120. forduló, 122. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 9. 15h:00'
EZ A 124. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD
125. játékheted kezdete: febr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán. Az olimpiai arénában edzettél. Az arénában táboroztál, ellenfelekre várva. Az arénában bámészkodva találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Megismerkedtek, az ő neve Gwendolyn. Elenios követője. Egy bíbor erőövet, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy halálmadár trófea és egy szeppent rákfatty trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Hangos csatakiáltással egymásnak rontotok.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd Gwendolyn testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod Gwendolyn jobb lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vasalt bunkóval Gwendolyn többször eltalálja a testedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ellenfeled összeesik. Győztél!
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 darázsszárnyat (20 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+40 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Elhagyod az arénát.

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 286.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 64 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 281.]
[A parancs tárolásra került.]

v 22 161 elmormolod a 22. varázslatot
22 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

be 698 3 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy vágófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdődik a tanulás! Beállsz az egyik harcospap mester irányítása alatt gyakorlatozók közé. Kitartóan végzed a gyakorlatokat, lesed a mester és a társaid mozdulatait, s néha abban a megtiszteltetésben van részed, hogy a mester személyesen javítja ki hibáid. Kemény és hosszú tanulásban van részed, de egyre inkább úgy érzed, hogy már egész jól megy minden, amit most tanultál. (+1 vágófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 50 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 231.]

cir 19 vándorcirkusz látogatása 19
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

kf 247 kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat
Leveszed a bakkura csizmát, majd felhúzod a fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

kf 18 19 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 19. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a parittyát.
Lövedékként kerek követ fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

kt 187 6 elkészíted a 187. tárgyat (6 darabot)
Legyártottál 6 mérgezett vasnyilat. [12 pontot használtál fel, van még 219.]

m 4 mozogsz délre
[74,60] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bibircsók-óriás került az utadba. {max. életpontja: 89-98.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (3 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 szögletes követ. [18 pontot használtál fel, van még 201.]

kt 176 7 elkészíted a 176. tárgyat (7 darabot)
Sajnos csak 1 vashegyű nyíl készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 1 vashegyű nyilat. [8 pontot használtál fel, van még 193.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éber vadászkutya. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Raia papjainak ütöképesnek kell lennie a mágia mindenfajta formájával: használj harcban lángcsóva varázslatot! 2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. [30 pontot használtál fel, van még 163.]

m 8 mozogsz északra
[74,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a manaelementál testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [12 pontot használtál fel, van még 151.]

be 683 bemész a 683. épületbe
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Bemész az arénába, válladra fehér tollat tűzöl, jelezve, hogy szívesen megküzdesz bárkivel. [5 pontot használtál fel, van még 146.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 143.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 103.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 63.]

tf 3 33 fejleszted a 3. tulajdonságodat 33 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 25 TVP-t kell elköltened.] [33 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Szomorúan látod, hogy orgyilkos tőröd darabokra esett: talán a termomágikus világégés okozta sugárzás roncsolta szét. Bizonyára keletebbre a sugárzás már nem annyira erős, mint itt. Vajon mivel kenték be a tyrgek a tőrt, hogy náluk ez nem történt meg? Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 262 pontot. A következő körben tehát 292 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉBER VADÁSZKUTYA (62. VARÁZSLAT)
Az éber vadászkutya az éber kakukk varázslat egy fejlettebb formája. Elmormolásakor, egy szárnyas hernyó felhasználásával megidézel egy fantom-kutyát, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ez a nálad próbálkozó tolvajok számára -10 -et jelent a lopás szakértelmükre, vagyis gyakorlatilag teljesen esélytelenek lesznek. Elmormolása 12 VP-be kerül, hatása nem adódik össze az éber kakukkéval!

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia hittérítője vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 121. fordulód.

Erő: 27 (31) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 255 cm
IQ: 26 Támadás: 20 Agresszió: 4 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 17 Életpont: 219/149 Jellem: jó (146) Tul. pont: 2
Szerencse: 27 Varázspont: 125/24 Pénz: 178 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 7/6 Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 390 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 615 TP-t kaptál. Jelenleg 68164 TP-d van. A következő szinthez még 6836 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, nukleáris cickány, quwarg szabotőr. A 116. fordulódban 35 arany került a bankszámládra. 35 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 6/4 (+96%)
ütőfegyverek: 20/29 (+7%) lőfegyverek: 17/4 (+6%) dobófegyverek: 4/17

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/9 2. nyomkövetés: 13/34 (+4%) 3. mászás: 6/72
4. csapdakészítés: 8/99 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/66 6. gyógyítás: 36/35
7. titkosírás: 2/0 8. felderítés: 3/13 9. szörnyidomítás: 5/14
10. teológia: 9/29 (+14%) 11. taumaturgia: 3/42 (+7%) 12. versengés: 2/83
13. zene: 1/52 14. szörnyismeret: 7/72 15. pszi: 1/29 (+5%)
16. zárnyitás: 2/80 17. vadászat: 11/96 18. bányászat: 12/54 (+10%)
19. testépítés: 9/46

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 8 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ork sámán (#345) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Raia papjainak ütöképesnek kell lennie a mágia mindenfajta formájával: használj harcban lángcsóva varázslatot!
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0)
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 80.41 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
45 arany (#50) 3 kerek kő (#19) 1 madártoll (#112)
1 orgyilkos tőr (#225) 2 pirkit (#153) 1 spiritusz (#170)
6 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152) 5 vashegyű nyíl (#176)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüstdarab (#326) 1 kaktusztüske (#114) 6 mérgezett vasnyíl (#187)
3 szögletes kő (#17)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), manaelementál (#290), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(74,60) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.

Üzenet küldése a karakternek