121. forduló, 123. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. máj. 22. 3h:04'
EZ A 1031. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD
1032. játékheted kezdete: máj. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX

BOTANICA KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 55. pontnál.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt. Varázserőd regenerálódik. (+222 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+72 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) A lottó 1651. hetének nyerőszámai: 18, 21, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: tps 25 0 0 TVP spórolása: 25 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [25 pontot használtál fel, van még 302.]

* 2. KP: ek 40 7 0 t. energia kisütése: 40 7
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 35 TVP-t. [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 337.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

ef 5 533 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 302. Kapsz 35 VP-t.]
[A parancs tárolásra került.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 297. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-42 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 297.]

v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 292. Kapsz 5 VP-t.]

v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-36 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 287. Kapsz 5 VP-t.]

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 282. Kapsz 5 VP-t.]

v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 282.]

v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 282.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 287.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 277. Kapsz 10 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 275. Kapsz 2 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 270. Kapsz 5 VP-t.]

kf 812 kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat
A nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

hu 279 308 hulladék: 279 308
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Mágikus Koponyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

a 188 5631 18 átadod a 188. tárgyat az 5631. kalandozónak (18 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 18 mérg. ubuk dobónyilat Lex Hunter részére. [5 pontot használtál fel, van még 265. Kapsz 5 VP-t.]

a 114 4655 50 átadod a 114. tárgyat a 4655. kalandozónak (50 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 50 kaktusztüskét Calen Randir részére. [5 pontot használtál fel, van még 260. Kapsz 5 VP-t.]

bb 214 179 102 beraksz a bankba a 214. tárgyat (179 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 manifeszt.nyúlványt. Beraksz a bank széfjébe 9 grifftojást. Beraksz a bank széfjébe 46 vízionár szemet. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

lm 69 71 mozogsz 69 71
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [68. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [69. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg harcos van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy élőholt quwarg lakik itt. {támadása: 24.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 110 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Hirtelen egy quwarg királynőt veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [70. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [71. PONT.] [20 pontot használtál fel, van még 240. Kapsz 20 VP-t.]

v 1 2 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 235. Kapsz 5 VP-t.]

lm 75 76 76 mozogsz 75 76 76
Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [72. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [73. PONT.] Haladsz előre. [74. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [75. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy láncravert quwarg lakik itt. {támadása: 50.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a láncravert quwarg jobb első lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a láncravert quwarg potrohát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Nitmák pengével megcsapod a láncravert quwarg potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 116 életpontot sebeztél. A láncravert quwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A láncravert quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 98, gyógyulás: 26, összesen: -72 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 20 gyöngymangó és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [74. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [76. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg felderítő. {védettsége: 18 szúró, 10 vágó, 18 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő jobb szárnyát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszpengével alaposan megvágod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nitmák pengével alaposan megvágod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 4, gyógyulás: 24, összesen: +20 ÉP}

Hirtelen 9 q. rohamosztagost veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 55 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos nyakát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A 2 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 37, gyógyulás: 87, összesen: +50 ÉP}

Hamarosan egy quwarg nagymestert pillantasz meg. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Kinyered egy manakristály energiáját. (+1181 varázspont.)

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Egyhelyben toporogsz.
[40 pontot használtál fel, van még 195. Kapsz 40 VP-t.]

lm 76 78 3 mozogsz 76 78 3
Egyhelyben toporogsz.
Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [78. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [2. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg harcos. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos torát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a quwarg harcos torát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 180. Kapsz 15 VP-t.]

lm 6 9 11 mozogsz 6 9 11
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [5. PONT.] Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [6. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A szűk járat megint csak kanyarodik. [8. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg harcos. {támadása: 21.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Haladsz előre. Az út ismét kanyarodik. [9. PONT.] Hirtelen egy vadász quwargot veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 191-230.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 33 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász quwarg testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével felnyitod a vadász quwarg fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Belépsz a térképen is jelölt szobába. [10. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [11. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász quwarg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász quwarg nyakát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 140. Kapsz 40 VP-t.]

lm 15 13 16 mozogsz 15 13 16
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy 9 q. rohamosztagos van előtted! {egyik sebzési módja: 1x 1d6+8.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a q. rohamosztagos torát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 11 q. rohamosztagos többször is megmar! (11 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a q. rohamosztagos fejét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével kissé megkarcolod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az 5 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kis szobába érkezel. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [15. PONT.] Hirtelen egy quwarg nagymestert veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 41 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester torát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével végigvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 2 rájabőr és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Újabb kanyar! [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 100. Kapsz 40 VP-t.]

lm 20 22 25 mozogsz 20 22 25
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Újabb kanyar! [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [21. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg felderítő lakik itt. {támadása: 16.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő bal vállát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg felderítő jobb szárnyát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a quwarg felderítő torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [22. PONT.] Hamarosan egy vadász quwargot pillantasz meg. {támadása: 35.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg torát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a vadász quwarg torát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 117 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [45 pontot használtál fel, van még 55. Kapsz 45 VP-t.]

lm 28 30 33 mozogsz 28 30 33
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Újabb kanyar! [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Újabb kanyar! [27. PONT.] Hirtelen egy quwarg szabotőrt veszel észre magad előtt. {támadása: 18.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már oldás vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 109 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg szabotőr megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 22 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [29. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg harcos van előtted! {max. életpontja: 141-150.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos bal első lábát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [30. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg királynő. {támadása: 22.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosót egy másik járat keresztezi. [29. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [31. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [32. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [33. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével megcsapod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 20 quwarg tojás és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [55 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 55 VP-t.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 25 1 0 TVP elővétele: 25 pontért
Felszabadítottunk neked 25 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 20. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 10. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 51 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 10 VP-t.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 29, 28.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a goldugar. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 263 pontot. A következő körben tehát 263 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Tharr misszionáriusa vagy. Papi hited: 137. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 122. fordulód.

Erő: 32 (55) Szint: 28 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 36 (51) Támadás: 63 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 22 (35) Védekezés: 49 Menekülés: 30 % Életkor: 85/85 év
Egészség: 22 (30) Életpont: 576/576 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 21 (44) Varázspont: 1517/579 Pénz: 6549 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 72/13 Pszi pont: 180/274
Eddig összesen 1745 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32 979 TP-t kaptál. Jelenleg 2 433 206 TP-d van. A következő szinthez még 166 794 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Dögvész, Ek'Hor. A 67. fordulódban 7976 arany került a bankszámládra. 9376 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9/51 szúrófegyverek: 13/21 vágófegyverek: *27/100 (+12%)
ütőfegyverek: 21/1 lőfegyverek: 24/71 (+11%) dobófegyverek: 18/0 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -19.); nyílpuska lövedék (#547) (20 -23.); stukilövedék (#414) (24 -27.); gránátlövedék (#526) (28 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 2. szinten, 33. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 106
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/22 2. nyomkövetés: 16/2 3. mászás: 8/13
4. csapdakészítés: 26/82 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/25 6. gyógyítás: 24/15
7. titkosírás: 7/52 8. felderítés: 7/21 9. szörnyidomítás: 5/78
10. teológia: 44/93 (+102%) 11. taumaturgia: 84/16 (+96%) 12. versengés: 5/19
13. harcművészetek: 4/72 14. zene: 1/11 15. szörnyismeret: 23/98
16. pszi: 21/50 (+5%) 17. zárnyitás: 7/63 18. vadászat: 11/57
19. bányászat: 19/76 20. testépítés: 16/42 (+24%) 21. főzés: 9/20

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 15 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 50 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 30 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 10 lehet)
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 30 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot ), fülemüle agyart (#267) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), manifeszt.nyúlványt (#214) (max. 10 darabot ), spirituszt (#170) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) sebfertőzés (#333, 100 VP)
oldás (#372, 15 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 36 vp; taumaturgia: 42 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) (991,24) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) éber kakukk (#3) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) ryuku átokvarázs (#280) >> férfiak (#998)
ryuku átokvarázs (#280) >> nők (#999) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) ryuku átokvarázs (#280) >> 21. szintű lényekre
lángcsóva (#31) >> 18. szintű lényekre lángcsóva (#31) >> Pszinapszis (#974)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
gázpajzs (#467) >> harci mágus (#265) varázsvédelem II (#108) >> orgoró (#170)
varázsvédelem II (#108) >> Poomr Ko (#957)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 23, 25, 32, 53, 54, 244.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a(z) 62. olimpián.
2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 56870
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri kézművesverseny
Megölt szörnyek: 2. Szerzett pont: 200. Beállított erő: 0 Összpont: 14520

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, v 86, v 3, h 1100, h 745, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 125 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1361 TU szükséges.)
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 9 grifftojás (#179) 50 kaktusztüske (#114)
10 madártoll (#112) 1 manakristály (#500) 10 manifeszt.nyúlvány (#214)
18 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 22 nyílvessző (#108) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 2 varázskő (#305) 3 víz (#27)
46 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 fekete gyöngy (#99) 22 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2)
30 quwarg kristály (#2238) 20 quwarg tojás (#360) 2 rájabőr (#404)
2 spiritusz (#170) 8 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153), láncravert quwarg (#744), quwarg felderítő (#299), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), quwarg szabotőr (#301)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2025.05.17 04:31 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek