115. forduló, Calen Randir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. okt. 29. 4h:42'
EZ A 1093. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD
1094. játékheted kezdete: okt. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4655
SZÁMLA : XXXX

CALEN RANDIR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [85,62] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+79 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+59 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.) A lottó 1622. hetének nyerőszámai: 4, 1, 16. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 114 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ragyás burástya nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 306.]

* 1. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 2. KP: h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 3. KP: tps 20 0 0 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 286.]

* 4. KP: ef 5 526 0 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 251.]

flh 10 22 felt. lőfegyver haszn. 10 a 22. tárggyal
FLH 10 22 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

d 2 70 eldobod a 2. tárgyat (70 darabot)
Elhajítasz 70 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

ba 146 nem támadod a 146. szörnyet
BA 146 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

t támadod parancsok törlése
Minden FT parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

bb 30 124 110 beraksz a bankba a 30. tárgyat (124 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 27 varányszemet. Beraksz a bank széfjébe 5 rókafarkat. Beraksz a bank széfjébe 1 vapár ágat. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

bb 1618 199 37 beraksz a bankba az 1618. tárgyat (199 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 fenőkövet. Beraksz a bank széfjébe 2 karbin plazmát. Beraksz a bank széfjébe 22 drótszőrt. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 246.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 246.]

v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 241.]

v 480 0 0 elmormolod a 480. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a méregmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 236.]

v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-18 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 236.]

v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-18 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 236.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 241.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 586 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 238.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[86,63] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadász varkaudar nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 56-60.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [87,64] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 26.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 157 életpontot sebeztél. Lábával meglök az erszényes elkarog. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [87,65] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pattanóböde lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval megütöd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a pattanóböde testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Raia templom van. Nyugatra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. [32 pontot használtál fel, van még 206.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy északi aurach közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 49-55.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az északi aurach testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 aurach fogat. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pattanóböde. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+6.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval eltalálod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 167 életpontot sebeztél. A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaktusztüskét. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 190.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[87,66] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. {max. életpontja: 543-562.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a korinthai amőba bal oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 27 életpontot vesztettél. Ököllel néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a korinthai amőba testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 161 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 4 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... Egy kis gnóm bukkan fel előtted, majd egy tárgy elkészítésének módjáról hablatyol valamit. Monológja végén megkér rá, hogy ismételd el, amit mondott. Összerendszerezed gondolataidat, majd könnyedén megteszed amit kér... Egy elf tornász lép eléd, néhány apró labdát vesz elő a zsebéből, majd a kezedbe adja. Nyilvánvaló a feladat, zsonglőrködnöd kell. Kicsit megszeppenve látsz a bemutatóhoz, viszont hamar rájössz, ijedelemre semmi okod. A labdák úgy simulnak a kezedbe, röppályájuk olyan mintaszerű, mintha mindig is ezt csináltad volna. Az elf megdicsér a sikeres próba végeztével... A következő próbához két dolog kell: egy kő és egy korsó mézsör. Fel kell dobnod a követ, majd mielőtt az visszaesne a földre, az édes nedűt magadba kell öntened. Sietős mozdulatokkal kezdesz a megvalósításhoz, és sikeresen és csöppet megrészegülve teljesíted a feladatot... A jósnő asztalához sétálsz. Három kártyából kell kiválasztanod a megfelelőt. Határozottan nyúlsz a bal szélső lap után és kezedbe veszed. A jósnő felfordítja az asztalon maradt lapok közül az egyiket, ezt kellett volna kiválasztanod. 978 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a szent jogar a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 3 rakolits por, 4 rézsisak, 2 téfea-agy, 10 sünmedve tüske, 4 vas dobónyíl.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Tisztítótűz, 1 Garokk, 1 Déja vu, 1 Mákrózsa főzet. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 3 Tisztítótűz, 1 Illúziósárkány, 1 Sötét halál. Ez terc! Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 1 Illúziópalota, 1 Ellenvarázslat, 1 Piromenyét, 1 Tisztítótűz, 1 Sötét halál. Nyertél. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Garokk, 2 Vérfürdető magszim, 1 Orzag bilincse. Ez két pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 3 Garokk, 2 Vérfürdető magszim. Ez full! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 2 Tisztítótűz, 2 Orbitális mackósajt, 1 Piromenyét. Ez csak két pár! Nyertél. 3. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Déja vu, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Influenza, 1 Sötét motyogó, 1 Sötét halál. Ez sajnos semmit nem ér. Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 978 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 87 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 978 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Raia templom van. Északnyugatra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bíbor szulfagor közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+3.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a bíbor szulfagor bal első lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. A bíbor szulfagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 szulfagor agyart. 753 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [87,67] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kőevő. {egyik sebzési módja: 1x 3d8+2.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a kőevő kőtestét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 158 életpontot sebeztél. A kőevő csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Látsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Raia templom van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,68] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy süvítő rája. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 10.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a süvítő rája testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) [102 pontot használtál fel, van még 88.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ork sámán. {támadása: 0.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork sámán testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+4 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy süvítő rája. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 6x 1d4.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a süvítő rája testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a süvítő rája a farkával, de elhibázta! A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 72.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[86,69] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [86,70] A bozótost dombság váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Látsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 púderkövet. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [68 pontot használtál fel, van még 4.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 3 bef. parancs berakása: 3

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 160 159 765 keresed a 160. szörnyet a 159. szörnyet a 765. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tyrannoszaurusz rexet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 20 0 0 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 15.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 20, 3.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. Egy kaját töm magába a kardfogú fülemüle. 2 kaját fal föl a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 257 pontot. A következő körben tehát 272 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Calen Randir, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran hittérítője vagy. Papi hited: 116. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 116. fordulód.

Erő: 32 (45) Szint: 27 Merészség: 6/5 Magasság: 142 cm
IQ: 24 (31) Támadás: 53 (55) Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 19 (30) Védekezés: 62 Menekülés: 30 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 18 (27) Életpont: 541/541 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (44) Varázspont: 801/15 Pénz: 1732 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 72/10 Pszi pont: 151/248
Eddig összesen 1591 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 058 TP-t kaptál. Jelenleg 2 197 589 TP-d van. A következő szinthez még 102 411 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, Ek'Hor, óriásféreg. A 110. fordulódban 22115 arany került a bankszámládra. 22307 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/69 (+4%) szúrófegyverek: 21/27 vágófegyverek: 24/79 (+1%)
ütőfegyverek: 3/46 (+102%) lőfegyverek: 25/5 (+1%) dobófegyverek: 15/0 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) (13 -15.); nyílvessző (#108) (16 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
86,70 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 88
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/33 2. nyomkövetés: 26/89 (+24%) 3. mászás: 6/3 (+10%)
4. csapdakészítés: 26/94 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 31/38
7. titkosírás: 7/32 8. felderítés: 8/2 9. szörnyidomítás: 9/82
10. teológia: 48/9 (+13%) 11. taumaturgia: 44/81 (+25%) 12. szerencsejáték: 1/35 (+12%)
13. versengés: 2/49 (+50%) 14. harcművészetek: 9/8 15. zene: 3/64
16. szörnyismeret: 25/50 (+22%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 5/30
19. vadászat: 15/36 (+52%) 20. bányászat: 11/81 (+60%) 21. testépítés: 28/11
22. főzés: 8/28 (+12%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
1. sebzés bónusz: 2 2. támadás bónusz: 2 5. varázslat sebzés: 3 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), acéltűt (#334) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 30 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 30 darabot ), acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 6 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 20 darabot ), spirituszt (#170) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), moa szemlencsét (#1331) (max. 11 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) gázpajzs (#467, 20 VP) méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 18 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) méregmágia (#480) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), gázpajzs (#467), oldás (#372), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759) lángcsóva (#31) >> Pszinapszis (#974)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) ryuku átokvarázs (#280) >> férfiak (#998)
ryuku átokvarázs (#280) >> nők (#999) ryuku átokvarázs (#280) >> 30. szintű lényekre
méregfelhő (#37) >> 26. szintű lényekre méregfelhő (#37) >> kronokukac (#285)
lángcsóva (#31) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
mélységi grittang (#103) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (teljesítve)
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 28, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 79996

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 53, v 480, v 3, v 86, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 30 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1539 TU szükséges.)
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 22 drótszőr (#37) 3 fenőkő (#1618)
65 kaja (#2) 2 karbin plazma (#199) 5 rókafarok (#124)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 1 spiritusz (#170)
1 szent jogar (#150) 1 vapár ág (#110) 27 varányszem (#30)
2 varázskő (#305) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 1 elkarog szőr (#665)
1 fekete gyöngy (#99) 6 kaktusztüske (#114) 1 korinthai talizmán (#814)
8 púderkő (#119) 3 rézdarab (#70) 2 szulfagor agyar (#677)
2 tünde nyíl (#554) 4 tüske (#22) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

84 85 86 87 88
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
(86,63) vadász varkaudar (#108)
(86,70) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(87,64) erszényes elkarog (#354), oltár, 25. jellempróba
(87,65) pattanóböde (#145), Tharr oltár, 46. jellempróba, érclelőhely, északi aurach (#350)
(87,66) mély szakadék (#154), oltár, világítótorony (#156), korinthai amőba (#420), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358)
(87,67) kőevő (#62), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 41. jellempróba, érclelőhely
(87,68) süvítő rája (#113), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ork sámán (#345)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.10.28 05:53 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek