105] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított szent tölgyfát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Utad során felfedezel egy elpusztított rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított fekete kaktuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy drakolich. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich jobb oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal súrolod a drakolich testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 2029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
ef 5 507 | energia fejlesztése 5 |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 685. tárgyat a 673. tárgyat |
![]() Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
Erő: | 30 (40) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 (27) | Támadás: | 39 (41) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (32) | Védekezés: | 81 (86) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 4/61 év |
Egészség: | 19 (28) | Életpont: | 381/416 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 31 (66) | Varázspont: | 857/731 | Pénz: | 3121 arany | Kép. pont: | 34 |
Vérpont: | 44/15 | Pszi pont: | 174/213 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 3/0 | szúrófegyverek: | 6/0 (+100%) |
vágófegyverek: | 33/11 (+8%) | ütőfegyverek: | 2/0 (+48%) | dobófegyverek: | 27/74 (+4%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
192,105 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/71 | 2. nyomkövetés: | 37/85 (+48%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 4/74 | 5. csapdakészítés: | 14/88 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/52 |
7. gyógyítás: | 1/71 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 10/8 |
10. szörnyidomítás: | 5/34 | 11. teológia: | 55/65 (+23%) | 12. taumaturgia: | 43/6 (+20%) |
13. versengés: | 2/15 | 14. harcművészetek: | 3/85 | 15. zene: | 1/42 |
16. szörnyismeret: | 21/59 (+26%) | 17. pszi: | 21/25 (+2%) | 18. zárnyitás: | 1/9 |
19. vadászat: | 3/46 | 20. bányászat: | 10/56 | 21. testépítés: | 8/18 |
22. úszás: | 2/52 | 23. főzés: | 10/46 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 78% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg parafenomén (#248) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 474, pontszámod: 5823. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 439 TU szükséges.) halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1169 | arany (#50) | 4 | drótszőr (#37) | 1 | gernim balzsam (#1894) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | sallank karom (#128) | 32 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | bordacsont (#16) | 21 | kaja (#2) | 7 | madártoll (#112) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) |