| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2024. szept. 5. 17h:31' EZ A 994. JÁTÉKHETED, 12. FORDULÓD 995. játékheted kezdete: szept. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2946 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| fkt 36 5 | felt. készítesz a 36. tárgyat (5 darabot) |
| fve 108 50 | felt. vásárlás a 108. tárgyat 50 |
| fve 70 20 | felt. vásárlás a 70. tárgyat 20 |
| tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
| kno 6 1 | képesség-növelés 6 |
| fve 112 20 | felt. vásárlás a 112. tárgyat 20 |
| v 6 999 12 | elmormolod a 6. varázslatot |
| h 201 | használod a 201. tárgyat |
| m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a gátvakond testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [5,0] Dombos terepre érkeztél. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szeppent rákfatty közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szeppent rákfatty bal első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a szeppent rákfatty nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a dombi yeti jobb karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a dombi yeti testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a dombi yeti jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a dombi yeti fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Elhajítod a vacak Quirov trófeát, és diadalmasan beszerzel egy dombi yeti trófeát. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
(Továbbmész...) [4,0] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. A földön meglátsz egy quwargot. (ld. enc.) Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy ház van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy emberevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az emberevő testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bíbor szulfagor bal hátsó lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod a bíbor szulfagor jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a bíbor szulfagor fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Beléd öklel a bíbor szulfagor! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 szulfagor agyart. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
| e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 7 életpontot sebeztél. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a goldugar bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a goldugar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a goldugar megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
| m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [2,0] Egy kisebb településhez érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nagyobb monolitot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [1,0] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Utad során felfedezel egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy Yasmina szobrát. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az útonálló bal vállát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
| ve 105 3 | megveszed a 105. tárgyat 3 |
| ve 210 3 | megveszed a 210. tárgyat 3 |
| ve 332 1 | megveszed a 332. tárgyat 1 |
| ve 168 1 | megveszed a 168. tárgyat 1 |
| ve 82 2 | megveszed a 82. tárgyat 2 |
| m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a khór darázs testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálmadár fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a halálmadár bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 8 életpontot vesztettél. Karmait felemelve, a halálmadár meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 aranygyűrű. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [-2,-1] Fák, mindenütt csak fák. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Darlan előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő pókvadász nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a pókvadász fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| f 413 | kísérletezel a 413. tárggyal |
| szk 59 | keresed az 59. szörnyet |
| * 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
| * 2. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 3. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 11 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a karmazsin huhogó bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 huhogó bibét. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
TEOLÓGIAAnnak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntően függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetsző cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követője jóságpontot kap), eltávolíthatnak tőle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerű KÖVETŐ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz előre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követő után a hűséges követő, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erős a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentősége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követő 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erős varázslatokat tud lőni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetőleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erősségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetőtől, mert nem fogja tudni megadni.] Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erősséged szempontjából. |
DOMBI YETI (366. SZÖRNY) A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben. |
QUWARGOKA quwarg alig egy ujjnyi, repülni nem tudó rovar. Amikor látsz egyet, mindig úgy véled, hogy szánalmas, nyomorult teremtmény, amelyről azt sem tudod elképzelni, hogy hogyan képes néhány hétnél tovább életben maradni. De aztán eszedbe jut, hogy milyen veszélyt jelenthet, ha ez a kártékony, mindent megzabáló állat elszaporodik. Ha a több millió, falkába verődött, kiéhezett quwarg elindul, felzabál mindent, ami az útjába kerül. Szerencsére erre aránylag ritkán kerül sor, mert minden öntudatos kalandozó irtja őket. A városok ún. quwarg-árkokkal, mély és vízzel feltöltött árkokkal védekeznek a rajzás ellen. A quwargnak nincs sorszáma, mint ahogy a természetben előforduló többi jelentéktelen biológiai szélhámosságnak sincsen. Ha látsz egyet, egyszerűen csak eltaposod, nem is érdemel több figyelmet a Túlélők Földjének egy kalandozójától. |
| DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
| STUKILÖVEDÉK (414. TÁRGY) A stukilövedék elkészítése hasonló a rézgolyóéhoz: egy kőkalapácsra, egy olvasztókemencére, egy rézdarabra és 2 TVP-re van szükséged. A különbség csak annyi, hogy a stukilövedéket henger alakúra kell formálnod, és a végén kell egy nyílás, amelybe a kovafű reszeléket öntöd. A kovafű reszeléket nem kell külön gyűjtened, feltesszük, hogy mindig van valamennyi nálad, automatikusan. Ezenkívül a stukilövedék elkészítésekor MINDENKOR szükséges, hogy a moa stuki a birtokodban legyen: ha ugyanis a lövedéket nem pont akkorára csinálod, mint a "tartóka", a stukilövedéket nem tudod kilőni. A stukilövedék sebzése 2D6+3. Arra, hogy a harc után ismét lehet használni, nem túl nagy az esély. |
| FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS Előfordulhat, hogy olyan szörnnyel kerülsz szembe, amellyel szemben egy bizonyos fegyverfajta (ütő, vágó vagy szúró) sokkal hatékonyabb, mint egy másik. Ilyen esetekben jó lenne, ha át tudnál váltani a támadásban leghatékonyabb fegyverre. Az is lehetséges, hogy művésze vagy egy fegyver szakértelemnek, de egy másikat is szeretnél kifejleszteni, anélkül, hogy fordulókon keresztül eredménytelenül csépeled a legnagyobb szörnyeket az új fegyverrel. Mostantól azonban használhatod az új Feltételes Fegyverváltást, amely minden problémára megoldást jelent! Ehhez az FF <első fegyver> <második fegyver> <harmadik fegyver> parancsot kell kiadnod. Mi fog történni ennek hatására? Ezentúl, ha egy szörnnyel találkozol, gyorsan megvizsgálod, hogy képes vagy-e az <első fegyverrel> leölni az ellenfeledet. Ha nem, akkor a <második fegyvert> veszed. Ha az sem jó, a <harmadik fegyvert> választod, és ha az sem működne, akkor marad a KF-el a jobb kezedbe vett fegyver (Igen, ezzel a paranccsal kizárólag a JOBB kezedben levő fegyvert fogja a program váltani!) Ha esetleg a fenti négy fegyver közül egyikkel sem valószínű, hogy ki tudod oltani a szörnyeteg életét, akkor a négy fegyver közül azt fogod választani, amelyikkel a legnagyobb sebzést vagy képes okozni. Példa: tegyük fel, hogy mestere vagy a vágófegyvereknek, de az ökölvívásban és a szúrófegyverek szakmájában kezdő. Mindkettőt szeretnéd fejleszteni. Az FF 28 12 parancs hatására ökölvívást alkalmazol az olyan szörnnyel szemben, amelyet képes vagy így is legyőzni, csontszuronyt olyanra, amelyet ököllel nehezen, de szúrófegyverrel könnyű megsebezni, és egyéb esetekben használod a jól bevált, beKF-elt vágófegyveredet (ami mondjuk egy sárkányölő kard). Ha minden fegyvertípussal egyformán képzett vagy, egyszerűen csak írd be a három fegyvertípust az FF parancshoz, és mindig kiválasztod azt a fegyvert, amely az adott szörny ellen a legjobb. Megjegyzések az FF paranccsal kapcsolatban: 1. Törölni a paraméter nélkül kiadott FF paranccsal lehet. 2. Kalandozók ellen mindig a beKF-elt fegyveredet használod, sosem az FF parancsban megadottakat. 3. Az FF parancs paramétereként bármilyen, általad megadott fegyvert megadhatsz, olyat is, ami épp nincs a birtokodban (de reméled, hogy hamarosan megszerzed), persze a feltételes fegyverváltás nem létező fegyverre nem fog "bekattanni". 4. Az FF parancsnak nem muszáj három paramétert adni, lehet egyet vagy kettőt is. 5. Vigyázz! A régi FF paranccsal ellentétben, ha bármikor kiadsz egy új FF parancsot, az mindig teljesen felülírja az előzőt! 6. Ha fegyvert váltasz, az nem garancia arra, hogy így BIZTOSAN megölöd a szörnyet: elvégre, mindig lehetnek balul sikeredett ütések, mindig elképzelhető, hogy a szörny túl fürgén ugrál félre. Ha tehát a feltételes fegyverváltást alacsony szakértelem fejlesztésére használod, mindig előfordulhat (bár kis eséllyel), hogy a "gyakorlatozás" kudarccal végződik. Az új feltételes fegyverváltás dinamikusan használható parancs, kísérletezz vele, próbáld ki, hogy hogyan működik a legjobban a te számodra. |
| Erő: | 13 (26) | Szint: | 11 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 106 cm |
| IQ: | 24 (29) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
| Ügyesség: | 14 (23) | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 82/82 év |
| Egészség: | 12 (17) | Életpont: | 233/69 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
| Szerencse: | 18 (24) | Varázspont: | 252/38 | Pénz: | 20 arany | Kép. pont: | 3 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| vágófegyverek: | 9 (+1) | lőfegyverek: | 6 | ||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -); |
| 70,58 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 947 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 3 (+1) | 3. mászás: | 1 |
| 4. csapdakészítés: | 5 | 5. gyógyítás: | 2 (+1) | 6. teológia: | 1 (+1) |
| 7. taumaturgia: | 10 (+2) | 8. szörnyismeret: | 2 | 9. vadászat: | 2 |
| 10. bányászat: | 2 | 11. főzés: | 2 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
| készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ) |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), fekete gyöngyöt (#99) (max. 10 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 20 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| áldomás (#6) (999,12) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| energiatüskék (#29) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | 7. szintű lényekre | ||||
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
| 2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
| 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (685): új. |
| Összsúly: 84.72 kg | Megterheltség: 69% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 226 | arany (#50) | 2 | gyíkfű (#201) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
| 3 | evaporőr háj (#105) | 10 | fekete gyöngy (#99) | 2 | huhogó bibe (#332) | |||
| 2 | kaja (#2) | 22 | madártoll (#112) | 41 | nyílvessző (#108) | |||
| 3 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | rákfatty váladék (#333) | 20 | rézdarab (#70) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 1 | sullár hólyag (#168) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
| 13 | víz (#27) | |||||||
| -3 | -2 | -1 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
| -2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| -1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 0 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|