Karakterszám: |
5845 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
12 |
Játékhét: |
32 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
275 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. máj. 23. 11h:25' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. máj. 26. |
|
E-mail!
BITANG KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Gordan, a nyomorék, egy egy púpos,
félszemû, a jobb lábára nyomorék, a koránál férfi. Tárgyai: kerek pajzs,
kemény bõrpáncél, díszes fejék. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved
beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Rengeteg érdekes témáról esik
szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól,
a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Végül Gordan,
a nyomorék feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+7% jóllakottság)
Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a hájas worpel.
[ld. enc.]
**
9. NAP ** Bezörget hozzád
Csillag, egy tündérfénytõl szikrázó, foggal
karommal küzdõ békés nõ. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Csillag elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát,
és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának!
Falatozni kezdtek. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten
meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel
és galetkikkel találkoztatok. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged
feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+8% jóllakottság)
**
12. NAP ** Bejön a barlangodba
Mordar, egy égszínkék hajú, zöld bõrû
és tûzvörös szemû férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Étkezés után az erõsebb
torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról,
melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége
lehet egy másodlagos támadási formára... A hosszú parti végül véget ér.
mordar megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+9% jóllakottság)
**
22. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Draco Instore, egy mérhetelen
bölcsességgel rendelkezõ, iszonyatos hatalmú vörös sárkány férfi. Kedvesen
köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Draco Instore:-t, esztek-isztok
a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel!
Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok
van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia
alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni
tudtok... Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát.
(+6% jóllakottság)
**
33. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Tassadar, egy szürke bõrû, tiszta kék
szemû férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejék. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Tassadar is hozzájárult. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni
kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról...
Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok
egy kicsit. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte
magát. (+7% jóllakottság)
**
36. NAP ** Felkeresi barlangodat
Káin, egy fekete hajú férfi. Ruhája
új, de a rajta levõ jelek ezer évesek. Ki ez a férfi. Tárgyai: díszes fejék,
bõrpáncél. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.
*** 1. KÖR *** Káin feléd mozog. Megközelíted Káint. Káin téged támad. Kitátja
száját, és mérges gázt lehel rád.
(15 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen
számodra.
(-5 ép.) Káint próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(14 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Káin téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád.
(14 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát.
(-7 ép.) Megtámadod Káint.
Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(13 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Káin rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj
feléd.
(14 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz.
(-8 ép.) Eszméletedet
vesztve összeesel.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve,
hogy méltó ellenfél voltál. Káin megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
**
57. NAP ** Épp hozzád néz be
Serena Crepsley, egy 168 cm magas, hosszú,
arany hajú, mélykék szemû, kedves, segítõkész nõ. Szakértelempróbára invitál
téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Együtt vonultok le
a legközelebbi ásatásra. A tét egyszerû: aki elõször talál valami jelentõs
leletet, az nyert! Ásni, kutatni kezdesz a gödör egyik felén, míg ellenfeled
a másik oldalon kezd dolgozni. Bebizonyosodott, hogy sokkal jobb régész
vagy, mint Serena Crepsley.
**
58. NAP ** Eljön barlangodba
Káin, egy fekete hajú férfi. Ruhája új,
de a rajta levõ jelek ezer évesek. Ki ez a férfi. Végignézed a felszerelését:
díszes fejék, bõrpáncél, tõr. - Gyõzzön a jobb! - mondod, és támadsz.
*** 1. KÖR *** Káin odajön hozzád. Megindulsz Káin felé. Már ott is vagy!
Káin rád veti magát. Káin mérgezõ gázt fúj rád.
(20 ép-t sebzõdtél). Bûze
nehezen elviselhetõ számodra.
(-13 ép.) Káint próbálod megsebezni. Kitátod
a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(12 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Káin téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád.
(18 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát.
(-13 ép.) Ezer sebbõl vérezve,
elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve,
hogy méltó ellenfél voltál. Káin meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
**
82. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Draco Instore, egy mérhetelen
bölcsességgel rendelkezõ, iszonyatos hatalmú vörös sárkány férfi. Végignézed
a felszerelését: gyûrû, díszes fejék, törpe pikkelyvért, zöld köntös. Hajrá!
Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.
*** 1. KÖR *** Draco Instore feléd mozog. Megindulsz Draco Instore felé.
Már ott is vagy! Draco Instore rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a
következõ pillanatban elborít tûzleheletével.
(15 ép-t sebzõdtél). Szagától
fuldoklasz.
(-8 ép.) Megtámadod Draco Instore:-t. Kitátod a szádat, és
fekete savat köpsz rá!
(10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Draco Instore:-t próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és
fekete savat köpsz rá!
(11 ép-t sebeztél). Draco Instore téged támad. Kitátja
száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(13 ép-t sebzõdtél).
Szagától fuldoklasz.
(-7 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted,
jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Draco Instore megköszöni a küzdelmet,
majd távozik.
**
133. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 19 aranyat. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny
cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve
12672.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ,
szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*júl. 25.* Szirmoska csatában legyõzte Nekrózist.
*aug. 21.* Dugó gyõzelmet
aratott KELLÖGEM felett.
*aug. 26.* Dugó gyõzelmet aratott St. Hubertus
felett.
*szept. 20.* Káin csatában legyõzte Méregköpet Instore:-t.
*szept.
20.* Káin csatában legyõzte Csillagot.
*nov. 11.* Lewyrus és Tolvaj megküzdöttek
egymással, és Lewyrus gyõzött.
*már. 21.* Viharfelhõ csatában legyõzte
Humbugot.
*már. 31.* Viharfelhõ gyõzelmet aratott nihlatak felett.
*már.
31.* Viharfelhõ és Küldönc megküzdöttek egymással, és Viharfelhõ gyõzött.
*már. 31.* Viharfelhõ gyõzelmet aratott Babófalvy Ubul felett.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*júl. 12.* Garabonciás pszionikus küzdelemben diadalt aratott Battle Beetle
felett.
*júl. 30.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil
Ves Ybesel Tal Ulart.
*aug. 9.* Fortian csatában legyõzte Mordoncot.
*szept.
10.* Kronx és Ange pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*szept.
16.* Mélységben Szuttyogó és Fényhozó Keilor pszi párbajt vívtak. Mélységben
Szuttyogó került ki gyõztesen.
*okt. 18.* A Remény Küldöttei szövetség
fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett!
*nov. 29.* 19-es
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Féreg Artis felett.
*dec. 11.*
Fortian gyõzelmet aratott Popey a Mágus felett.
*dec. 17.* El Tapod pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Moha a "balfék" felett.
*jan. 10.* A Bölcsek
Köre szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot,
és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 40 ap, kés
(#5) 2 ap, bõrpáncél (#9) 20 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap,
mandolin (#19) 80 ap, mitulen fû (#20) 40 ap, mátekel gomba (#21) 40 ap,
winropu moha (#22) 40 ap, sötét mák (#23) 40 ap, liánvirág (#24) 40 ap,
csótányláb (#25) 40 ap, kötél (#128) 20 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap,
díszes fejék (#135) 20 ap, nordkristály (#146) 12 ap, lemúr hártya (#161)
6 ap, lelakatolt ládikó (#310) 600 ap, lemezpáncél (#1000) 100 ap, vas
lemezpáncél (#1001) 172 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 256 ap, pikkelyvért
(#1015) 40 ap, láncing (#1030) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 124 ap, pajzs
(#1060) 20 ap, kerek pajzs (#1061) 45 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, görbekard
(#1316) 45 ap, hosszúkard (#1317) 96 ap, lándzsa (#1330) 20 ap, a bérmágus
pajzsa (#17260) 120 ap. Sajnos 300. tárgy jelenleg nincs a boltban. [5
TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
kno 12 5 3 3 |
12. képességre 5 képességpont |
Hazamész a boltból. Elköltesz 5 képességpontot a savlehelet harci képességed
növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a savlehelet szakértelmed
9. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már
4! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
h 8 17 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a vastag bõr szakértelmed 8. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 165.]
(14. kaland:) Felkeresed az akadálypályát. Nem lehetett túl nehéz felépíteni,
ugyanis egy teljesen kopár, üres barlang az egész. Flash odalép hozzád:
- Elismerem, hogy az akadálypálya kifejezés fellengzõsen hangzik, de
azért ne félj, igazi kihívásnak fogod taláni. - Egyet csettint a kezével
és egy lény materializálódik elõtted.
- Látod, egy okos galetki nem csak
a leheletét fejleszti. A feladat egyszerû: gyõzd le ezt a dögöt. Ellenfeled
egy vermon teknõs (#137).
*** 1. KÖR *** A vermon teknõs máris elõtted terem! Megközelíted a vermon
teknõst. A vermon teknõs rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel
rád.
(5 ép-t sebzõdtél). A vermon teknõst próbálod megsebezni. Nagy levegõt
veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(16 ép-t sebeztél). A vermon
teknõs hörögve elterül.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%).
A gyomrod korog egyet. Hozzálátsz az ételhez. (+13% jóllakottság.) -Jól
van fiam, látom nem hiába vagy Te piromád. Most jöjjön a következõ próba.
- a háta mögé teszi a mindkét kezét és gonoszul elvigyorodik. - Találd
ki, hogy meyik kezemben van az arany. Úgy csinálsz, mintha gondolkoznál,
majd megszólalsz:
- A megoldás egyszerû, mindig a másikban, mint amire
mutatok. Elég gyermeteg szórakozás, nem gondolod?
- Jól van, okostojás.
Azt hiszed olyan nagyfiú vagy? Lássuk, mit tudsz! Harcolj! - egyet csettint,
és máris ketten állnak elõtted. Ellenfeleid 2 vermon teknõs (#137).
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. [20 TVP-t használtál fel, maradt
még 145.]
bb 5 5 1 |
több épület meglátogatása |
[be 5:] Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába.
A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd
az arénamestert. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 5 arany kifizetése után
elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél
harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt megtudtad,
hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály
2 nekropoid (#70). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy óriás
skorpió (#39).
Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. Ez bizony szégyenteljes
vereség volt! Csak akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét!
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel,
oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához.
A vén galetki feléd fordul. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 5 arany kifizetése
után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel
szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben
megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott
2 nekropoid (#70). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy óriás skorpió
(#39).
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol
harcba. Szégyen, de nem bírtál gyõzedelmeskedni! Akkor gyere ismét, ha
vagy szerencsésebb, vagy hatalmasabb vagy.
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. [25 TVP-t használtál
fel, maradt még 120.]
k 415 231 |
kaland elvállalása |
Elhagyod a boltot.
(415. kaland:) Odasétálsz az építményhez, és megpróbálod
az ajtót. Nincs bezárva! Belépsz az épületbe. Az elsõ szoba üres, a padlót
csontok borítják. Továbbmész a második szobába. Egy folyosón találod magad.
A folyosó két oldalán, egy-egy szûk csatornában víz csordogál.
[Csapdaészlelés
próba 3-as küszöbre: sikertelen] Megindulsz elõre. Hatalmas dübörgést
hallasz, és a folyosón egy tûzgolyó süvít végig! Már nincs idõd elugrani.
A tûzgolyó felemel, és a szó szoros értelmében kirepít. (-4 ép.) Sokáig
fetrengesz, hogy égõ ruhádat el tudd oltani. A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(231. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig.
Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Körültekintetõen, kapaszkodva
mászol le.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Elengedve az utolsó
kapaszkodót, leugrasz a peremre. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled
egy márvány atka (#17).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a márvány atka felé. Már ott is vagy! A márvány
atka közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a márvány atkát. Savat lehelsz
ellenfeledre.
(14 ép-t sebeztél). A márvány atka téged támad. A csáprágójával
támad.
(1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A márvány atka rád veti magát. Megpróbál megmarni.
(1 ép-t
sebzõdtél). Megtámadod a márvány atkát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(13 ép-t sebeztél). A márvány atka hörögve elterül.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%).
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz
semmilyet. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont
és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. [25 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem
jó helyen keresgéltél... [15 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Az
izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled
egy zöld nyálka (#8).
*** 1. KÖR *** A zöld nyálka odajön hozzád. A zöld nyálka irányába mozogsz.
A zöld nyálka rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(6 ép-t sebzõdtél). Támadod a zöld nyálkát. Hosszúkarddal lesújtasz.
(14
ép-t sebeztél). A zöld nyálka holtan terül el.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%).
Elteszed a zsákmányt, ami 5 arany. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak
volna. Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan
térsz haza. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 régészet; [15 TVP-t
használtál fel, maradt még 50.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! A
fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy johhtukul (#4).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a johhtukult. A johhtukul közelebb jön, hogy
támadhasson. Megtámadod a johhtukult. Savat lehelsz ellenfeledre.
(13 ép-t
sebeztél). A johhtukul téged támad. Pofáját nagyra tátva harap. Nem talált.
Bûze kellemetlen számodra.
(-2 ép.)
*** 2. KÖR *** A johhtukul rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni
fogait.
(2 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat.
(-2 ép.) A johhtukult próbálod
megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(14 ép-t sebeztél).
A johhtukul halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+29%). Összegyûjtöd a "kincset": 6 arany. Nos, hol is tartottál az ásatásban?
A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+10 életpont.) [23 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled
egy nohnetár (#12).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a nohnetár felé. Már ott is vagy! A nohnetár máris
elõtted terem! A nohnetárt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és
hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(17 ép-t sebeztél). A nohnetár rád veti
magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A nohnetár rád veti magát. A nohnetár mérgezõ gázt fúj rád.
(8 ép-t sebzõdtél). Támadod a nohnetárt. Savat lehelsz ellenfeledre.
(15
ép-t sebeztél). A nohnetár holtan terül el.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%).
Összegyûjtöd a "kincset": egy nohnetár gumó. Nos, hol is tartottál az
ásatásban? Nocsak, van itt valami! Egy apró szobrocska! Óvatosan megtisztítod,
és még jobban körülnézel. Elégedett vagy a zsákmánnyal! (+2 õsi relikvia.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Végigjárod a környék
barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Nem telik sok idõbe, hogy
kiválassz egy barlangnyílást. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Zorthen Nezoferis, egy teljesen csupasz, metálszínû bõrrel
és kéken izzó szemmel rendelkezõ férfi. A következõket látod nála: köntös,
díszes fejék. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben
méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Felkeresitek
az õsi templom romját, amelyet nemrégiben ástak ki. Mindkettõtöknek ugyanaz
a feladata: a templom homlokzatára írt õsi feliratból kell minél többet
megfejteni. A kutatást vezetõ õsz galetki vállalja a döntõbíró szerepét.
Bebizonyosodott, hogy sokkal jobb régész vagy, mint Zorthen Nezoferis.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Nincs más dolgod,
mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok
után nézelõdni. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Gwan Dai,a Hét Pokol Ura, egy a letépett
kezedet a torkodon lenyomó, kíméletet nem ismerõ férfi. Vendéglátod hellyel
kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek
az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált
ínyencségekbõl. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel
való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl,
távoli, misztikus világokról. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól.
(+9% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek
az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le
legkésõbb 2003. jún. 9. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a jún. 14-i TF/ÖV
találkozón veheted át, ill. jún. 16-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni,
és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték.
[ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +4 galetki erõt és +27 hírnevet kaptál. A kör során összesen
176 sebzést okoztál, és 208 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
166 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Bitang, egy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint
(1. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 12. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 0.15 |
[2] IQ: |
3 / 0.95 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.15 |
[4] egészség: |
3 / 0.98 |
[5] mágia: |
1 / 0.15 |
[6] gyorsaság: |
5 (1) / 0.02 |
[9] Méret/ép: |
42 / 14 |
Min. méret: |
36 |
Barlangméret: |
42 |
|
|
Varázspont: |
5 / 5 |
Képességpont: |
4 / 84% |
Hõsi pont: |
3 (2) |
Tám.bónusz: |
-5% |
Véd.bónusz: |
30% |
Galetki erõ: |
98 / 85 |
Hírnév : |
111 |
Jóllakottság: |
195% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
7 (3) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
65 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
61 (5) |
Leölt torzszülött: |
63 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
9 / 1.78 |
[17] vastag bõr: |
8 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[48] mászás: |
3 / 0.10 |
[54] kereskedelem: |
3 / 1.73 |
[64] átokszórás: |
1 / 0 |
[65] álcázás: |
3 / 0 |
[67] régészet: |
7 / 0.62 |
[69] tanulás: |
1 / 0.70 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
1 / 0.72 |
|
|
hosszúkard |
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 4 |
ism 5 |
p |
pv 3 5 |
m 8 6 1141 1414 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50 0 10;
VI erõ:80% ép:35%;
PV 3 5;
PSZ 54
67;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (7. épület), #6 (4. épület), #14 (2. forduló),
#19 (9. épület), #21 (1. épület), #482 (11. forduló), #472 (1. forduló),
#435 (1. forduló), #397 (2. forduló), #353 (3. forduló), #356 (7. forduló),
#276 (8. forduló), #415 (10. forduló).
TÁRGYAID |
|
191 arany (#1) |
* |
1 láncing (#1030) |
* |
1 vándorcsizma (#1121) |
* |
1 kerek pajzs (#1061) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
|
19 õsi relikvia (#17)
|
|
1 mitulen fû (#20) |
|
3 kés (#5) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
5 winropu moha (#22) |
|
2 nohnetár gumó (#212)
|
|
2 sötét mák (#23) |
* |
1 hosszúkard (#1317) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
HÁJAS WORPEL (31. LÉNY) A hájas worpel egy kövér, lábak nélküli lény,
amely a földön csúszva-mászva halad elõre. Sok torzszülött élõ szendvicsnek
tekinti a piromádok, a tejivók és mágiafalók számára egyaránt ízletes csemegét,
ezért aztán megtanulta megvédeni magát veleszületett mágikus képességeivel.
A puha, rengõ háj miatt könnyen sebezhetõnek tûnik, de valójában kiválóan
megvédi a fontos belsõ részeket a komolyabb sérülésektõl. Ami ellen viszont
nem sokat tud kezdeni a hájas worpel, az egy tûz-, jég- vagy más elemi
köpet, amit a képébe fújnak.
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban
megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést
sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián
vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár
az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy
korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett
versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett
között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt,
akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül,
aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben
a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig
az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai
u. 3. Idõpont: 2003. jún. 14., kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen
eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy
pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor
vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden
az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat
csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK Az Olimpia svájci
rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek
veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít,
hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled
0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten
túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik
neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid
mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes
kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal,
varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban,
minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig
az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes
A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása
nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek
(pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak
pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet
teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens
károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis
az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t
kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny,
3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390,
10: 1550. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének
összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük,
amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a
három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy
kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal
mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a
normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben,
eltérõ felszereléssel.
EXTRA FORDULÓK Egy hosszú ideje fennálló igényt szeretnénk most kielégíteni
az extra fordulók bevezetésével. Ha fordulószámod megegyezik a játékheteddel,
azaz egyáltalán nincs lemaradásod, használhatod az EXT parancsot a fordulódban,
félévenként legfeljebb egyszer. Az EXT-et az UL-en add ki, a 20 parancs
egyikeként. Ekkor kapni fogsz 15 fordulónyi lemaradást, azaz, a kezdési
dátumodat visszaírjuk 15 héttel. Fontos: a lemaradásod ezután sem lehet
egyszerre több, mint 20 forduló.
Megjegyzések: ezeket, ha kezdõ játékos
vagy, NEM KELL elolvasnod!
Kizárólag a haladó játékosoknak szólnak.
Az,
hogy a hét melyik napján "fordulsz", nem változik. A kezdési dátumodat
így nem viheted régebbre, mint 2000. jan. 1. Az idõkristályoktól - az idõkristályok
nem csinálnak mást, mint visszadátumoznak 1 héttel. Sajnos, a számítógép
nem tartja nyilván, ki mennyi idõkristályt használt el eddig, így ezt nem
tudjuk figyelembe venni az EXT parancs használatakor. De mivel csak 2000.
jan. 1-ig lehet visszalépni EXTtel, akik korábban indultak, azok számára
nem "vész el" az idõkristályból nyert plusz hét. A késõbb indultaknak,
a legjobb taktika az, hogy ha idõkristályt találsz, tartogatod addig, amíg
az EXT parancsot nem aknáztad ki maximálisan.