Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. okt. 9. 23h:37' EZ A 1449. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD 1450. játékheted kezdete: okt. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 182 243 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
* 2. KP: kf 1570 1728 722 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal a 722. tárgyat |
* 3. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 4. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 5. KP: hh 1225 1154 0 | használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 470 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 106 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-15 támadás). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 94 életpontot vesztettél. A szörny villámokat lehel! Nincs időd félrehajolni. (94 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a káoszszellem testét. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a káoszszellem szellemtestét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 249 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 109 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 1122, gyógyulás: 0, összesen: -1122 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. A szörny villámokat lehel! Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (75 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}
(Továbbmész...) [226,76] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy rubin góliát. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kígyópengével végigvagdosod a rubin góliát nyakát. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a rubin góliát testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 67 életpontot sebeztél. A rubin góliát leken néhány pofont. (2 támadástól 390 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 390, gyógyulás: 0, összesen: -390 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a védelmező morf testét. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a védelmező morf testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 114 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a védelmező morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A védelmező morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 7 060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod az éltető morf testét. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az éltető morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 127 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 6 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [227,76] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Találsz egy pézsmatököt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a szuperkötelet, amibe a kövér nő belekapaszkodik. Nagy nehezen sikerül kihúznod, még szerencse, hogy szuperkötelet használtál, egy sima kötél bizonyosan elszakadt volna. A kövér nő nem győz hálálkodni, de te csak szerényen mosolyogsz. (+2 jóság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy nagyobb phua-kúp van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő katamán ordas mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kígyópengével megvagdalod a katamán ordas fejét. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a katamán ordas testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 47 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 gonoszság.) Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 276, gyógyulás: 0, összesen: -276 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 95 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent. A szörny hősugarat lő ki rád! Az összes nálad levő víz elpárolgott! Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével megvagdalod a csupaszbőrű maclogh fejét. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a csupaszbőrű maclogh jobb szárnyát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 53 életpontot sebeztél. Megcsipkedi a csupaszbőrű maclogh a jobb válladat. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) A csupaszbőrű maclogh csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-13 TVP). Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 300, gyógyulás: 0, összesen: -300 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a lomha morf bal lábát. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a lomha morf testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 112 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A lomha morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 7 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. A lény villámokat köp rád. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (63 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a brutális morf jobb hátsó lábát. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a brutális morf jobb oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 69 életpontot sebeztél. A brutális morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A brutális morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 7 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 200, gyógyulás: 0, összesen: -200 ÉP}
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
be 692 | bemész a 692. épületbe |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent. A szörny mérgező gázt lehel! Nincs időd félrehajolni. (68 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a tarajos áspis halványkék bőrét. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a tarajos áspis testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 73 életpontot sebeztél. A tarajos áspis kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 210 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 278, gyógyulás: 0, összesen: -278 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent. Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 150 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálos morf jobb oldalát. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal megvagdalod a halálos morf fejét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 72 életpontot sebeztél. A halálos morf meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 36 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a halálos morf. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-55 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 29 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 291, gyógyulás: 0, összesen: -291 ÉP}
(Továbbmész...) [230,77] Továbbra is dombság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kaqxar előtt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy krómkaktuszt. Délkeletre egy Tharr szentélye van. Délnyugatra egy asztrális vortex van. Északra egy Tharr oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csupaszbőrű maclogh. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Az összes nálad levő víz elpárolgott! Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Kígyópengével megvagdalod a csupaszbőrű maclogh zöldes bőrét. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a csupaszbőrű maclogh testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 64 életpontot sebeztél. Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A csupaszbőrű maclogh csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-12 TVP). Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 262, gyógyulás: 0, összesen: -262 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. 56 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a halálos morf egyik csápját. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a halálos morf egyik csápját. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 118 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a halálos morf. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A halálos morf csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-43 varázspont.) A halálos morf csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 29 életpontot vesztettél. Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 150 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 274, gyógyulás: 0, összesen: -274 ÉP}
(Továbbmész...) [231,77] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 125 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 103 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (31 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a brutális morf jobb oldalát. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal megvagdalod a brutális morf jobb hátsó lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 56 életpontot sebeztél. A brutális morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A brutális morf farkával megérint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 7 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 175, gyógyulás: 0, összesen: -175 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. Ellenfeledet darazsak veszik körül. 58 életpontot vesztettél. A szörny mérgező gázt lehel! Borzalmas rosszullét fog el. (84 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}
(Továbbmész...) [233,78] Továbbra is dombság. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy borkonyó cserjét. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy hóhérbimbó van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy ősi rúnatorony van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 108 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (42 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a brutális morf testét. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a brutális morf fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 60 életpontot sebeztél. A brutális morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A brutális morf farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a brutális morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 7 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 183, gyógyulás: 0, összesen: -183 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 104 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}
(Továbbmész...) [234,79] Továbbra is dombság. Észreveszel egy borkonyó cserjét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gort Grán irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy drakolder csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy csillezsálya van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 49 életpontot vesztettél. Meglengetve a kígyópengét a másikra támadsz. Kígyópengével néhányszor megcsapod a harcias morf jobb oldalát. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a harcias morf fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 77 életpontot sebeztél. A harcias morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 146 3 | elmormolod a 198. varázslatot |
224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | |
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[146,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy nekrofunt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
be 167 | bemész a 167. titkos labirintusba |
t 7052 | támadod a 7052. szörnyet |
lm 17 21 23 | mozogsz 17 21 23 |
lm 3 21 21 | mozogsz 3 21 21 |
lm 21 25 25 | mozogsz 21 25 25 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
145 | 146 | 147 | |
2 | |
|
|
3 | |
|
|
4 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Észreveszel egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy pusztulás sírjait. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
a 1563 2042 1 | átadod az 1563. tárgyat a 2042. kalandozónak (1 darabot) |
a 454 2042 1 | átadod a 454. tárgyat a 2042. kalandozónak (1 darabot) |
a 1559 2042 1 | átadod az 1559. tárgyat a 2042. kalandozónak (1 darabot) |
a 1158 2042 1 | átadod az 1158. tárgyat a 2042. kalandozónak (1 darabot) |
a 3 2042 4 | átadod a 3. tárgyat a 2042. kalandozónak (4 darabot) |
aa 350 1730 78 | átadod a 350. tárgyat az 1730. tárgyat a 78. tárgyat |
aa 949 700 1260 | átadod a 949. tárgyat a 700. tárgyat az 1260. tárgyat |
aa 1099 1101 1546 | átadod az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat az 1546. tárgyat |
aa 841 1757 1687 | átadod a 841. tárgyat az 1757. tárgyat az 1687. tárgyat |
aa 1355 1529 1595 | átadod az 1355. tárgyat az 1529. tárgyat az 1595. tárgyat |
aa 1755 504 500 | átadod az 1755. tárgyat az 504. tárgyat az 500. tárgyat |
aa 305 1419 1611 | átadod a 305. tárgyat az 1419. tárgyat az 1611. tárgyat |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 4. BP: kf 1559 1158 1347 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal az 1347. tárgyat |
* 5. BP: h 1450 0 0 | használod az 1450. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
gy 9 | gyógyítás 9 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TUDATI OSTROM (525. TUDATI KÉPESSÉG) Most, hogy már úgy-ahogy "belaktátok" a tudati erődötöket, rá kell döbbennetek, hogy a többi közös tudat tagjai is hasonlóképpen bezárkóztak a saját erődítéseikbe. Némi morfondírozás után felötlik a gondolat, hogy akár meg is lehetne támadni ezeket az idegen erődöket. Ha teszel néhány kísérletet a tudatcsatára, rá fogsz jönni, hogy az entitás legyőzése során gyűjtött tapasztalat hatására a tudatcsata számodra sokkal hatékonyabb lett, és könnyedén áthatolsz a tudatpajzsokon, de sajnos arra is, hogy azok a bizonyos tudati erődbéli várfalak biztonságot nyújtanak a tudatcsata ellen. Nincs más út, ki kell kísérletezned a megfelelő taktikát, mert egy ilyen felfedezést természetesen a magad javára kell fordítanod! [Az általad kezdeményezett tudatcsata (EK 2 <kalandozó> parancs) ellen mostantól semmilyen védelmet nem nyújt a tudatpajzs. A tudatcsata mindig sikeres, ha az egyik fél aktuális tudatpontjainak száma legalább a duplája a másik félének. Egyéb esetben a TU-k aránya dönti el, hogy ki nyerte a csatát.] |
KÁOSZSZELLEM (472. SZÖRNY) Réges régen, még a történelem előtti időkben a káoszszellemek még csupán a Pusztulás Kráterének lakói voltak. Amikor azonban a bo'adhun sámánok hatalmuk teljében beavatkoztak ezeknek a túlvilági lényeknek a mindennapjaiba, olyan zavar támadt viselkedésükben, hogy egyesek közülük vándorútra keltek. Bolyongásaik látszólag céltalanok, de az erről gyűjtött információ mennyisége oly csekély, hogy ebben senki sem lehet biztos. A bo'adhun varázstudók halálával sírba szálltak az utolsók is, akik még parancsolni tudtak nekik. E cseppet sem barátságos lények szellemteste bár anyagtalan és átlátszó, mégis, ha megérinted (mondjuk egy fegyverrel), megérezheted az irántad érzett mérhetetlen dühöt, melyet a fájdalom vált ki belőlük. Legyőzésükre nem mágikus, vagy szúrófegyverrel próbálkozni esztelenség. |
BRUTÁLIS MORF (7620. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! Minden veremtudós egyetért abban, hogy a brutális morfok a többi morfot brutalizálják. A nevük is innen származhat. A gnóm tudományos élet kiközösített tagjai a magma fürkészek és a brutális morfok között feltételeznek kapcsolatot, de mindez csak puszta koholmány. |
RUBIN GÓLIÁT (473. SZÖRNY) Méretei iszonyatosak, bőre mindenhol élénkvörös, mint a rubin drágakő. Kézfeje tűhegyes karmokban végződik, kopasz fejének két oldalán kisebb szarvak ékeskednek. Karjai izmoktól dagadnak, akár a legnehezebb sziklát is meg tudnák mozdítani. Régóta élnek rubin góliátok a bo'adhun birodalom vidékén, eleinte békességben, majd a barbár népek hódító viselkedése megzavarta lelki békéjük egyensúlyát. Mikor a bo'adhunok el akarták őket kergetni a környező hegyekből, fellázadtak, és testi erőfölényükre ráébredve megvédték területüket. Azóta is bizalmatlanok mindenkivel, sok-sok évszázadot átívelő életük alatt az apró népben rejlő gonoszságot sosem tudják elfelejteni. Ütőfegyverrel legyőzésükre indulni esztelenség. |
VÉDELMEZŐ MORF (7622. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A védelmező morfok a vermek morf társadalmának rendfenntartói. Megakadályozzák, hogy morfok lemészárolják egymást azokban az évezredekben, amikor nem érkezik külvilági látogató, élelemforrásnak számító kalandozó, a vermekbe. Persze a gnóm tudósok magukat "igaz veremtudósnak" tartó kisebbsége ezt a megállapítást tagadja, és helyette a lég fürkészek és a védelmező morfok között feltételez kapcsolatot. |
ZÖLD MORFPLAZMA (2444. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, zöldes színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
ÉLTETŐ MORF (7625. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! Az éltető morfok gondoskodnak arról, hogy a Vermek morfjai maguktól nem halnak meg végelgyengülésben, sem betegségtől, csak és kizárólag az erőszakos halál vethet véget a létezésüknek. Hogy ezt mi módon teszik, az még a legnagyobb veremtudósok előtt is rejtély. |
LILA MORFPLAZMA (2448. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, lilás színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
LÉLEKESSZENCIA (619. TÁRGY) Döbbenten bámulsz az előtted levő nyálkás kupacra: több ezernyi lélekből ennyi maradt vissza! Ezer lélek sűrített esszenciája, mégis, milyen parányi, mindössze ennyi maradt belőle... A lélekesszenciát elrakod egy tiszta, jól zárható üvegbe, és reméled, hogy egyszer még használni tudod valamilyen epikus mágikus szertartás során. |
KATAMÁN ORDAS (484. SZÖRNY) Már a valaha Kelet-Ghallán élt bo'adhun törzsek életét is alaposan megkeserítette a katamán ordasok létezése. Mintha mi sem volna természetesebb, sokszor törtek be a törzs lakóhelyeire, és miközben lemészárolták a legderekabb to'aghanokat is, sok csecsemőt elragadtak szüleiktől. Mivel az így elragadott védtelen áldozatokat a katamán nőstények táplálására szánták, a holttesteket még hosszú-hosszú mérföldeken át vonszolták a barlangjaik mélyére. Kinézetük olyan, mint egy éhes farkasé. Legkülönösebb vörösen világító szemük, mely a sötétben is elárulja őket. Gyorsaságuk legendás. A leghatékonyabban szúrófegyverrel védekezhetsz ellene, hiszen ha fegyvered hosszánál közelebb engeded magadhoz, minden esélyed elszállt. |
CSUPASZBŐRŰ MACLOGH (490. SZÖRNY) Képzelj el egy óriásgyíkot testéhez képest kicsiny szárnyakkal, hosszú csőrrel. Ez a csupaszbőrű maclogh, mely a bo'adhun birodalom lakatlan dombjai fölött, a levegőben körözve áldozatra les. Mindenevő, de a növények édes nedűjével szemben a nyers hús zamatát részesíti előnyben, ezért ha egy maclogh vadászni indul, gondolkozás nélkül megtámad bármilyen állatot (és óvatlan kalandozót). Nyála, melyet előszeretettel csorgat az áldozatai testén ejtett sebekbe, erősen mérgező. |
LOMHA MORF (7621. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A lomha morf, csak akkor mozdul, csak akkor ölti fel más szörny alakját, amikor egy nem verembeli lénnyel, azaz nem morf lénnyel találkozik. Az eretnek veremtudósok a lomha morfok és a jég fürkészek között feltételeznek kapcsolatot. Persze ezt fantazmagóriának tartja minden józan veremtudós. |
SÁRGA MORFPLAZMA (2447. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, sárgás színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
HALÁLOS MORF (7618. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A halálos morf az első a sorban. Nem tudod, hogy mitől halálos, vagy kinevezte el ennek, hiszen te mindig más szörny alakjában találkozol vele. Egyes gnóm veremtudósok kapcsolatot feltételeznek a halálos morfok és a karbon fürkészek közül. Persze a morf bármilyen halálos is, közelében sincs ilyen szempontból az Ellenség szolgáinak, a fürkészeknek. |
KÉK MORFPLAZMA (2442. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, kékes színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! Figyelem! A morfplazmákból többek között különleges varázsitalokat lehet gyártani. Minden ital komponense egy növényi termés és két különböző morfplazma, de szükséged lesz hozzá a varázsital főzése varázslatra is. Ezeknek az italoknak a receptjét az F paranccsal tudhatod meg. Az F parancsban mindhárom komponenst (2 plazma + 1 növény) meg kell adnod, a parancs csak akkor lehet sikeres! Ennek a különleges parancsnak a költsége 10 TVP, nem számít bele a normál Feltalálás korlátba, és fajtól függetlenül egy fordulóban kettő adható ki belőle. Ha sikerül vele valamilyen hasznos italt gyártani, azt egyből elfogyasztja a karakter plusz TVP költség nélkül, és többet azt a receptet nem találja fel. (Normál F parancsot sem árt azért kiadnod a morfplazmákra!) |
VÁLTOZATOS MORF (7626. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A változatos morfok a Verem legmélyének őrei. Mindegy, milyen alakban találkozol velük, készülj fel rá, hogy NAGYON veszélyesek! |
BÍBOR MORFPLAZMA (2450. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, bíbor színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
TÉBOLYODOTT SELLŐ (884. SZÖRNY) Ezek a zavaros tekintetű, emberarcú szörnyek némileg valóban emlékeztetnek a közönséges tengeri sellőkre, mivel ugyanolyan haltestük, ujjakban végződő karjuk, és másfél-két méteres hajkoronájuk van, mint azoknak. Van azonban egy alapvető különbség: a tengeri sellők ritkán támadnak meg náluknál nagyobb, értelmesnek látszó lényeket. Igazán emlékezetes élményben lesz részed, ha szemtől-szembe találod magad a védelmével mit sem törődő, karmaival, és hegyes agyaraival egyaránt vadul vagdalkozó tébolyodott sellővel. |
Erő: | 8 (29) | Szint: | 35 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 18 (29) | Támadás: | 78 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (22) | Védekezés: | 68 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 84/95 év |
Egészség: | 7 (16) | Életpont: | 1806/578 | Jellem: | jó (156) | Tul. pont: | 31 |
Szerencse: | 17 (42) | Varázspont: | 1486/631 | Pénz: | 9519 arany | Kép. pont: | 53 |
Tudatpont: | 63/63 | Pszi pont: | 236/341 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 23/20 | ökölvívás: | 1/38 | vágófegyverek: | 39/65 (+10%) |
lőfegyverek: | 30/64 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
143,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 146,3 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/72 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 16/40 (+15%) | 3. mászás: | 16/89 |
4. csapdakészítés: | 21/27 (+41%) | 5. csapdaészlelés: | 5/49 | 6. gyógyítás: | 10/91 (+112%) |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 8/89 | 9. szörnyidomítás: | 6/67 |
10. teológia: | 9/21 | 11. taumaturgia: | 103/86 (+93%) | 12. szerencsejáték: | 7/72 |
13. versengés: | 12/0 | 14. zene: | 43/41 (+2%) | 15. szörnyismeret: | 14/1 |
16. pszi: | 25/42 (+1%) | 17. zárnyitás: | 2/10 | 18. vadászat: | 12/50 |
19. vitalitás: | 9/29 | 20. bányászat: | 30/38 (+9%) | 21. úszás: | 20/92 |
22. főzés: | 10/56 | 23. csapatmunka: | 3/87 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 33% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 30 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), inváziós ellenfelek (#9089), tüskés harci gromak (#156), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281), sellőkirály (#7052) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 40 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Más istenek követői már rég túl vannak ezen a mérhetetlenül egyszerű feladaton: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] (teljesítve) |
3.) Nem tűrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtől három varkaudar bajnok, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): új. barbár barlang (692): többek közt 27. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): 122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): többek közt 818. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 121, 122, 167, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 13, 20, 26, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 8, 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 561, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48714. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 8, az összesen kapott pontszám: 700. (összesen ölhető: 1512 ) |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a L. olimpián. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1, m 6. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 39 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 358 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
38 | arany (#50) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
1 | bányászlámpa (#1687) | 1 | bozontfonat (#1563) | 1 | brakkara (#1099) | |||
1 | esszenciakristály (#350) | 42 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | illatos rózsaszál (#1595) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 10 | leviatángumó (#1757) | |||
1 | Ma'yia furulyája (#949) | 43 | manakristály (#500) | 1 | mászókarom (#78) | |||
1 | mentát korona (#1559) | 1 | moa távcső (#1355) | 1 | Niagren pálcája (#1101) | |||
1 | régészásó (#1611) | 17 | rum (#1419) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | |||
1 | szivárványszív (#1529) | 20 | tinta (#101) | 1 | tolvajkesztyű (#1730) | |||
3 | tubarkő (#700) | 28 | varázskő (#305) | 1 | varázskorsó (#1546) | |||
1 | varkaudar csésze (#841) | 1 | viharmadár totem (#1260) | 80 | víz (#27) | |||
4 | vizestömlő (#3) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | adamantit (#627) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | 12 | kaja (#2) | |||
1 | kék morfplazma (#2442) | 1 | lélekesszencia (#619) | 1 | lila morfplazma (#2448) | |||
1 | narancs morfplazma (#2449) | 1 | sárga morfplazma (#2447) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
142 | 143 | 144 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|