121. forduló, 123. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 12. 9h:20'
EZ A 124. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD
125. játékheted kezdete: febr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán. Az olimpiai arénában edzettél. Az arénában táboroztál, ellenfelekre várva. Az arénában bámészkodva találkozol egy copfos ezüsthajú, zöld szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Bemutatkozik, az ő neve Agyizomhúzódás. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy orgyilkos trófea, egy emberevő trófea és egy sötét gnóm trófea ékesíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Felálltok egymással szemben, és elkezdődik a tánc.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod Agyizomhúzódás testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled összeesik. Győztél!
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. De hiszen ismeritek egymást, ő Gwendolyn! Elenios követője. Egy bíbor erőövet, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy halálmadár trófea és egy szeppent rákfatty trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Felálltok egymással szemben, és elkezdődik a tánc.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod Gwendolyn testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered Gwendolyn fejét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vasalt bunkóval Gwendolyn néhányszor megcsapja a bal lábadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás hatása. {Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Ellenfeled összeesik. Győztél!
Az arénában bámészkodva találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. De hiszen ismeritek egymást, ő Ryu Rover! Egy bíbor erőövet, egy bronz fejpántot, egy bundás kabátot, egy fekete bőrcsizmát, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd orrkarikát, egy tankány karmot, egy trófea nyakláncot és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy bíbor szulfagor trófea, egy karmos tankány trófea és egy bibircsók-óriás trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Két izmos kar által kettétört varászpálca. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hangos csatakiáltással egymásnak rontotok.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Ellenfeled megveti a lábát, és rövid íjjal Rád lő. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja Ryu Rover fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 nyílvessző. A lövedékek perforálják a bal válladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd Ryu Rover bal lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Ököllel Ryu Rover gyilkos csapásokat szórva összezúzza a testedet. Valamilyen számodra ismeretlen technikát alkalmazott. (4 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod Ryu Rover testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod Ryu Rover jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel Ryu Rover többször kegyetlenül megüti a bal oldaladat. Valami ismeretlen mozgástechnikát vetett be. (3 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 168, gyógyulás: 0, összesen: -168 ÉP}

Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok.
A teremtés zsákja létrehozott 1 vashegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+65 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Elhagyod az arénát.

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 287.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 282.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 277.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 89 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 237.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! (Befejlesztettél a tudati képességbe 3 TU-t.) Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 207.]

m 4 mozogsz délre
[74,60] A síkság után kisebb hegyek következnek. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bíbor szulfagor. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor bal első lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 575 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. [15 pontot használtál fel, van még 192.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vakító fény. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! 2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. [30 pontot használtál fel, van még 162.]

m 8 mozogsz északra
[74,59] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az orgyilkos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [12 pontot használtál fel, van még 150.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 110.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 70.]

be 683 bemész a 683. épületbe
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Bemész az arénába, válladra fehér tollat tűzöl, jelezve, hogy szívesen megküzdesz bárkivel. [5 pontot használtál fel, van még 65.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 62.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 32 fejleszted a 3. tulajdonságodat 32 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] [32 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Szomorúan látod, hogy orgyilkos tőröd darabokra esett: talán a termomágikus világégés okozta sugárzás roncsolta szét. Bizonyára keletebbre a sugárzás már nem annyira erős, mint itt. Vajon mivel kenték be a tyrgek a tőrt, hogy náluk ez nem történt meg? Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a garokk. Egy kaját bezabál a sörényes ubuk. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 263 pontot. A következő körben tehát 293 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY)
Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása.

SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

VAKÍTÓ FÉNY (43. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ellenfeled szemére helyezve ezt a vakító energiagömböt, gyakorlatilag teljesen megvakíthatod. Ha sikerrel jársz, a másiknak héttel rosszabb lesz a támadása, ezáltal csökkentve az esélyét, hogy eltaláljon. Elmondása 7 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia hittérítője vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 122. fordulód.

Erő: 27 (31) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 255 cm
IQ: 26 Támadás: 16 Agresszió: 4 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 17 Életpont: 221/171 Jellem: jó (147) Tul. pont: 2
Szerencse: 27 Varázspont: 132/16 Pénz: 178 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 7/1 EFejl: 7
Eddig összesen 392 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 895 TP-t kaptál. Jelenleg 69059 TP-d van. A következő szinthez még 5941 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, nukleáris cickány, quwarg szabotőr. A 116. fordulódban 35 arany került a bankszámládra. 36 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 6/21 (+17%)
ütőfegyverek: 20/38 (+9%) lőfegyverek: 17/22 (+18%) dobófegyverek: 4/17

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/9 2. nyomkövetés: 13/38 (+4%) 3. mászás: 6/72
4. csapdakészítés: 9/4 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/66 6. gyógyítás: 36/35
7. titkosírás: 2/0 8. felderítés: 3/13 9. szörnyidomítás: 5/14
10. teológia: 9/51 (+22%) 11. taumaturgia: 3/52 (+10%) 12. versengés: 2/83
13. zene: 1/52 14. szörnyismeret: 7/72 15. pszi: 1/34 (+5%)
16. zárnyitás: 2/80 17. vadászat: 11/96 18. bányászat: 12/64 (+10%)
19. testépítés: 10/16 (+70%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 8 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ork sámán (#345) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0)
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 83.00 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kerek kő (#19) 5 mérgezett vasnyíl (#187) 1 spiritusz (#170)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 kaja (#2) 1 mákrózsa virág (#56) 2 szulfagor agyar (#677)
1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), manaelementál (#290), orgyilkos (#131)
(74,60) bíbor szulfagor (#358), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek