Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. okt. 11. 15h:12' EZ A 1501. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD 1502. játékheted kezdete: okt. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 36 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 182 243 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
* 2. KP: kf 1570 1728 722 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal a 722. tárgyat |
* 3. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 4. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 5. KP: hh 1225 1154 0 | használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat |
t 7050 1 | támadod a 7050. szörnyet |
t 196 1 | támadod a 196. szörnyet |
t 7052 | támadod a 7052. szörnyet |
h 248 6 | használod a 248. tárgyat |
dx | repítsen a d.ex.m. |
ek 116 90 313 | t. energia kisütése: 116 90 313 |
dd 119 | eldobod a 119. tárgyat |
bb 1103 1 | beraksz a bankba az 1103. tárgyat (1 darabot) |
tv 32 43 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 43. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szárnyaló halál bőrszárnyát. (7 támadással 186 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra támadsz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a szárnyaló halál bőrszárnyát. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a szárnyaló halál bal vállát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 55 életpontot sebeztél. A szárnyaló halál fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) A szárnyaló halál farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Kígyópengével megvagdalod a szárnyaló halál testét. (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 98 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a szárnyaló halál rugyanos testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 54 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) A szárnyaló halál farkával a kezedre csap. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1070, sebződés: 533, gyógyulás: 0, összesen: -533 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a titokzatos kroa hosszú farkát. (7 támadással 180 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével néhányszor megcsapod a titokzatos kroa farkát. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a titokzatos kroa hosszú farkát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 102 életpontot sebeztél. A titokzatos kroa kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével végigvagdosod a titokzatos kroa testét. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 88 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a titokzatos kroa testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 71 életpontot sebeztél. A titokzatos kroa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 342 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1377, sebződés: 613, gyógyulás: 0, összesen: -613 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-7 védelem.) A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor jobb oldalát. (7 támadással 189 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra ugrasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az elemi pulzátor szárnyas testét. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod az elemi pulzátor szárnyas testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 55 életpontot sebeztél. Az elemi pulzátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+4 gonoszság.) Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az elemi pulzátor jobb lábát. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 174 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal megkarcolod az elemi pulzátor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 65 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+5 gonoszság.) Az elemi pulzátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 2 madártollat. Jól harcoltál! (+33 varázspont.) Elhajítod a vacak mammut zombi trófeát, és kinyersz egy alkalmas elemi pulzátor trófeát. 8 137 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1445, sebződés: 625, gyógyulás: 0, összesen: -625 ÉP}
(Továbbmész...) [230,17] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lidérctűz. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 139 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 174 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 273 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan a másikra támadsz. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Oopssz, ez mellément! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 43 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 267 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 180 életpontot sebeztél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 77 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 853, gyógyulás: 0, összesen: -853 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Semmi hatás! Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Marokra fogva a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos zsokarg fejét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a púpos zsokarg nyakát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 67 életpontot sebeztél. A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a púpos zsokarg! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a púpos zsokarg bamba pofáját. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 174 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal megkarcolod a púpos zsokarg bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 68 életpontot sebeztél. A púpos zsokarg leken néhány pofont. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a púpos zsokarg. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+33 varázspont). Messze hajítod a vacak kis élőholt ősmágus trófeát, és kiszedsz egy púpos zsokarg trófeát. 6 413 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1140, sebződés: 487, gyógyulás: 0, összesen: -487 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 211 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 130 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 341, gyógyulás: 0, összesen: -341 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc testét. (7 támadással 183 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a gothag döglidérc bal karját. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Kígyópengével néhányszor megcsapod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a gothag döglidérc bal oldalát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 41 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1287, sebződés: 379, gyógyulás: 0, összesen: -379 ÉP}
(Továbbmész...) [228,17] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy feneketlen tavat. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Leah oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vastagbőrű mutak. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (7 támadással 166 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével végigvagdosod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 29 életpontot sebeztél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 259 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 112 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Kígyópengével néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 31 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 193 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 86 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1214, sebződés: 796, gyógyulás: 0, összesen: -796 ÉP}
