118. forduló, 120. forduló, Ninett Mada összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. dec. 18. 12h:10'
EZ A 159. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD
160. játékheted kezdete: dec. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4647
SZÁMLA : XXXX

NINETT MADA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,84] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 magszim belet. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+66 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+27 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 257.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 252.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 251.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 249.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált, majd a nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

kut 15 kutatsz 15 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [15 pontot használtál fel, van még 234.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi fejlesztés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

id 149 110 idomítod a 149. szörnyet 110 pontért
Hozzálátsz a szőrös bozsó neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl, ha építkezel, az elköltött TVP 40%-al hatékonyabb lesz, mivel a szörny segít a munkában. 120 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [110 pontot használtál fel, van még 119.]

m 3 1 3 mozogsz délkeletre, északkeletre, délkeletre
[123,85] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 szvó-ektoplazmát. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,84] Dombos terepre érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Találsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran templomot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [125,85] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy nukleáris cickány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [52 pontot használtál fel, van még 67.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[126,86] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy epokitféreg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


(Továbbmész...) [127,87] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy púdersziklát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.


(Továbbmész...) [128,88] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy pattanóböde. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (15 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 49 életpontot sebeztél. A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [32 pontot használtál fel, van még 35.]

ep 256 20 építed a 256. tárgyat 20 pontért
A munkában a szőrös bozsó segít. Az alapok lerakásával kezded. Úgy véled, elegendő lesz egy hússzor húsz méter alapterületű templom. Szabályos köveket csiszolsz, majd elrendezed őket a kezdetleges tervrajzok alapján. Sokáig dolgozol. 28 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 15.]

ef 3 502 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 1.]

fl 1 30 lopsz az 1. fajúaktól a 30. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

fl 2 30 lopsz a 2. fajúaktól a 30. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

fl 3 30 lopsz a 3. fajúaktól a 30. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lf 4 30
Hibás parancs, nem tudom értelmezni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

fl 5 30 lopsz az 5. fajúaktól a 30. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

fl 6 30 lopsz a 6. fajúaktól a 30. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

fl 7 30 lopsz a 7. fajúaktól a 30. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

fl 8 30 lopsz a 8. fajúaktól a 30. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 26, 2.
Jelenleg 2330 felépült monolit, és 2105 lerombolandó oltár van Ghallán. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a szőrös bozsó. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 260 pontot. A következő körben tehát 258 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad.

NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY)
A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik.

KARAKTERLAP

Ninett Mada, egy szőke, rövid hajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Chara-din eljövendő papja vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 119. fordulód.

Erő: 24 (31) Szint: 17 Merészség: 8/1 Magasság: 166 cm
IQ: 27 (31) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 269/269 Jellem: gonosz (142) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (23) Varázspont: 297/27 Pénz: 1676 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 16/9 Pszi pont: 62/12
Eddig összesen 514 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 625 TP-t kaptál. Jelenleg 222 387 TP-d van. A következő szinthez még 37 613 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, hadroszaurusz, áeratikus hasnyák. A 104. fordulódban 5331 arany került a bankszámládra. 5624 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 13/30 vágófegyverek: 2/68 ütőfegyverek: 16/5 (+9%)
lőfegyverek: 6/10 dobófegyverek: 19/50 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << pásztorbot (#513) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (12 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
128,88 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/94 2. nyomkövetés: 13/104 (+4%) 3. lopás: 1/93
4. mászás: 8/50 (+9%) 5. csapdakészítés: 9/99 (-692%) 6. csapdaészlelés: 2/77
7. gyógyítás: 31/43 8. titkosírás: 2/109 9. felderítés: 4/60 (+23%)
10. szörnyidomítás: 7/9 (+106%) 11. teológia: 14/104 (+18%) 12. taumaturgia: 12/108 (+4%)
13. szerencsejáték: 2/3 14. versengés: 6/95 15. zene: 2/72 (+1%)
16. szörnyismeret: 3/79 17. pszi: 8/4 (+17%) 18. zárnyitás: 6/46
19. vadászat: 4/77 20. bányászat: 14/44 (+17%) 21. testépítés: 1/67
22. főzés: 9/8 23. csapatmunka: 1/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (a halál csókja (#187))
lopsz az emberektől (1) varányszemet (#30), az elfektől (2) varányszemet (#30), a törpéktől (3) varányszemet (#30), a trolloktól (5) varányszemet (#30), a gnómoktól (6) varányszemet (#30), az alakváltóktól (7) varányszemet (#30), a kobuderáktól (8) varányszemet (#30)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
káoszcsapás (#200)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mosolygó rettenet (#97) káoszcsapás (#200) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> autentikus vámpír (#154) varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)
varázsvédelem (#34) >> kardfogú fülemüle (#146) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mostanra már jelentős kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítő varázslatra.
2.) A tormikus egerek akkor teszik számomra a legnagyobb szolgálatot, ha szétfröccsenő vérük terjeszti a kórt. Ölj meg közülük hármat! (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fejleszt.gyümölcse (292)
isteni áldás (318)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 15 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1940 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 arany (#50) 3 kaja (#2) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kaktusztüske (#114) 1 magszim bél (#103) 1 óndarab (#85)
2 pirkit (#153) 4 ragasztó (#83) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123 124 125 126 127 128 129
83
84
85
86
87
88
89
(123,85) márványtorony (#175), Elenios oltár, 40. jellempróba
(124,84) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, 39. jellempróba, vaskohó (#155)
(125,85) nukleáris cickány (#155), oltár
(126,86) Tharr rúnaköve, művészi porolit (#720), epokitféreg (#147)
(127,87) Tharr oltár, 49. jellempróba
(128,88) pattanóböde (#145), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek