Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. ápr. 25. 12h:20' EZ A 379. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD 380. játékheted kezdete: máj. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 304 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (7 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az 1 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 30, gyógyulás: 81, összesen: +51 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos nyakát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 103 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (9 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A 9 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 36, gyógyulás: 36, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 215 20 |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
kb 189 10 | kiveszel a bankból a 189. tárgyat (10 darabot) |
hu 729 223 | hulladék: 729 223 |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
kf 685 | kézbeveszed/felveszed a 685. tárgyat |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
ek 40 4 | t. energia kisütése: 40 4 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
v 96 188 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,106] Épületek tűnnek fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Tharr hívői építették.
be 632 3 | bemész a 632. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
pki 7000 | kiveszel a bankból 7000 aranyat |
ve 1321 1 | megveszed az 1321. tárgyat 1 |
ve 1322 1 | megveszed az 1322. tárgyat 1 |
le 477 | leveszed/lerakod a 477. tárgyat |
kf 1321 1322 | kézbeveszed/felveszed az 1321. tárgyat az 1322. tárggyal |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal karját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod az őrült varázsló jobb vállát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Nitmák pengével megkarcolod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és 4 gyöngymangó. 2333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
ve 1525 10 | megveszed az 1525. tárgyat 10 |
ve 1458 40 | megveszed az 1458. tárgyat 40 |
ve 100 5 | megveszed a 100. tárgyat 5 |
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 69 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal karját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 pirkit és egy karbin plazma. 2333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 76, gyógyulás: 46, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,110] Még mindig füves síkságon vagy. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg parafenomén közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy vizestömlő tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Elszántan ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 48 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 53, gyógyulás: 33, összesen: -20 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. 5500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 79, gyógyulás: 100, összesen: +21 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő fejét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-21 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (42 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg tűzköpő egyik karját. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A quwarg tűzköpő belecsíp a derekadba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-28 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 130, gyógyulás: 79, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [192,109] A sík vidéket bozótos váltja fel. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod az ősquwarg testét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Borzalmas sebet ejt a jobb karodon a szörny csáprágójával. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod az ősquwarg testét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Nitmák pengével súrolod az ősquwarg testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Gyilkos marást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 6835 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 217, gyógyulás: 138, összesen: -79 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén bal vállát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az ősquwarg bal középső lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Nitmák pengével súrolod az ősquwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 6540 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 182, gyógyulás: 127, összesen: -55 ÉP}
h 1755 550 | használod az 1755. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő jobb vállát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-17 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (54 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg tűzköpő testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-30 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 132, gyógyulás: 79, összesen: -53 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus rücskös torát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 52 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és egy téfea-agy. 3298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 82, gyógyulás: 46, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [192,107] Még mindig bozótos. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított gyilkos csalánt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított raaba-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg tűzköpő! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-34 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (60 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg tűzköpő testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-46 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3636 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 174, gyógyulás: 83, összesen: -91 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg gigantikus potrohát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor súrolod az ősquwarg testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 6561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 188, gyógyulás: 114, összesen: -74 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő jobb középső lábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő bal vállát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 5273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 77, gyógyulás: 99, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [192,106] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwargok által elpusztított grok-képződményt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Sonchus Arvensis előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított gyilkos csalánt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított fekete kaktuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított kreommat-liliomot. Utad során felfedezel egy elpusztított raaba-fát. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy hóhérbimbót. Jól kivehetőek a távolban. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Ráismersz a lényre. Egy quwarg nagymester. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2153 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 8, gyógyulás: 54, összesen: +46 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 46 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 56, gyógyulás: 34, összesen: -22 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 91 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (9 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad a 2 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A 2 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2642 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 41, gyógyulás: 96, összesen: +55 ÉP}
m 8 2 | mozogsz északra, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. Semmi hatás! (köszönhetően tüskepajzs védelmednek.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg őrparancsnok fejét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg őrparancsnok jobb oldalát. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A quwarg őrparancsnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal épp hogy megvágod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg őrparancsnok jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 135, gyógyulás: 97, összesen: -38 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 31 életpontot vesztettél. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg ősmágus jobb első lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fokhagyma és 7 spiritusz. 3298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 57, gyógyulás: 53, összesen: -4 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem jobb oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg szellem bal oldalát. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg szellem testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3633 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 149, gyógyulás: 81, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [193,105] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus bal oldalát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 4 gyöngymangó. 3235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 43, gyógyulás: 55, összesen: +12 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 117 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 103 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2211 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő jobb hátsó lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő bal középső lábát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. 5575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+797 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 85, gyógyulás: 99, összesen: +14 ÉP}
ef 7 502 | energia fejlesztése 7 |
h 1525 238 256 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 226 192 | használod az 1525. tárgyat |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg parafenomén bal első lábát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 47 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2402 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 59, gyógyulás: 32, összesen: -27 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-23 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (57 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg tűzköpő fejét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A quwarg tűzköpő csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-26 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Sárkányölő karddal kissé megkarcolod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg tűzköpő bal vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-39 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3617 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 195, gyógyulás: 100, összesen: -95 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg parafenomén nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 4, gyógyulás: 31, összesen: +27 ÉP}
szk 214 | keresed a 214. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 685. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 4 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
RYUKU HÜVELYKGYŰRŰ (1321. TÁRGY) A ryuku hüvelykgyűrű attól lesz különleges, hogy olyan ujjadra húzhatod, amelyre amúgy eszedbe sem jutott volna gyűrűt húzni (ezáltal nem foglalja a helyet más gyűrűk elől). De hát ha a ryukuk ott hordják, és oda tervezték, miért ne vehetnéd fel te is. Ha megteszed, +1 támadást, +1 védekezést, +1 sebzést kapsz. A hüvelykgyűrű viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
