122. forduló, 124. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 2. 9h:06'
EZ A 176. JÁTÉKHETED, 123. FORDULÓD
177. játékheted kezdete: okt. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,23] koordinátán.
Ezüst Larian, amikor összefutottatok, adott neked egy fémrudat. Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy félelem-járó fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a félelem-járó bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a félelem-járó fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A félelem-járó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A félelem-járó csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 251.]

* 1. KP: v 15 135 1 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 246.]

gyj 0 200 felt. gyűjtés 200
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 200% fölé vinné. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

v 15 133 1 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csuklyavirág. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 241.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 239.]

a 152 5001 15 átadod a 152. tárgyat az 5001. kalandozónak (15 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 15 vasércet Ezüst Larian részére. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

m 8 mozogsz északra
[88,22] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a sünmedve fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a sünmedve jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megpillantasz valamit: 1 rézdarab. Magadhoz veszed. [9 pontot használtál fel, van még 225.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 217.]

kt 216 1 elkészíted a 216. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 ketrecet. [90 pontot használtál fel, van még 127.]

m 4 mozogsz délre
[88,23] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. [9 pontot használtál fel, van még 118.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[89,24] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 15 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő bibircsók-óriás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}


(Továbbmész...) [90,24] Továbbra is alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az alpesi tehén testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [91,24] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy elhagyott bányát. Felfedeztél egy nekrofunt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval eltalálod az alpesi tehén nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az alpesi tehén bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [61 pontot használtál fel, van még 57.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[92,23] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy gyilkos tetű nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 bronzhegyű nyilat.

(Továbbmész...) [93,23] Továbbra is dombság.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felfedeztél egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [54 pontot használtál fel, van még 3.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 22 99 keresed a 22. szörnyet a 99. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -2.]
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 264 pontot. A következő körben tehát 262 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 123. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 17 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 16 (17) Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 17 (19) Védekezés: 16 (19) Menekülés: 40 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 261/257 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 160/2 Pénz: 21 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 25/11
Eddig összesen 746 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 580 TP-t kaptál. Jelenleg 197 739 TP-d van. A következő szinthez még 62 261 TP szükséges. Trófeáid: kardszárnyú pocok, erszényes elkarog, kétfejű troll.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 22/41 (+2%) vágófegyverek: 9/53 (+8%)
ütőfegyverek: 11/3 (+24%) lőfegyverek: 11/18 (+4%) dobófegyverek: 7/70 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << bronzkard (#2083) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (270%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -7.); nyílvessző (#108) (8 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
93,23 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/108 2. nyomkövetés: 16/55 (+4%) 3. mászás: 10/25
4. csapdakészítés: 11/97 (+14%) 5. csapdaészlelés: 3/4 6. gyógyítás: 26/99
7. titkosírás: 5/20 8. felderítés: 2/27 9. szörnyidomítás: 6/12
10. teológia: 10/101 (+9%) 11. taumaturgia: 4/95 12. versengés: 3/49 (+9%)
13. zene: 5/26 14. szörnyismeret: 13/45 (+24%) 15. zárnyitás: 4/94
16. vadászat: 4/48 17. bányászat: 16/86 (+59%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), óriás patkány (#42)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Nem hagyhatjuk, hogy a természet békés teremtményeit rabságba tartsák! Törj össze egy ketrecet oltáromnál.
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 11, 12, 19, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 46, 47, 48, 49.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 416 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 115.05 kg Megterheltség: 149%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 arany (#50) 2 antilopbőr (#48) 6 fémrúd (#104)
1 kötél (#92) 3 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nyílvessző (#108) 12 ragasztó (#83) 6 spiritusz (#170)
7 sünmedve tüske (#14) 15 vasérc (#152) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csuklyavirág (#133) 22 kaja (#2)
1 ketrec (#216) 2 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

87 88 89 90 91 92 93 94
21
22
23
24
25
(88,22) sünmedvék (#33), 43. jellempróba, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534)
(88,23) félelem-járók (#56), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(89,24) világítótorony (#156), korinthai amőba (#420), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(90,24) vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely, alpesi tehenek (#91), manaelementál (#290)
(91,24) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), elhagyott bánya (#1685), nekrofun (#173), érclelőhely, alpesi tehén (#91)
(92,23) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), 33. jellempróba, gyilkos tetű (#116)
(93,23) Fairlight oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), 21. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek