Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. aug. 8. 15h:06' EZ A 136. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD 137. játékheted kezdete: aug. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5242 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: v 1 10 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az orgyilkos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [93,52] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Yurk, a profi lehet. Itt csata lesz.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Yurk, a profi mozgékony testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Yurk, a profi testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a Yurk, a profi bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő és 2 gyöngymangó. Szereztél 3 ork csodaszert. 1 036 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 14, gyógyulás: 15, összesen: +1 ÉP}
be 572 1 | bemész az 572. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 47 | bemész a 47. titkos labirintusba |
lm 27 18 | mozogsz 27 18 |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 8 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 5 1 | mozogsz 5 1 |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos fejét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az orgyilkos fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 578 | bemész az 578. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 85.]
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,51] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sötét gnóm. Itt csata lesz.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm nyakát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [93,50] Továbbmész a város utcáján. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot.
jlk 3011 | jelszó kimondása 3011 |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a massza lifegő antennáját. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a massza testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A massza többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 8 | mozogsz északra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-5 életpont.) Méregfoggal teljesen átdöföd a sünmedve jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sünmedve tüskét. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
ef 4 502 | energia fejlesztése 4 |
szk 33 | keresed a 33. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
FOGADÓI IDŐTÖLTÉSEK A fogadóban a pihenésedet nemcsak alvással, hanem szórakoztató tevékenységekkel is töltheted [ez a visszanyert életerőt nem befolyásolja]. Ezek a szkanderezés, a dart-dobálás és a kockázás. A fogadóban való megszállást jelző parancs 3. paramétereként kell megadnod, hogy a fenti mókák közül melyekkel akarsz foglalkozni. 1: szkander, 2: dartozás, 3: szkander és dart, 4: kockázás, 5: szkander és kocka, 6: dart és kocka, 7: mindegyik. Pl. BE <kocsma> 20 5 hatására a padláson szállsz meg, és a pihenés alatt a többi vendéget szkanderezni és kockázni hívod ki. Ha nem írsz harmadik paramétert, a fentiek közül egyikkel sem foglalkozol. A parancs végrehajtása úgy történik, hogy a fogadóban megszálló más vendégek közül azzal játszol, aki szintén szeretne részt venni ugyanabban az elfoglaltságban. Mivel a rendelkezésre álló idő korlátozott, maximum annyi mókában veszel részt, ahány napot pihenéssel töltöttél (de maximum 10 alkalommal). Az ellenfél választása véletlenszerű, bár azokkal a kalandozókkal, akikre direkt BA parancsod van kiadva, nagyobb eséllyel fogsz kiállni. 1. Szkander. Kizárólag az erőn múlik, egy jóval gyengébb ellenfélnek csak nagyon kis esélye van a győzelemre. 2. Dart-dobálás. Itt nem az erő, hanem a dobófegyver szakértelem és az ügyesség számít. 3. Kockázás. Csak akkor kockázol valakivel, ha van legalább 10 aranyad (maximum ennyit veszíthetsz a játék folyamán.) A nyerés esélye főként a szerencsédtől és a szerencsejáték szakértelmedtől függ. Vigyázat, minden esetben van egy pici esélye a nyerésre a gyengébbnek még akkor is, ha a tudásbeli különbség nagyon nagy! |
SÖTÉT FŐGNÓM (136. ELLENFÉL) A sötét főgnóm nagyhatalmú sötét gnóm, tapasztaltabb a mágiahasználat terén és a fegyverforgatásban egyaránt. A varázslatok közül is különösen tapasztalt a holtak animálásában, az élő anyaggal való kísérletezésben, a mérgek keverésében és a földmágiában. Ha a közelébe tudsz kerülni, akkor majdnem olyan könnyű legyőzni, mint egy átlagos sötét gnómot. |
DENEVÉR SZIMBÓLUM (140. TÁRGY) A gonoszság istenének, Dornodonnak a követői viselik ez a fekete kristályból készített denevérszimbólumot, amely leheletvékony, mégis borzasztóan erős mágikus szállal akasztható a nyakba. Amíg viseled, kettővel magasabb az intelligenciád. A denevér szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
ARANY KARPEREC (194. TÁRGY) Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz. |
Erő: | 27 (43) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 131 cm |
IQ: | 22 (35) | Támadás: | 39 (41) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 18 (29) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/178 év |
Egészség: | 15 (26) | Életpont: | 434/434 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (35) | Varázspont: | 473/2 | Pénz: | 94 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 28/1 | Pszi pont: | 156/53 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/13 (+12%) | szúrófegyverek: | 18/51 (+7%) | vágófegyverek: | 16/44 |
lőfegyverek: | 15/33 (+3%) | dobófegyverek: | 18/15 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -13.); bumeráng (#249) (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,49 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 593 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/71 | 2. nyomkövetés: | 16/96 (+5%) | 3. mászás: | 4/27 |
4. csapdakészítés: | 25/46 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/85 (+18%) | 6. gyógyítás: | 28/16 |
7. titkosírás: | 2/60 (+11%) | 8. felderítés: | 3/35 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 7/36 |
10. teológia: | 11/38 (+7%) | 11. taumaturgia: | 12/4 | 12. versengés: | 5/16 |
13. harcművészetek: | 23/10 | 14. zene: | 6/50 | 15. szörnyismeret: | 8/54 |
16. pszi: | *20/100 (+98%) | 17. zárnyitás: | 3/79 | 18. vadászat: | 2/57 |
19. bányászat: | 13/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
2. támadás bónusz: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: éhes |
púpos burástya (#92) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 211. Szerzett pont: 32125. Beállított erő: 0 Összpont: 32125 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 2 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2453 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | csontkés (#11) | |||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | * | méregfog (#1553) | 6 | orgyilkos tőr (#225) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | méregtagadó (#1531) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
3 | bunkósbot (#9) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | parittya (#18) | |||||
Lövedékek | ||||||||
2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 7 | mérgezett tüske (#23) | 12 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
6 | bumeráng (#249) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
6 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
2 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | rézpajzs (#73) | |||||
Páncélok | ||||||||
3 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | láncing (#222) | ||||
Sisakok | ||||||||
4 | bőrsisak (#57) | 2 | * | vassisak (#160) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | tankány karom (#237) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
7 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2) | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
1 | nap szimbólum (#141) | 1 | * | rothasztó talizmán (#815) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | ||
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | ||
1 | * | réz papi karkötő (#307) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
4 | aranygyűrű (#193) | 3 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. jádeköve (#2565) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 1 csepp tinta (#101), fér még: 49] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 10] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 27] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 14] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 55 csepp spiritusz (#170), fér még: 5] | ||||||
8 | uzbány csőr (#169) | [bennük 10 csepp ugh méreg (#166), fér még: 86] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 50 korty víz (#27), fér még: 10] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 83] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | argum szörnymágnes (#2503) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | + | Beholder csapda (#2107) | 1 | bronzkulcs (#76) | 4 | csontkulcs (#74) | ||
6 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | fáklya (#36) | ||
1 | furulya (#233) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | 8 | krónika (#1725) | |||
5 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
3 | megsemmisítő (#1540) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
13 | ork csodaszer (#1228) | 3 | rézkulcs (#75) | 1 | smaragd kulcs (#241) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | 12 | titanitdukát (#1480) | |||
3 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
13 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | 3 | antilopbőr (#48) | |||
9 | argumérc (#2632) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csuklyavirág (#133) | 3 | darázsszárny (#652) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | 10 | drótszőr (#37) | |||
2 | elkarog szőr (#665) | 2 | evaporőr háj (#105) | 7 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fémrúd (#104) | 6 | főnixtoll (#563) | 4 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 2 | gromak bőr (#268) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 26 | kaktusztüske (#114) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
3 | királygyík bőr (#44) | 3 | lajhár csont (#236) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
30 | madártoll (#112) | 7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | moa jádekő (#382) | 3 | nektoraf faggyú (#667) | 8 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 5 | pirkit (#153) | 8 | rézdarab (#70) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 18 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | |||
4 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 6 | vasérc (#152) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 123.18 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
45 | arany (#50) | 4 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | arany karperec (#194) | 3 | borostyán függő (#162) | |||
2 | bunkósbot (#9) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | királygyík bőr (#44) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | |||
3 | ork csodaszer (#1228) | 1 | rézpajzs (#73) | 10 | spiritusz (#170) | |||
10 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
5 | ubuk tüske (#131) |
91 | 92 | 93 | 94 | |
48 | |
|
|
|
49 | |
|
|
|
50 | |
|
|
|
51 | |
|
|
|
52 | |
|
|
|
53 | |
|
|
|
54 | |
|
|
|
55 | |
|
|
|