Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 15. 9h:14' EZ A 125. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD 126. játékheted kezdete: febr. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet |
le 373 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
kf 278 | kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
fkt 176 10 | felt. készítesz a 176. tárgyat (10 darabot) |
v 22 161 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 182 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján.
ea 677 2 | eladod a 677. tárgyat 2 |
ve 231 1 | megveszed a 231. tárgyat 1 |
ve 2 20 | megveszed a 2. tárgyat 20 |
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
m 2 3 8 | mozogsz keletre, délkeletre, északra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb vállát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,60] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Látsz egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy fémbontó szójer. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [74,59] Lakott területre érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás griff jobb szárnyát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az óriás griff jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az óriás griff tollas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás griff belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 390 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [75,60] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy fémbontó szójer. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 65 | keresed a 65. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 3 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért |
FÉMRÚD (104. TÁRGY) Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit. |
ÓRIÁS GRIFF (105. SZÖRNY) Ezzel a hatalmas testű madárral csak a magashegységek legmegközelíthetetlenebb csúcsain találkozhatsz. Mérete óriási, majdnem akkora, mint egy elefánt. Hatalmas karmaival, csőrével kőszáli disznókat tép szét könnyedén. Leghatékonyabb ellene az ütőfegyver, legkevésbé hatékony a szúrófegyver. |
Erő: | 28 (32) | Szint: | 14 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 17 (18) | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 222/135 | Jellem: | jó (149) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 | Varázspont: | 132/6 | Pénz: | 1028 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 7/0 | Pszi pont: | 7/1 | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 | vágófegyverek: | 6/76 (+29%) |
ütőfegyverek: | 20/47 | lőfegyverek: | 17/49 (+12%) | dobófegyverek: | 4/17 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/39 (+30%) | 2. nyomkövetés: | 13/50 (+12%) | 3. mászás: | 6/86 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 9/14 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/66 | 6. gyógyítás: | 36/35 |
7. titkosírás: | 2/0 | 8. felderítés: | 3/13 | 9. szörnyidomítás: | 5/14 |
10. teológia: | 9/87 (+22%) | 11. taumaturgia: | 3/67 (+10%) | 12. versengés: | 3/7 |
13. zene: | 1/52 | 14. szörnyismeret: | 7/72 | 15. pszi: | 1/39 (+5%) |
16. zárnyitás: | 2/80 | 17. vadászat: | 11/96 | 18. bányászat: | 12/74 (+10%) |
19. testépítés: | 11/6 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 8 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ork sámán (#345) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 1) |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 90.20 kg | Megterheltség: 112% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
16 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 2 | ubuk tüske (#131) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | fémrúd (#104) | 14 | kaja (#2) | |||
10 | kerek kő (#19) | 7 | madártoll (#112) | 20 | pirkit (#153) | |||
1 | szent jogar (#150) | 10 | vasérc (#152) |