RYUKU FÜGGŐ (1322. TÁRGY) A ryuku függő egy piciny kék szalra drágakő, melyet egy vékony csiptetővel bárki a fülébe akaszthat. Szalrát már ezer éve nem bányásznak a ryuku anyaországban sem, és előtte is csupán nagy ritkán bukkantak egy-egy gyorsan kimerülő lelőhelyre. Így hát a szalra az idő múlásával egyre értékesebbé válik. Másrészt a ryukuk általában semmilyen fülbevalót nem hordanak, így most ritka nagy szerencséd van, hogy egy ryuku függőt zsákmányoltál. Ha a varázslatos ékszert a füledbe akasztod, +1 sebzést, +2 támadást, +2 védekezést kapsz, valamint minden tulajdonságod megnő eggyel. A függőt csak a 25. tapasztalati szintet elért kalandozók viselhetik. |
DZSUMBUJHARCOS BÓLA (1458. TÁRGY) Te is megfigyelted már, hogy szinte minden élőlénynek van olyan testrésze, amelyre egy jól irányzott dobással, súlyokkal ellátott szíjakat lehetne tekerni. Igen, ez a fura, golyókból és szíjakból álló valami a bóla! Ezt a nagyszerű dobófegyvert 3 teriád kobakból és 3 parittyából magad is elkészítheted, de csak akkor, ha már van nálad egy másik, mintának. Ehhez a KT 1458 parancsot add ki, 5 TVP-ért. Ez a remek dobófegyver egy ügyes vadász kezében 6D6+3 sebzést képes okozni, és nagyon nehezen veszik el. A sebzést kisebb részben a szíjak szorítása, nagyobbrészt viszont a kobakok ütése okozza, ezért a bóla ütőfegyverként sebez. Használni akkor tudod, ha dobófegyver szakértelmed már legalább 10-es. Az elhajított bóla a levegőben olyan félelmetes hangot ad (hála a zsugorított koponyákon átáramló levegőnek), hogy az áldozat szinte megkövül a rémülettől. Mindezért a dobáskor +5 támadást kapsz. |
IKNEGURIN (541. TÁRGY) Az iknegurin egészen apró, kékesfehéren csillogó, tökéletesen sima felületű gyöngy. Az ékszerkészítők számára különleges értéket képvisel, főként mivel beszerzése nagyon nehézkes: csak a Sötét Földön lehet hozzájutni, igen körülményes módon. Talán mondani sem kell - az iknegurint minden kalandozó féltett kincsként őrzi, semmi pénzért nem adná el vagy át másnak. |
![]() Az Orkhan Thai a magasabb rangú Thargodanok, a Thargodan lordok közül való. Odaát a Sötét földön Tguarkhanok, Zinthurgok és Mnebolathok kisebb serege lesi parancsait (és próbálja hátba döfni egy alkalmas pillanatban). Az Orkhan Thai öt méter magas, lángoló tűzoszlop alakban szeret leginkább megjelenni. Kedvencei a tűzvarázslatok, általában ilyeneket használ a harcban. Megsebezni kizárólag varázslatokkal ill. mágikus fegyverekkel lehet. Kevés olyan halandó létezik, aki képes volt eséllyel szembeszállni eme iszonyatos Thargodan lorddal. |
![]() A sivatagok legmélyének roppant testű óriásférge, az a sok-sok tonnás szuperszörny, amivé a matuzsálem korú homokférgek átalakulnak. Érkezését általában földrengés jelzi. A legtapasztaltabb kalandozók számára nem is a szörny legyőzése jelenti a legnagyobb kihívást, hanem befogása, és engedelmességre kényszerítése. Aki egy tüskés gigaféreg hátán lovagol, gyakorlatilag legyőzhetetlen. |
![]() A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra. |
Erő: | 28 (37) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 (27) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (32) | Védekezés: | 84 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 3/57 év |
Egészség: | 19 (28) | Életpont: | 392/356 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (66) | Varázspont: | 800/626 | Pénz: | 8968 arany | Kép. pont: | 26 |
Vérpont: | 40/0 | Pszi pont: | 174/63 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 3/0 | szúrófegyverek: | 1/35 |
vágófegyverek: | 31/30 (+30%) | ütőfegyverek: | 1/52 | dobófegyverek: | 26/77 (+27%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,105 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/73 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 35/6 (+33%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 4/74 | 5. csapdakészítés: | 14/52 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/52 |
7. gyógyítás: | 1/71 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 10/8 |
10. szörnyidomítás: | 5/34 | 11. teológia: | 49/32 (+90%) | 12. taumaturgia: | 39/47 (+79%) |
13. versengés: | 2/15 | 14. harcművészetek: | 3/85 | 15. zene: | 1/9 |
16. szörnyismeret: | 19/58 (+57%) | 17. pszi: | 21/7 (+5%) | 18. zárnyitás: | 1/9 |
19. vadászat: | 3/46 | 20. bányászat: | 10/39 | 21. testépítés: | 5/38 (+60%) |
22. úszás: | 2/52 | 23. főzés: | 10/46 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 72% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg parafenomén (#248) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség; +4 támadás;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 338, pontszámod: 4173. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 12 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 543 TU szükséges.) halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
13 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 10 | gyenge méreg (#26) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 9 | kaja (#2) | 12 | kerek kő (#19) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 2 | rubin fejék (#729) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
72 | ugh méreg (#166) | 1 | umbatari karkötő (#278) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
2 | varázskő (#305) | 15 | víz (#27) | 1 | vizestömlő (#3) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4967 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 5 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
1 | dzsumbujharcos bóla (#1458) | 1 | fokhagyma (#403) | 8 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | iknegurin (#541) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 8 | őskristály-szilánk (#1525) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | ryuku függő (#1322) | 1 | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | |||
14 | spiritusz (#170) | 10 | vas dobónyíl (#189) |