Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 22. 15h:05' EZ A 414. JÁTÉKHETED, 120. FORDULÓD 415. játékheted kezdete: márc. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1088 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
id 214 999 | idomítod a 214. szörnyet 144 pontért |
f 29 | kísérletezel a 29. tárggyal |
f 29 | kísérletezel a 29. tárggyal |
h 34 8 | használod a 34. tárgyat |
h 34 8 | használod a 34. tárgyat |
m 5 5 3 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre |
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán jobb lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 18 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
405 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [68,27] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy vadász quwarg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [69,28] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg felderítő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő bal szárnyát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő jobb oldalát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,29] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
(Továbbmész...) [72,30] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a százfogú puha lebernyegét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [72,32] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy quwarg szabotőr. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. A csapás keresztben kettécsapta a páncélodat! A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 2 vízionár szem úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 7 életpontot vesztettél. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szabotőr. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
kt 110 3 | elkészíted a 110. tárgyat (3 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő bal középső lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | energia fejlesztése 2 |
HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY) A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
BUMERÁNG (249. TÁRGY) A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4. |
Erő: | 20 (22) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 10 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 240/89 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 202/0 | Pénz: | 265 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 16/14 | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17/86 (+18%) | szúrófegyverek: | 9/54 (+5%) | vágófegyverek: | 10/96 |
ütőfegyverek: | 1/61 | dobófegyverek: | 10/58 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 109 időszaki: 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/9 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 19/35 (+8%) | 3. lopás: | 2/3 |
4. mászás: | 3/80 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 7/82 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/54 |
7. gyógyítás: | 42/9 (+60%) | 8. szörnyidomítás: | 9/55 (+21%) | 9. teológia: | 15/42 (+6%) |
10. taumaturgia: | 9/4 | 11. versengés: | 2/19 | 12. harcművészetek: | 16/53 |
13. szörnyismeret: | 6/75 | 14. zárnyitás: | 1/4 | 15. vadászat: | 3/11 |
16. bányászat: | 4/66 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 79% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ) |
elfogod rájanyéket (#58) fedett veremmel (#219), fabontó szójert (#71) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | 80. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: nagyon éhezik |
quwarg nagymester (#214) (őrzi a holmidat: +27 lopás ellen) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
Összsúly: 46.05 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 2 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
67 | arany (#50) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) |
görgőte (#41) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) |
Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) |
bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) |
umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | móleon (#68) |
evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) |
tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) |
trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) |
téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) |
trikornis (#104) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | kőkorszaki szaki (#109) | nyuhaj karbin (#110) |
ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) |
gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) |
homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | büntető praglonc (#125) |
varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaőr (#133) |
élőholt mirg (#135) | sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) |
acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) |
kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | fémbontó szójer (#150) | dehidrátor (#151) |
kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) |
purifikátor (#157) | nómenklatúra (#158) | ongóliant (#159) | kétfejű troll (#163) | halálosztó kain (#168) |
orgoró (#170) | vark. nekromanta (#173) | élőholt mágus (#175) | csontváz lord (#177) | ezoterikus mardel (#184) |
karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar behemót (#189) | szutykos remák (#191) | hínárevő piranha (#194) |
opati polip (#195) | mélység fattya (#199) | magnetikus praglonc (#200) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) |
gránitelementál (#205) | diuretikus kráken (#207) | quwarg nagymester (#214) | tormikus egér (#218) | pszi elementál (#221) |
átokmurgattyú (#225) | orbitális mackósajt (#229) | Mnebolath (#237) | vadász quwarg (#241) | taalru (#249) |
trikornis herceg (#261) | kronokukac (#285) | manaelementál (#290) | quwarg felderítő (#299) | quwarg szabotőr (#301) |
ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) |
nektoraf (#355) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) |
kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) | ryuku gólem (#394) | csápos otagi (#395) | korinthai amőba (#420) |
kék rothasztó (#421) | rozmárember (#643) | bandita (#758) | ork bérgyilász (#781) | Jerome (#956) |
Métely (#7000) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | $bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | $csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | $vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | $lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | $királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | szökőkút (#54) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) |
ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | ködkapu (#60) | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) |
$tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) |
kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) |
rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) |
lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | óndarab (#85) |
olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | $bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) |
$rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | $tinta (#101) | vízionár szem (#102) |
magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | $fabontó (#106) | rövid íj (#107) |
nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) |
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) |
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) | dözmöng szív (#122) | $göcsörtös bunkó (#123) |
rókafarok (#124) | $mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | $sallank karom (#128) |
$hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) |
gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) |
denevér szimbólum (#140) | nap szimbólum (#141) | szem szimbólum (#142) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) |
hebrencs csapda (#147) | grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) |
pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) |
vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) |
$ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | $spiritusz (#170) |
nekrofun (#173) | márványtorony (#175) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) |
vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) | mérg. vas dobónyíl (#190) | aranygyűrű (#193) |
arany karperec (#194) | trófea nyaklánc (#196) | igazgy. fülbevaló (#197) | karbin plazma (#199) | amniosz-fa (#202) |
amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) |
fűszertartó (#210) | dorony tüdő (#212) | manifeszt.nyúlvány (#214) | hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) |
dobóháló (#221) | láncing (#222) | varkaudar lándzsa (#224) | $orgyilkos tőr (#225) | helytartói jogar (#228) |
lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | furulya (#233) | lajhár csont (#236) | $tankány karom (#237) |
pular kristály (#239) | tüskecsapda (#242) | fekete bőrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | templom (#256) |
nehezék (#258) | zan indukátor (#288) | arany papi karkötő (#309) | gyógykenőcs (#313) | ezüsthegyű nyíl (#323) |
ezüstshuriken (#327) | Thargodan esszencia (#328) | huhogó bibe (#332) | $rákfatty váladék (#333) | pukkanó tűcsapda (#336) |
királyi korona (#338) | súlyzó (#347) | tolmokov-koktél (#351) | degradátor váladék (#354) | quwarg boly (#359) |
phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) | moa zafír (#381) | moa üveggömb (#383) |
polip szívóka (#391) | mászó-karperec (#392) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | $álompor (#396) |
főutca (#399) | ház (#400) | morgud hagymatő (#402) | fokhagyma (#403) | királyi emlékmű (#411) |
aranypikkely (#415) | gránátkaktusz (#428) | kaktuszbogyó (#429) | Vlagyimir szobra (#433) | törpe bánya (#435) |
szent liget (#439) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) |
Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) | kisebb zan (#544) | főnixtoll (#563) | fekete kaktusz (#577) |
ében toboz (#578) | sámán erszény (#650) | darázsszárny (#652) | aurach fog (#657) | elkarog szőr (#665) |
nektoraf faggyú (#667) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | tűzfény (#686) | Ezüstmágus kürt (#697) |
manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | örökkéval. rubinja (#900) |
rozmárfog (#1069) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |