116. forduló, 118. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 26. 10h:08'
EZ A 117. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD
118. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat legkorábbana 118. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta -517 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,31] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 ezüst nyakláncot (67 arany), 1 mászókampót (160 arany). Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 kígyóbőr övet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) 3 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy óriás patkány fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 262.]

* 1. KP: energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 2322 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 242.]

fkt 23 felt. készítesz a 23. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

t 68 támadod a 68. szörnyet
FT 68 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

t 97 1 támadod a 97. szörnyet
FT 97 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

f 191 14 131 kísérletezel a 191. tárggyal a 14. tárggyal a 131. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz trófea nyakláncot. (ld. enc.) 135 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 232.]

f 50 99 kísérletezel az 50. tárggyal a 99. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy királyi koronát. (ld. enc.) 399 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 222.]

kt 196 1 elkészíted a 196. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 trófea nyakláncot. [8 pontot használtál fel, van még 214.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 209.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+9 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 204.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
[71,30] Még mindig füves síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,31] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vad szamóca illatát hozza a szél. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Északra nézve látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérszomjas csüldő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre ugrasz. Raptor szablyával párszor kilyukasztod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [73,32] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Észreveszel egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux bal lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel iszonyatosan megcsapod a téfea magoflux bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a téfea magoflux jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 2 bronzhegyű nyilat. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 160.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[74,32] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sullár lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a sullár hatalmas testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár hatalmas testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a sullár bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét.

(Továbbmész...) [75,32] Még mindig bozótos. Észreveszel egy smirglibokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [76,32] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 255 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 255 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [51 pontot használtál fel, van még 109.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[77,32] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,32] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy süvítő rája. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a süvítő rája testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a süvítő rája farkát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a süvítő rája testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [79,32] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 bőrpáncél. Magadhoz veszed őket.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [26 pontot használtál fel, van még 83.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 53.]

kt 173 1 elkészíted a 173. tárgyat (1 darabot)
Sajnos azt a tárgyat nem tudod elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

m 1 mozogsz északkeletre
[80,31] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy olvasztókemencét. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. [8 pontot használtál fel, van még 45.]

kt 3 1 elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 25.]

kt 334 10 elkészíted a 334. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 acéltűt. [10 pontot használtál fel, van még 15.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 10.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-6 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a sörényes ubuk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 258 pontot. A következő körben tehát 268 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY)
Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod.

TRÓFEA NYAKLÁNC (196. TÁRGY)
Ha trófeáidat akarod mutogatni, mi sem alkalmasabb erre, mint a trófea nyaklánc. Fűzz fel egy arany nyakláncra két sünmedve és két ubuk tüskét, két sallank karmot és egy fekete gyöngyöt, és már készen is vagy. Mindehhez a KT 196 parancsot kell kiadnod, 8 pontért.

KIRÁLYI KORONA (338. TÁRGY)
Hatalmad szimbolizálására félelmetes fegyvereknél, erős páncéloknál és drága ékszereknél is alkalmasabb lenne egy valódi királyi korona viselése. Erre megfelelő fém csakis az arany lehet, ebből pedig pontosan kétszázötvenet kell beolvasztanod egy olvasztókemencénél. A művelethez természetesen kőkalapácsra, és megfelelő szakértelemre (8-as bányászat) is szükség van. Hogy ne legyen túl egyszerű a munka, díszítsd egy tucatnyi fekete gyönggyel! A királyi korona elkészítéséhez a KT 338 parancsot kell kiadnod, 120 TVP-ért, ugyanis a minőségi ékszer elkészítése sok időt kíván. Mivel a korona elkészítésekor aránylag sok, nem újrafelhasználható hulladék keletkezik, ezért az unkreáció varázslattal legfeljebb 125 arany nyerhető vissza. A koronát a KF 338 paranccsal teheted a fejedre (sisak helyett). Védekezést nem ad (csak méltóságot).

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran tanítványa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 117. fordulód.

Erő: 22 (23) Szint: 15 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 21 Támadás: 15 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 240/185 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (21) Varázspont: 87/43 Pénz: 2380 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/5 EFejl: 20
Eddig összesen 647 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2863 TP-t kaptál. Jelenleg 95525 TP-d van. A következő szinthez még 24475 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, karmos tankány, kérődző etra.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/15 (+12%) vágófegyverek: 17/34 (+7%) ütőfegyverek: 2/72
lőfegyverek: 19/62 (+9%) dobófegyverek: 4/40

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -3.); mérgezett tüske (#23) (4 .); ubuk tüske (#131) (5 -6.); sallank nyíl (#129) (7 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/7 2. nyomkövetés: 20/34 (+28%) 3. mászás: 5/70 (+10%)
4. csapdakészítés: 8/68 (+9%) 5. csapdaészlelés: 5/52 6. gyógyítás: 32/75
7. titkosírás: 2/90 8. felderítés: 6/17 9. szörnyidomítás: 3/49
10. teológia: 4/35 (+6%) 11. szerencsejáték: 1/21 12. versengés: 3/7 (+16%)
13. harcművészetek: 19/0 14. szörnyismeret: 8/92 (+18%) 15. zárnyitás: 1/55
16. vadászat: 15/20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 7 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), varkaudar (#64), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), mélységi grittang (#103), mutáns pók (#117), drótszőrű pincsi (#22), technokolin (#50), törpemammut (#115), szintszívó (#96), óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
Túlélő Káoszvirág (#4637), Lightelf (#4965), Mangas Elf (#5024), Hannibal (#4537), Fantalas Malcolm (#5949), Andrej (#5837), Silver Ice (#3589), Mangas Gnóm (#5370), Lélektolvaj Wortan (#2210)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)

Összsúly: 76.39 kg Megterheltség: 123%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 evaporőr háj (#105)
1 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2) 10 kaktusztüske (#114)
10 rákfatty váladék (#333) 2 sallank karom (#128) 2 sünmedve tüske (#14)
6 ubuk tüske (#131) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 acéltű (#334) 2 bőrpáncél (#51) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 sullár hólyag (#168) 1 trófea nyaklánc (#196) 7 tüske (#22)
1 uzbány csőr (#169) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(71,30) gumifa (2538), #. jellempróba, uzbányok (#102)
(72,31) 43. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(73,32) mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), téfea magoflux (#98)
(74,32) sullárok (36101), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), #. jellempróba
(75,32) smirglibokor (2131, belőle készíthető: #29), #. jellempróba
(76,32) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(77,32) 29. jellempróba
(78,32) süvítő rája (#113), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(79,32) nekrofun (#173), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár
(80,31) Tharr rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek