123. forduló, 125. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. aug. 8. 17h:17'
EZ A 136. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD
137. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

PEAKY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,44] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ).
A szendergésből azonnal magadhoz térsz, ahogy remegni kezd a föld. Felpattansz, és fejedet önkéntelenül nyugat felé fordítod. Elborzadva látod, hogy égig érő, az egész horizontot betöltő tűzfal tör ebbe az irányba, félelmetes sebességgel! Tehát mégis bekövetkezett - a Zan háborúja még a Túlélők Földjét sem kíméli! Ha túlélted egyszer, talán túlélheted még egyszer - gondolod, és rejtekhelyet keresel. Mivel nem látsz alkalmas helyet, kétségbeesetten futni kezdesz. A fal azonban egyre közelebb jön, már érzed a melegét...
Kinyitod a szemedet. Az arcodat a hajnali nap első sugarai cirógatják melegen. Álom volt hát! Vajon meddig fog ez a dolog még kísérteni? Nincs végzet, csak ha bevégzed... Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+67 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

* 3. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

d 9 4 eldobod a 9. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

v 21 8 elmormolod a 21. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 3 kaja. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 247.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[89,43] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku gárdista nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista bal karját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [88,42] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 157 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 11, gyógyulás: 21, összesen: +10 ÉP}

Egy kék-piros csíkos, jókora sátor bukkan fel előtted, szinte a semmiből előteremve. Sokban emlékeztet a vándorcirkuszban felhúzott építményekre, biztos, hogy van valami köze is hozzá. Amint közelebb lépsz, hangos vitatkozás hangjait hallod bentről, majd szétnyílik a sátornyílás és egy tetőtől-talpig vicces, buggyos, fodros hacukába beöltöztetett elf lép ki rajta. Bosszankodva belerúg a sátor falába, majd eltűnik a háta mögött. A sátornyílás közben a helyére libben. (715. épület.)
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,42] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy epokitféreg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. Kritikus ütés! (4 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 217.]

kt 29 10 elkészíted a 29. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 smirglilevelet. [10 pontot használtál fel, van még 207.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A áeratikus hasnyák nem tudott meglepni.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák farkát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák farkát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 14 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák farkát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az áeratikus hasnyák jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 14 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 2 326 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy bazaltelementál!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bazaltelementál bazalttestét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bazaltelementál bal karját. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a bazaltelementál jobb vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bazaltelementál testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal többször eltalálod a bazaltelementál bazalttestét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ajaj, ebből baj lesz! Ideje távoznod. A gondolatot tett követi, és ellenfeled már csak a hűlt helyedet bámulja. [12 pontot használtál fel, van még 195.]

id 137 90 idomítod a 137. szörnyet 90 pontért
Megkezdődik a karmos tankány tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 16 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 108 tapasztalati pontot kaptál. [55 pontot használtál fel, van még 140.]

szm 137 megölöd a 137. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a karmos tankány: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány jobb oldalát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány bal középső lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 140.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[88,41] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Észreveszel egy amniosz-fát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy gátvakond nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel kegyetlenül megütöd a gátvakond testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a gátvakond száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ork sámán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ork sámán bal lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az ork sámán testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 459 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [89,40] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy kérődző etra. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kérődző etra nyakát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra bal első lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a kérődző etra testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Északra nézve látsz egy phua-kúpot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,39] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy kaffogó hebrencs. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár!

Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy topránypolip!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a topránypolip puha testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 96.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy dermesztő lidérc, megtámadod! (ld. enc.)

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a dermesztő lidérc jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Alapos munkát akarsz végezni, a helyszíntől valamivel messzebb portyázó rémmel is végezned kell. Egy dermesztő lidérc!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc bal oldalát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy velociraptor!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a velociraptor bal karját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor megkarcolod a velociraptor bal karját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a velociraptor bal karját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ez az ellenfél most túl erős neked. Inkább a menekülés mellett döntesz, és gyorsan eltűnsz a színről. [12 pontot használtál fel, van még 84.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[91,40] Továbbra is síkságon vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

(Továbbmész...) [92,41] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat. [30 pontot használtál fel, van még 54.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Ahogy ásni kezdenél, mozgást hallasz a hátad mögött. Egy ryuku futárbérenc támad rád!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő. 1 792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Felbukkan egy második hívatlan látogató is, egy ryuku futárbérenc!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc jobb karját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc bal karját. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő és egy vas dobónyíl. 1 792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy ryuku futárbérenc!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc bal lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó. 1 792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+47 életerő.) Most, hogy megszabadultál a szörnyektől, mehet a földmunka is. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [42 pontot használtál fel, van még 12.]

ef 4 503 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 101 keresed a 101. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 12, 17.
Megtapogatod hasadat, és döbbenten állapítod meg, hogy küszöbön áll a szülés. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a púpos burástya. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 265 pontot. A következő körben tehát 265 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY)
A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat.

DERMESZTŐ LIDÉRC (645. SZÖRNY)
Első pillantásra nehéz lenne megmondani, hogy ez a teremtmény a túlvilág sötét bugyraiból, vagy éppen a fagy jéghideg létsíkjáról érkezett, mert mindkét létsík lakóinak legrémesebb tulajdonságait ötvözi magában: fagyos lehelete egyben a halál közelségének érzetét hozza magával, karmainak érintésére pedig szó szerint végigfut az ember hátán a hideg... és persze az elfén is... na és természetesen a többi faj képviselői sincsenek biztonságban, ha összefutnak egy dermesztő lidérccel.

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr ministránsa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 124. fordulód.

Erő: 27 (43) Szint: 20 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 22 (35) Támadás: 39 (43) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 18 (29) Védekezés: 32 (36) Menekülés: 30 % Életkor: 28/178 év
Egészség: 15 (26) Életpont: 436/208 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (35) Varázspont: 473/0 Pénz: 68 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 28/3 Pszi pont: 156/158 EFejl: 30
Eddig összesen 978 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 711 TP-t kaptál. Jelenleg 525 727 TP-d van. A következő szinthez még 74 273 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, Poomr Ko, miksziszi húsgólem. A 121. fordulódban 1252 arany került a bankszámládra. 1252 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/49 (+28%) szúrófegyverek: 18/59 (+7%) vágófegyverek: 16/44
lőfegyverek: 15/33 dobófegyverek: 18/63 (+39%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -13.); bumeráng (#249) (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
92,41 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 593 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/86 2. nyomkövetés: 17/0 3. mászás: 4/40 (+6%)
4. csapdakészítés: 25/69 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/96 6. gyógyítás: 28/49 (+33%)
7. titkosírás: 2/60 8. felderítés: 3/35 9. szörnyidomítás: 7/96 (+60%)
10. teológia: 11/61 (+13%) 11. taumaturgia: 12/10 12. versengés: 5/16
13. harcművészetek: 24/10 14. zene: 6/50 15. szörnyismeret: 8/78
16. pszi: *20/100 17. zárnyitás: 3/79 18. vadászat: 2/57
19. bányászat: 13/67

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
2. támadás bónusz: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: éhes
púpos burástya (#92) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 217. Szerzett pont: 33364. Beállított erő: 0 Összpont: 33364

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2447 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 2 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 csontkés (#11)
1 csontszurony (#12) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 * méregfog (#1553)
6 orgyilkos tőr (#225) 1 varkaudar lándzsa (#224)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 mandibulakasza (#127) 1 méregtagadó (#1531)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 parittya (#18)
Lövedékek
2 mérg. ubuk tüske (#137) 7 mérgezett tüske (#23) 11 ubuk tüske (#131)
1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
6 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
6 ubuk dobónyíl (#138) 4 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
3 kis bőrpajzs (#45) 1 rézpajzs (#73)
Páncélok
4 bőrpáncél (#51) 1 * láncing (#222)
Sisakok
4 bőrsisak (#57) 2 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 2 * tankány karom (#237)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
8 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
2 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 nap szimbólum (#141) 1 * rothasztó talizmán (#815)
1 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany karperec (#194) 2 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 * réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
4 aranygyűrű (#193) 3 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. jádeköve (#2565)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 1 csepp tinta (#101), fér még: 49]
3 fűszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 10]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 27]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 14 csepp ugh méreg (#166), fér még: 82]
3 vizestömlő (#3) [bennük 41 korty víz (#27), fér még: 19]
5 zöld üveg (#82) [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 79]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 argum szörnymágnes (#2503) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 1 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74)
6 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 8 krónika (#1725)
5 leviatán hólyag (#2182) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
3 megsemmisítő (#1540) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
13 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
12 titanitdukát (#1480) 3 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
15 álompor (#396) 2 amniosz (#203) 3 antilopbőr (#48)
9 argumérc (#2632) 3 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
3 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 3 darázsszárny (#652)
1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 10 drótszőr (#37)
2 elkarog szőr (#665) 2 evaporőr háj (#105) 7 fekete gyöngy (#99)
2 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563) 4 fülemüle agyar (#267)
1 grákóbőr (#41) 2 gromak bőr (#268) 7 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 ilkin érc (#232) 26 kaktusztüske (#114)
1 kavadu lebeny (#24) 3 királygyík bőr (#44) 3 lajhár csont (#236)
1 liumbe hajtás (#655) 35 madártoll (#112) 7 mákrózsa virág (#56)
1 moa gyémánt (#385) 1 moa jádekő (#382) 3 nektoraf faggyú (#667)
8 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 5 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 8 rézdarab (#70) 11 smirglilevél (#29)
22 sünmedve tüske (#14) 2 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 vadász tatu bőr (#15) 4 varányszem (#30)
2 varkaudar csont (#1113) 6 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 126.21 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 2 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
26 arany (#50) 4 bunkósbot (#9) 1 madártoll (#112)
1 sünmedve tüske (#14) 1 ubuk tüske (#131) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 borostyán függő (#162) 4 gyenge méreg (#26)
1 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 obszidián függő (#195)
4 ragasztó (#83) 10 smirglilevél (#29) 5 spiritusz (#170)
1 tankány karom (#237) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

86 87 88 89 90 91 92 93
38
39
40
41
42
43
44
45
(87,42) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), epokitféreg (#147), áeratikus hasnyák (#243), bazaltelementál (#204), karmos tankány (#137)
(88,41) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), gátvakondok (#57), ork sámán (#345)
(88,42) cirkuszi fősátor (#715), Raia oltár, quwarg harcos (#201)
(89,40) kérődző etra (#368)
(89,43) ryuku gárdista (#360)
(90,39) kaffogó hebrencs (#88), mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), mérges nyukmár (#95), topránypolip (#86), dermesztő lidérc (#645), velociraptor (#161)
(90,44) a 48. labirintus bejárata
(91,40) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(92,41) ryuku futárbérenc (#765)

Üzenet küldése a karakternek