(Továbbmész...) [227,17] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pengekarú nitmák. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 96 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 327 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Oopssz, ez mellément! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 107 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 308 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 635, gyógyulás: 0, összesen: -635 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 112 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-11 támadás). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz zörgő csontjait. (7 támadással 194 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a kígyópengét a másikra támadsz. Kígyópengével néhányszor meglegyinted a krathan csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 71 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 244 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 110 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével súrolod a krathan csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 166 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 101 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (3 támadástól 284 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 40 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 105 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 933, gyógyulás: 0, összesen: -933 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 103 | bemész a 103. titkos labirintusba |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sötét szisszenő kígyózó farkát. (7 támadással 182 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (166 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét szisszenő pikkelytestét. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a sötét szisszenő testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 178 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-16 támadás). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét szisszenő pikkelytestét. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 183 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a sötét szisszenő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 64 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 168 életpontot vesztettél. A sötét szisszenő kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) A sötét szisszenő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+33 varázspont). Messze hajítod a vacak kis púpos zsokarg trófeát, és kiszedsz egy sötét szisszenő trófeát. 9 355 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1435, sebződés: 889, gyógyulás: 0, összesen: -889 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sötét szisszenő nyakát. (7 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Nincs időd félrehajolni. (155 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét szisszenő jobb oldalát. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a sötét szisszenő bal vállát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 157 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-16 támadás). A sötét szisszenő harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Kígyópengével néhányszor megcsapod a sötét szisszenő testét. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 179 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal megkarcolod a sötét szisszenő kígyózó farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 191 életpontot vesztettél. A sötét szisszenő kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) A sötét szisszenő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 355 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1446, sebződés: 818, gyógyulás: 0, összesen: -818 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét szisszenő kígyózó farkát. (7 támadással 192 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. A csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (185 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a sötét szisszenő kígyózó farkát. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a sötét szisszenő fejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 131 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 184 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-16 támadás). A sötét szisszenő kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Kígyópengével végigvagdosod a sötét szisszenő pikkelytestét. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 167 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a sötét szisszenő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 62 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 179 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) A sötét szisszenő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 355 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1392, sebződés: 911, gyógyulás: 0, összesen: -911 ÉP}
lm 9 6 6 | mozogsz 9 6 6 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sötét szisszenő testét. (7 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Nincs időd félrehajolni. (186 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét szisszenő bal oldalát. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a sötét szisszenő kígyózó farkát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 172 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-16 támadás). A sötét szisszenő harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Kígyópengével végigvagdosod a sötét szisszenő testét. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 192 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a sötét szisszenő pikkelytestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 176 életpontot vesztettél. A sötét szisszenő harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A sötét szisszenő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 355 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1397, sebződés: 809, gyógyulás: 0, összesen: -809 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a testzabáló rasáth pikkelytestét. (7 támadással 201 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (191 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a testzabáló rasáth bal karját. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a testzabáló rasáth farkát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 78 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 197 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-17 támadás). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a testzabáló rasáth bal oldalát. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 174 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a testzabáló rasáth pikkelytestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 195 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a testzabáló rasáth száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis elemi pulzátor trófeát, és kiszedsz egy testzabáló rasáth trófeát. 11 022 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1526, sebződés: 970, gyógyulás: 0, összesen: -970 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
vv 109 185 | elmormolod a 109. varázslatot a 185. varázslatot |
m 1 7 6 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [226,14] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [225,14] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egy ősi épület romjait látod. Még az is lehet, hogy valaha egy rakshallion palota volt, amelyet földig rombolt a föld színéről mindent eltörlő háború.
v 181 185 59 | elmormolod a 181. varázslatot |
224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | |
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[185,59] Épületek tűnnek fel.
be 648 | bemész a 648. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
v 198 146 3 | elmormolod a 198. varázslatot |
224 | 225 | 226 | |
13 | |
|
|
14 | |
|
|
15 | |
|
|
[146,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod]
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó fejét. (7 támadással 195 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a halálhozó bőrszárnyát. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 74 életpontot sebeztél. A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 33 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 859, sebződés: 217, gyógyulás: 0, összesen: -217 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (7 támadással 138 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a purifikátor császár testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 46 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+4 gonoszság.) Kígyópengével néhányszor megcsapod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 168 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal súrolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 133 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+3 gonoszság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1079, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
be 167 | bemész a 167. titkos labirintusba |
lm 3 5 12 | mozogsz 3 5 12 |
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra ugrasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő városlakó testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. A sellő városlakó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő városlakó testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 147 életpontot sebeztél. A sellő városlakó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a sellő városlakó jobb oldalát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 161 életpontot sebeztél. A sellő városlakó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
lm 16 5 6 | mozogsz 16 5 6 |
bb 2 300 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (300 darabot) |
lm 16 17 18 | mozogsz 16 17 18 |
lm 20 15 9 | mozogsz 20 15 9 |
lm 5 22 3 | mozogsz 5 22 3 |
lm 4 8 18 | mozogsz 4 8 18 |
lm 21 21 21 | mozogsz 21 21 21 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 4. BP: kf 1559 1158 1347 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal az 1347. tárgyat |
* 5. BP: h 1450 0 0 | használod az 1450. tárgyat |
SZUPERPSZI KIFEJLESZTÉSE (117. PSZI KÉPESSÉG) Végre valahára eljutottál a pszi szakértelem használatának olyan mesteri fokára, hogy képes vagy kifejleszteni a legendás szuperpszi képességet! Ehhez szükséged van egy szuperpszi kőre és 400 pszi pontra. A képesség megszerzéséhez a P 117 parancsot kell kiadnod 60 TVP-ért, de vigyázz, a procedúra nagyon fájdalmas! |
TITOKZATOS KROA (460. SZÖRNY) A dombvidékek titokzatos lakója ez a leginkább óriáskígyóra emlékeztető hüllő. Hosszáról homályos legendák keringenek, de konkrét számokkal még a roelaothi tudósok sem rendelkeztek, és egy idő után - érthető okokból, miután tudóscsapatuk megfeleződött - abba is hagyták az információgyűjtést erről a ragadozóról. A sok évszázadot megélt titokzatos kroa szinte állandóan összegömbölyödve fekszik a domboldalak napos lankáin, és bár úgy néz ki, lomhán sütkérezik ilyenkor, a látszat csalóka. Ha vadászni támad kedve, vagy az életét félti (vagy minden egyéb esetben, ha valaki a közelébe merészkedik), hihetetlen sebességre képes. Örvénylő mozgása még a legbátrabb szívű kalandozók lelkébe is félelmet képes ültetni. |
ELEMI PULZÁTOR (440. SZÖRNY) A pulzátorok madárszerű lények, azonban a hasonlóság véget is ér formájuknál. Azok szerint a roelaothi tudósok szerint, akiknek volt szerencséjük pulzátort boncolni, ezek a lények egyáltalán nem hasonlítanak belülről a madarakra. Sőt semmire sem, ami Ghallán őshonos. A pulzátorok minden bizonnyal egy másik dimenzióból származnak, és mivel természetes ellenségük itt nincs, vígan szaporodnak. A pulzátorok az intelligens és félig intelligens lények életenergiájából táplálkoznak, amelyet mérföldekről megéreznek. Természetes, hogy ezért BA parancsot sincs értelme kiadni rájuk, hiszen elbújni úgysem tudsz. |
FEJLESZTÉSI PONTOK Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül: 1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen. 2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben. 3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti. 4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel. 5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik. 6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz. 7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel. 8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel. 9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal) 10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg. 11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő. 12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására! A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10. A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá. Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal. Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény. |
LIDÉRCTŰZ (457. SZÖRNY) Egy hihetetlen sebességgel mozgó parányi energiakoncentrátum, amelyet egy harcművész mesteren vagy egy máguson kívül senki sem tud eltalálni. Ez az apró entitás olyan pusztító varázslatarzenállal rendelkezik, amely a legtöbb varázslót megszégyeníti. Állítólag az Esthar császárság idejében a bíbor mágusi vizsga letételéhez szükséges volt, hogy valaki párviadalban legyőzzön egy lidérctüzet. A próba vagy sikeres vizsgával, vagy halállal végződött, szégyenkezve elkullogó varázsló nem akadt. |
PÚPOS ZSOKARG (451. SZÖRNY) Ez a felegyenesedve járó, hegyes fogú, medve méretű ragadozó talán képes rettegésben tartani a békés növényevőket, de bizony, ha az egykori Esthar császárság területén élő szörnyeket tekintjük, a tápláléklánc legalján áll. Ezért aztán amikor épp nem rágcsálókra vagy őzekre vadászik, rettegve bujkál barlangjában, és várja, hogy kiszagolja és felfalja egy esthari vérszopó vagy egy csapat pengekarú nitmák. Szerencsétlent még csökevényes mágikus képességei sem tudják megvédeni... |
ANIMÁLT KORALL (445. SZÖRNY) Az óceánok mélyéről megidézett óriási korallszörnyeket egyértelműen a natharion papok számlájára kell írni. Hogy hogyan voltak képesek ezek a tengeri növények a szárazföldön életben maradni, sőt, mozogni és szaporodni, rejtély - bár annyi biztos, hogy ehhez az evolúciónak vajmi kevés köze van, inkább a mágia lesz érte felelős, mint már annyi mindenért. Ezek a húsevő életmódra áttért, sajátos intelligenciával bíró óriásnövények veszedelmes ellenfelek, főleg, mert porózus szerkezetükön a szúrófegyver akadály nélkül hatol át, így azzal nem mész semmire. Óvakodj a kputtyintásuktól, amely taumaturgiádat csökkentheti permanensen! (E képességük miatt csak akkor támadod meg őket, ha FT parancsot adsz ki rá!) Ellenállóak a mágia több formájával és a vámpirizációval szemben is, de persze mint a legtöbb lénynek, nekik is megvan a gyenge pontjuk. |
VASTAGBŐRŰ MUTAK (442. SZÖRNY) Ezek a vaskos, négylábú, ormányukat lóbáló teremtmények jobbára ártalmatlannak tűnnek, ha megpillantod őket a távolban, a síkságon barangolni. De amikor éjszaka, a dühöngő viharban eléd toppan a sárgán izzó szemű mutak, és agyon akar tiporni, akkor jobban tele lesz a nadrágod, mintha egy Sötét Herceg ütött volna rajtad! A tomboló mutakok még egy veterán kalandozó számára is komoly veszélyt jelentenek. Vastag bőrükben ütőfegyverrel nem sok kárt tudsz okozni, és a mágikus támadások is jobbára lepattannak róluk. |
SÖTÉT SZISSZENŐ (458. SZÖRNY) A sötét szisszenők a testzabálók fajának büszke tagjai. Bár belső tulajdonságai nem sokban térnek el erdei rokonáétól, külsőleg cseppet sem hasonlítanak: az élénkzöld pikkelyek helyett fekete árnyalatú bőr fedi testüket, mely remek segítséget nyújt a barlangok árnyas járataiban való rejtőzködésben. Ritkán merészkednek a fényre, de hogy a lustaságuk vagy valamilyen allergén hatás veszi rá őket, hogy a sötét lyukak mélyén ülve lessenek áldozatukra, még a legbölcsebbek sem tudják. Mindenesetre az, hogy még mindig élnek, azt mutatja: mindig akad egy-két gyanútlan kalandozó... |
TESTZABÁLÓ RASÁTH (513. SZÖRNY) Mielőtt még a közel négy méter magas, gyíkszerű végtagokkal rendelkező ocsmány szörnyeteg neked ugrik, apró jelek utalhatnak jelenlétére: az egy-két megcsillanó pikkelyen kívül a messziről érezhető bűzös (és mérgező) leheletük is feltűnő lehet. Na meg persze, ha le se tudod rázni magadról a sötét szisszenők tömegét (akik ki akarják vívni vezérük megbecsülését harciasságukkal), akkor szinte biztos lehetsz benne: a testzabálók főnöke a közelben van. Az Esthar Császárság papjai tettek ugyan néhány kétségbeesett kísérletet ezekkel az értelmes lényekkel való szövetségkötésre, de bármilyen kedvező ajánlattal álltak is elő, a rasáthok makacssága minden próbálkozásukat meghiúsította. A testzabálók azóta háborítatlanul élnek barlangjaik mélyén. |
RASÁTH ORRKARIKA (859. TÁRGY) A testzabáló rasáthok kedvenc ékszere, és egyben a vezérré avatásakor kapott szent szimbólum is, melyet élete végéig viselnie kell. Ezeknél a vérszomjas, de ugyanakkor intelligens lényeknél a főnöki tisztség vérségi ágon öröklődik, lemondani a dicsőségről semmiféleképpen nem lehet, de ilyesmi soha eszükbe sem jutna. A rasáth orrkarika egyetlen csontból készült, de hogy ki vagy mi volt képes ezt a szilárd tárgyat egy 30 centiméter átmérőjű körbe hajtogatni, az rejtély, a tudósok mágikus befolyásra gyanakodnak. Mellesleg nem sokan vannak akik láttak már ilyet, hiszen a testzabálók népének szent orrkarikájához jutáshoz csak egy teljes törzs kiirtásán keresztül vezet az út. |
Erő: | 8 (30) | Szint: | 35 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 18 (30) | Támadás: | 80 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (23) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 85/98 év |
Egészség: | 7 (17) | Életpont: | 1826/1837 | Jellem: | jó (146) | Tul. pont: | 32 |
Szerencse: | 17 (43) | Varázspont: | 1516/1164 | Pénz: | 9758 arany | Kép. pont: | 55 |
Tudatpont: | 63/39 | Pszi pont: | 239/103 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 23/23 (+3%) | ökölvívás: | 1/38 | vágófegyverek: | 39/91 (+12%) |
lőfegyverek: | 30/84 (+11%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
146,3 mezőn táborozol, a 167. labirintusban, 1. szinten, 10. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/5 | 2. nyomkövetés: | 16/60 (+5%) | 3. mászás: | 16/89 |
4. csapdakészítés: | 22/83 (+37%) | 5. csapdaészlelés: | 5/61 (+12%) | 6. gyógyítás: | 13/33 |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 9/35 (+46%) | 9. szörnyidomítás: | 6/67 |
10. teológia: | 11/56 (+169%) | 11. taumaturgia: | 105/32 (+89%) | 12. szerencsejáték: | 7/83 |
13. versengés: | 12/40 (+16%) | 14. zene: | 43/78 (+7%) | 15. szörnyismeret: | 14/1 |
16. pszi: | *26/100 (+101%) | 17. zárnyitás: | 2/10 | 18. vadászat: | 12/50 |
19. vitalitás: | 9/29 | 20. bányászat: | 30/44 (+2%) | 21. úszás: | 20/92 |
22. főzés: | 10/56 | 23. csapatmunka: | 3/87 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 30 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), inváziós ellenfelek (#9089), tüskés harci gromak (#156), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281), sellő őrszem (#7033), sellő városlakó (#7050), elektromos angolna (#196) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 40 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) |
a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Más istenek követői már rég túl vannak ezen a mérhetetlenül egyszerű feladaton: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] (teljesítve) |
3.) Nem tűrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtől három varkaudar bajnok, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): új. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): többek közt 27. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): 122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): többek közt 818. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 103, 121, 122, 167, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 13, 20, 26, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 8, 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 561, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48714. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 8, az összesen kapott pontszám: 700. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1, az összesen kapott pontszám: 100. (összesen ölhető: 1308 ) |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a L. olimpián. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1, m 6. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 39 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 763 TU szükséges.) |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 141 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | íjászkence (#1225) | 2 | kaja (#2) | 5 | pszi kő (#248) | |||
260 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rum (#1419) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | üllő (#1103) | 16 | vashegyű nyíl (#176) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
231 | arany (#50) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rasáth orrkarika (#859) | 1 | szem szimbólum (#142) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | |||
1 | varázskő (#305) |
145 | 146 | 147 | |
2 | |
|
|
3 | |
|
|
4 | |
|
|