117. forduló, 119. forduló, Ninett Mada összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. dec. 18. 9h:14'
EZ A 159. JÁTÉKHETED, 118. FORDULÓD
160. játékheted kezdete: dec. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4647
SZÁMLA : XXXX

NINETT MADA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,77] koordinátán.
Zanarchista átadott neked a 1. napon 10 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 12 csillezsályalevél (eladási ár: 1199 arany, ebből a kezelési költség: 119 arany) ellenértékét.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a szőrös bozsó (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) királyi koronát (ld. enc.).
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
A teremtés zsákja létrehozott 1 fabontót. A teremtés zsákja létrehozott 1 bordacsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+75 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+27 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 282.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 280.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált, majd a nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

ba nem támadod parancsok törlése
Minden BA parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

v 22 65 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy szöges páncélt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 bőrpáncél, 16 sünmedve tüske. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

d 51 2 eldobod az 51. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

ek 7 5 7 t. energia kisütése: 7 5 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 csapdakészítés.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 270.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 193 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 267.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz nyílcsapdát. (ld. enc.) 165 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 257.]

ftv 32 154 felt. tám/véd. varázslat a 32. varázslatot a 154. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

fog 149 217 elfogod a 149. szörnyet a 217. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz, és istenedhez kezdesz imádkozni. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Imád meghallgatásra talált! Istened szólít meg: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 33 mérföldre (11 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 227.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[130,78] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Utad során felfedezel egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 32 aranyat. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.


(Továbbmész...) [130,79] Síkság, továbbra is csak síkság.

Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű támad rád.

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű fejét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögkeselyű testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: A következő kincseket találtad: 3 mérg. ubuk tüske. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc támad rád.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 46 életpontot sebeztél. A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Hosszadalmasan nézelődsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy élőholt mágus támad rád.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 14 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északról folyik délre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss nem felismerhető nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérg. ubuk dobónyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [129,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy szőrös bozsó jelenlétét jelzi. Gyorsan keresel egy fát, amelyre a hurkot rögzítheted. Igyekszel minél jobban elrejteni az egészet. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Profi módon csináltad - a szőrös bozsó belelép a hurokba, és a csapda kiválóan működik. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ez a bivalyerős szörny valószínűleg betanítható, hogy komoly segítséget jelentsen építkezéseknél. Büszkén indulsz tovább. [15 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 ubuk dobónyílat. Egészséged TF-elődött. [111 pontot használtál fel, van még 116.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[128,81] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a légirozmár úszóhólyagját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 8 aranyat. Elhagyod a furcsa képződményt.

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [127,82] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amőba. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 929 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Kaszabolósáska, 1 Aranyeső, 1 Illúziósárkány, 1 Ellenvarázslat. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 323 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 55 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérg. ubuk dobónyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [126,83] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy törpemammut nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Sheran templom van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. [64 pontot használtál fel, van még 52.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[125,84] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nektoraf. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 43 életpontot sebeztél. A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A nektoraf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat. Egészséged TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 34.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Zöld mezőben tej terem,
De nem kéri kutya sem.
[5 pontot használtál fel, van még 29.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[124,85] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Észreveszel egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [123,85] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Látsz egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [122,84] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az ősi nép vad haragja szálla a Mesterek Bandájára... Kvazársziklák Népe " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Morran MacMoran előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manifesztátor került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manifesztátor testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel megcsapod a manifesztátor egyik karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vadászkéssel megcsapod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [24 pontot használtál fel, van még 5.]

szm 38 megölöd a 38. szörnyet
Eleged van belőle, hogy a gorombilla csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a gorombilla fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A gorombilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 5.]

id 149 70 idomítod a 149. szörnyet 5 pontért
Megkezded a szőrös bozsó idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Rettenetesen fáradtak vagytok, mire a mai lecke véget ér. (Még 110 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [5 pontot használtál fel, van még 0.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
H 396 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 5, 6.
Jelenleg 2330 felépült monolit, és 2105 lerombolandó oltár van Ghallán. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a szőrös bozsó. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 259 pontot. A következő körben tehát 257 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VAKMERŐSÉG (526. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati erőd udvarán felsorakozó KT-társak látványa elszántságot, és erőt kölcsönöz mindannyiótokba. Mikor a vezér elmondja lázító, vérizzító beszédét, az olyan, mintha egyszeriben ezer démon feszítené az izmaidat, bármivel és bárkivel képes volnál szembeszállni, akár magukkal, az istenekkel is! Az együtt elzengett csatakiáltás olyan vakmerővé, és önfeláldozóvá tesz, amit eddigi életedben sosem tapasztaltál még. Elég csak erre a mindent átható összetartozás-érzésre gondolnod, és eltelsz a halálra fittyet hányó vakmerőséggel! [Mostantól a VI parancs harmadik paraméterében akár 1%-ot is megadhatsz menekülési százalék gyanánt. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy mindaddig nem menekülsz el a csatából, amíg élsz, és mozogsz, azaz halálig harcolsz majd. Ez természetesen igen kockázatos döntés, érdemes sok dem-et beszerezni ehhez. A képesség másik haszna, hogy a VI és a VIK parancs első paraméterébe 99-et írva a program a csatáid elején egyszerűen figyelmen kívül hagyja a szintedet, tehát minden szörnyet (illetve a VIK beállítás esetén kalandozót) megtámadsz majd a szintetek különbségétől függetlenül.]

SZŐRÖS BOZSÓ (149. SZÖRNY)
A szőrös bozsó a sűrű erdők hihetetlenül agresszív vadembere. Magas fákról az átutazó nyakába ugrik, majd hatalmas agyaraival cafatokra tépi áldozatát. A szőrös bozsó befogása igen nehéz és körülményes feladat, de ha mégis sikerül, hosszadalmas tanítás után igen hasznos építő segédmunkás válhat belőle. Ha nem akarsz ilyesmivel vesződni, rajta, verd be a kobakját egy göcsörtös bunkóval.

KIRÁLYI KORONA (338. TÁRGY)
Hatalmad szimbolizálására félelmetes fegyvereknél, erős páncéloknál és drága ékszereknél is alkalmasabb lenne egy valódi királyi korona viselése. Erre megfelelő fém csakis az arany lehet, ebből pedig pontosan kétszázötvenet kell beolvasztanod egy olvasztókemencénél. A művelethez természetesen kőkalapácsra, és megfelelő szakértelemre (8-as bányászat) is szükség van. Hogy ne legyen túl egyszerű a munka, díszítsd egy tucatnyi fekete gyönggyel! A királyi korona elkészítéséhez a KT 338 parancsot kell kiadnod, 120 TVP-ért, ugyanis a minőségi ékszer elkészítése sok időt kíván. Mivel a korona elkészítésekor aránylag sok, nem újrafelhasználható hulladék keletkezik, ezért az unkreáció varázslattal legfeljebb 125 arany nyerhető vissza. A koronát a KF 338 paranccsal teheted a fejedre (sisak helyett). Védekezést nem ad (csak méltóságot).

NYÍLCSAPDA (243. TÁRGY)
Ezzel az igen bonyolult csapdával hatékonyan védekezhetsz a tolvajok ellen. Az alapelve az, hogy felállítasz a motyódtól nem messze egy felajzott rövid íjat úgy, hogy egy fához vagy bokorhoz rögzíted. Az íjhúrt egy apró fapöcök, bemélyedés, ág vagy hasonló tartja. Egy drótszőr egyik végét az íjhúr közepére kötöd, és ezután, néhány áttétellel kifeszítve elvezeted bokamagasságban a föld fölött. Ezután ha valaki a drótszőrt meghúzza, az íjhúr lecsusszan a pöcökről, és kilövi a nyilat, pontosan abban a vonalban, ahol a drótszőr ki van feszítve - és így nagy eséllyel eltalálja azt, aki a drótszőrhöz ért. Sajnos ez a csapdatípus csak egy irányból véd, ezért ahhoz, hogy igazán hatékony legyen, legalább két rövid íjat kell felállítanod. Ezzel el is érkeztünk a komponensek listájához: 4 drótszőr, két rövid íj, két kötél (az íjak rögzítéséhez) és két nyílvessző. A nyílcsapdát a KT 243 paranccsal készíted el, 10 pontért. Az íjakat ezután már nem tudod rendes íjként használni, mivel gyakran el kell őket törni, a könnyebb rögzítés érdekében. A nyílcsapda a H 243 paranccsal állítható fel, 5 TVP-ért. Nagyon nehéz észrevenni, és d8+2 életpontot sebez.

KARAKTERLAP

Ninett Mada, egy szőke, rövid hajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Chara-din eljövendő papja vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 118. fordulód.

Erő: 24 (31) Szint: 17 Merészség: 8/1 Magasság: 166 cm
IQ: 27 (31) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 269/269 Jellem: gonosz (142) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (23) Varázspont: 297/11 Pénz: 1692 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 16/9 Pszi pont: 53/5
Eddig összesen 511 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 726 TP-t kaptál. Jelenleg 219 762 TP-d van. A következő szinthez még 40 238 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, hadroszaurusz, áeratikus hasnyák. A 104. fordulódban 5331 arany került a bankszámládra. 5624 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 13/30 vágófegyverek: 2/68 (+10%) ütőfegyverek: 15/96 (+18%)
lőfegyverek: 6/10 dobófegyverek: 19/46 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << pásztorbot (#513) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (12 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
122,84 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/94 2. nyomkövetés: 13/100 (+28%) 3. lopás: 1/93
4. mászás: 8/41 (+13%) 5. csapdakészítés: 16/91 (+715%) 6. csapdaészlelés: 2/77
7. gyógyítás: 31/43 8. titkosírás: 2/109 9. felderítés: 4/37 (+18%)
10. szörnyidomítás: 5/103 (+6%) 11. teológia: 14/86 (+34%) 12. taumaturgia: 12/104 (+5%)
13. szerencsejáték: 2/3 (+1%) 14. versengés: 6/95 (+18%) 15. zene: 2/71
16. szörnyismeret: 3/79 17. pszi: 7/87 (+17%) 18. zárnyitás: 6/46
19. vadászat: 4/77 20. bányászat: 14/27 21. testépítés: 1/67
22. főzés: 9/8 (+1%) 23. csapatmunka: 1/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (a halál csókja (#187))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
káoszcsapás (#200)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mosolygó rettenet (#97) káoszcsapás (#200) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> autentikus vámpír (#154) varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)
varázsvédelem (#34) >> kardfogú fülemüle (#146) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mostanra már jelentős kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítő varázslatra.
2.) A tormikus egerek akkor teszik számomra a legnagyobb szolgálatot, ha szétfröccsenő vérük terjeszti a kórt. Ölj meg közülük hármat! (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fejleszt.gyümölcse (292)
isteni áldás (318)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 17 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1940 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
35 arany (#50) 1 bőrpáncél (#51) 4 gyenge méreg (#26)
1 óndarab (#85) 1 szöges páncél (#65) 1 ubuk dobónyíl (#138)
3 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 bordacsont (#16) 1 fabontó (#106)
15 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33) 5 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 smirglilevél (#29) 13 sünmedve tüske (#14) 33 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
(122,84) mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, manifesztátorok (#124), gorombilla (#38)
(123,85) márványtorony (#175), Elenios oltár, 40. jellempróba
(124,85) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Tharr oltár
(125,84) nektoraf (#355), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(126,83) törpemammut (#115), phua-kúp (#372), Raia oltár
(127,82) korinthai amőba (#420)
(128,81) grok-képződmény (#149), légirozmár (#94)
(129,80) szőrös bozsó (#149), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár
(130,78) márványtorony (#175)
(130,79) dögkeselyű (#174), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, patak

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2013.12.17 09:01 Változások a számládon! 31 zseton átutalása a(z) 7035. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek