122. forduló, 124. forduló, Erril összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. máj. 10. 15h:03'
EZ A 539. JÁTÉKHETED, 123. FORDULÓD
540. játékheted kezdete: máj. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5237
SZÁMLA : XXXX

ERRIL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,32] koordinátán.
Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetődik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetőre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtőn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Vadászatod meghozta eredményét (+1 vérpont).

* 1. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 298.]

fvh 10 felt. varázslat haszn. 10
Harci varázslataidat használni fogod minden 10. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ftv 32 10015 felt. tám/véd. varázslat a 32. varázslatot 15. szinttől
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ftv 30 10008 felt. tám/véd. varázslat a 30. varázslatot 8. szinttől
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

d 13 eldobod a 13. tárgyat
Elhajítasz 1 kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

d 17 eldobod a 17. tárgyat
Elhajítasz 1 szögletes követ. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

kf 237 kézbeveszed/felveszed a 237. tárgyat
Leveszed a lánckesztyűt, majd felhúzod a kezedre a tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ff 123 127 182 felt. fegyverváltás: 123 127 182
Felt. fegyverváltás: << göcsörtös bunkó << mandibulakasza << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ef 2 503 energia fejlesztése 2
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 2 vérpontot. [14 pontot használtál fel, van még 284.]

gyk 123 50 gyakorolsz a 123. tárggyal 50 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [50 pontot használtál fel, van még 234.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

m 4 mozogsz délre
[104,33] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat jobb vállát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 214.]

kt 203 5 elkészíted a 203. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 amnioszt. [20 pontot használtál fel, van még 194.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[104,34] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak jobb vállát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak jobb első lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 gromak bőrt. Messze hajítod a vacak kis varkaudar kósza trófeát, és diadalmasan beszerzel egy tüskés harci gromak trófeát. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}


(Továbbmész...) [104,35] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy törpemammut közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpemammut testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a törpemammut ormányát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a törpemammut fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [104,36] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy epokitféreg került az utadba. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az epokitféreg testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az epokitféreg testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az epokitféreg testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hő! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelő időben, a megfelelő módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) [88 pontot használtál fel, van még 106.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[104,37] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kérődző etra nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra jobb hátsó lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 etra hályog. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 12 mákrózsa virág. Elrakod őket.

(Továbbmész...) [104,38] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kérődző etra lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra bal oldalát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A lény bűzfelhőt lő rád! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz sejtfiatalítót. (ld. enc.) Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 76.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[104,39] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt quwarg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg bal oldalát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 16 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner tüskés harci gromak trófeát, és kinyersz egy alkalmas élőholt quwarg trófeát. 1 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Szörnyen éhezel. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [104,40] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Szörnyen éhezel. (-3 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 46.]

szk 18 keresed a 18. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 45.]

* 2. BP: h 238 10 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. [10 pontot használtál fel, van még 35.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 5 fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 67 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 27, 8.
Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 264 pontot. A következő körben tehát 294 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY)
Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra először ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetőleg vágófegyverrel.

SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY)
Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak.

KARAKTERLAP

Erril, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Bőröd mint a hold sápadt ezüstje. Elenios hittérítője vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 123. fordulód.

Erő: 22 (23) Szint: 16 Merészség: 6/5 Magasság: 161 cm
IQ: 20 (24) Támadás: 17 (18) Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 24 (25) Védekezés: 29 (32) Menekülés: 35 % Életkor: 160/160 év
Egészség: 18 Életpont: 253/171 Jellem: jó (199) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 226/2 Pénz: 0 arany Kép. pont: 12
Vérpont: 6/0
Eddig összesen 493 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 081 TP-t kaptál. Jelenleg 137 595 TP-d van. A következő szinthez még 42 405 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg harcos, áeratikus hasnyák. Jóllakottság: 11%. A 120. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/36 szúrófegyverek: 20/78 (+16%) vágófegyverek: 8/59
ütőfegyverek: 8/49 (+18%) lőfegyverek: 14/36 dobófegyverek: 14/8 (+29%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -10.); sallank nyíl (#129) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
104,40 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1338 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/12 2. nyomkövetés: 19/70 3. mászás: 2/77
4. csapdakészítés: 8/98 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/79 6. gyógyítás: 23/43
7. titkosírás: 2/2 8. felderítés: 2/55 9. szörnyidomítás: 2/24
10. teológia: 13/21 (+5%) 11. taumaturgia: 11/14 (+1%) 12. versengés: 4/63
13. harcművészetek: 3/0 14. zene: 4/14 (+11%) 15. szörnyismeret: 3/82
16. vadászat: 16/33 17. bányászat: 5/3 18. főzés: 5/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 36% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (190) hadiszerencse I (#13) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 11. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
fejleszt.gyümölcse (292)
halandóság álcája (325)
harci mágia (334)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a belső szörnyeteg (424)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 23 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 716 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 98.40 kg Megterheltség: 175%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaktusztüske (#114) 1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 amniosz (#203) 1 etra hályog (#712) 1 gromak bőr (#268)
10 kaja (#2) 12 mákrózsa virág (#56) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

103 104 105
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
(104,33) arató csattanat (#144), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska
(104,34) 36. jellempróba, tüskés harci gromak (#156)
(104,35) törpemammut (#115), gumifa (#38), Sheran oltár
(104,36) epokitféreg (#147), Dornodon oltár, 35. jellempróba
(104,37) kérődző etra (#368), 47. jellempróba
(104,38) kérődző etra (#368), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Raia oltár, csodabazár (#1404), 48. jellempróba
(104,39) oltár, élőholt quwarg (#202)
(104,40) Leah oltár

Üzenet küldése a karakternek