Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 7. 9h:09' EZ A 123. JÁTÉKHETED, 118. FORDULÓD 124. játékheted kezdete: febr. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. A közelharc előtt ellenfeled még megereszt parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja Public Enemy Nr.1. testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Feléd repül 3 kerek kő. Többször meglövi a jobb lábadat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod Public Enemy Nr.1. testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod Public Enemy Nr.1. jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vasalt bunkóval Public Enemy Nr.1. gyilkos csapásokat szórva összezúzza a testedet. (3 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal Public Enemy Nr.1. gyengén megüti a testedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}
Ellenfeled összeesik. Győztél!
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
kf 277 | kézbeveszed/felveszed a 277. tárgyat |
kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
f 114 333 | kísérletezel a 114. tárggyal a 333. tárggyal |
kt 334 1 | elkészíted a 334. tárgyat (1 darabot) |
f 334 125 37 | kísérletezel a 334. tárggyal a 125. tárggyal a 37. tárggyal |
kt 335 1 | elkészíted a 335. tárgyat (1 darabot) |
be 698 3 | bemész a 698. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
kt 189 3 | elkészíted a 189. tárgyat (3 darabot) |
kt 176 6 | elkészíted a 176. tárgyat (6 darabot) |
im | imádkozol |
m 1 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a fekete griff ébenfekete testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A fekete griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a fekete griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [74,59] Lakott területre érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
be 683 | bemész a 683. épületbe |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
ACÉLTŰ (334. TÁRGY) Egy csepp rákfatty váladékot pöttyentve egy kaktusztüskére, acélkeménységű tűhöz juthatsz. Ehhez a KT 334 parancsot kell kiadnod, 1 TVP-ért. Varrni ugyan nem tudsz vele (túl rövid, és nincs a végén luk), lövedéknek pedig túl apró és könnyű, viszont néhány új csapda ötletét sugalmazza. |
OLLÓ (335. TÁRGY) A recept a következő: végy két mandibulapengét, és döfd át és rögzítsd őket középen egy acéltűvel. A mandibulapengék tompábbik végeihez erősíts egy-egy karikába hajlított drótszőrt egy-egy csepp rákfatty váladékkal. A mandibulapengék másik végén, a két belső élt élesítsd ki még jobban egy smirglilevéllel. Ha ügyes voltál, 15 TVP árán elkészült az olló! Köztudott, hogy a kalandozók odafigyelnek arra, hajukat és szakállukat milyen stílusban hordják, és törekednek arra, hogy a kívánt hajkorona mindig ugyanúgy nézzen ki, még a hosszú évek elteltével is. Most, ennek a tárgynak a segítségével lehetőséged van változtatni a kinézeteden, melyet ha megteszel, onnantól a többiek olyannak látnak, amilyenek azt beállítottad. A kiadandó parancs a következő: H 335 <melyik szőrzeted> <milyen típusúra állítanád>. Ha a második paraméternek 1-est adsz meg, a hajtípusodat változtathatod meg. Harmadik paraméternek ekkor a következőket adhatod ki: 1: normál haj, 2: göndör, 3: rövid, 4: hosszú, 5: copfos, 6: kontyos, 7: tüsi, 8: kopasz. Ha a második paraméter 2-es, szakállad a következőkre állíthatod: 1: nincs, 2: kecske-szakáll, 3: körszakáll, 4: hosszú. Ha a második paraméternek 3-ast adsz meg, bajszodat állíthatod a következőkre: 1: nincs, 2: normál, 3: harcsa, 4: rövid. A faji és nemi korlátokat természetesen ezzel a beállítással sem hághatod át. |
AURALÁTÁS (4. VARÁZSLAT) Ezzel az egyszerű mentális áthatoló-varázzsal rádöbbenhetsz a nem barátságos, sőt agresszív kalandozók identitására is. Elmondása 8 VP-be kerül, és egy teljes fordulón keresztül tart a hatása. Minden kalandozónak, akivel találkozol, nem ismered, és nem mutatkoztok be egymásnak, vagy harcra kerül a sor, megtudhatod így a nevét (a karakterét) és a sorszámát. Ez különösen hasznos később kiadandó T parancsokhoz. |
MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod. |
Erő: | 27 (31) | Szint: | 14 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 215/199 | Jellem: | jó (143) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 | Varázspont: | 111/22 | Pénz: | 1637 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/2 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 | vágófegyverek: | 4/0 (+26%) |
ütőfegyverek: | *19/102 (+3%) | lőfegyverek: | 16/89 | dobófegyverek: | 4/17 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/99 (+210%) | 2. nyomkövetés: | 13/22 (+8%) | 3. mászás: | 6/64 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 8/84 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/66 | 6. gyógyítás: | 36/35 |
7. titkosírás: | 2/0 | 8. felderítés: | 3/13 | 9. szörnyidomítás: | 5/14 |
10. teológia: | 8/90 (+6%) | 11. taumaturgia: | 3/18 (+5%) | 12. versengés: | 2/51 |
13. zene: | 1/52 | 14. szörnyismeret: | 7/72 | 15. zárnyitás: | 2/80 |
16. vadászat: | 11/96 | 17. bányászat: | 12/34 (+10%) | 18. testépítés: | 9/46 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 8 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ork sámán (#345) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ha feláldozol nyolc rókafarkat az oltáromnál, egy hasznos varázslatot kapsz. |
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0) |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 87.84 kg | Megterheltség: 112% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
30 | arany (#50) | 2 | drótszőr (#37) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
9 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
24 | pirkit (#153) | 3 | rákfatty váladék (#333) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) | 12 | vasérc (#152) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | grifftojás (#179) | 4 | kaja (#2) | 1 | olló (#335) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 6 | vashegyű nyíl (#176) |