Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 27. 9h:06' EZ A 415. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD 416. játékheted kezdete: ápr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1088 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
id 214 999 | idomítod a 214. szörnyet 171 pontért |
f 112 | kísérletezel a 112. tárggyal |
f 112 | kísérletezel a 112. tárggyal |
h 34 8 | használod a 34. tárgyat |
h 34 8 | használod a 34. tárgyat |
kt 94 6 | elkészíted a 94. tárgyat (6 darabot) |
m 8 7 6 | mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő bal oldalát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 22, gyógyulás: 13, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [72,30] Síkság, továbbra is csak síkság.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a százfogú bal hátsó lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A százfogú belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [71,30] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
be 548 | bemész az 548. épületbe |
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [69,32] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy woor-antilop közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a woor-antilop jobb első lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A woor-antilop szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [43 pontot használtál fel, van még 1.]
m 5 | mozogsz délnyugatra |
szk 156 | keresed a 156. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | energia fejlesztése 2 |
BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY) Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért. |
VASHEGYŰ NYÍL (176. TÁRGY) A vashegyű nyíl a hosszú íjhoz használható lövedék. A KF <hosszú íj> 176 paranccsal készítheted be. Elkészítése egy vaskohónál, egy vasércből, két pirkit felhasználásával történik, a KT 176 paranccsal, 8 TVP-ért történik. Szükséges, hogy legyen nálad egy hosszú íj is, hogy hozzápróbálhasd a nyílvesszőt. A készítés nem igényel semmilyen különös szaktudást, a bányászat szakértelmed elég, ha 2. Szükséges még egy madártoll is, amelyet a nyíl végébe tűzöl. Ez a nyílvessző ugyan csak 3d6+1 sebzésű, de jóval könnyebb, mint a bronzhegyű nyíl, és van valami, amit ennek a hegyére lehet kenni, a bronzhegyűre viszont nem... |
Erő: | 20 (25) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 241/137 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 202/0 | Pénz: | 283 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 16/14 | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17/95 (+9%) | szúrófegyverek: | 9/64 (+10%) | vágófegyverek: | 11/0 (+4%) |
ütőfegyverek: | 1/61 | dobófegyverek: | 10/58 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 112 időszaki: 8 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/9 | 2. nyomkövetés: | 19/39 (+4%) | 3. lopás: | 2/3 |
4. mászás: | 3/88 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 7/87 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/54 |
7. gyógyítás: | 42/69 (+60%) | 8. szörnyidomítás: | 9/55 | 9. teológia: | 15/54 (+12%) |
10. taumaturgia: | 9/4 | 11. versengés: | 2/19 | 12. harcművészetek: | 16/53 |
13. szörnyismeret: | 6/75 | 14. zárnyitás: | 1/4 | 15. vadászat: | 3/11 |
16. bányászat: | 4/76 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 79% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ) |
elfogod rájanyéket (#58) fedett veremmel (#219), fabontó szójert (#71) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | 80. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: nagyon éhezik |
quwarg nagymester (#214) (őrzi a holmidat: +27 lopás ellen) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
Összsúly: 59.33 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
18 | arany (#50) | 1 | antilopbőr (#48) | 3 | csontszurony (#12) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 9 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
1 | vasérc (#152) |