123. forduló, 125. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. jún. 6. 4h:08'
EZ A 1033. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD
1034. játékheted kezdete: jún. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX

BOTANICA KALANDJAI


Egy tintacsigán sebesen lovagló futárt pillantasz meg a távolban. Amikor közelebb ér, látod, hogy a Királyi Futárszolgálat egyenruháját viseli. Megállítja a hátasát előtted, majd egy pillanatig úgy tűnik, mintha a tintacsiga le akarna köpni téged. Láthatóan feltüzelte a száguldás. A lovasa is érzi a tintaveszélyt, gyorsan megnyugtatja hátasát, majd hozzád fordul:
- Üdvözlet! Szeretett királyunk, VI. Borax üzenetét hozom minden nevesebb kalandozónak!
- Az igen! Ezek szerint már neves vagyok - gondolod magadban.
- Aggasztó híreket kaptunk a királyság minden szegletéből. Megvadult szörnyek támadják meg a falvakat, uradalmakat. Sőt a városokat is veszélyeztetik! Katonáink hősies erőfeszítése elűzte ugyan őket, de nem lehet véletlen az, hogy olyan lények özönlik el a lakott vidékeket, akik eddig csak az elhagyatott, be nem népesített régiókban éltek. Elképzelhetőnek tartjuk, hogy valami hatalomra vágyó nemes, őrült varázsló, vagy más személy állhat a támadások mögött. Királyunk ezért arra kér minden szörnyvadász kalandozót, hogy járjanak utána ennek. Derítsék ki a szörnyek támadásának okait!
Mire átgondolnád, és elmondanád neki az aggályaidat a dologgal kapcsolatban, az megfordítja a hátasát.
- Bocsáss meg, de sietős a dolgom, sok kalandozót kell még felkeresnem. Kérlek, ne habozz, és tégy meg mindent annak érdekében, hogy megfékezzük a megvadult szörnyeket, és kiderítsük ki vagy mi áll az események hátterében! - azzal vágtába ugratja a tintacsigát, és nemsokára már csak egy alig kivehető pont a távolban. (ld. enc.)
14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, az 54. pontnál.
A táborozás 4. napján találkozol Bunkó's Tro(ll)gerrel. Egy arany masszariasztót, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy cirkuszi kitűzőt, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mentát koronát, egy mihlanil medált, egy mind. zafírját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy ogre övet, egy ónix masszadühítőt, egy ónix masszavadítót, egy párducbőr övtáskát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy roxati üvegszemet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy teriadan karkötőt, egy topáz erényövet, egy törpe bakancsot, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy ulkor kötényt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy kristálynyálka trófea, egy szőrös azuka trófea és egy bumshir óriásmacska trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy moa ravatalozót, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy lélekgólem! Szegény állat majd megszakad. {támadása: 100.} Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 13. napon újból találkozol Bunkó's Tro(ll)gerrel. {védettsége: 131 szúró, 131 vágó, 131 ütő ellen.} Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Átlagos esetben csak azért keresnélek fel, mert ismét eljött az Olimpia ideje, most azonban nem egy átlagos esetről van szó. Idén van a 33. évfordulója annak, hogy túléltük a Világégést! Ez alkalomból a játékok mellett órási fesztivált rendezünk Alanorban, amire mindenkit szeretettel várunk! Mindenképpen számítunk a jelenlétedre, kérjük, jelezd szándékodat a szokásos módon! Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2025. június 24., kedd 15 óra. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 28-i találkozón lehet átvenni. Aki nem tud eljönni, annak elpostázzuk, vagy elküldjük e-mailben, függően attól, hogy hogyan kérte a fordulót. Kérünk mindenkit, hogy nagyon figyeljen az olimpiai nevezés paraméterezésére, hogy ne készüljön feleslegesen nyomatott forduló, ha nincs szükség rá! (A nevezés paraméterezése a honlapon megnézhető.)] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A kinemfogyó tegez termelt 1 nyílpuska lövedéket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+138 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+241 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+70 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) A lottó 1652. hetének nyerőszámai: 8, 3, 18. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: tps 25 0 0 TVP spórolása: 25 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [25 pontot használtál fel, van még 275.]

* 2. KP: ek 40 7 0 t. energia kisütése: 40 7
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 35 TVP-t. [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 310.]

* 3. KP: ef 5 533 0 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 275. Kapsz 35 VP-t.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 270. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-45 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 270.]

v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 265. Kapsz 5 VP-t.]

v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 260. Kapsz 5 VP-t.]

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 255. Kapsz 5 VP-t.]

v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 255.]

v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 255.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 260.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 250. Kapsz 10 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 248. Kapsz 2 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 5 VP-t.]

le 727 leveszed/lerakod a 727. tárgyat
Kiveszed a füledből a Zu'lit fülkarikáját. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

bb 727 1 beraksz a bankba a 727. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Zu'lit fülkarikáját. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

kb 518 1 kiveszel a bankból az 518. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Rughar gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

a 518 5631 1 átadod az 518. tárgyat az 5631. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 Rughar gyűrűjét Lex Hunter részére. [5 pontot használtál fel, van még 238. Kapsz 5 VP-t.]

a 248 5631 3 átadod a 248. tárgyat az 5631. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 pszi követ Lex Hunter részére. [5 pontot használtál fel, van még 233. Kapsz 5 VP-t.]

lm 56 58 56 mozogsz 56 58 56
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [47. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [55. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [56. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy 9 q. rohamosztagos. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+8.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos bal első lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a q. rohamosztagos bal első lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (11 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a q. rohamosztagos fejét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A 4 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [58. PONT.] Hirtelen egy láncravert quwargot veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 176-200.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a láncravert quwarg jobb oldalát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a láncravert quwarg testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a láncravert quwarg fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A láncravert quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 galachmit és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 198. Kapsz 35 VP-t.]

lm 60 61 66 mozogsz 60 61 66
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [60. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg felderítő az. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+5.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítő torát. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg felderítő jobb vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [55 pontot használtál fel, van még 143. Kapsz 55 VP-t.]

v 1 1 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 138. Kapsz 5 VP-t.]

lm 68 68 70 mozogsz 68 68 70
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [67. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [68. PONT.] Hirtelen egy kisebb quwarg istent veszel észre magad előtt. {támadása: 57.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 255 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (50 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 39 életpontot sebeztél. A kisebb quwarg isten rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 aranygyűrű, egy fűszertartó, 11 arany, 2 vasérc, egy sárga erőöv, egy shinai gömb és egy pular kristály. 14 437 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 320, gyógyulás: 48, összesen: -272 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 tudás gyöngye. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-36 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-36 varázspont.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 gránátlövedéket. Erőd TF-elődött. Húh, annyira elmélyültél az alkotás pillanatában, hogy majdnem meglepett a semmiből előbukkanó quwarg nagymester. Na, ez se lesz barátságos találkozó! {max. életpontja: 211-250.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 54 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester bal első lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nitmák pengével végigvágod a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 545 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 26, gyógyulás: 47, összesen: +21 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 1 megsemmisítőt. Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy óriásféreg. Ez is a tárgyadra pályázik! {egyik sebzési módja: 1x 6d10+6.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod az óriásféreg farkát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 3 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 aenouth ködkürtöt. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Várod az újabb ellenfeledet, majd amikor pár percig nem bukkan fel, akkor megnyugodva fellélegzel. Ezúttal győztél! Egyhelyben toporogsz.
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [67. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Az út véget ér - egy zsákutca! [70. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg királynő az. {támadása: 22.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő torát. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 30 drótszőr és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [47 pontot használtál fel, van még 91. Kapsz 47 VP-t.]

v 1 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 86. Kapsz 5 VP-t.]

lm 77 72 75 mozogsz 77 72 75
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [76. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Bah! Egy zsákutcába jutottál! [77. PONT.] Hirtelen egy láncravert quwargot veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 176-200.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a láncravert quwarg testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a láncravert quwarg bal középső lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével megcsapod a láncravert quwarg torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A láncravert quwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 212 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 96, gyógyulás: 29, összesen: -67 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 mágusköpeny. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [76. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [74. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [75. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg nagymester lakik itt. {támadása: 30.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester torát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével felnyitod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 madártollat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [50 pontot használtál fel, van még 36. Kapsz 50 VP-t.]

lm 69 65 61 mozogsz 69 65 61
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [74. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Sorvadsz (-2 életerő).
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [35 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 35 VP-t.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: tpf 25 1 0 TVP elővétele: 25 pontért
Felszabadítottunk neked 25 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 21. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 11. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 10 VP-t.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 23, 7.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a goldugar. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 265 pontot. A következő körben tehát 266 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖRNYVADÁSZAT
A szörnyvadászat (VD) parancsot a hozzá kapcsolódó esemény alatt használhatod. Amikor az esemény nem aktív, akkor a VD parancsnak nincs hatása. A VD (csaták száma) parancsot egy fordulóban háromszor használhatod, de nem adhatod ki olyan tereptípuson, amilyenen az előző két alkalommal használtad (kivéve a létsíkokon). A parancs hatására levadászol az adott mezőn annyi szörnyet, amennyi a parancs első paraméterében megadsz, de min. kettőt, maximum 10-et. Olyan szörnyekkel csatázol így, amikkel az adott területen az adott tereptípuson normális mozgás hatására is találkoznál. A szörnyek nem dobnak kincset vagy komponenst, amit normál esetben dobnának, de beleszámolódnak minden esetleges isteni küldetésbe. Neves szörnnyel nem találkozhatsz így. A csaták között gyógyíthatsz magadon, és minden második legyőzött szörny után találsz kincset a Szörnyvadászat esemény kincslistájából. Ha megölted az összes szörnyet, azaz annyit, amennyit paraméterként megadtál, akkor a következő VD parancsra jövő szörnyek 5%-kal erősebbek lesznek. Ha nem sikerül egy VD parancsnál minden szörnyet legyőznöd, akkor a következő VD parancsra 5%-kal gyengébb szörnyek jönnek majd. (A szörnyek nem csökkenhetnek az alaperősségük alá, azaz az erősítés % nem lehet negatív érték.) A parancs kiadásának TVP költsége területfüggő: nyugaton 5 TVP, keleten 7 TVP, Sötét Földén és az ősi birodalmakban 9 TVP, a Ryuku szigeteken 11 TVP, a Kiégett Földeken 13 TVP, míg a létsíkokon és a Daxxon 15 TVP. A Szörnyvadászat eseményben - hasonlóan a korábbi eseményekhez - van egy számláló, ha ezt a számlálót eléri a karakter az eseményben megölt szörnyek számával, akkor a VD parancs hatására nem jön újabb szörny. (A VD parancsot csak azok kapják meg, akik elérték a 20. fordulójukat.)
Ha a VD parancsnak 15-nél nagyobb paramétert adsz meg, akkor nem vadászol, csak a VD parancsra generált szörnyek erősségét tudod csökkenteni. Tehát pl. a VD 20 parancs 20%-kal csökkenti a szörnyek erősségét. Csökkentéskor érdemes 5-tel osztható paramétert megadni.

KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Tharr misszionáriusa vagy. Papi hited: 137. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 124. fordulód.

Erő: 33 (57) Szint: 28 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 36 (51) Támadás: 63 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 22 (35) Védekezés: 49 Menekülés: 30 % Életkor: 85/85 év
Egészség: 22 (30) Életpont: 578/467 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 21 (44) Varázspont: 1524/561 Pénz: 6560 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 72/11 Pszi pont: 180/270
Eddig összesen 1765 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33 625 TP-t kaptál. Jelenleg 2 502 965 TP-d van. A következő szinthez még 97 035 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Dögvész, Ek'Hor. A 67. fordulódban 7976 arany került a bankszámládra. 9481 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9/51 szúrófegyverek: 13/21 vágófegyverek: 28/20 (+10%)
ütőfegyverek: 21/1 lőfegyverek: 24/76 (+3%) dobófegyverek: 18/42 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -19.); nyílpuska lövedék (#547) (20 -23.); stukilövedék (#414) (24 -27.); gránátlövedék (#526) (28 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 2. szinten, 65. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 106
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/22 2. nyomkövetés: 16/2 3. mászás: 8/13
4. csapdakészítés: 26/94 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/25 6. gyógyítás: 24/15
7. titkosírás: 7/52 8. felderítés: 7/21 9. szörnyidomítás: 5/78
10. teológia: 46/27 (-538%) 11. taumaturgia: 85/52 (-536%) 12. versengés: 5/19
13. harcművészetek: 4/72 14. zene: 1/11 15. szörnyismeret: 23/98
16. pszi: 21/62 (+8%) 17. zárnyitás: 7/63 18. vadászat: 11/57
19. bányászat: 19/76 20. testépítés: 16/90 (+24%) 21. főzés: 9/20

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 15 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 50 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 30 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 10 lehet)
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 30 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot ), fülemüle agyart (#267) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), manifeszt.nyúlványt (#214) (max. 10 darabot ), spirituszt (#170) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) sebfertőzés (#333, 100 VP)
oldás (#372, 15 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 36 vp; taumaturgia: 45 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) (989,24) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) éber kakukk (#3) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) ryuku átokvarázs (#280) >> férfiak (#998)
ryuku átokvarázs (#280) >> nők (#999) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) ryuku átokvarázs (#280) >> 21. szintű lényekre
lángcsóva (#31) >> 18. szintű lényekre lángcsóva (#31) >> Pszinapszis (#974)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
gázpajzs (#467) >> harci mágus (#265) varázsvédelem II (#108) >> orgoró (#170)
varázsvédelem II (#108) >> Poomr Ko (#957)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 23, 25, 32, 53, 54, 244.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a(z) 62. olimpián.
2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 56870
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri kézművesverseny
Megölt szörnyek: 6. Szerzett pont: 606. Beállított erő: 0 Összpont: 14926

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, v 86, v 3, h 1100, h 745, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 115 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 946 TU szükséges.)
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
4 pirkit (#153) 3 pszi kő (#248) 4 ramit kő (#226)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 3 víz (#27)
1 Zu'lit fülkarikája (#727)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 aenouth ködkürt (#1554) 2 aranygyűrű (#193)
30 drótszőr (#37) 2 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210)
1 galachmit (#310) 1 kis káoszrelikvia (#2643) 18 madártoll (#112)
1 mágusköpeny (#453) 1 megsemmisítő (#1540) 1 nyílpuska lövedék (#547)
1 pular kristály (#239) 20 quwarg kristály (#2238) 1 sárga erőöv (#276)
1 shinai gömb (#348) 1 tudás gyöngye (#522) 5 ugh méreg (#166)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, q. rohamosztagos (#242), láncravert quwarg (#744), quwarg felderítő (#299), kisebb quwarg isten (#213), quwarg nagymester (#214), óriásféreg (#171), quwarg királynő (#153)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2025.06.04 08:46 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A FUSZ (feltételes úszás) nem sül ki, ha a karakter nem rendelkezik úszás szakértelemmel, és így nem is adja meg az 1-es úszást.
* - A lélekfókusz (2284) hibás volt, sokkal kevesebb bónuszt adott annál, mint amit az enciklopédia írt. Javítottuk, de csökkentettük a bónuszát, hogy ne legyen sokkal könnyebb a Föld sík utáni tartalom. Egészség/200%, max. 10% fizikai sebződés csökkenést ad ezentúl.

Üzenet küldése a karakternek