122. forduló, 124. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 12. 15h:04'
EZ A 284. JÁTÉKHETED, 123. FORDULÓD
285. játékheted kezdete: jan. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,-74] koordinátán.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XVII. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2017. január 24. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul mostantól a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigaszdíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

gyk 171 40 gyakorolsz a 171. tárggyal 40 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. Már nem sok kell a következő szinthez. [40 pontot használtál fel, van még 248.]

gyk 171 40 gyakorolsz a 171. tárggyal 40 pontért
Fürgén ugrándozva, tökéletesen koreografált csatát vívsz egy képzeletbeli ellenféllel. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). [40 pontot használtál fel, van még 208.]

gyk 171 40 gyakorolsz a 171. tárggyal 40 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. Még sokat kell gyakorolnod. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledő vörös rakolits nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits bal lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a vörös rakolits bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vörös rakolits testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a vörös rakolits egyik karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 14 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. (ld. enc.) 825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 168.]

kf 2084 kézbeveszed/felveszed a 2084. tárgyat
Elrakod a vasalt bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a vaskardot. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

kf 161 kézbeveszed/felveszed a 161. tárgyat
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed a nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

dd 16 45 eldobod a 16. tárgyat a 45. tárgyat
Elhajítasz 1 bordacsontot. Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[101,-75] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy óriás skorpió nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az óriás skorpió testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,-76] Dombos vidékre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy dombi yeti közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a dombi yeti jobb vállát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a dombi yeti testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dombi yeti szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,-77] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy mutáns pók közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mutáns pók egyik lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal alaposan megvágod a mutáns pók testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 130.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[100,-78] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Szomjúságodat oltod. Feltöltöd a vizestömlőt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy patakot. Északra nézve látsz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [100,-79] Dombos terepre érkeztél. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebzett tesh alligátor. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a tesh alligátor farkát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A tesh alligátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 alligátorfog. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 149 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2 pontot kell rákölteni.) Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 102.]

kt 176 4 elkészíted a 176. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 vashegyű nyilat. [32 pontot használtál fel, van még 70.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[100,-80] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mutáns pók. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mutáns pók testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Vaskarddal kilukasztod a mutáns pók testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Iván Nitró orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [100,-81] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.

Észreveszel egy márványtornyot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin! A rettegés megsokszorozza az erődet: nyaktörő sebességgel mászol le a toronyfalon. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,-82] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Látsz egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a mészáros módra sült szarvasflekkent. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Kocsusz előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [58 pontot használtál fel, van még 12.]

f 83 kísérletezel a 83. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Lázasan töröd a fejed... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: szk 99 0 0 keresed a 99. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy piromenyétet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a sullár. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 264 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

RAKOLITS POR (669. TÁRGY)
Egy kőkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszőleges üvegben vagy edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedők is szép summát hajlandók érte fizetni.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Tharr ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 123. fordulód.

Erő: 30 (32) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 19 Támadás: 18 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 Életpont: 267/197 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 136/10 Pénz: 1441 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/17
Eddig összesen 854 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 691 TP-t kaptál. Jelenleg 212 416 TP-d van. A következő szinthez még 47 584 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, vark. nekromanta, dehidrátor.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: *20/100 vágófegyverek: 10/31 (+46%) ütőfegyverek: 14/7 (+3%)
lőfegyverek: 16/98 (+9%) dobófegyverek: 2/89

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); mérgezett tüske (#23) (7 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 .); vashegyű nyíl (#176) (11 .); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,33 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/53 2. nyomkövetés: 25/50 (+4%) 3. mászás: 10/39 (+6%)
4. csapdakészítés: 12/1 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/4 6. gyógyítás: 14/60
7. titkosírás: 2/21 8. felderítés: 4/53 9. szörnyidomítás: 6/42
10. teológia: 8/30 (+3%) 11. zene: 4/54 12. szörnyismeret: 7/20
13. zárnyitás: 1/12 14. vadászat: 6/32 15. bányászat: 20/3 (+33%)
16. csapatmunka: 1/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 72 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * láncing (#222) 1 * lánckesztyű (#230)
1 mászókarom (#78) 1 * nagy vaspajzs (#161) 1 tankány karom (#237)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264)
1 vasalt bunkó (#181) 1 vashegyű lándzsa (#182) 4 * vashegyű nyíl (#176)
1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 saválló fülbevaló (#1552)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 2 ásó (#34)
4 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74) 4 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 8 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335) 1 + piranha zsákvédő (#337)
5 rézkulcs (#75) 1 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242)
3 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 0]
4 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 18]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 19 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 17]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 27 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 3]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 56]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 62 csepp ugh méreg (#166), fér még: 22]
5 vizestömlő (#3) [bennük 98 korty víz (#27), fér még: 2]
2 zöld üveg (#82) [bennük 26 csepp ragasztó (#83), fér még: 14]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 2 alligátorfog (#663)
2 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) 2 darázsszárny (#652)
3 dorony tüdő (#212) 6 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665)
3 fabontó (#106) 1 grifftojás (#179) 1 gyöngymangó (#135)
4 ilkin érc (#232) 6 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
1 madártoll (#112) 6 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 1 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331)
8 óndarab (#85) 53 pirkit (#153) 1 púderkő (#119)
2 pular kristály (#239) 1 rakolits por (#669) 14 rézdarab (#70)
1 sáfránykristály (#675) 8 sallank karom (#128) 4 smirglilevél (#29)
1 szuperkötél (#209) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113)
2 vasérc (#152)

Összsúly: 66.10 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 2 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45)
4 madártoll (#112) 8 pirkit (#153) 2 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 1 ilkin érc (#232)
1 rakolits por (#669) 11 ugh méreg (#166) 1 vashegyű nyíl (#176)
98 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102
-83
-82
-81
-80
-79
-78
-77
-76
-75
-74
-73
(100,-82) nekrofun (#173), tűzrakó hely (#1169), oltár, 32. jellempróba, művészi porolit (#720)
(100,-81) márványtorony (#175), 38. jellempróba
(100,-80) mutáns pók (#117), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(100,-79) tesh alligátor (#353), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(100,-78) élőholt quwarg (#202), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tavacska, Tharr oltár
(100,-77) mutáns pók (#117)
(100,-76) dombi yeti (#366), 37. jellempróba, érclelőhely
(101,-75) óriás skorpiók (#72)
(101,-74) vörös rakolits (#356)

Üzenet küldése a karakternek