123. forduló, 125. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 15. 9h:14'
EZ A 125. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD
126. játékheted kezdete: febr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,61] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 4 grifftojás (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany) ellenértékét.
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+43 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

kf 278 kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

fkt 176 10 felt. készítesz a 176. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

v 22 161 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nagy vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

v 22 182 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű lándzsát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 vasérc, 6 pirkit, 1 fémrúd (ld. enc.). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[72,60] Még mindig a városban vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 550 TVP épült bele.) Felfedeztél egy házat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 2250 TVP épült bele.)


(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [24 pontot használtál fel, van még 250.]

ea 677 2 eladod a 677. tárgyat 2
Eladtál 2 szulfagor agyart. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

ve 231 1 megveszed a 231. tárgyat 1
Vásároltál 1 acélpengőkét. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

ve 2 20 megveszed a 2. tárgyat 20
Vásároltál 20 kaját. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. (Befejlesztettél a tudati képességbe 2 TU-t.) Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés).

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 230.]

m 2 3 8 mozogsz keletre, délkeletre, északra
[73,59] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Feltöltöd a vizestömlőt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb vállát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,60] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Látsz egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy fémbontó szójer. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [74,59] Lakott területre érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [46 pontot használtál fel, van még 184.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[75,59] Magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy fémbontó szójer. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy óriás griff! (ld. enc.)

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás griff jobb szárnyát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az óriás griff jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az óriás griff tollas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás griff belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 390 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 szent jogart. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [75,60] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy fémbontó szójer. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Macskaszemű Marion egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Tronnal. Tharr ministránsa. Egy két kard szimbólumot visel. Felszerelését egy bibircsók-óriás trófea, egy fémbontó szójer trófea és egy bíbor szulfagor trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Két izmos kar által kettétört varászpálca. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[68 pontot használtál fel, van még 116.]

szk 65 keresed a 65. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy goldugart. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 113.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 73.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 51 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 4 3 fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a sörényes ubuk. 2 kaját fal föl a garokk. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 265 pontot. A következő körben tehát 295 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÉMRÚD (104. TÁRGY)
Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit.

ÓRIÁS GRIFF (105. SZÖRNY)
Ezzel a hatalmas testű madárral csak a magashegységek legmegközelíthetetlenebb csúcsain találkozhatsz. Mérete óriási, majdnem akkora, mint egy elefánt. Hatalmas karmaival, csőrével kőszáli disznókat tép szét könnyedén. Leghatékonyabb ellene az ütőfegyver, legkevésbé hatékony a szúrófegyver.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia hittérítője vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 124. fordulód.

Erő: 28 (32) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 255 cm
IQ: 26 Támadás: 20 Agresszió: 4 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 17 (18) Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 17 Életpont: 222/135 Jellem: jó (149) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 Varázspont: 132/6 Pénz: 1028 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 7/1 EFejl: 16
Eddig összesen 398 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 711 TP-t kaptál. Jelenleg 71270 TP-d van. A következő szinthez még 3730 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, nukleáris cickány, quwarg szabotőr. A 116. fordulódban 35 arany került a bankszámládra. 36 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 6/76 (+29%)
ütőfegyverek: 20/47 lőfegyverek: 17/49 (+12%) dobófegyverek: 4/17

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/39 (+30%) 2. nyomkövetés: 13/50 (+12%) 3. mászás: 6/86 (+14%)
4. csapdakészítés: 9/14 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/66 6. gyógyítás: 36/35
7. titkosírás: 2/0 8. felderítés: 3/13 9. szörnyidomítás: 5/14
10. teológia: 9/87 (+22%) 11. taumaturgia: 3/67 (+10%) 12. versengés: 3/7
13. zene: 1/52 14. szörnyismeret: 7/72 15. pszi: 1/39 (+5%)
16. zárnyitás: 2/80 17. vadászat: 11/96 18. bányászat: 12/74 (+10%)
19. testépítés: 11/6 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 8 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ork sámán (#345) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 1)
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 90.20 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 nagy vaspajzs (#161)
2 szulfagor agyar (#677) 2 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű lándzsa (#182)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 fémrúd (#104) 14 kaja (#2)
10 kerek kő (#19) 7 madártoll (#112) 20 pirkit (#153)
1 szent jogar (#150) 10 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár
(72,60) főutca (#399), oltár, ház (#400)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, útonálló (#130)
(74,59) manaelementál (#290), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(74,60) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(75,59) fémbontó szójer (#150), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), óriás griff (#105)
(75,60) fémbontó szójer (#150), a 42. labirintus bejárata, mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), púpos burástya (#92), Tron (3419. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek