116. forduló, 118. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. aug. 8. 13h:01'
EZ A 136. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD
137. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

PEAKY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,53] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy orgyilkos nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 257.]

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 247.]

* 3. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 242.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

fog 104 219 elfogod a 104. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

ef 4 502 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 214.]

m 2 mozogsz keletre
[94,53] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Találsz egy fény szentélyét.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb vállát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 5, gyógyulás: 14, összesen: +9 ÉP}

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 bordacsontot 2 aranyért.
Találkozol Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Málhásállata egy hegyi szamár.
Mesél neked kalandjairól, és közben szájad, szemed, alakodat dicséri. A fiú megfogja a kezedet. Hagyod neki, hogyne hagynád! Lassan, bátortalanul simogatni kezd, mire te határozottan megcsókolod! Ahogy ölelkeztek, lecsusszannak a páncélok, kipottyannak a kezekből a fegyverek. Nem törődve a veszélyes külvilággal, a figyelő szemekkel, a szerelem érzéki óceánjába merültök. Csak gyerek ne legyen a dologból! [Ez az akció 5 TVP-be került.]
Összefutsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[17 pontot használtál fel, van még 197.]

ea 225 3 eladod a 225. tárgyat 3
Eladtál 3 orgyilkos tőrt. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

ea 126 4 eladod a 126. tárgyat 4
Eladtál 4 bronzpengét. 48 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

ea 64 10 eladod a 64. tárgyat 10
Eladtál 10 csontszablyát. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

ea 89 eladod a 89. tárgyat
Eladtál 1 bronzpajzsot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

ea 90 eladod a 90. tárgyat
Eladtál 1 bronzpáncélt. 32 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

ea 65 3 eladod a 65. tárgyat 3
Eladtál 3 szöges páncélt. 72 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

ea 88 eladod a 88. tárgyat
Eladtál 1 bronzsisakot. 9 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

ea 72 eladod a 72. tárgyat
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[93,52] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Quirov került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quirov testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Quirov fejét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a Quirov jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Quirov most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 63 aranyat. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is a király adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [92,52] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sötét gnóm. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Van itt egy sötét kastplom (569. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 177.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Köszönünk mindent, kedves barátom. Jelenleg sajnos nem tudunk több megbízást adni. [432 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 obszidián karkötő. (ld. enc.)] Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 172.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[92,53] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Jöttem, láttam s ÖLTEM... Tour-Mix, Leah prófétája, az Ördögi Kör tagja. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ősi Hajnal Lovagjai,Igazság hős harcosai, Ők győzik le Chara-dint, S törlik el a kínt. " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Quirov közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Quirov jobb oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Quirov testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a Quirov testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 70 aranyat. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 12, északra 33 mérföldre. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (575. épület.).

(Továbbmész...) [93,54] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Van itt egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [93,55] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy csodák kútját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A következő épületeket látod: egy Toborzóiroda (760. épület.) és egy fejvadászcéh (758. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 142.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Észreveszel egy quwargot a földön, épp eltűnni készül egy repedésben a földön. Még agyontaposhatod! Már emelnéd a lábad, de aztán meggondolod magad. Ne pont a csodák kútja előtt haljon meg szegény. A piciny teremtmény kihasználva tétovázásodat elillan. (+2 jóság.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 139.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Bizonyára nem véletlen, hogy a zenészek hátizsákjában mindig ott lapul egy mirtuszkoszorú." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 136.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[94,56] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku csapásvezető nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 96 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető jobb lábát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 arany és egy vas dobónyíl. Mosolyogva kidobod a nevetséges Földrengető trófeát, és kiszedsz egy ryuku csapásvezető trófeát. 1 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [94,57] Továbbra is síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 116.]

m 4 mozogsz délre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

szk 104 keresed a 104. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy trikornist. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 111.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 12 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 71.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 31.]

tf 2 1 fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-6 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 18, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a púpos burástya. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 258 pontot. A következő körben tehát 288 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OBSZIDIÁN KARKÖTŐ (229. TÁRGY)
Ez a tökéletesen fekete, simára csiszolt obszidiánból készült karkötő tökéletesen illik a kezedre. Amíg ezt a varázserejű ékszert hordod, minden dobófegyver és lőfegyver használatakor a támadásod 4-el jobb lesz.

RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY)
Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket.

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr ministránsa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 117. fordulód.

Erő: 27 (43) Szint: 20 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 21 (34) Támadás: 39 (41) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 18 (29) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 27/177 év
Egészség: 15 (26) Életpont: 428/314 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (35) Varázspont: 456/0 Pénz: 391 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 152/208 EFejl: 30
Eddig összesen 904 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 044 TP-t kaptál. Jelenleg 480 857 TP-d van. A következő szinthez még 119 143 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, Poomr Ko, ryuku csapásvezető. A 116. fordulódban 802 arany került a bankszámládra. 802 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/65 (+14%) szúrófegyverek: 18/20 (+1%) vágófegyverek: 16/44
lőfegyverek: 15/21 dobófegyverek: 17/49 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -13.); bumeráng (#249) (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 593 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/56 2. nyomkövetés: 16/43 (+9%) 3. mászás: 4/27
4. csapdakészítés: 25/18 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/11 6. gyógyítás: 28/16
7. titkosírás: 2/49 8. felderítés: 3/23 9. szörnyidomítás: 7/36
10. teológia: 10/97 (+9%) 11. taumaturgia: 11/98 12. versengés: 5/16
13. harcművészetek: 23/10 14. zene: 6/50 15. szörnyismeret: 8/34 (+20%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 3/13 18. vadászat: 2/13
19. bányászat: 13/67

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
2. támadás bónusz: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
púpos burástya (#92) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 50, 51, 52, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 211. Szerzett pont: 32125. Beállított erő: 0 Összpont: 32125

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 21 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2472 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 2 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 * méregfog (#1553) 3 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 mandibulakasza (#127) 1 méregtagadó (#1531)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 parittya (#18)
Lövedékek
2 mérg. ubuk tüske (#137) 7 mérgezett tüske (#23) 3 ubuk tüske (#131)
1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
6 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
4 ubuk dobónyíl (#138) 3 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
2 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
3 bőrpáncél (#51) 1 * láncing (#222)
Sisakok
4 bőrsisak (#57) 2 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
4 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
2 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 nap szimbólum (#141)
1 * rothasztó talizmán (#815) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 ezüst karkötő (#158) 1 obszidián karkötő (#229) 1 * réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
3 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. jádeköve (#2565)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 1 csepp tinta (#101), fér még: 49]
2 fűszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 27]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 14]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 30]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 7 csepp ugh méreg (#166), fér még: 77]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
5 zöld üveg (#82) [bennük 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 83]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 argum szörnymágnes (#2503) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 4 csontkulcs (#74) 6 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
4 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 8 krónika (#1725)
5 leviatán hólyag (#2182) 1 mászókampó (#165) 3 megsemmisítő (#1540)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 10 ork csodaszer (#1228)
2 rézkulcs (#75) 1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32)
1 szent jogar (#150) 12 titanitdukát (#1480) 3 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 álompor (#396) 2 amniosz (#203) 3 antilopbőr (#48)
9 argumérc (#2632) 3 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
3 csillezsályalevél (#1253) 2 darázsszárny (#652) 1 dözmöng szív (#122)
16 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665) 4 evaporőr háj (#105)
5 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563)
1 grákóbőr (#41) 2 gromak bőr (#268) 4 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 26 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
2 királygyík bőr (#44) 3 lajhár csont (#236) 1 liumbe hajtás (#655)
36 madártoll (#112) 7 mákrózsa virág (#56) 1 moa gyémánt (#385)
1 moa jádekő (#382) 3 nektoraf faggyú (#667) 8 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 5 pirkit (#153) 8 rézdarab (#70)
1 smirglilevél (#29) 9 sünmedve tüske (#14) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szuperkötél (#209) 1 vadász tatu bőr (#15) 4 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 6 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 104.27 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 bronzpajzs (#89) 1 bronzpáncél (#90)
4 bronzpenge (#126) 1 bronzsisak (#88) 10 csontszablya (#64)
6 kaja (#2) 1 rézsisak (#72) 3 szöges páncél (#65)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
366 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 obszidián karkötő (#229)
3 spiritusz (#170) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95
51
52
53
54
55
56
57
58
(92,52) sötét gnóm (#132), sötét kastplom (#569), nekrofun (#173)
(92,53) jósda (#575), Quirov (#975)
(93,52) Quirov (#975), fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland
(93,53) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581)
(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587), orgyilkos (#131)
(93,55) Toborzóiroda (#760), fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), nekrofun (#173), orgyilkos (#131)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), orgyilkos (#131), Kensoi (6122. kalandozó), Mosthar (6123. kalandozó), Békés Bodin (6124. kalandozó)
(94,56) Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku csapásvezető (#778)
(94,57) márványtorony (#175), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek