Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 11. 15h:06' EZ A 53. JÁTÉKHETED, 12. FORDULÓD 54. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2254 SZÁMLA : XXXX |
d 1205 1 23 | eldobod az 1205. tárgyat (1 darabot) 23 |
kt 7 3 | elkészíted a 7. tárgyat (3 darabot) |
be | bemész |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Ezután elbúcsúztok, és folytatod utadat az erdőben. [5 pontot használtál fel, van még 112.]
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
fgy 40 30 1 | felt. gyógyítás 40 30 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [-335,-35] A terep továbbra is ritka erdő. Ez Moisma erdejének keleti határa. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy pókvadász. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [-334,-34] Az erdőt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy woor-antilop. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a woor-antilop testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a botot ellenfeledre támadsz. Bottal megütöd a woor-antilop testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a woor-antilop testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A woor-antilop sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bottal iszonyatosan megcsapod a woor-antilop bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a woor-antilop testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a woor-antilop nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
kt 36 | elkészíted a 36. tárgyat |
m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a kavadu testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a botot ellenfeledre rohansz. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kavadu fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a kavadu testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a kavadu csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [-333,-36] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ráismersz a távolodóra. Egy kőevő. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [-332,-37] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy legyengült bo-skorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a botot a másikra rontasz. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a bo-skorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 7 | gyógyítás 7 pontért |
THARR MEGIDÉZÉSE Teljesen meglepődsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell őrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltől, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkű gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat." |
Erő: | 18 | Szint: | 6 | Merészség: | 3/5 | Magasság: | 246 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 370 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 1 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 103/55 | Jellem: | jó (8) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 54 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 24/6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 7 (+1) | lőfegyverek: | 6 |
dobófegyverek: | 1 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -2.); kerek kő (#19) max. 2 db (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
33,35 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 (+1) | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 3 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. szerencsejáték: | 1 | 11. versengés: | 1 | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 1 | 14. pszi: | 4 | 15. zárnyitás: | 1 |
16. vadászat: | 1 | 17. vitalitás: | 1 | 18. bányászat: | 2 |
19. testépítés: | 1 | 20. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vízionár (#66), fabontó szójer (#71) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | * | bot (#4) | 1 | csontszablya (#64) | 4 | * | kerek kő (#19) | |
1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | malomkő (#1205) | ||
1 | * | parittya (#18) | ||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 12 | kaja (#2) | 2 | kis vaskulcs (#40) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | antilopbőr (#48) | 1 | bordacsont (#16) | 21 | drótszőr (#37) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaktusztüske (#114) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
3 | királygyík bőr (#44) | 11 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
3 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rókafarok (#124) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | tükör (#43) | 16 | varányszem (#30) |
Összsúly: 44.76 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 125 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bot (#4) | 3 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | |||
2 | kőhegyű lándzsa (#7) | 3 | kőkés (#6) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | arany (#50) | 1 | antilopbőr (#48) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kavadu lebeny (#24) |
-338 | -337 | -336 | -335 | -334 | -333 | -332 | -331 | -330 | |
-39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|