123. forduló, 125. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 21. 9h:26'
EZ A 140. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD
141. játékheted kezdete: febr. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,20] koordinátán. Fantasztikus volt a pihenés a kényelmes fogadószobában. Amíg a fogadóban töltötted az idődet, igyekeztél híreket megtudni a külvilágról. Némi infó: Az Álomőrző Közös Tudat kifejlesztette első Tudati Képességét, az Álomidézést.
Egyszer amikor lelátogattál a söntésbe, beszédbe elegyedtél egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. De hiszen ismeritek egymást, ő Chini! Társalgás közben felvetődik a gondolat, hogy esetleg dartozhatnátok egyet. Elkéritek a dobónyilakat a csapostól, és megkezdődik a játék. Ellenfeled nagyon pontosan dobál, azonban te most különösen szerencsés vagy: jócskán megelőzöd partneredet néhány fantasztikus bullseye dobással. Ellenfeled gratulál győzelmedhez.
No de mostmár vége a henyélésnek. Kijelentkezel a kocsmárosnál és elhagyod a fogadót. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+29 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) 3 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 2203 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 284.]

v 15 1360 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Ezt a tárgyat sajnos nem tudod csíráztatni. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+7 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

fvh 5 felt. varázslat haszn. 5
Harci varázslataidat használni fogod minden 5. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

tv 30 támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: tüskepajzs. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

tv 29 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: energiatüskék. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

tv 48 támadó/véd. varázslat a 48. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: szárazság. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

m 1 mozogsz északkeletre
[98,19] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sörsátrat. Találsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 266.]

bb 74 277 245 beraksz a bankba a 74. tárgyat (277 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 csontkulcsot. Beraksz a bank széfjébe 1 rejtőköpenyt. Beraksz a bank széfjébe 1 márványkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

cir 23 vándorcirkusz látogatása 23
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

m 2 mozogsz keletre
[99,19] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) "

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 258.]

ve 389 3 megveszed a 389. tárgyat 3
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

ee 64 51 410 eladod a 64. tárgyat az 51. tárgyat a 410. tárgyat
Eladtál 2 csontszablyát. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 2 bőrpáncélt. 10 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 258.]

m 8 mozogsz északra
[99,18] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját. Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. Jéghideg aura vonja körül egész testét. Fagyos tekintetéből máris tudod, hogy ő Little Green Snake, a Jégmágusok legfőbb sarki rókavadász mestere. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[8 pontot használtál fel, van még 250.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Érdemes lenne felkeresni Zekbrakplakpók boltját. Az utolsó 5 bakkura bőrt most reklámáron lehet ott megvásárolni." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [3 pontot használtál fel, van még 247.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[99,17] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A távolban sakálok üvöltenek. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy épületet. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (taumaturgia: 1. szint). (ld. enc.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra jobb hátsó lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a kérődző etra fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [99,16] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy erszényes elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog nyakát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog bal oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 elkarog szőrt. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner karmos tankány trófeát, és kiszedsz egy erszényes elkarog trófeát. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Felfedeztél egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [98,15] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manifesztátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A manifesztátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó. (ld. enc.) Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... A fiú, aki eddig kísért, egy gnómhoz vezet. Ő arról érdeklődik, tudod-e, hogy az elmúlt napok időjárásából következően a holnapi nap folyamán mire lehet számítani. Bemérgesedsz, hogy ilyen agyament dolgot kellett kérdeznie, de ez nem segít, így sem tudod a választ. 255 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Á az elkarog szőr. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 5 rókafarok, 2 karbin plazma, 3 csontkulcs, 8 fekete gyöngy, 1 raptor szablya.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 255 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 8 nyílvesszőt.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 sallank nyilat. [105 pontot használtál fel, van még 142.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 112.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[99,14] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy nukleáris cickány. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány bal oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megcsapod a nukleáris cickány jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 pirkitet. Magad mögé lököd a pitiáner kérődző etra trófeát, és kinyersz egy alkalmas nukleáris cickány trófeát. 718 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,13] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,13] Síkság, továbbra is csak síkság.

Észreveszel egy márványtornyot. Észreveszel egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 vadász tatu bőr. Elteszed őket. [24 pontot használtál fel, van még 88.]

f 37 231 166 kísérletezel a 37. tárggyal a 231. tárggyal a 166. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy piranha zsákvédőt. (ld. enc.) 66 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 78.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 73.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy vérszomjas csüldő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 3 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 108 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 28, 24.
Kimerített a gyorsvágta. (-5 életerő.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a sörényes ubuk. Extra takarmányt is adsz neki. Megszabadítod testét a pluszban termelt komponensektől. 7 ubuk tüskét gyűjthetsz be. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 265 pontot. A következő körben tehát 295 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TAUMATURGIA
A taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ.
Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából.

ERSZÉNYES ELKAROG (354. SZÖRNY)
Nagyapád történeteire visszaemlékezve, egyből a legendás állatfaj, a kenguru jut eszedbe, amikor erre a két lábon álló, szökdécselő emlősre nézel. Az elkarog azonban a békés növényevő fej helyett egy hatalmas ragadozófejet hord a nyakán, éles fogakkal teli állkapoccsal. Rettenetesen fürgén mozog, és fáradhatatlan üldözője prédájának, úgyhogy ha le akarod győzni, alaposan fel kell kötni a nadrágszárat...

ELKAROG SZŐR (665. TÁRGY)
Ha gigászi összecsapásban győzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyűjthetsz némi elkarog szőrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bőrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire.

KÉK ROTHASZTÓ (421. SZÖRNY)
Ez a négylábú szörny kosszerű szarvaival és ijesztően nyúlékony nyelvével méltón rászolgált a nevére. A félhomályos helyeket szereti, talán mert sötétkék, véraláfutásos teste itt remekül bele tud olvadni környezetébe. Ilyenkor szinte észrevehetetlen. Egyetlen dolog van, ami könnyen elárulhatja jelenlétét, az a mérhetetlen bűz, mely éjjel-nappal körülveszi. Van egy ocsmány rontó képessége: képes ellenfelének szerencséjét csökkenteni. Épp emiatt automatikusan elbújsz, ha ilyennel találkozol, hacsak ki nem adsz egy FT 421 feltételes támadás parancsot rá (persze az is elég, ha van rajtad tulajdonságpajzs).

NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY)
A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik.

PIRANHA ZSÁKVÉDŐ (337. TÁRGY)
2 drótszőrből torziós rugót készíthetsz. A rugóval megfeszíthetsz egy acélpengőkéből és ugh méreggel mérgezett acéltűből készült kart. Ezt a szerkentyűt beépítheted a hátizsákod fedőlapjába. Mielőtt becsukod a zsákot, felhúzod a hátizsákvédő karját. Az illetéktelen zsáknyitogató tenyerébe fúródik a mérgezett tű. A csapda elkészítése 5 TVP-t, felállítása mindössze 2 TVP-t igényel, és közel olyan jó védelmet jelent, mint a nyílcsapda. Az okozott sebzés 3-4 életpont.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran tanítványa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 124. fordulód.

Erő: 22 (23) Szint: 15 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 21 Támadás: 15 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 247/148 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 1
Szerencse: 17 (21) Varázspont: 92/10 Pénz: 1535 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 14/8 EFejl: 31
Eddig összesen 687 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3989 TP-t kaptál. Jelenleg 111249 TP-d van. A következő szinthez még 8751 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, erszényes elkarog, nukleáris cickány. A 123. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/8 (+15%) vágófegyverek: 17/68 (+1%) ütőfegyverek: 2/72
lőfegyverek: 20/24 (+15%) dobófegyverek: 4/40

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -3.); mérgezett tüske (#23) (4 .); ubuk tüske (#131) (5 -6.); sallank nyíl (#129) (7 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/21 2. nyomkövetés: 20/78 (+8%) 3. mászás: 7/29
4. csapdakészítés: 9/25 (+7%) 5. csapdaészlelés: 6/23 6. gyógyítás: 32/90
7. titkosírás: 2/90 8. felderítés: 6/17 9. szörnyidomítás: 3/49
10. teológia: 5/15 (+24%) 11. taumaturgia: 1/12 (+112%) 12. szerencsejáték: 1/26 (+5%)
13. versengés: 3/79 (+32%) 14. harcművészetek: 19/0 15. szörnyismeret: 9/43
16. zárnyitás: 1/55 17. vadászat: 15/20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 11 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), varkaudar (#64), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), mélységi grittang (#103), mutáns pók (#117), drótszőrű pincsi (#22), technokolin (#50), törpemammut (#115), szintszívó (#96), óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
45 arany (#50) 2 bőrpáncél (#51) 2 csontkulcs (#74)
2 csontszablya (#64) 1 extra takarmány (#1360) 8 kaja (#2)
8 madártoll (#112) 1 márványkulcs (#245) 3 ragasztó (#83)
1 rejtőköpeny (#277) 3 sallank karom (#128) 6 sallank nyíl (#129)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 5 nyílvessző (#108)
2 pirkit (#153) 7 ubuk tüske (#131) 1 uzbány csőr (#169)
2 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,20) fogadó # (#610)
(98,15) manifesztátor (#124), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár
(98,19) helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433)
(99,14) Raia oltár, 44. jellempróba, nukleáris cickány (#155)
(99,16) erszényes elkarog (#354), márványtorony (#175), Raia oltár
(99,17) gumifa (#38), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kérődző etra (#368)
(99,18) csodák kútja (#1096), Little Green Snake (2891. kalandozó)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568)
(100,13) uzbány (#102), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(101,13) márványtorony (#175), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, vérszomjas csüldő (#114)

Üzenet küldése a karakternek