116. forduló, 118. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. ápr. 13. 12h:24'
EZ A 1025. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD
1026. játékheted kezdete: ápr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 36 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX

BOTANICA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,91] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 37 ork csodaszert (3000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+70 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+188 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+72 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy vízionár nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a vízionár bal karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével alaposan megvágod a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 vízionár szemet. 78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 285. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. KP: tps 25 0 0 TVP spórolása: 25 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [25 pontot használtál fel, van még 260.]

* 2. KP: ek 40 5 0 t. energia kisütése: 40 5
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 25 TVP-t. [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 285.]

* 3. KP: ef 5 526 0 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 250. Kapsz 35 VP-t.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 245. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-42 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 245.]

v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-32 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 240. Kapsz 5 VP-t.]

v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-32 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 235. Kapsz 5 VP-t.]

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-32 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 230. Kapsz 5 VP-t.]

v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 230.]

v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-32 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 230.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 235.]

a 1139 5631 10 átadod az 1139. tárgyat az 5631. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 10 sámán gyógykenőcsöt Lex Hunter részére. [5 pontot használtál fel, van még 230. Kapsz 5 VP-t.]

hu 161 hulladék: 161
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

h 1167 5 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag Tralmukksók kedvencét. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Nem véletlen, hogy Tralmukksók kedvencévé vált ez az étel! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 586 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 220. Kapsz 10 VP-t.]

ek 7 3 1 t. energia kisütése: 7 3 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 mászás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 220.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[103,90] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd. {max. életpontja: 436.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 174 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a moa stukival. Elrepül 4 stukilövedék. Többször meglövöd a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a kék rothasztó testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kék rothasztó fejét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 046 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... Intelligenciapróba. Egy gnóm faggat különböző kérdésekkel: a kertészettől az oltárépítésig mindenre kíváncsi, te viszont nem nagyon tudsz válaszolgatni neki. Hiába próbálod a közelharc fortélyaira terelni a szót (hátha abban sikeresebbnek mutatkozhatsz), a gnóm eltántoríthatatlan. Felháborodsz, amikor közli veled, hogy itt bizony elbuktál. 978 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy márványtorony van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő alpesi tehén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [104,90] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fémbontó szójer került az utadba. {támadása: 17.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer fejét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megcsapod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézpáncél felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 nyílpuska lövedéket. Egészséged TF-elődött. [38 pontot használtál fel, van még 182. Kapsz 38 VP-t.]

h 2633 használod a 2633. tárgyat
Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A borzalmas varkaudar nem tudott meglepni. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. Semmi hatás! (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar nyakát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 9 arany és egy aranytű. 3 585 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy jégtroll!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a jégtroll bal lábát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a jégtroll bal lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a jégtroll bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-21 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 3 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy fagyelementál! {támadása: 40.}
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 98 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a fagyelementál testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Most, hogy megszabadultál a szörnyektől, mehet a földmunka is. Hihetetlen szerencséd van! Az általad kiásott gödörben egy láda van. Vajon ki rejthette el? Lássuk, mit rejt: 1 pszi követ, 1 karbin plazmát. [12 pontot használtál fel, van még 170. Kapsz 12 VP-t.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[104,91] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. {max. életpontja: 55-58.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed az uzbány fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodabazárt.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)
Összefutsz Xalrathorral. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitűnik a környezetből, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy mentát karkötőt, egy mind. smaragdját, egy nekrofun medált, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Vérmes Amazon trófea, egy Poomr Ko trófea és egy Ayagira Tanaka trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Tárgyainak egy részét egy csillagapród viszi. {ereje: 35.}
Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [104,92] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Felfedeztél egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Négy nővérem van otthon,
Egymást bámulják folyton.
Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy proteinfecske. {max. életpontja: 57-64.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével alaposan megvágod a proteinfecske testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[43 pontot használtál fel, van még 127. Kapsz 43 VP-t.]

jlk 1111 jelszó kimondása 1111
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 47 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a massza jobb szárnyát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a massza szóhártyáját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével felnyitod a massza zsezsgő csonkját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A massza leken néhány pofont. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A massza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 26 életpontot vesztettél. Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 rézdarabot. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Egy mesés ónix masszavadító! Elhagyod a phua-kúpot. A phua-kúp belsejében érzett ősi kultúra nyomokban az elmédbe szivárgott. 978 tapasztalati pontot kaptál. [15 pontot használtál fel, van még 112. Kapsz 15 VP-t.]

m 3 mozogsz délkeletre
[105,93] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Sűrű szárnycsattogtatással egy kardfogú fülemüle távolodik. {támadása: 21.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Találd ki, mi az: négy testvér egy ingben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 102. Kapsz 10 VP-t.]

jlk 2222 jelszó kimondása 2222
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {max. életpontja: 154-163.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a massza csöpögő potrohát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megcsapod a massza kunkorgó farkát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a massza szarva. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A massza rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pular kristály. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Egy csodálatos moa gyémánt! Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. A phua-kúp belsejében érzett ősi kultúra nyomokban az elmédbe szivárgott. 978 tapasztalati pontot kaptál. [15 pontot használtál fel, van még 87. Kapsz 15 VP-t.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[104,93] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy kérődző etra. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kérődző etra testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kilukasztod a kérődző etra testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a kérődző etra rúgása elől. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 aranygyűrűt. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [103,93] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Ha itt vagy, te is az vagy:
A lángok elől menekülő,
A halál elől nyüszítő,
Magát idáig elverekedő...
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. [43 pontot használtál fel, van még 44. Kapsz 43 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-32 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 42. Kapsz 2 VP-t.]

jlk 3333 jelszó kimondása 3333
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen! {támadása: 38.}

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 101 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 135 életpontot vesztettél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 254, gyógyulás: 0, összesen: -254 ÉP}

Ráébredsz, hogy itt esélyed sincs, de legalábbis szörnyű permanens károsodást szenvedhetsz. Összevizeled magad, majd elrohansz. (Pedig majdnem megölted!) [15 pontot használtál fel, van még 27. Kapsz 15 VP-t.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[102,94] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Fairlight templomot. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.)
Összefutsz Puszt#val. Tharr híve. Egy arany papi karkötőt, egy elit csatavértet, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy mind. igazgyöngyét, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy kérődző etra trófea, egy Yurk, a profi trófea és egy pattanóböde trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges.
Céltáblát pakolsz elő, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [101,93] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

[10 pontot használtál fel, van még 17. Kapsz 10 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-32 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 15. Kapsz 2 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 15 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő kérődző etra nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 109-113.} Itt csata lesz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a kérődző etra jobb első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a kérődző etra rúgása elől. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 etra hályog. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+4 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy törpemammut. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+2.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut jobb első lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut jobb oldalát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a törpemammut fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 15 VP-t.]

szk 153 147 163 keresed a 153. szörnyet a 147. szörnyet a 163. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy quwarg királynőt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kb 727 1 kiveszel a bankból a 727. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Zu'lit fülkarikáját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 727 kézbeveszed/felveszed a 727. tárgyat
A füledre akasztod a Zu'lit fülkarikáját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 413 526 kézbeveszed/felveszed a 413. tárgyat az 526. tárggyal
Elrakod a rövid íjat, majd előkészíted a moa stukit.
Lövedékként gránátlövedéket fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 107 108 kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat a 108. tárggyal
Elrakod a moa stukit, majd előkészíted a rövid íjat.
Lövedékként nyílvesszőt fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

le 727 leveszed/lerakod a 727. tárgyat
Kiveszed a füledből a Zu'lit fülkarikáját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

bb 727 1 beraksz a bankba a 727. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Zu'lit fülkarikáját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 25 1 0 TVP elővétele: 25 pontért
Felszabadítottunk neked 25 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 20. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. BP: tf 4 10 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 10. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. BP: tf 4 10 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 10 VP-t.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 6, 16.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a goldugar. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 258 pontot. A következő körben tehát 258 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Tharr misszionáriusa vagy. Papi hited: 137. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 117. fordulód.

Erő: 32 (53) Szint: 27 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 36 (47) Támadás: 58 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 22 (33) Védekezés: 48 Menekülés: 30 % Életkor: 84/84 év
Egészség: 21 (27) Életpont: 525/267 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 21 (42) Varázspont: 1428/45 Pénz: 3235 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 66/21 Pszi pont: 180/178
Eddig összesen 1682 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 875 TP-t kaptál. Jelenleg 2 252 322 TP-d van. A következő szinthez még 47 678 TP szükséges. Trófeáid: Mnebolath, Dögvész, Ek'Hor. A 67. fordulódban 7976 arany került a bankszámládra. 9096 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9/51 szúrófegyverek: 12/46 (+67%) vágófegyverek: 27/54 (+1%)
ütőfegyverek: 21/1 lőfegyverek: 24/37 (+5%) dobófegyverek: 17/43 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -19.); nyílpuska lövedék (#547) (20 -23.); stukilövedék (#414) (24 -27.); gránátlövedék (#526) (28 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
101,93 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 105
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/10 (+12%) 2. nyomkövetés: 15/77 (+9%) 3. mászás: 8/88 (+20%)
4. csapdakészítés: 26/52 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/25 6. gyógyítás: 24/15
7. titkosírás: 7/16 (+36%) 8. felderítés: 7/0 (+21%) 9. szörnyidomítás: 5/78
10. teológia: 41/33 (+60%) 11. taumaturgia: 81/12 (+52%) 12. versengés: 4/99 (+20%)
13. harcművészetek: 4/72 14. zene: 1/11 15. szörnyismeret: 23/61 (+27%)
16. pszi: 21/30 (+2%) 17. zárnyitás: 7/63 18. vadászat: 11/37 (+19%)
19. bányászat: 19/52 20. testépítés: 14/44 21. főzés: 9/6 (+16%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 15 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 50 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 30 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 12 lehet)
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 30 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot ), fülemüle agyart (#267) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) sebfertőzés (#333, 100 VP)
oldás (#372, 15 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 32 vp; taumaturgia: 42 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (999,80) áldomás (#6) (993,24) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) éber kakukk (#3) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) ryuku átokvarázs (#280) >> férfiak (#998)
ryuku átokvarázs (#280) >> nők (#999) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) ryuku átokvarázs (#280) >> 21. szintű lényekre
lángcsóva (#31) >> 18. szintű lényekre lángcsóva (#31) >> Pszinapszis (#974)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
gázpajzs (#467) >> harci mágus (#265) varázsvédelem II (#108) >> orgoró (#170)
varázsvédelem II (#108) >> Poomr Ko (#957)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 23, 25, 32, 53, 54.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a(z) 62. olimpián.
2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 56870
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri bányászverseny
Megölt szörnyek: 42. Szerzett pont: 4620. Beállított erő: 0 Összpont: 14320

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, v 86, v 3, h 1100, h 745, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 20 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2579 TU szükséges.)
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
21 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
1 fülemüle agyar (#267) 2 gyíkfű (#201) 2 gyöngymangó (#135)
5 nyílvessző (#108) 4 pirkit (#153) 1 rézpáncél (#71)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 10 sámán gyógykenőcs (#1139)
4 stukilövedék (#414) 1 szögletes kő (#17) 2 varázskő (#305)
2 vasérc (#152) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 aranytű (#272) 1 etra hályog (#712)
1 jégszív (#282) 14 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
1 moa gyémánt (#385) 4 nyílpuska lövedék (#547) 1 ónix masszavadító (#438)
1 pszi kő (#248) 1 pular kristály (#239) 1 rézdarab (#70)
1 uzbány csőr (#169) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102 103 104 105 106
89
90
91
92
93
94
95
(101,93) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), szent tölgyfa (#393), egy ismeretlen isten rúnaköve, barátság szent tüze (#484), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kérődző etra (#368), törpemammut (#115)
(102,91) vízionárok (#66)
(102,94) márványtorony (#175), 21. jellempróba, Raia oltár, manaelementál (#290), Puszta (1961. kalandozó)
(103,90) 31. jellempróba, kék rothasztó (#421), alpesi tehén (#91)
(103,93) phua-kúp (#372), egy ismeretlen isten rúnaköve, szopógödör (#177), oltár, massza (#217)
(104,90) vaskohó (#155), világítótorony (#156), Dornodon oltár, fémbontó szójer (#150), borzalmas varkaudar (#166), jégtroll (#164), fagyelementál (#644)
(104,91) uzbányok (#102), márványtorony (#175), Elenios oltár, csodabazár (#1404), Xalrathor (3081. kalandozó)
(104,92) Fairlight rúnaköve, phua-kúp (#372), 41. jellempróba, oltár, proteinfecske (#139), massza (#217)
(104,93) kérődző etra (#368), márványtorony (#175), Dornodon oltár, 36. jellempróba
(105,93) kardfogú fülemüle (#146), phua-kúp (#372), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek