115. forduló, 117. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 4. 12h:07'
EZ A 243. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD
244. játékheted kezdete: jan. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 300 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,-54] koordinátán.
Táncoló Penge, amikor összefutottatok, adott neked 13 pirkitet. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a szubreális vámpír (ld. enc.), a kputtyintó csalán (ld. enc.), a taalru (ld. enc.) és a noth szellem (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) taposó tappancsot (ld. enc.), moa zafírt (ld. enc.), ónix masszavadítót (ld. enc.) és agyartőrt (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 258.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

in 3395 353 leírod a 3395. kalandozónak a 353. szörnyet
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tesh alligátor. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[95,-55] A terep változik: ismét síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Marokra fogva a rövid kardot a másikra támadsz. {CSTT:} Rövid karddal épp hogy eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted az arató csattanat testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély kút van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra.
Összefutsz egy szőke, rövid hajú, zöld szemű elf nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight ministránsa. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy Yurk, a profi trófea és egy erszényes elkarog trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Makmarcsa. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [94,-56] A síkságot ritka erdő váltja fel. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy karmazsin huhogó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 20 életpontot vesztettél. Rövid karddal kilukasztod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [93,-57] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Authoricus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 223.]

be 192 bemész a 192. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét honol. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 218.]

kf 181 kézbeveszed/felveszed a 181. tárgyat
Elrakod a rövid kardot, majd a jobb kezedbe veszed a vasalt bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a nagy vaspajzsot, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

lm 5 9 31 mozogsz 5 9 31
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 16 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 27 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy óriás skorpió az. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az óriás skorpió testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az óriás skorpió testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az óriás skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérted a következő kanyart. [8. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyre éhesebb vagy. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Korgó gyomrod figyelmet követel. Egy kis szobába érkezel. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 173.]

lm 27 31 3 mozogsz 27 31 3
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [30. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vadász varkaudar az. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Éhes vagy. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [27. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás csontváz. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az óriás csontváz bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 márványkulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Korgó gyomrod figyelmet követel. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Éhes vagy. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Jó lenne valami kaját keresni. [50 pontot használtál fel, van még 123.]

lm 2 16 22 mozogsz 2 16 22
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [16. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Jó lenne valami kaját keresni. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. [22. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy trollfa lakik itt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trollfa ágas-bogas fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a trollfa testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A trollfa egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-14 életpont)! A trollfa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 93.]

lm 23 38 40 mozogsz 23 38 40
Elszántan mész előre. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [23. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy miksziszi húsgólem. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a miksziszi húsgólem rotható testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a miksziszi húsgólem jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mancsával a miksziszi húsgólem megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval megütöd a miksziszi húsgólem testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A miksziszi húsgólem megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [34. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. És aztán felnyársal téged. 15 életpontot vesztettél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Jó lenne valami kaját keresni. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [36. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar mágus. Itt csata lesz.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar mágus testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Éhes vagy. Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út ismét kanyarodik. [38. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar mágus van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar mágus testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar mágus testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[30 pontot használtál fel, van még 63.]

lm 42 47 41 mozogsz 42 47 41
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 63.]

gyk 171 40 gyakorolsz a 171. tárggyal 40 pontért
Fürgén ugrándozva, tökéletesen koreografált csatát vívsz egy képzeletbeli ellenféllel. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 23.]

* 1. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 21.]

* 2. BP: szk 99 0 0 keresed a 99. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 21.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 257 pontot. A következő körben tehát 278 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZUBREÁLIS VÁMPÍR (223. SZÖRNY)
A szubreális vámpírok az élőholtak lordjai. Iszonyatos hatalommal rendelkeznek, és emellett közel sebezhetetlenek - hacsak nem birtokolsz egy bizonyos tárgyat, puszta gázzá válnak, amikor lecsapsz rájuk. És a támadásod még ilyenkor is hasztalan, kivéve, ha mágikus vagy ezüst fegyvert birtokolsz! A szubreális vámpír érintése iszonyatosan hideg, képes a szintszívásra.

KPUTTYINTÓ CSALÁN (247. SZÖRNY)
Ha a bozót mélyéről hatalmas kputtyintást hallasz, akkor biztos, hogy épp egy kputtyintó csalán fejezte ki elégedettségét egy zamatos húsú arató csattanat kölyök befalása után. Ez az óriási húsevő növény egyetlen csápjának csapásával egy komplett falu kiirtására elegendő mérget tud a szervezetedbe juttatni, ami persze őt magát nem zavarja, amikor ragacsos nedveivel szép lassan feldolgozza ernyedt testedet. A kputtyintó csalán a tüzet nem nagyon szereti, de a mágia más formáival szemben eléggé ellenálló. Ha pedig kputtyint, akkor véged, mert ez egyben központi mágikus esszenciád elszívását jelenti! Ezért, a véletlen balesetek elkerülése végett, a kputtyintó csalánt csak akkor támadod meg, ha FT parancsod van rá, illetve ha a kputtyintás ellen védelmet nyújtó varázslatot viselsz.

TAALRU (249. SZÖRNY)
A taalru egy borzalmas pusztító erővel bíró, ámde lélek nélküli Thargodan. Közel négy méter magas, nyolc izmos póklábon közlekedik, felsőteste egy óriásira nőtt, felágaskodó tigroszlánra emlékeztet. A taalrukat a Thargodan hercegek tenyésztették ki, és gyakorlatilag bábként használják őket. Nem saját maguk utaznak egy másik létsíkra vagy a rivális Thargodan herceg birtokára, hanem egy taalrut küldenek, és beleköltöznek annak testébe. Ha a taalru megsemmisül, a Thargodan herceg huss, hazarepül, hátrahagyva az elhasznált testet. Természetesen, a hercegek igyekeznek gondoskodni arról, hogy erre ne kerüljön sor, és ezért a taalru a különböző varázslatok és támadási formák olyan arzenáljával van ellátva, hogy azt bármelyik Thargodan lord megirigyelné. Ha a taalrut nem birtokolja éppen lélek, mindig ura legutóbbi parancsát követi, és ez általában a pusztításra vonatkozik...

NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY)
A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

NAGY QUWARG TAPOSÓ TAPPANCS (318. TÁRGY)
Ez az első olyan tárgy Ghallán, amely egy Közös Tudat összefogásából jött létre. A tárgyat a Vasalt Bunkók KT (#9102) készítette és arra hivatott, hogy mindenkivel tudassa, viselője a Vasalt Bunkók KT jelenlegi Quwarg Bajnoka. A tappancs viseléskor +1 védettséget, valamint +7 MXTU-t ad. A tappancs mellett más lábbelit is lehet viselni.

MOA ZAFÍR (381. TÁRGY)
Ebbe a tökéletesen kidolgozott, parányi ékszerbe a Moa mester belezárta a tengerek mélykékjét, a tengerszemek türkiz csillogását, a felhőtlen, vakítóan tiszta ég vidám kékjét.

ÓNIX MASSZAVADÍTÓ (438. TÁRGY)
A kihívásokat kedvelő kalandozók húzhatják fel ezt az ónixból készült, minden bizonnyal mágikus karperecet, amely a phua-kúpok szörnygenerátorainak hatásfokát hivatott növelni. Ha viseled a KF 438 paranccsal, minden bizonnyal erősebb masszákkal fogsz találkozni, mint egyébként. Miért érdemes a masszákat vadítani? Nos, a massza kincse arányos az erejével...

AGYARTŐR (420. TÁRGY)
Az agyartőr egy speciális, mágikus szúrófegyver, amelyet bal kézben is használhatsz. Sebzése 3D4+4, és +2-t ad minden támadásodhoz. Mivel a fegyver mágikus, a csak mágikus ill. ezüst fegyverrel megüthető lényeket is meg tudod vele sebezni. Az agyartőr forgatásához min. 15-ös szúrófegyver szakértelem szükséges. Az agyartőrt - a megfelelő mágikus formulák ismerői - egy fülemüle agyar, egy fpi formázó minta, egy moa smaragd és 100 arany értékű egyéb alapanyag segítségével állíthatják elő, 120 TVP árán.

ÓRIÁS CSONTVÁZ (176. SZÖRNY)
Az óriás csontváz közel négy méteres, minden bizonnyal egy hatalmas humanoid csontváza. Szúró és vágó fegyverekkel szinte lehetetlen komolyan megsebezni, emellett vörösen izzó szemeiből képes félelem-sugarakat lőni és öklének egyetlen csapásával összetörheti pajzsodat, sisakodat vagy balkezes fegyveredet. Azért nem legyőzhetetlen...

MÁRVÁNYKULCS (245. TÁRGY)
Ez a fehér kőből készült, simára csiszolt kulcs különösen törékenynek látszik. Nem érdemes tehát nagyon próbálgatni mindenféle zárba. Akkor meg mire jó? Nos, van egy bizonyos fajta különösen trükkös zár, a márványzár, amelyet KIZÁRÓLAG ezzel lehet kinyitni.

MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY)
Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen károsodás keletkezne.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Tharr ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 116. fordulód.

Erő: 30 (32) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 19 Támadás: 18 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 20 Életpont: 267/102 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 136/74 Pénz: 1303 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 16/14
Eddig összesen 812 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 742 TP-t kaptál. Jelenleg 189 390 TP-d van. A következő szinthez még 70 610 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, vark. nekromanta, kardszárnyú pocok.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: *20/100 vágófegyverek: 8/75 (+32%) ütőfegyverek: 12/86 (+24%)
lőfegyverek: 16/32 (+12%) dobófegyverek: 2/89

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); mérgezett tüske (#23) (7 -10.); vashegyű nyíl (#176) (11 .); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,58 mezőn táborozol, a 192. labirintusban, 1. szinten, 38. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/31 2. nyomkövetés: 24/7 (+14%) 3. mászás: 9/16
4. csapdakészítés: 11/65 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/87 (+37%) 6. gyógyítás: 13/39
7. titkosírás: 2/21 8. felderítés: 4/53 9. szörnyidomítás: 6/42
10. teológia: 7/42 (+22%) 11. zene: 3/54 12. szörnyismeret: 7/20
13. zárnyitás: 1/12 14. vadászat: 5/88 15. bányászat: 17/73
16. csapatmunka: 1/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 72 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * láncing (#222) 1 * lánckesztyű (#230)
1 mászókarom (#78) 1 nagy vaspajzs (#161) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
3 tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 fúvócső (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 * hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6)
1 * rövid kard (#171) 1 * vasalt bunkó (#181) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 saválló fülbevaló (#1552)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 2 ásó (#34)
4 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74) 4 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 olló (#335) 1 + piranha zsákvédő (#337) 5 rézkulcs (#75)
1 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242) 3 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 0]
4 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 21]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 27 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 3]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 26 csepp spiritusz (#170), fér még: 54]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 44 csepp ugh méreg (#166), fér még: 40]
5 vizestömlő (#3) [bennük 64 korty víz (#27), fér még: 36]
2 zöld üveg (#82) [bennük 26 csepp ragasztó (#83), fér még: 14]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663)
2 álompor (#396) 1 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
27 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665) 1 evaporőr háj (#105)
3 fabontó (#106) 1 grifftojás (#179) 5 gyöngymangó (#135)
2 ilkin érc (#232) 2 kaktusztüske (#114) 16 madártoll (#112)
6 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659)
1 móri gyümölcs (#116) 3 óndarab (#85) 14 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
8 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651) 8 sallank karom (#128)
4 smirglilevél (#29) 1 szuperkötél (#209) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 2 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113)
8 vasérc (#152) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 64.01 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 sallank karom (#128) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 huhogó bibe (#332) 1 márványkulcs (#245)
3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96
-58
-57
-56
-55
-54
-53
(93,-57) a 192. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), manaelementál (#290), óriás skorpió (#72), vadász varkaudar (#108), óriás csontváz (#176), trollfa (#80), miksziszi húsgólem (#126), varkaudar mágus (#128)
(94,-56) egy ismeretlen isten rúnaköve, karmazsin huhogó (#185)
(95,-55) arató csattanat (#144), gumifa (#38), Leah oltár, 29. jellempróba, Makmarcsa (5906. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek