Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 31. 23h:50' EZ A 1443. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD 1444. játékheted kezdete: szept. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 57 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás).
Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem jobb oldalát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 301 életpontot sebeztél. A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 2 237 tapasztalati pontot kaptál. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] {Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 59 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás).
Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem fejét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 199 életpontot sebeztél. A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 2 237 tapasztalati pontot kaptál. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] {Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}
A szörny villámokat lehel! Füstöl és szikrázik még a hajad is! (62 életpontot vesztettél.) Megsérültek még: Piedone 28 életpontot vesztett. Kampós acélszigonnyal Piedone néhányszor teljesen átdöfi a hidra egyik nyakát. (4 támadással 416 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével D'arker N'est jól megszúrja a hidra nyálkás testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Triton szigonnyal kicsit megsebzed a hidra testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Megindítasz egy hullámkeltés varázslatot. [hidra:] 44 életpontot sebeztél. [Piedone:] [D'arker N'est:] 41 életpontot vesztett. A hidra Piedone felé harap, de sikertelenül. A hidra állkapcsa Piedone mellett, ártalmatlanul csapódik össze. A hidra állkapcsa Piedone mellett, ártalmatlanul csapódik össze. A hidra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 376 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy D'arker N'est kutat át a szörnyet. Talál valamit (9 vizet). {Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP, összes sebzés: 677, összes sebződés: 131}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 16: 2. térkép 1. pont 17: 2. térkép 22. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 16. pont 20: 3. térkép 21. pont 21: 3. térkép 1. pont 22: 1. térkép 17. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 21. pont 21: 2. térkép 20. pont 22: 4. térkép 28. pont 23: 4. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 23. pont 28: 3. térkép 22. pont |
Sajnos a várost őrszemek vigyázzák, sokkal nagyobb számban, mint amennyivel az imént találkoztatok, és túlságosan legyengültetek már az eddigi úton. Jobb, ha most nem kockáztatjátok meg a behatolást. Egymásra néztek, és amerről érkeztetek, visszaértek a felszínre. Egy óra múlva már a történteket tárgyaljátok odafenn. Az elf nyomatékosan felhívja a figyelmeteket rá, hogy a felfedezés titkos, és senkinek ne mutassátok meg a város helyét. Azt ő akarja felderíteni. No hiszen! Csak széledjen szét a társaság - tűnődsz, kaján vigyorral, s akkor majd visszatérhetsz. 31 250 tapasztalati pontot kaptál. [60 pontot használtál fel, van még 192.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 sziréngyűrűt (600 arany).
A táborozás 9. napján találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr apostola. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy Buqqe karmát, egy drakolder gyűrűt, egy Dühöngő nadrágját, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Lucius szerencsep.ét, egy medvebőr övet, egy mentát koronát, egy merénylő köpenyét, egy mind. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsekockát, egy tanítvány övet, egy tépett lobogót, egy Thargodan karkötőt, egy topáz erényövet, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy csataremák trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: szaké, szent kehely, szerencse gyűrűje, szivárványszív, teknőcteknő, teknősesszencia, térdeplő tülök, teremtés zsákja. Továbbmész.
A 9. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr apostola. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy Buqqe karmát, egy drakolder gyűrűt, egy Dühöngő nadrágját, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Lucius szerencsep.ét, egy medvebőr övet, egy mentát koronát, egy merénylő köpenyét, egy mind. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsekockát, egy tanítvány övet, egy tépett lobogót, egy Thargodan karkötőt, egy topáz erényövet, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy lidércóriás trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges.
Nem tűnik túl barátságosnak. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: gyógykenőcs, halálkristály, halálvirág, hebrencs állkapocs. Otthagyod a másik kalandozót. A játékvezető átadott Neked 1 arany éjmedált.
A 65. napon összefutsz Torqqal. Fairlight kisebb papja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: stratéga. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy kisebb jégisten trófea és egy md'blatherat trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy homokféreg! Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: moa távcső, moa varázsdoboz, mópat token, Morgan szilánkja, nagy ónixkulcs, napmedál, nekrofókusz. Kockázni fogtok! Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Ellenfeled dob először, hatos. Te egy egyest gurítasz. Vesztettél! 10 aranyad bánta a dolgot. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 65. napon ismét összeakadsz Torqqal. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: eknozol, era formázó minta, esszenciafókusz, etra hályog. Kockázni fogtok! Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Kezdődhet a játék, ellenfeled kezd: hármas. Koncentrálsz, majd gurítasz: egyes. Vesztettél! 10 aranyad bánta a dolgot. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. A játékvezető átadott Neked 1 Beholder csapdát.
A 142. napon összeakadsz egy fekete, rövid hajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr pásztora. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy felleggyűrűt, egy haramakit, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy két kard szimbólumot, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy tleikan kesztyűt, egy törpe bakancsot, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet és egy varkaudarölő éremet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy elfajzott enkala trófea, egy raskhiir szellem trófea és egy Techiulan trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Hátasa egy idomított goldugar. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Nimeroni Conan. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: dizen kulcs, drótszőr, Éjvadász karma, Eldaran karkötője, elkarog szőr, ezüstdarab, ezüstlevél, ezüsttollú nyíl. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte.
A 143. napon megintcsak találkozol Nimeroni Conannal. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: kitintüske, krónika, Krossan párnája, liumbe hajtás, madártoll, malachit füzér, márványkulcs. Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Az Olimpián kaptál 100000 tapasztalati pontot.
A 243. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Elenios felszentelt papja. Egy Blounther gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz éjmedált, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy Natharion amulettet, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy óriások övét, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy purifikátor övet, egy Raia csataszoknyáját, egy roxati üvegszemet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd karkötőt, egy szem szimbólumot, egy törpe bakancsot, egy tünde tegezt és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy drótszőrű mópat trófea, egy smaragd sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy óriásölőt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Kaland Rafael. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: teknősesszencia, A Végzet erszénye, A Végzet kristálya, adamantit, álompor.
A 245. napon újból találkozol Kaland Rafaellel. Érzékeled auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: árnygyűrű, A Végzet dragnitja, A Végzet erszénye, A Végzet kristálya, agyartőr. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Kaland Rafael, amikor összefutottatok, adott neked egy szem szimbólumot. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Nocsak, kaptál egy sötét tekercset!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+706 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+734 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. Már nem emlékszel rá, hogy pontosan mit álmodtál, de egy házméretű, teli rumosüveg biztosan szerepelt benne. Hitetlenkedve forgatod az üres üveget, de a címkén csak egyetlen szó áll. A közösre fordítva tutira így hangzik: RUM. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
* 1. KP: vv 71 182 243 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
* 2. KP: kf 1570 1728 722 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal a 722. tárgyat |
* 3. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 4. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 5. KP: hh 1225 1154 0 | használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
hu 455 322 2372 | hulladék: 455 322 2372 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
vv 185 138 | elmormolod a 185. varázslatot a 138. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal felnyitod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 120 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 117 életpontot vesztettél. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a harcias morf fejét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a harcias morf bal lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 51 életpontot sebeztél. A harcias morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a harcias morf bal lábát. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 156 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a harcias morf bal lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 82 életpontot sebeztél. Nem sikerült a harcias morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 7 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1230, sebződés: 297, gyógyulás: 0, összesen: -297 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harcias morf jobb karját. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a harcias morf fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. A harcias morf nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Kígyópengével megvagdalod a harcias morf fejét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 167 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a harcias morf testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 148 életpontot sebeztél. A harcias morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 7 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1309, sebződés: 212, gyógyulás: 0, összesen: -212 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 280 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus testét. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 52 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 300 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 580, gyógyulás: 0, összesen: -580 ÉP}
be 167 | bemész a 167. titkos labirintusba |
kf 2438 475 | kézbeveszed/felveszed a 2438. tárgyat a 475. tárggyal |
lm 3 5 12 | mozogsz 3 5 12 |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem bal oldalát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 228 életpontot sebeztél. Kisebb sebet ejt oldaladon a sellő őrszem. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Elszántan a másikra rontasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem nyálkás bőrét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 288 életpontot sebeztél. Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 63 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem nyálkás bőrét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 262 életpontot sebeztél. Hárításod megcsúszik, a sellő őrszem fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
lm 15 17 2 | mozogsz 15 17 2 |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 56 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 285 életpontot sebeztél. Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem nyálkás bőrét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 261 életpontot sebeztél. A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 69 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra rohansz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 253 életpontot sebeztél. Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 57 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Marokra fogva a triton szigonyt a másikra ugrasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem bal vállát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 259 életpontot sebeztél. A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
lm 5 6 | mozogsz 5 6 |
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra rontasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a triton testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 252 életpontot sebeztél. A triton megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+4 gonoszság.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káoszcsapás varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 4 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 62 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Megmarkolva a triton szigonyt a másikra rohansz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem farkát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 301 életpontot sebeztél. Kisebb sebet ejt oldaladon a sellő őrszem. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}
Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 59 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Elszántan a másikra rontasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 281 életpontot sebeztél. A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
bb 2 300 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (300 darabot) |
lm 11 16 17 | mozogsz 11 16 17 |
Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 266 életpontot sebeztél. A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal megdöfködöd a hidra egyik fejét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 140 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Triton szigonnyal jól megszurkálod a hidra testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 138 életpontot sebeztél. A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A hidra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. (Nincs mibe rakni 4 vizet.) 3 578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 305, gyógyulás: 0, összesen: -305 ÉP}
lm 18 20 18 | mozogsz 18 20 18 |
lm 16 13 9 | mozogsz 16 13 9 |
Meglengetve a triton szigonyt a másikra támadsz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 258 életpontot sebeztél. A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 631 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 230 életpontot sebeztél. A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 631 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 278 életpontot sebeztél. A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 631 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 64 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem jobb oldalát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 266 életpontot sebeztél. Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa farkát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 274 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 631 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
lm 5 22 2 | mozogsz 5 22 2 |
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a bölcsőpolip homorú búráját. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 146 életpontot sebeztél. A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 3 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 157, gyógyulás: 0, összesen: -157 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 66 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Marokra fogva a triton szigonyt a másikra rontasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem jobb vállát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 279 életpontot sebeztél. Hárításod megcsúszik, a sellő őrszem fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 68 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Elszántan ellenfeledre rohansz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem nyálkás bőrét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 276 életpontot sebeztél. A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a triton testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 299 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a triton sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káoszcsapás. 53 életpontot vesztettél. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 4 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
lm 5 8 19 | mozogsz 5 8 19 |
Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem fejét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 295 életpontot sebeztél. Hárításod megcsúszik, a sellő őrszem fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
lm 21 21 27 | mozogsz 21 21 27 |
Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 284 életpontot sebeztél. Hárításod megcsúszik, a sellő őrszem fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Meglengetve a triton szigonyt a másikra támadsz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem nyálkás bőrét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 266 életpontot sebeztél. Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 60 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Meglengetve a triton szigonyt a másikra rohansz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem nyálkás bőrét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 301 életpontot sebeztél. Hárításod megcsúszik, a sellő őrszem fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}
Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Meglengetve a triton szigonyt a másikra támadsz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem nyálkás bőrét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 231 életpontot sebeztél. A sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}
Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 59 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-9 támadás). Marokra fogva a triton szigonyt a másikra támadsz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 309 életpontot sebeztél. A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}
h 1755 1400 | használod az 1755. tárgyat |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 223 77 | elmormolod a 198. varázslatot |
145 | 146 | 147 | |
2 | |
|
|
3 | |
|
|
4 | |
|
|
5 | |
|
|
[223,77] A homokos tengerpart dűnéi dombvidékbe vezetnek át.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 105 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (35 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent. A lény zöld felhőt fúj rád. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (64 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a tarajos áspis halványkék bőrét. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a tarajos áspis testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 111 életpontot sebeztél. A tarajos áspis kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 226 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 290, gyógyulás: 0, összesen: -290 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 110 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [5 pontot használtál fel, van még 3.]
m 3 3 8 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északra |
ext | visszadátumozás kérelem |
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
be 692 | bemész a 692. épületbe |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
m 3 | mozogsz délkeletre |
szk 464 | keresed a 464. szörnyet |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 4. BP: kf 1559 1158 1347 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal az 1347. tárgyat |
* 5. BP: h 1450 0 0 | használod az 1450. tárgyat |
REGENERÁCIÓ (528. TUDATI KÉPESSÉG) Gyakran előfordul, hogy nem tudod kihasználni a pihenés nyújtotta természetes regenerációt, hiszen mikor álomra hajtod a fejed, tökéletesen egészséges, és sérülésmentes vagy. A regeneráció ilyenkor is végbemegy persze, de mindennemű látványos hatás nélkül (szervezeted ilyenkor tartalékokat halmoz fel, még ha ezzel sokan nincsenek is tisztában). A Tudati Erőd falai közt töltött sokórányi elmélkedés meghozta gyümölcsét, közösen végre kitaláltátok, hogyan lehetne ezt az elfecsérelt erőforrást hasznosítani! Ezután, mikor álomra hajtod a fejed, és pihenni térsz, egy apró csatornát nyitva hagysz majd, amely csatorna közvetlenül az életenergiádhoz vezeti rászoruló tudattársaid. Míg alszol, észre sem veszed majd, hogy drága életerőd áramolni kezd e csatornán át, s mikor felébredsz cseppet sem leszel fáradtabb, mint voltál a pihenés előtt, hisz azokat az apró energiaforgácsokat, amiket önként adsz át a társaidnak, egy-kettő visszagyógyulod. Persze igazi hasznát akkor látod ennek a vérszövetségnek, ha magad kerülsz bajba, hisz sok-sok nyitott csatornán át, bármelyik társadtól kölcsönkérhetsz némi életerőt ezután. [Mostantól minden lépésed végrehajtása után és minden szörnnyel megvívott csatád végeztével a tapasztalati szintednek megfelelő mennyiségű életpontot fogsz regenerálni. A labirintusban való mozgás során is gyógyulsz, de ekkor csak a szinted egyharmadát. Az életpontod így nem mehet a maximális érték fölé. A gyógyulás automatikus, nem szükséges aktiválni, de nem lehet kikapcsolni sem.] |
SELLŐ ŐRSZEM (7033. SZÖRNY) Sosem hitted volna, de a tenger színe alatt is léteznek értelemmel bíró, összetett társadalmat építő lények. Pedig a sellők és a tritonok sok-sok évszázada léteznek már, és vívják örökös harcukat egymással, kibékíthetetlen ellentétük okán. A sellőknek jónéhány városuk van szerte a nyílt vizek mélyén, de ezeket megtalálni szinte lehetetlen. A sellő őrszem a legképzettebb, és a harcban leginkább járatos sellő. Elsődleges feladata megvédeni a várost a behatolóktól, ami többnyire ében tritonok portyázó csapatait jelenti. Halszerű altesttel, és izmos, emberszerű felsőtesttel rendelkezik ő is, akár többi fajtársa, azonban félelmetes szigonyforgató tudása. Ha ez még nem volna elég, némileg képes a pszi használatra is, ami leginkább támadó jellegű metódusokra korlátozódik. |
ARANY ÉJMEDÁL (2438. TÁRGY) Az arany éjmedált azok kapták jutalmul, akik a legeredényesebben küzdöttek Morgan Első Inváziója ellen. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír, jelentősen megnöveli viselőjének fájdalomtűrését (+60 max. ÉP). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
SZIRÉNGYŰRŰ (948. TÁRGY) Szépséges Ma'yiának, a wayazamund szirének legszebbikének a gyűrűje. Nem sok olyan halandó létezik, aki akár egyetlenegy pillantást is vethetett a smaragdkövekből kirakott, csillogó gyűrűre. Na de akkor mit keres most nálad az enciklopédiája? A sziréngyűrű amellett, hogy szépsége egyedülálló, csakúgy mint hajdanvolt gazdájának, nem hétköznapi, mágia kovácsolta tulajdonságokkal is bír: aki az ujjára húzza, +30 max. VP-t, +30 max. ÉP-t és +5 teológiát is kap. Ezenkívül a mentális varázslatokra +5 mentődobást kap, ellenfelei pedig -10-zel dobják a mentális mentődobásaikat. Mivel a sziréngyűrűt volt gazdájához igen erős kötelék fűzi, nem engedi akárkinek, hogy viselje: csak Elenios híveinek, azok közül is csak annak, aki már elérte a 30. szintet. |
HARCIAS MORF (7619. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A harcias morf a második a morfok sorában. Szeret agresszív szörnyek alakjában tündökölni, talán innen származhat a neve is. Néhány, eretneknek minősített gnóm veremtudós, az adamantit fürkészekkel feltételez kapcsolatot. Azonban semmilyen bizonyíték nem támasztja alá az elképzelésüket. |
NARANCS MORFPLAZMA (2449. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, narancssárga színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
FEHÉR MORFPLAZMA (2445. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, fehéres színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
SELLŐ VÁROSLAKÓ (7050. SZÖRNY) A víz alatti város harcban képzetlen lakóit legyilkolni nem nagy művészet, hiszen fegyvereik nincsenek, és varázslatot sem használnak. Ha azonban sarokba szorítják őket, fogaikkal, és karmukkal harcolnak, utolsó vérükig. Ez érthető is, hiszen azért, hogy megakadályozzák sellőváros mélyére jutásodat, mindent hajlandóak megtenni. |
CSIGAKAGYLÓ (1131. TÁRGY) Ez a többször önmagába csavarodó kagyló csak úgy ellebegett előtted, mikor a vízben lubickoltál. Hát persze, hogy zsebre vágtad, hiszen megpillantásának pillanatában egy jelenet játszódott le lelki szemeid előtt: amint a nyakláncra fűzött csigakagylót szerelmed nyakába akasztod, hiszen biztos vagy benne, hogy neki szerencsét fog hozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy ennek valóban le kell játszódnia... Vagy igen? |
ANGOLNA SZÁLKA (1465. TÁRGY) Ha sikerül megölnöd egy neidin angolnát, ne feledkezz meg kivágni a fejéhez legközelebb található taréj-szálkáját, mert ez nem ám csak egy közönséges halcsont! Ha erősen megmarkolod, és hagyod, hogy a testedből erőt merítsen, képes lesz fitogtatni az angolna energiagerjesztő hatalmát. A szálkát szúrófegyverként akár bal kézbe is KF-elheted. A sebzése 7D10, és minden körben egy villámvarázslatot lő az ellenfeledre. Sajnos eléggé törékeny, így nem túl tartós, ráadásul a felhasznált energiát is belőled nyeri, ezért ha varázsol, te is sebződni fogsz. Forgatásához minimum 30-as szúrófegyver szakértelem szükséges. |
TRITON (406. SZÖRNY) A tengerek ghallai mitológiából ismert képzeletalakjai ezek szerint mégis léteznek. Számtalan eposz és egyéb mese említette e lényt. Hamarosan megtudod, túloztak-e ezek az írások, amikor teljes hajóflottákat elsüllyesztő szörnyetegekként ábrázolták a tritonokat. Ezek az ember felső-, és hal altestű lények hatalmas uszonyaikkal, mintha a szirének hímnemű változatai lennének: markáns arcvonásai ugyan erre utalnak, de biztosat még az Alanori Tudományegyetem sem tud. Talán ezért nem szól a tritonok Encyclopedia Fantasiája az ellenük való védekezés, vagy elkerülésüknek biztosan bevált módszereiről. |
ÁRNYGYŰRŰ (1617. TÁRGY) Szinte csoda, hogy kiszúrtad ezt az apró tárgyat, amikor megtaláltad, hiszen felülete abszolút csillogásmentes és sötét. Egyáltalán nem hasonlít egyetlen gyűrűre sem, melyre elhagyatott kincseskamrákban, illetve az ékszerboltok készletében leltél. Nem tudni, ki alkotta, mikor, csak azt, hogy az árnygyűrű briliáns tulajdonságokkal ruházza fel azt, aki az ujjára merészeli húzni: azonnal +30 max. VP-t kap. Különlegessége folytán másik gyűrű mellett is lehet hordani, viszont miután a kezedre húztad, eszedbe sem jutna levenni többé. Az árnygyűrű hatása minden forduló végén eggyel csökken, majd 30 forduló múlva egyszerűen eltűnik a kezedről. A tárgy nem átadható. |
BÖLCSŐPOLIP (706. SZÖRNY) A bölcsőpolip nevét a homorú testközpontjáról kapta, mely nyugalmi állapotban akár szikrázó manahalak garmadájának is képes pihenőhelyül szolgálni. Persze amikor a bölcsőpolip mozgásba lendül, szétrebben az összes élőlény a környéken, hiszen a hatalmas testű állat örvénylő mozgása magával ragad mindent, ami az útjába kerül. Persze ha ezt sikerülne elkerülni, a csápok figyelmét akkor sem. A bölcsőpolip tapogatózó végtagjai megragadnak minden élelemnek tűnő objektumot, hogy azt az állat aztán összeroppantás után bekebelezhesse. Remélhetőleg te nem így végzed... |
FENÉKKAVICS (1130. TÁRGY) A fenékkavics a tófenék lapos, tompa szélű drágaköve. Ha a rátelepedett zuzmókat és egyéb élővilágot ledörzsölöd róla, megérted, miért is nevezik drágakőnek annak ellenére, hogy csak egy kavics: ellipszis felületén átlósan több csillogó fény futkározik, ezzel téve különössé ezt az egyszerű követ. Csak egy szép drágakő! Mondanád, és már indulnál az ékszerészhez. De ekkor furcsa bizsergés fut végig rajtad. Mintha a kő beszélne hozzád! Hihetetlen... "Tarts meg, és olyan varázstárgyat készíthetsz belőlem, aminek mindenki csodájára jár!" Szemed elkerekedik, ahogy a zsebedbe süllyeszted a beszélő követ. Most már a világ minden kincséért sem válnál meg tőle! |
SELLŐKIRÁLY (7052. SZÖRNY) A sellőváros uralkodója mind fizikai erejével, mind tapasztalatával alattvalói fölé emelkedik. Félelmetes jelenség, valóban. Ha szembetalálkozol vele, kétszer is meggondolod majd, hogy megtámadd-e. Felsőtestét hatalmas kagylóhéjból készített páncél védi, fején rostély nélküli fémsisakot, derekán széles övet visel. Háromágú szigonyát valószínűleg egy tritonok elleni, sikeres hadjáratában szerezhette, ha harcra kényszerül, azzal védekezik. |
MÁGIAMORFÁLÓ (7623. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A mágiamorfálók alakíthatják a Verem mágiáját. Legalábbis ezt feltételzik a józanabb veremtudósok. Persze még abban sincs egyetértés, hogy vajon mire és hogyan formálják a mágiát. Még a legelvetemültebb veremtudós sem tud semmiféle hasonlatot feltételezni egy mágiamorfáló és bármely fürkész között. A veremtudósok kis társasága pont emiatt tartja légből kapott elméletnek a morfok és fürkészek kapcsolatát. |
TARAJOS ÁSPIS (486. SZÖRNY) A dombos vidékek mérgező csúszó-mászója a tarajos áspis. Nevét a feje búbján növő sárgásvörös szőrről kapta, mely különös harmóniát teremt a kígyó mindenhol halványkék bőrével. Épp e tarkabarka színvilága miatt legtöbbször színes kövek között bújik meg, hogy a meglepetés erejével támadhasson a közelébe merészkedő kalandozóknak. Mérge különösen erős. |
Erő: | 8 (29) | Szint: | 35 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 18 (29) | Támadás: | 78 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (22) | Védekezés: | 68 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 84/95 év |
Egészség: | 7 (16) | Életpont: | 1806/658 | Jellem: | jó (158) | Tul. pont: | 31 |
Szerencse: | 17 (42) | Varázspont: | 1479/1219 | Pénz: | 9557 arany | Kép. pont: | 53 |
Tudatpont: | 63/63 | Pszi pont: | 236/332 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 23/20 (+34%) | ökölvívás: | 1/38 | vágófegyverek: | 39/55 (+5%) |
lőfegyverek: | 30/64 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
224,76 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/61 | 2. nyomkövetés: | 16/25 (+4%) | 3. mászás: | 16/89 |
4. csapdakészítés: | 20/86 (+43%) | 5. csapdaészlelés: | 5/49 (+12%) | 6. gyógyítás: | 9/79 (+11%) |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 8/89 | 9. szörnyidomítás: | 6/67 |
10. teológia: | 9/21 (+22%) | 11. taumaturgia: | 102/93 (+42%) | 12. szerencsejáték: | 7/72 (+11%) |
13. versengés: | 12/0 (+32%) | 14. zene: | 43/39 (+25%) | 15. szörnyismeret: | 14/1 |
16. pszi: | 25/41 (+1%) | 17. zárnyitás: | 2/10 | 18. vadászat: | 12/50 (+11%) |
19. vitalitás: | 9/29 | 20. bányászat: | 30/29 (+2%) | 21. úszás: | 20/92 |
22. főzés: | 10/56 | 23. csapatmunka: | 3/87 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 33% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 30 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), inváziós ellenfelek (#9089), tüskés harci gromak (#156), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 40 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse III (#59) | méregsemlegesítés (#14) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-8 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Más istenek követői már rég túl vannak ezen a mérhetetlenül egyszerű feladaton: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] (teljesítve) |
3.) Nem tűrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtől három varkaudar bajnok, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): 122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): többek közt 818. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 121, 122, 167, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 13, 20, 26, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 8, 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 561, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48714. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 2, az összesen kapott pontszám: 100. (összesen ölhető: 1278 ) |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a L. olimpián. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1, m 6. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 39 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 119 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | árnyékkulcs (#566) | 1 | ezüsttőr (#322) | 38 | gyógykenőcs (#313) | |||
7 | halálkristály (#2372) | 1 | halcsont (#390) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | madártoll (#112) | 9 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | nitmák penge (#837) | 1 | rum (#1419) | 12 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sárkányölő kard (#289) | 1 | sötét tekercs (#535) | 1 | szigony (#389) | |||
7 | tinta (#101) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3136 | arany (#50) | 1 | angolna szálka (#1465) | 1 | árnygyűrű (#1617) | |||
12 | csigakagyló (#1131) | 9 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | fehér morfplazma (#2445) | |||
2 | fenékkavics (#1130) | 11 | kaja (#2) | 2 | mópat token (#585) | |||
1 | narancs morfplazma (#2449) | 1 | szirén köpenye (#820) | 2 | vasérc (#152) |
222 | 223 | 224 | 225 | |
75 | |
|
|
|
76 | |
|
|
|
77 | |
|
|
|
78 | |
|
|
|