118. forduló, 120. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. máj. 13. 10h:35'
EZ A 969. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD
970. játékheted kezdete: máj. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX

BÉLABÁ' KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,25] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+75 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat.

* 1. KP: vv 71 53 224 elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 291.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+7% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 289.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] [+3% tau] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

* 2. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 284.]

* 3. KP: hh 1629 1228 1945 használod az 1629. tárgyat az 1228. tárgyat az 1945. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy hadiszerencse I varázslat! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 283.]
Behörpintesz 1 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +1 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 280.]
Megiszod a célzóvizet (+10 támadás lő- és dobófegyverrel kör végéig). [1 pontot használtál fel, van még 279.]

* 4. KP: hh 745 1100 1546 használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 278.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 277.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 275.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

h 1167 6 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag omlós szerencsemasszát. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Igazi kincsvadászhoz illő érzéseid támadnak. (Önanalízis: +11% főzés.) 1 087 tapasztalati pontot kaptál. [9 pontot használtál fel, van még 266.]

h 1387 74 58 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

133 134 135
24
25
26

[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Észreveszel egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 256.]

be 709 147 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 100 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. Erőd TF-elődött.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] varázslat! Most ébredsz rá, hogy milyen kétes küllemű, gonosz alakokkal dolgoztattál az imént. Ráadásul az Isteni Paktum szentsége és ezek az Ördögi Körön belül folyó mocskos rituálék... Meggondolatlan dolog volt az épületbe lépni! (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 251.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[134,25] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. (Önanalízis: +12% titkosírás.) SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Ahogy besétálsz, hörgést hallasz. Nem vagy egyedül! A sötétség alakot ölt: egy félelmetes tyrannoszaurusz rex készül letépni fejedet.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Kitátod a szádat, és lehelsz. 54 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (7 támadással 218 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-28 támadás, -28 védekezés.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (8 támadással 683 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 253 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (99,19)-> 30 arany, -2 ÉP] 12 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1208, sebződés: 193, gyógyulás: 0, összesen: -193 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 2 ork csodaszert. A támadód egy Orkhan Thai. Nincs túl sok hely itt a harchoz!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Kitátod a szádat, és lehelsz. 50 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. (A(z) tűztagadó védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai lángoló karját. (7 támadással 213 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 344 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (98,20)-> 60 arany, -2 ÉP] és 4 arany. 12 091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 3 tolmokov-koktélt. [tolmokov-koktél ládikóba-> (99,19)-> 24 arany, -2 ÉP] Arra azonban nem számítasz, hogy hátulról támadnak rád. Egy adószedő mar beléd!
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 51 életpontot sebeztél. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Felfénylik az állatvédelem! Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod az adószedő testét. (7 támadással 240 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az adószedő csapzott fülét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Az adószedő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az adószedő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 aranyat. 12 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 4 vashegyű nyilat. [vashegyű nyíl ládikóba-> (99,19)-> 24 arany, -2 ÉP] Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+3% tau] Kitátod a szádat, és lehelsz. 48 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (7 támadással 217 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza testét. (4 támadással 343 életpontot sebezve.) A massza sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) (-1 TU.) A massza sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 55 életpontot vesztettél. Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A massza csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 46 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 177, gyógyulás: 0, összesen: -177 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Igen, megvan! A következő kincseket találtad: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (98,20)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 fekete gyöngy, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (98,20)-> 14 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (98,20)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaspajzs. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy ryuku légiós. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+579 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik.

(Továbbmész...) [135,26] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 123 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 kábító nyilacska. Lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-4 támadás, -4 védekezés.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [136,27] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Kor Adalmord egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy epokitféreg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+3% tau] Kitátod a szádat, és lehelsz. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod az epokitféreg testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[46 pontot használtál fel, van még 205.]

ek 302 1 t. energia kisütése: 302 1
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[136,28] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. (Önanalízis: +12% titkosírás.) SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Nincs sok időd arra, hogy megszokd a benti, áporodott levegőt. Hmm, egy quwarg ősmágus! Erre tényleg nem számítottál itt! De hiszen ez a méltán híres/hírhedt Quwargamanga!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 281 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. 116 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a Quwargamanga fejét. (7 támadással 223 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) Elszántan a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Quwargamanga testét. (8 támadással 683 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 305 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 906, sebződés: 702, gyógyulás: 0, összesen: -702 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ráébredsz, hogy ez már nem puszta sport, az életed a tét. Menekülsz. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+709 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Anna Bella előtt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+3% tau] Tüzet köpsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy erszényes elkarog nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+388 varázspont.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Tüzet köpsz ellenfeledre. 113 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 kábító nyilacska. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-4 támadás, -4 védekezés.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [134,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-12 támadás, -12 védekezés.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. (Önanalízis: +12% titkosírás.) HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Felkészülsz, hogy a szokásosnál többet kell harcolnod. A támadód egy mutáns patkány. Nincs túl sok hely itt a harchoz!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] Tüzet köpsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány testét. (7 támadással 227 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-28 támadás, -28 védekezés.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns patkány jobb első lábát. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) A mutáns patkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mutáns patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 431 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Hopp, itt van egy ritka kincs, egy moa ékkő! Fegyveredet markolod, és jól teszed: a rád támadó hidra egy pillanatnyi habozási időt sem hagy.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Mély levegőt veszel, és lehelsz. 53 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a hidra jobb első lábát. (7 támadással 178 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (53 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hidra egyik fejét. (8 támadással 531 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a hidra nyálkás testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A hidra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. (Nincs mibe rakni 8 vizet.) 12 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 965, sebződés: 429, gyógyulás: 0, összesen: -429 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 2 ragasztót. (Nincs mibe rakni 2 ragasztót.) Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+487 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Hmm, egy sárkányfajzat! Erre tényleg nem számítottál itt!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a sárkányfajzat jobb oldalát. (7 támadással 67 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) Elszántan a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sárkányfajzat bal szárnyát. (8 támadással 361 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sárkányfajzat farkát. (9 támadással 392 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 305, gyógyulás: 0, összesen: -305 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ez túl sok neked! Menekülsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy gyilkos mókus előtt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Északra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [83 pontot használtál fel, van még 122.]

ek 302 1 t. energia kisütése: 302 1
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 72.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[135,30] A síkságot ritka erdő váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manilla-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy gyilkos mókus vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.


(Továbbmész...) [135,31] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.


(Továbbmész...) [136,32] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. (Önanalízis: +12% titkosírás.) Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Nincs sok időd arra, hogy megszokd a benti, áporodott levegőt. Előtted egy árnyalak mozdul. Ahogy közelebb lépsz hozzá, már ki tudod venni: egy tüskés gigaféreg!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés gigaféreg testét. (7 támadással 406 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés gigaféreg testét. (8 támadással 460 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 917, sebződés: 237, gyógyulás: 0, összesen: -237 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+537 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Qulli Brann irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy rúnakő van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet.

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 26.]

ef 99 527 energia fejlesztése 99
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. A szervezetedet méreg pusztítja (-58 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 30, 28.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 260 pontot. A következő körben tehát 260 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia ministránsa vagy. Papi hited: 72. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 119. fordulód.

Erő: 39 (62) Szint: 35 Merészség: 10/5 Magasság: 141 cm
IQ: 18 (26) Támadás: 91 (94) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 16 (32) Védekezés: 120 (127) Menekülés: 30 % Életkor: 33/39 év
Egészség: 16 (37) Életpont: 797/739 Jellem: jó (162) Tul. pont: 21
Szerencse: 17 (43) Varázspont: 867/634 Pénz: 31469 arany Kép. pont: 43
Tudatpont: 60/54 Pszi pont: 185/225
Eddig összesen 1735 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 75 506 TP-t kaptál. Jelenleg 5 942 200 TP-d van. A következő szinthez még 57 800 TP szükséges. Trófeáid: rozmár sámán, Krogan, a pusztító, ongóliant hadúr. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5300 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 32/2 (+5%) szúrófegyverek: 15/62 dobófegyverek: 29/62 (+9%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
136,32 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,29
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/1 (+12%) 2. nyomkövetés: 15/85 (+10%) 3. mászás: 13/44
4. csapdakészítés: 26/28 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/33 6. gyógyítás: 2/41
7. titkosírás: 10/91 (+48%) 8. felderítés: 8/5 9. szörnyidomítás: 2/23
10. teológia: 15/42 (+7%) 11. taumaturgia: 63/54 (+38%) 12. szerencsejáték: 5/68
13. versengés: 2/9 14. harcművészetek: 27/24 15. zene: 2/64
16. szörnyismeret: 11/8 17. pszi: 21/98 (+2%) 18. vadászat: 2/29
19. bányászat: 4/5 20. testépítés: 2/24 21. főzés: 14/56 (+11%)
22. csapatmunka: 4/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 20 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127), massza (#217)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 30 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) kí koncentráció (#69) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve)
3.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 16, 17, 82, 83.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 286. Szerzett pont: 48906. Beállított erő: 0 Összpont: 160476

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 103 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4137 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 célzóvíz (#1945) 1 dözmöng szív (#122) 1 fűszerkeverék (#1170)
13 kábító nyilacska (#1590) 1 manakristály (#500) 1 remák szív (#264)
1 sallank karom (#128) 4 szent jogar (#150) 2 varázskő (#305)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
130 arany (#50) 3 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135)
1 moa ékkő (#2718) 1 nagy vaspajzs (#161) 1 ork csodaszer (#1228)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

133 134 135 136 137
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
(134,25) gumifa (#38), tyrannoszaurusz rex (#160), Orkhan Thai (#238), adószedő (#234), massza (#217), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, 46. jellempróba, ryuku légiós (#361)
(134,29) ryuku ostromteknős (#362), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), mutáns patkány (#373), hidra (#780), sárkányfajzat (#340), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 32. jellempróba
(135,26) tüskés harci gromak (#156)
(135,29) erszényes elkarog (#354), 40. jellempróba, oltár
(135,30) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bávatag golombár (#165)
(135,31) 48. jellempróba, oltár
(136,27) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), oltár, epokitféreg (#147)
(136,28) gumifa (#38), Quwargamanga (#963), phua-kúp (#372), tavacska, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 45. jellempróba, ryuku légiós (#361)
(136,32) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tüskés gigaféreg (#256), phua-kúp (#372), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 21. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek