121. forduló, 123. forduló, Don Hernan Cortes összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 16. 12h:44'
EZ A 300. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD
301. játékheted kezdete: ápr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1005

DON HERNAN CORTES KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,50] koordinátán.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy deus ex machina van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+75 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+66 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 705. hetének nyerőszámai: 5, 20, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 69. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 917 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 287.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 282.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 277.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve kristálygömb. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! 2.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. 3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! [30 pontot használtál fel, van még 247.]

tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

le 237 leveszed/lerakod a 237. tárgyat
Leveszed a tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
P 69 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
Sajnálom, de nincs ilyen kezdeti parancsod. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

av 10 alakváltás 10
Hozzálátsz a kicsit fájdalmas átalakuláshoz. Lábaid gyökerekké válnak, és a talajba fúródnak. Kellemes! (+2 életerő.) Már nem vagy szomjas. A gyökereid visszaváltoznak. [10 pontot használtál fel, van még 237.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[98,51] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pattanóböde. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]

(Továbbmész...) [99,52] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) [100,53] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 208.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[101,53] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 18 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz fejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel eltalálod a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz feléd rúg, de nem talál el. A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]

(Továbbmész...) [102,54] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Oldalt pillantva, meglátsz egy korongfát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy khór darázs lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a khór darázs nyakát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat.

(Továbbmész...) [103,55] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő karmazsin huhogó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a karmazsin huhogó. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Utad során felfedezel egy phua-kúpot. [39 pontot használtál fel, van még 169.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[104,56] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt templomot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy lajhárlord. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a lajhárlord testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lajhárlord testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Mancsával a lajhárlord megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lajhárlord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]

(Továbbmész...) [105,57] Az erdőt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kaszabolósáska. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a kaszabolósáska testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska vágása nem talált el. A kaszabolósáska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy elpusztított rát-fát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő vérszomjas csüldő nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,58] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szürke rinocérosz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rinóbőr. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kérődző etra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra nyakát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 raptor karom (ld. enc.). Magadhoz veszed. [34 pontot használtál fel, van még 135.]

m 3 mozogsz délkeletre
[107,59] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Teleeszed magad. (-3 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 127.]

av 10 alakváltás 10
Megkezdődik a transzformáció! Gyökereket eresztesz, és vizet szívsz fel a talajból. Revitalizálódtál! (+3 életerő.) Szomjúságod elmúlt. A gyökerek újra lábakká válnak. [10 pontot használtál fel, van még 117.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 116.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 116.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 76.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 21 TVP-t kell elköltened.] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 36.]

tf 4 6 fejleszted a 4. tulajdonságodat 6 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 30.]
Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 147 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 19, 12.
A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 263 pontot. A következő körben tehát 293 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRISTÁLYGÖMB (54. VARÁZSLAT)
A varázslat, amelyet most elsajátítottál, újabb lehetőséget nyújt az ellenség erőinek lokalizálására. Ha kiadod a V 54 <kalandozó> parancsot, és a birtokodban van egy szeksztáns, akkor megtudod az adott kalandozó pontos tartózkodási helyét! Természetesen csak az általad ismert kalandozókra adhatod ki. A varázslat során egy fekete gyöngyöt kell elhasználnod, amely már a mormolás kezdetén áttetszővé válik (ebben láthatod meg az "áldozatot"), és a végén darabokra esik. A varázslat elmondása 20 VP-be és 5 TVP-be kerül. Előfordulhat, hogy a kristálygömb kudarcot vall, ugyanis néhány varázslat véd a mágikus kutakodás ellen.

RAPTOR KAROM (281. TÁRGY)
Miután leölted a velociraptort, veszély nélkül kimetszheted borotvaéles karmait. De hogy pontosan mire tudod használni majd... Ez még a jövő tudományos felfedezése.

KARAKTERLAP

Don Hernan Cortes, egy szőke hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (49). Ez a 122. fordulód.

Erő: 29 (32) Szint: 16 Merészség: 5/4 Magasság: 168 cm
IQ: 29 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 17 Életpont: 282/246 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 1
Szerencse: 19 (23) Varázspont: 371/280 Pénz: 722 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 135/66 EFejl: 7
Eddig összesen 443 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4665 TP-t kaptál. Jelenleg 125059 TP-d van. A következő szinthez még 54941 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, arató csattanat, erszényes elkarog. A 118. fordulódban 3741 arany került a bankszámládra. 3890 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 9
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 14

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -997.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 22 3. lopás: 1
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 5 6. csapdaészlelés: 2
7. gyógyítás: 36 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 5
10. teológia: 10 11. taumaturgia: 18 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 15 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 4
16. pszi: * 20 17. zárnyitás: 2 18. vadászat: 4
19. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219)
mászol max. 54 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
varkaudar mágus (#128) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
szeppent rákfatty (#186), gyilkos tetű (#116), xirnox (#122), pszi elementál (#221), nukleáris cickány (#155), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) kí koncentráció (#69) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 1 sünmedve tüske (#14)
1 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
126 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415)
1 darázsszárny (#652) 1 deus ex machina (#1) 1 huhogó bibe (#332)
5 kaktusztüske (#114) 2 lajhár csont (#236) 2 mandibulapenge (#125)
1 raptor karom (#281) 1 rinóbőr (#651)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,51) Raia oltár, vaskohó (#155), pattanóböde (#145)
(99,52) vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(100,53) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár
(101,53) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szürke rinocérosz (#346)
(102,54) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), khór darázs (#348)
(103,55) karmazsin huhogó (#185), phua-kúp (#372)
(104,56) oltár, lajhárlord (#757)
(105,57) kaszabolósáskák (#83), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 32. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(106,58) szürke rinocérosz (#346), Raia rúnaköve, szent tölgyfa (#393), kérődző etra (#368)
(107,59) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.04.16 12:44 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 5386. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek