115. forduló, 188. forduló, Lady Változás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 4. 12h:07'
EZ A 121. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD
122. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,44] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 bumerángot (30 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 dözmöng szivet (300 arany).
Bonus Mortalis, amikor összefutottatok, adott neked 2 dözmöng szivet.
Musashi Kenjiró, amikor találkoztál vele, adott neked egy vapár ágat (ld. enc.) és egy téfea-agyat. Minden varázserőd visszatért. (+77 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 666. hetének nyerőszámai: 6, 24, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 81 arany nyereményt kapsz.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy törpemammut nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 288.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 283.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 814 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 273.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+53 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 223.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [+6% tau] [5 pontot használtál fel, van még 218.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [+6% tau] [5 pontot használtál fel, van még 213.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 183.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 153.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 123.]

v 22 174 1 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő harci kalapácsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-17 varázspont.] [+8% teo] [5 pontot használtál fel, van még 118.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[77,44] Még mindig füves síkságon vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy épületet. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy sérült lábascet közeledik feléd! (ld. enc.) Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.


(Továbbmész...) [76,45] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy olvasztókemencét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy alpesi tehén előtt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy patakot. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy gnóm kutatóállomás (550. épület.). [16 pontot használtál fel, van még 102.]

be 550 bemész az 550. épületbe
Közelebb óvakodsz a furcsa konstrukcióhoz. Amikor a rácshoz érsz, amelyet leginkább bejáratnak lehet nézni, az nagy nyikordulással magától feltárul! A kis gnóm lelkendezve fogad. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Há, há, szóval sikerrel jártál! [210 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 25 arany.] Köszönöm a xanvizátort és a telekurbattyút. Az új feladat: Az invesztátor makulantyúja akkor tud csak stabilan forogni, ha egy speciális kenőolajt alkalmazunk. Szükségem lenne egy praglonc hártyára... - rémült tekinteted láttán a gnóm lemondóan bólint. - Jól van, nem kell praglonc hártya, megteszi helyette két dözmöng szív, egy vapár ág és egy téfea-agy. Ugye, raktál el a múltkori portya folyamán a téfea-agyból? Remélem, minél hamarabb sikerrel jársz!
A létesítmény kötelező jellegű megtekintése után elbúcsúzol, és fellélegezve távozol. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Há, há, szóval sikerrel jártál! [150 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 deus ex machina.] - elrakja a kért tárgyakat, majd azt mondja: - Remélem, elégedett vagy az ajándékkal. Ha szeretnél még egy érdekes tárgyat kapni, akkor hajtsd végre az utolsó bónusz-küldetést: végezz a gonosz manifesztátorral, aki múlt éjjel tönkretette a főwarpinom pargharagolóját!

9 1 15 16
10 18
8
6 2 14 17
5 12 13
7 11
4 3
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 45. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 33, délre 18 mérföldre található.

A létesítmény kötelező jellegű megtekintése után elbúcsúzol, és fellélegezve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 97.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[77,46] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy lajhárlord. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. [+6% tau] Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lajhárlord szőrcsomós testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval megcsapod a lajhárlord testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a lajhárlord testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. [+3% tau] A lajhárlord mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A lajhárlord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,46] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardfogú fülemüle került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 37 életpontot sebeztél. [+6% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle bal lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [79,47] Még mindig az erdőben vagy.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 73.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[80,47] Fák, mindenütt csak fák.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a erdei makkfonyát.

(Továbbmész...) [81,48] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya bal lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval eltalálod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északnyugatról folyik délkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot.

(Továbbmész...) [82,47] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. {max. életpontja: 15-18.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sünmedve jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 49.]

m 1 mozogsz északkeletre
[83,46] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy evaporőr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az evaporőr testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjával megérint az evaporőr. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. [8 pontot használtál fel, van még 41.]

kf 277 kézbeveszed/felveszed a 277. tárgyat
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a rejtőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

m 1 mozogsz északkeletre
[84,45] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Utad során felfedezel egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed Musashi Akira táborhelyét. Megvárod a megfelelő pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről. [13 pontot használtál fel, van még 28.]

a 50 5378 600 átadod az 50. tárgyat az 5378. kalandozónak (600 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 600 aranyat Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

a 332 5378 1 átadod a 332. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 huhogó bibét Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

a 169 5378 2 átadod a 169. tárgyat az 5378. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 uzbány csőrt Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

a 3 5378 1 átadod a 3. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vizestömlőt Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

a 27 5378 20 átadod a 27. tárgyat az 5378. kalandozónak (20 darabot)
Sajnos nincs nálad víz. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

kf 1527 kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat
Leveszed a rejtőköpenyt, majd felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 25.]
Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 5, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a púpos burástya. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 257 pontot. A következő körben tehát 282 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY)
A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgű tüskék nőnek. A közelbe merészkedő élőlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilőtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg időd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjéről. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért.

LÁBASCET (647. SZÖRNY)
A cetek ezen ártatlannak látszó példánya abban tér el a nyílt tengerek háborítatlan részeinek lakóitól, hogy csökevényes végtagokat növesztett, melyekkel otromba testét akár a szárazföldön is képes szállítani. A hat testéhez képest pici láb egyébként semmi másra nem jó, ha az állat célja az önvédelem, síkos farkának csapásait használja. Nagyon jól tűri a hideget, nem is csoda hát, hogy a kedvenc időjárása, amikor sűrű pelyhekben esik a hó, és fagyos jégpáncél borítja a földeket.

KARAKTERLAP

Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight eljövendő papja vagy. Papi hited: 91. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 116. fordulód.

Erő: 19 (20) Szint: 15 Merészség: 6/5 Magasság: 166 cm
IQ: 21 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 23 Életpont: 236/202 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (17) Varázspont: 193/116 Pénz: 685 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/7 Pszi pont: 14/8 EFejl: 22
Eddig összesen 572 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1339 TP-t kaptál. Jelenleg 101955 TP-d van. A következő szinthez még 18045 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, nukleáris cickány, kérődző etra. A 76. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1345 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 3/93 ütőfegyverek: 19/47 (+5%) dobófegyverek: *19/100

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/89 (+300%) 2. nyomkövetés: 20/47 (+8%) 3. lopás: 4/23 (+308%)
4. mászás: 4/1 5. csapdakészítés: 10/18 (+5%) 6. csapdaészlelés: 7/46 (+300%)
7. gyógyítás: 36/32 (+30%) 8. titkosírás: 1/40 9. felderítés: 5/71
10. szörnyidomítás: 4/24 11. teológia: 6/88 (+16%) 12. taumaturgia: 16/96 (+33%)
13. szerencsejáték: 1/87 14. versengés: 1/23 15. szörnyismeret: 6/30 (+18%)
16. pszi: 2/27 (+5%) 17. vadászat: 11/72 18. bányászat: 18/41

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot )
elfogod hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) láthatatlanság (#76)
tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> ragyás burástya (#111)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> 50. szintű lényekre
varázsvédelem (#34) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
483 arany (#50) 2 dözmöng szív (#122) 1 harci kalapács (#174)
1 huhogó bibe (#332) 5 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 tinta (#101) 1 ubuk dobónyíl (#138) 2 uzbány csőr (#169)
3 vas dobónyíl (#189) 3 víz (#27) 1 vizestömlő (#3)
1 téfea-agy (#172) 1 vapár ág (#110)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 deus ex machina (#1) 1 evaporőr háj (#105) 2 lajhár csont (#236)
14 pirkit (#153) 6 sünmedve tüske (#14) 7 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(76,45) gnóm kutatóállomás (#550), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720)
(77,44) lábascet (#647)
(77,46) lajhárlord (#757)
(78,46) kardfogú fülemüle (#146)
(80,47) tűzrakó hely (#1169)
(81,48) púpos burástya (#92), patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(82,47) sünmedve (#33)
(83,46) evaporőr (#69)
(84,45) nekrofun (#173), Tharr oltár, Musashi Akira (5378. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek